خرید مستقیم مبل ارزان از تولیدی مبلمان

خرید مستقیم مبل ارزان از تولیدی مبلمان

امروزه خرید مستقیم مبل از تولیدی به دلایل مختلفی از قبیل ارزان بودن قیمت به نسبت فروشگاه مبل، امکان بازدید از تمام مراحل ساخت اسکلت مبل، انتخاب رنگ، نوع و جنس پارچه مبلی مطابق با سلیقه مشتری و همچنین ارتباط دائم با تولیدی از ساخت مبل تا تعویض و تعمیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در ادامه این مقاله سایت ورناپ قصد داریم معروف ترین تولیدی مبلمان قم، به عنوان پایتخت صنعت مبلمان ایران و تولید ۶۰ درصدی صنعت مبلمان کشور را به شما معرفی کنیم.


خرید مستقیم مبل از تولیدی

اگر قصد خرید مبل دارید پیشنهاد ورناپ به شما مراجعه به مراکز تولیدی مبلمان است. با این انتخاب شما می توانید از امکان بی واسطه و خرید مستقیم مبل از تولیدی استفاده کنید که در آن شما مبل راحتی یا مبل استیل خود را به قیمت تولیدی از درب کارخانه تهیه می کنید. در این صورت شما خرید به صرفه تری را از تولیدی تجربه می کنید و مزایای قابل توجهی برای شما خواهد داشت.

مزایای خرید از تولیدی مبلمان

حذف واسطه و کاهش قیمت: با خرید مستقیم از تولیدی مبل علاوه بر صرفه جویی در زمان، واسطه از زنجیره توزیع و فروش حذف می شود که همین عامل یکی از مهمترین مزایای خرید از تولیدی مبل ارزان است. با حذف واسطه، شما می توانید هزینه ی خرید را به صورت قابل توجهی کاهش دهید و قیمت مبلمان را نزدیک به نرخ تمام شده آن خریداری کنید. همچنین با امکان پرداخت هزینه در دو مرحله قبل سفارش و بعد از اتمام کار

انتخاب رنگ پارچه و چوب به دلخواه مشتری: مشتریان می توانند به صورت حضوری اقدام به خرید نمایند و از نزدیک با طرح ها آشنا شوند. نوع و جنس پارچه ها و چوب به کار رفته در مبلمان را انتخاب کنند. اندازه و پهنا و عرض مبلمان را متناسب با متراژ منزل خود تغییر دهند. حتی می توانند تعداد مبلمان خود را افزایش دهند و یا ست ناهار خوری مبلمان را سفارش دهند

صرفه جویی در زمان: همچنین مشتریان محترم می توانند خرید مبلمان ارزان را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند. به این صورت که مشتری با مراجعه به سایت مورد نظر، طرح دلخواه خود را انتخاب می کند و بدون صرف وقت و هزینه ی رفت و آمد، مبلمان را خریداری می کند

به زبان ساده تر تفاوت خرید مبل از نمایشگاه  و خرید مستقیم از کارخانه این است که در نمایشگاه ها ، شما باید پول و هزینه ی پرسنل و قبوض انرژی فروشگاه و سود صاحب فروشگاه را نیز از جیب خود بپردازید . در صورتی که می توانید همان مبل را به سود خود از طریق خرید مستقیم مبل ارزان از تولیدی خریداری کنید.

مزایای خرید از تولیدی مبلمانتولیدی مبل راحتی ارزان

مبلمان راحتی، به دلیل شکل ظاهری و کیفیت بالای آن همواره مورد توجه اکثر مردم بوده است. همچنین به دلیل تنوع زیاد متریال، طراحی و کیفیت، جزء اولین انتخاب ها می باشد.  عوامل تاثیر گذار روی انتخاب و خرید مبل راحتی عبارتند از قیمت، تعداد نفرات، جنس و پارچه به کار رفته در آن، برند تولیدی و بعضا گارانتی یا خدمات پس از فروش … که باید قبل از خرید مورد بررسی قرار بگیرد.

شما با هر سلیقه و هر سبک دکوراسیونی که در منزل خود دارید می‌توانید مبل راحتی را از بازار مبل ارزان خریداری کنید و آن را به زیبایی در فضای پذیرایی خود جای دهید

نکات مهم در هنگام خرید از تولیدی مبل

تا اینجا اشاره کردیم که خرید مستقیم مبلمان از تولیدی چه مزیت هایی دارد. در ادامه نکاتی که هنگام مراجعه و خرید از تولیدی مبل باید توجه داشته باشیم را بازگو خواهیم کرد..

  • در ابتدا به شما توصیه می کنیم که اگر قصد دارید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید، از اعتبار سایت و داشتن نماد اعتماد اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که معتبر است.
  • نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشید این است که قیمت ها را به طور دقیق مقایسه کنید. به این موضوع توجه کنید که شما از تولیدی خرید کرده اید که هزینه کمتری را بپردازید، پس قیمت ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که قیمت مبل ارزان تولیدی را دارد و سپس خرید خود را انجام دهید.
  • در نهایت به کیفیت مبل خریداری شده هم نهایت دقت و توجه را داشته باشید. اگر خرید مستقیم شما به صورت حضوری انجام می شود، خود می توانید کیفیت مبل را از نزدیک مشاهده کنید ولی اگر خرید اینترنتی می کنید، باز هم خواندن نظرات افرادی که در گذشته خرید کرده اند می تواند بهترین کمک برای شما به حساب آید.
خواندن این مقاله هم مفید است  نکات مهم و مراحل شستشوی فرش ابریشم

سرانجام با توجه به نکات ذکر شده می توانید با خیال راحت خرید کنید و از لذت خرید آسان و به صرفه لذت ببرید.


1: بازار مبل کلهری قم

بازار مبل کلهری به عنوان یکی از قدیمی ترین بازارهای مبل استان قم در زمینه تولید انواع صنایع چوب و  برند های مختلف مبلمان شامل مبل کلاسیک، مبل استیل، مبل راحتی، مبلمان منزل، سرویس خواب و … در این عرصه فعالیت می کند. در بازار مبل کلهری با هر بودجه و سلیقه ای از کالای چوبی که مدنظرتان هست را پیدا می کنید. ساعت کاری این تولیدی از 9 صبح تا 11 شب می باشد.

آدرس تولیدی مبلمان قم: استان قم، سی متری قائم، خیابان کلهری، بعد از کوچه 49

تولیدی مبلمان در قم

2: تولیدی مبلمان یوتاب قم

مبلمان یوتاب تولیدکننده مبلمان و فروشنده انواع محصولات چوبی، طراحی دکوراسیون و مبلمان، تولید انواع مبلمان اداری، مبلمان کلاسیک، میز غذاخوری، مبل راحتی، سرویس خواب، مبل چستر، مبل مصری قم، بوفه، ویترین و … در طرح و رنگ چوب با سلیقه مشتری می باشد.

  • گارانتی کتبی برای محصولات
  • امکان خرید آنلاین مبلمان به صورت غیرحضوری
  • ارسال به سراسر کشور
  • سه سال ضمانت برای تمامی محصولات
  • پذیرش نمایندگی فعال از سراسر کشور

آدرس شبکه اجتماعی تولیدی مبلمان قم: yootabmobl

بیشتر بخوانید:

صفحه اختصاصی گالری مبلمان یوتاب در سایت ورناپ جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر نمونه کار

مبل یوتاب از بهترین تولیدی های مبلمان در قم

3: گروه تولیدی مبلمان روشندل

مبلمان روشندل با همکاری نیروهای حرفه ای و مجرب، بکارگیری مواد اولیه درجه یک و با کیفیت و حذف واسطه از خرید مبل توانسته جای خود را در عرصه تولید صنایع چوبی پیدا کند. و بیش از 40 سال است که محصولات تولیدی خود را در طرح های مختلف و رنگ های متنوع به بازار مبل عرضه می کند و تمام سلیقه ها، بودجه و نیاز روز بازار مبل را با تجربه چندین ساله خود پوشش می دهد.

نمونه مبلمان معروف تولیدی روشندل:

  • مبل راحتی چستر
  • انواع مبلمان مصری و سلطنتی
  • رویه کوبی و تعمیرات مبل
  • انواع سرویس خواب

شماره تماس: 0253722220309192539953

آدرس: استان قم، میدان ولیعصر، بازار مبل کاسه گران قم،  بلوار شهید کبیری ، نبش کوچه

مبل روشندل قم تولیدی مبلمان

4: تولیدی مبلمان قم غدیر

خرید آنلاین وحضوری انواع مبل ال ارزان، میز و صندلی، تختخواب، جلو مبلی با تضمین قیمت و گارانتی کتبی محصولات با بیش از 10 سال تجربه و سابقه در زمینه تولیدی مبلمان مفتخر به ارائه خدمات به هموطنان گرامی در سراسر ایران جهت خرید مستقیم مبل از تولیدی می باشد.

شماره تماس با مبلمان غدیر: ۰۲۵۳۷۲۲۴۵۳۲

آدرس تولیدی: :قم، بازار مبل کاسه گران ایران

جهت مشاهده تصاویر محصولات و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینستاگرام مبلمان غدیر مراجعه کنید. mobleman_ghadir

مبلمان غدیر قم

همچنین بخوانید: بهترین مبل شویی در اسلامشهر

5: گروه تولیدی مبلمان قم المپیک

شرکت مبلمان المپیک تولید کننده ایرانی در حوزه مبلمان خانگی و اداری است که مرکز تولید و تعمیر انواع مبلمان استیل و راحتی در قم با بالاترین کیفیت و منصف ترین قیمت می باشد. تولید و پخش حضوری و آنلاین انواع مبلمان مصری قم، سرویس خواب،حراج مبل راحتی، کلاسیک، بوفه، سرویس خواب، ام دی اف و کنسول به سراسر ایران در بازار تولیدی مبلمان قم

آدرس: قم بازار مبل کاسه گران. بین کوچه ۳ و ۵

شماره تماس جهت مشاوره و استعلام قیمت مبل راحتی جدید: ۰۲۵۳۷۲۳۵۱۲۳

مبلمان المپیک قم

کلام آخر:

اگر قصد خرید مبلمان را دارید، سایت ورناپ مجموعه ای از بهترین کسب و کارهای عرصه مبلمان را معرفی کرده است که با رفتن به صفحه آگهی های مبلمان سایت می توانید از خدمات ارائه شده استفاده نمایید همچنین نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه اطلاعات این مقاله و 3تجربه خود جهت خرید مستقیم مبل از تولیدی مبلمان قم را در انتهای این مقاله با ما درمیان بگذارید.