گفت‌وگو با آقای حسن تقی پور، مدیر کلینیک ماه تی تی رشت

گفت‌وگو با آقای حسن تقی پور، مدیر کلینیک ماه تی تی رشت

پزشک و ویزیت در منزل نوعی ارائه خدمات در منزل به درخواست بیمار است که در آن پزشک و تیم درمانی در منزل بیمار حاضر می شوند. و بررسی ها نشان می دهد که ویزیت بیماران در منزل می تواند با کاهش موارد غیر ضروری مراجعه به مراکز های درمانی منجر به بهبود مراقبت های پزشکی شود. و نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود بلکه با صرفه جویی در وقت نیز کمک بسیاری به اعضای خانواده می کند.

مصاحبه با مدیریت کلینیک ماه تی تی؛ از مشاغل موفق ثبت شده در سایت ورناپ

در گفت‌گویی با جناب آقای حسن تقی پور مدیریت کلینیک ماه تی تی رشت، به بررسی ابعاد این شغل پرداختیم و دلایل موفقیت شغلی ایشان را جویا شدیم که در ادامه مطلب می‌خوانید. این مطب پزشکی در گلسار رشت با توجه به شرایط کرونا، جهت رفاه حال بیماران عزیز خدمات درمانی و پاراکلینیکی را در منزل هم ارائه می دهد.

1: در ابتدا لطفا یک بیوگرافی از خودتان بگید.

با سلام. اینجانب دکتر حسن تقی پور، دکتری برنامه ریزی شهری ومدرس دانشگاه، متولد ۱۳۶۰، ساکن رشت و مدیر کلینیک ماه تی تی هستم.

2: نقطه و نحوه ورود به بازار و هزینه شروع کارتون کجا و چقدر بود.

نحوه ورود به کار ما با توجه به اینکه همسرم پزشک هستند و چند سالی در شهرستان تنکابن مشغول به طبابت بودند، بعد از قبولی در آزمون دستیار تخصصی وارد شهر رشت شدیم و نزدیک به چند ماهی است که فعالیت های پزشکی و زیبایی رو در این شهر مهمان نواز انجام می دهیم. شروه به کار در رشت را با اجاره مکان کلینیک و خرید وسایل شروع کردیم و این هزینه چیزی نزدیک به ۸۰ میلیون تومان بود.

3: فعالیت‌هایی که تا امروز داشتید.

فعالیت های که تا به امروز انجام دادیم در زمنیه خدمات پزشکی و زیبایی است. اما بیشتر تمرکز ما خدمات رسانی به بیماران در منزل در این شرایط سخت کرونایی است که منجرب شده گروه ما با افتخار در صدر مراکز خدمات دهی پزشکی و پرستاری در منزل در شهرستان رشت باشید.

4: چند سال در این زمینه مشغول به کار هستید.

در استان مازندران ۵ سال خدمت رسان مردم عزیز شهرستان تنکابن بودیم و اکنون هم 5 سال است خدمتگزار مردم گرامی رشت هستیم.

5. راه های رسیدن به موفقیت و برخوردتون با موانع چگونه بود.

راه موفقیت گروه پزشکی ما اول عنایت خدای مهربان و بعد سعی و تلاش و همکاری کادر درمان مجموعه ماه تی تی و در این مسیر بود. و هر زمان هم موانعی بوده سعی کردیم باتلاش و امید به خدا این موانع را برطرف کنیم.

6: حامی و پشتیبان اصلی شما در این مسیر چه کسی بوده و هست.

حامی اصلی و پشتیبان همیشگی من همسرم خانم دکتر صادق زاده بودند که با راهنمایی و تجارب ایشان توانستیم این مجموعه ماه تی تی را به جلو برده و سازماندهی کنیم.

7: اهداف کاری شما چیست.

هدف کاری من فقط و فقط رضایت مندی مراجعین و ارائه هرچه بهتر خدمات به بیماران عزیز است و بنده و تیم پزشکی مجموعه ماه تی تی هیچ وقت به بیمار به دید منبع درآمد نگاه نکردیم. هدف اول ما سلامت جسمی و روحی بیمار است و مسائل دیگر در مراحل بعدی قرار دارند.

8: خصوصیات یک کسب و کار موفق چیست.

خصوصیات یک کسب و کار موفق اول توکل به خدا و امید به آینده ای روشن و بعد در کنارش تلاش و پشتکار مدام که بدون خستگی کار را رو به جلو ببریم.

9: بحث مالی و اقتصادی در اینده کاری چقدر پر رنگ است.

بحث مالی در هر کسب و کاری مهم است اما به عنوان تنها گزینه مطرح نیست و در کنارش تبلیغات ، روابط عمومی خوب ، تلاش و پشتکار هم لازم است. اما در آینده شغلی باید به مسائل مالی هم جهت خدمت رسانی بهتر و آسانتر توجه نمود که این خدمات در دسترس همه مردم باشد.

10: در دوران کرونا چطور کارتون رو مدیریت کردید.

در دوران کرونا اساسا نیاز به مدیریت خاصی داشت. چون شغل ما درمانی و پزشکی است سعی کردیم از پزشکان و پرستاران متعهد و متخصص جهت خدمات دهی بهتر و زودتر در منزل استفاده کنیم، به طوری که بعد از چند ماه فعالیت مستمر ما جزو گروه های اول و در صدر جدول خدمات پزشکی در وضعیت کرونایی در منزل شدیم که جا دارد از مردم به خاطر اعتماد، همراهی و حمایت از ما تشکر و قدردانی کنم.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین مرکز ماساژ در کرج | شماره تماس + آدرس

11: اهمیت تبلیغات اینترنتی در رسیدن به موفقیت چند درصد است.

به نظرم تبلیغات نقش خیلی مهمی در همه کسب و کارها دارد، اما در کسب و کار بنده نقش ویژه ای داشت به طوری که خدمات پزشکی کلینیک ماه تی تی به واسطه تبلیغات مجازی در همه سطح شهرستان رشت ساماندهی می شود. حتی گاها پیش آمده از خارج کشور به ما زنگ میزنند و برای ارائه خدمات به پدر و مادرشان از ما درخواست مشاوره و کمک میکنند که جا دارد در اینجا از گروه ورناپ بابت پیگیری های لازم و همراهی با تیم ماه تی تی در فضای مجازی تشکر‌ ویژه کنم.

12: بازخورد تبلیغات شما در سایت ورناپ چطور بود.

بازخورد تبلیغات کیلینیک ماه تی تی در سایت ورناپ بسیار عالی بود. روزانه مشتریان بسیاری از طریق مشاهده آگهی در سایت ورناپ با ما  تماس می گیرند که در اینجا از همه گروه خوب سایت ورناپ کمال تشکر را دارم.

13: رضایت مشتری و تخفیف دهی برای شما چند چقدر اهمیت دارد.

رضایت دهی و خدمات خوب به مراجعین در صدر اصول کاری ما قرار دارد. همون طور که قبلا هم خدمتتان عرض کردم رضایت و ارائه خدمات خوب به بیمار در اولویت کلینیک ماه تی تی قرار دارد. و ضمن اینکه هزینه خدمات پزشکی ما در منزل بسیار کمتر از جاهای دیگر است. و شاید ما تقریبی ۵۰ درصد تخفیف خدمات به بیماران خود می دهیم. که این امر منجر به رضایت بیمارها شده، چون هدف اول ما رضایت و سلامت بیمار است و مسائل مالی در مرحله بعد قرار دارد.

14: عده ای معتقدند که شانس در موفقیت کاری دخیل است و یا باید حتما سرمایه کلان داشته باشند و … نظر شما چیست.

به نظرم تنها راه پیشرفت کار ،توکل به خدا ، تلاش و پشتکار و در مسیری که قدم برمیداریم است. و نباید با سختی کار نا امید شویم. حتما بعد از اجرای کار به نحو احسن شانس و و سرمایه هم خودشان در مسیر ما قرار خواهند گرفت.

15: چقدر اشتغال زایی کردید و چند نفر در مجموعه شما کار می کنند.

اولا که ما در شروع و ابتدای کار هستیم اما به خود می بالیم که توانستیم بیش از ۱۰ پزشک متخصص و عمومی و بیش از ۱۰ نفر پرستار جویای کار و بیش از ۸ نفر از همکارخانم جویای کار جهت کارهای خدمات زیبایی در مجموعه کلینیک ماه تی تی استفاده کنیم از همراهی این عزیزان بسیار متشکرم.

جهت مشاهده آگهی ویزیت در منزل رشت گلسار در سایت ورناپ اینجا کلیک کنید.

16: چندبار در این مسیر شکست خوردین و بلند شدین.

شکست لازمه پیروزی است. این فقط یکشعار نیست چون اگه مسیری که قدم برمیداریم مسیر مورد علاقه ما باشد، حتما شکست و ناهمواری در مسیر آن وجود دارد که آن هم با تلاش و پشتکار و امید به آینده تمامی موانع کاری برطرف می شود.

17: دوباره اگه به قبل برگردین همین کارو انجام میدین.

اگه به عقب برگردم حتما همین مسیر کاری را انجام خواهم داد. و امید دارم انشاا.. توی این مسیر موفقیت های بیشتری کسب کنم.

18: پنج سال دیگه خودتون و شغلتون رو کجا می بینید.

۵ سال آینده کسب و کار خود را خیلی بزرگتر با خدمات دهی بهتر و رضایت مندی بیشتر مراجعان می بینم و افراد بیشتری از جوانان این شهر رو وارد کسب و کار خودم میکنم به طوری که انشاا.. کلینیک ماه تی تی در کل استان گیلان به ارائه خدمت به مردم عزیزمان باشد . در پایان از همه عزیزان کادر درمان که در کنار کلینیک ماه تی تی بودند و گروه ورناپ به خاطر خدمات خوب در فضای مجازی بسیار قدردانی و تشکر دارم انشااا.. همیشه سالم و تندرست باشید و از این وقتی که به بنده جهت مصاحبه دادین باز هم سپاسگزارم. ممنون از شما.