پارچه فروشی های عمده اصفهان + آدرس و اینستاگرام

پارچه فروشی های عمده اصفهان + آدرس و اینستاگرام

بازار پارچه اصفهان یکی از فعال ترین تامین کنندگان پارچه در کل کشور محسوب می شود و بسیار از تولیدی های پوشاک، خرید خود را از بازار بزرگ پارچه این شهر انجام می دهند. به دلیل محبوبیت این موضوع در این مقاله از سایت ورناپ قصد داریم تعدادی از پارچه فروشی های عمده اصفهان را با ذکر آدرس و شبکه های اجتماعی به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین عرضه کننده پارچه عمده در اصفهان

فروش انواع پارچه مخصوص لباس کار و فرم مدارس در اصفهان

فروش ویژه پارچه پیراهنی، شلواری، مانتویی، شلوار کردی، شلوارکی، پارچه مخصوص فرم مدارس، لباس کار، البسه بیمارستان، پارچه های مخصوص لباس کار پتروشیمی فولاد اداره برق، کارمندان بیمارستان، بیماران، پارچه مخصوص اتاق عمل، پارچه مخصوص مقنعه در عرضهای ۹۰ و ۱۵۰ سانتیمتر، پارچه های ملحفه ای، ساده و طرحدار، آشپزخانه ای و … با مشاوره و ارسال کالیته رایگان.

  • آدرس: اصفهان، خیابان هاتف، کوچه یخچال، بعد از مدرسه حلبیان

تولیدی و بافندگی حبیبی

تولیدی و بافندگی حبیبی با 10 سال سابقه کار و کادری با تجربه و مجرب در زمینه تولید و پخش

تولید و عرضه عمده پارچه خشک کن و کهنه نوزاد در اصفهان | خشک کن نوزاد در طرح های مختلف | پارچه تنظیف

انواع تنظیف در مدل های زیر بصورت کلی و جزئی: تنظیف رولی و تخت تمام پنبه ، فلامنت ، پلی استر پارچه تنظیف رنگ شده بدون ایجاد حساسیت و پرز تنظیف عرض ۷۰ ، ۹۰ ، ۱۴۰ تنظیف ریز بافت و درشت بافت، تنظیف سفارشی ، کیلویی ، متری تنظیف ۷۰ سنگین تنظیف رولی سفارش مخصوص تنظیف ایران خودرویی با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت و بسته بندی مشغول به فعالیت می باشد.این مجموعه قادر است تا انواع سفارشات شرکت ها و کارخانجات کشور را در کمترین زمان ممکن و با مرغوب ترین و بهترین کیفیت تامین نماید. همانطور که اطلاع دارید پارچه های تنظیف تمام پنبه به دلیل بالا بودن جذب روغن و رطوبت آن ها ، مناسب برای انواع تمیزکاری در رستوران ها ، فست فود ها ، مصارف بهداشتی و صنعتی و … می باشند. و همچنین پارچه تنظیف رنگ شده مناسب برای استفاده در تولید دستمال سفره ، مصارف بهداشتی و پزشکی و مراکز خدمات نظافتی و بهداشتی می باشد.

تولیدی خشک کن نوزاد

پایا صنعت ابر اورانوس

فروش ابر چرم پارچه، اجرای دوبلکس و برش ابر

مدل پارچه های موجود:

  • تیار150و200گرم
  • جودون270,300,350,400گرم
  • پارچه مازراتی کرم طوسی مشکی
  • کنافی رنگ های مشکی کرم ،مشکی طوسی کرم قهوه ای، مشکی قرمز

به مدیریت: آقای امیر عباسیان

راه های ارتباطی:

شماره تلفن: 09130009601 _ 09134022252

آدرس کارخانه :اصفهان،نجف آباد،شهرک صنعتی منتظریه

آدرس دفتر فروش :اصفهان ،مسجد سید روبه روی اداره ی تبلیغات اسلامی

نساجی فیلور

نساجی فیلور، مرکز پخش محصولات یزدباف و مرکز پخش مستقیم محصولات نساجی ایران با بیش از 50 سال سابقه کاری درخشان در زمینه فروش مستقیم و عمده پارچه و همچنین فروش آنلاین و ارسال به سراسر کشور فعالیت می کند که در این مرکز پخش تخصصی پارچه اصفهان عرضه انواع پارچه از برترین برند ملحفه، پوپلین ، ترگال، تترون، پیراهنی و منسوجات ایرانی عرضه می گردد.

تولید و تکمیل انواع پارچه در عمده فروشی پارچه اصفهان

تولید و تکمیل انواع پارچه ترگال، تترون، کجراه، مکانیک پرشیا، فاستونی، پیراهنی ساده و طرح دار، آستری ،فلامنت فلامنت، فلامنت پنبه ، پنبه پنبه ، پارچه لی و فروش محصولات شرکتهای شرکت های بزرگ نساجی از قبیل ، فدک، زرین پود، زرین تکس ،بروجرد، تک، گلد بافت، مهنام، آیدین، کیمیا بافت ، تترون درنا، رنگین بافت، گلپود ، ونوس ، عمید، پاسارگاد ، نگین و طوبی، ستایش و … با مشاوره و ارسال کالیته رایگان.

  • آدرس: اصفهان، خیابان هاتف، کوچه یخچال، بعد از مدرسه حلبیان
خواندن این مقاله هم مفید است  بهترین برند پکیج دیواری ایرانی موجود در بازار 1402

پارچه سرای عمده اصفهان

بانک پارچه اصفهان در زمینه فروش عمده انواع پارچه های پشمی، کشمیر، ملحفه، منسوجات یزد، بافت، فیلور، طوبی، نگین، ستایش، ترگال و … در اصفهان فعالیت می کند و پخش و ارسال انواع پارچه به سراسر کشور حتی روستاها در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد. این مرکز همکاری مستقیم با کارخانجات نساجی و تجار معتبر بازار اصفهان دارد در زمینه خرید آنلاین پارچه نیز به شما کمک می کند.

  • پیج اینستاگرام پخش عمده پارچه اصفهان:

آدرس: اصفهان، میدان امام علی، جنب مسجد جامع / شماره تماس:


پارچه فروشي ربانی اصفهان

فروشگاه ربانی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ارائه پارچه های با کیفیت و متنوع یک از به روزترین پارچه فروشی های عمده اصفهان می باشد که در زمینه ارائه انواع پارچه حریر، ساتن، چرم، لمه، پارچه مانتویی  و … فعالیت دارد. پارچه سرا ربانی با داشتن فروشنده های مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

  • شبکه های اجتماعی: parche_rabbani
    • نشانی پارچه سرا ربانی: اصفهان، خیابان علامه مجلسی، مجتمع تجاری طلا / شماره تلفن: 09913883807

پارچه فروشی های عمده اصفهان


گالری پارچه مجلس

پارچه سرای مجلس به مدیریت آقای یزدانی پور یکی از معتبرترین پارچه فروشی های عمده اصفهان، در زمینه عرضه انواع پارچه با بهترین کیفیت و قیمت و نماینده فروش انواع چادر مشکی و مجلسی رنگی با ارسال سفارشات به سراسر کشور فعال و پیشرو می باشد.

بهترین پارچه سرا عمده اصفهان

  • فروش انواع پارچه های زنانه، مردانه
  • پارچه های چادر رنگی و مشکی
  • انواع ژاکارد، ساتن، تور، گیپور
  • آدرس اینستاگرام پارچه مجلس: parche.majles
  • نشانی: اصفهان،خیابان ابن سینا،بین کوچه ۱۰ و ۱۲ / تلفن تماس: 03134458007

پارچه سرای نیکخواه

پارچه فروشی نیکخواه در زمینه فروش، پخش و عمده فروشی پارچه در اضفهان به صورت حضوری و همچنین اینترنتی فعالیت می کند که می توانید متنوع ترین پارچه های تریکو، عروسکی، مخمل کبریتی، پالتو، پارچه کت و دامن، مجلسی و …. را در اینجا به صورت خرید پارچه ارزان انجام دهید. در صورت درخواست ارسال پارچه به سراسر ایران با پست پیشتاز انجام می پذیرد.

  • آدرس اینستاگرام فروشگاه نیکخواه: nik_khah
  • نشانی: اصفهان _ خیابان ابن سینا _ مقابل کوچه ۱۵جنب کانون زبان / تلفن تماس: 03134480959

پارچه سرا سادات

پارچه سرا سادات یکی از بهترین پارچه فروشی های عمده اصفهان با سال‌ها سابقه کاری درخشان به صورت کاملا تخصصی در زمینه ارائه و فروش پارچه مانتویی، نخی، شومیز و لباس مجلسی با قیمت های رقابتی در اصفهان فعالیت می کند.

  • آدرس: اصفهان ، میدان شهدا، خیابان ابن سینا، بعد از کوچه7، سمت راست فروشگاه
  • شماره تلفن پارچه فروشی سادات: 09138307923

پارچه فروشی سادات از بهترین پارچه سرا عمده اصفهان

پارچه عمده کارون اصفهان

پارچه سرای کارون با بیش از 20 سال سابقه در زمینه فروش آنلاین انواع پارچه، ارسال به تمام نقاط کشور و یکی از پارچه فروشی های عمده اصفهان می باشد که عرضه کننده انواع پارچه های کرپ، مانتویی، کت و شلوار و دامن، لباس شب، خرید اینترنتی پارچه ترک و … می باشد.

  • اینستاگرام پارچه سرا کارون: parche.karoon.moradi
  • آدرس فروشگاه جهت خرید حضوری: اصفهان خ ابن سینا روبروی حسینیه بنی فاطمه / 09134135128

عمده فروشی پارچه در اصفهان


پارچه فروشی یلدابانو

پارچه بلدابانو بورس انواع پارچه های ایرانی و خارجی، با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت است که به صورت فروش خرده و عمده پارچه در اصفهان عرضه می شود. در این پارچه سرا می توانید انواع پارچه های مجلسی، طرحدار، ساده،تابستانه و زمستانه را در طرح ها و رنگ های متنوع بیابید. به صورت حضوری و نیز فروش آنلاین پارچه آماده خدمت رسانی می باشد.

  • خرید آنلاین از طریق پیج اینستاگرام، کانال تلگرام پارچه فروشی و وبسایت یلدابانو: yaldabanootex
  • آدرس خرید حضوری پارچه شنبه تا پنجشنبه 9 الی 14 و 17 الی 22: اصفهان، میدان شهدا، ابتدای ابن سینا، ساختمان یلدابانو (۵ طبقه مجزا)
  • شماره تماس با فروشگاه: 09351163463

همچنین بخوانید: بهترین قالی شویی در اصفهان کجاست؟