گفت‌وگو با آرمین بهبودی، مدیر فروشگاه کاشی و سرامیک بهبودی

گفت‌وگو با آرمین بهبودی، مدیر فروشگاه کاشی و سرامیک بهبودی

فروشگاه بزرگ‌ کاشی‌و سرامیک بهبودی در استان گیلان، شهر فومن یکی از مشاغل موفق و شناخته شده در زمینه فروش حرفه‌ای انواع سرامیک،کاشی، وان، جکوری، موزائیک، شیرآلات، لوازم لوکس بهداشتی، سرامیک پرسلان … می باشد که در مصاحبه ای با آقای آرمین بهبودی مدیریت این فروشگاه به بررسی مختصری از این شغل پرداختیم و دلایل موفقیتشان را جویا شدیم که در ادامه مطلب می‌خوانید.

مصاحبه با فروشگاه کاشی و سرامیک بهبودی؛ از مشاغل موفق ثبت شده در سایت ورناپ

1: در ابتدا لطفا خودتان را معرفی کنید.

با سلام. آرمین بهبودی هستم، متولد 3 شهریور 1371، مدیر کاشی و سرامیک بهبودی فومن

2: نقطه ورود شما به بازار از کجا و چطور بود و سرمایه اولیه شروع به کارتان چقدر بود.

بنده از سن 10 سالگی وارد بازار شدم و در کنار پدر و جاهای دیگری کار میکردم و خیلی زود می خواستم به اهدافم برسم اما اتفاق نیفتاد تا اینکه سن رفتن به خدمت سربازیم رسید. بعد از پایان سربازی با هدف تغییر سبک زندگی و جدیت در کار و راه اندازی کار خودم دوباره شروع کردم. اواسط سال 92 با فروختن ماشین شخصیم به مبلغ 15 میلیون تومان و کمک گرفتن از همکاران، دادن انبار خیلی کوچک از جانب پدر به من و شروع با نمونه های کوچک به سختی کسب و کار خود را راه انداختم. با وجود موانع بسیار و البته تمسخر خیلی از آشنایان دست از هدف برنداشتم و بالاخره سال 95 با تبلیغات گسترده و ایده های جدید کارم را به صورت حرفه ای شروع کردم.

3. دلایل موفقیت شما در این مسیر چی بوده و حامی و پشتیبانتان چه کسی بود.

از نظر بنده انگیزه، علاقه، هدف و تلاش مداوم سه رکن اساسی و اصلی برای موفقیت در کار است و حامیان اصلی من در این راه خانواده، پدر و برادر و همسرم بودند که همینجا ازشون خیلی تشکر میکنم.

4: از نظر شما از خصوصیات یک کسب و کار موفق چیست.

صداقت در کار، سالم کار کردن، داشتن آرامش ذهنی و فکری در کار، فاقد استرس و مهمتر از همه دادن خدمات خوب به مشتری و رضایت مشتری از خصوصیات یک کسب و کار موفق است.

5: اهمیت تبلیغات اینترنتی در رسیدن به موفقیت چند درصد است و بازخورد تبلیغات شما در سایت ورناپ چطور بود.

از نظر من تبلیغات اینترنتی 50 درصد موثر است چون 50 درصد باقی کار خوب است که باید همگام با تبلیغ خوب داده شود وگرنه تبلیغات پوچ خواهد شد. از سایت ورناپ هم بازخورد خوبی داشتیم چون روزانه مشتریانی دارم که می گویند از اینترنت فروشگاه مارو پیدا کردند که از همینجا از مدیریت سایت ورناپ برای خدمات خوبشان تشکر میکنم.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین رستوران بیرون بر تهران و کرج از نگاه مردم 1403 + شماره تماس

جهت مشاهده آگهی کاشی و سرامیک بهبودی در سایت ورناپ اینجا کلیک کنید.

6: رضایت مشتری و تخفیف دهی برای شما چند چقدر اهمیت دارد.

رضایت مشتری خیلی برای من اهمیت دارد به صورتی اگر ببینم مشتری راضی نیست تمام سعی و تلاش خودم را میکنم رضایت مشتری را جلب کنم. ما در کارمون پشتیبانی و خدمات پس از فروش داریم و این فقط یک حرف نیست و به آن عمل میکنیم. در صورت شکستن جنس با هزینه فروشگاه جنس را تعویض میکنیم. و خداروشاکرم که بیشتر مشتریان ما ثابت هستند یعنی مشتریانی که سالهاست از ما خرید میکنند و راضی هستند. در مورد تخفیف هم ما سعی میکنیم محصولاتمان را با قیمت کف بازار عرضه کنیم که برای مشتریان همیشگی و کسانی که زیاد خرید میکنند درصد تخفیفی هم داده می شود.

7: چقدر اشتغال زایی کردید و چند نفر در مجموعه شما کار می کنند.

بنده کارمو با یک کسب و کار کوچک کردم و درحال حاضر صاحب یک مجموعه و مجتمع بزرگ تر هستم. در بحث اشتغال زایی امروز 4 نفر در فروشگاه و 4 نفر در انبار با ما همکاری میکنند. البته در مواقع نیاز و کار زیاد نیروی کمکی به تعداد 10-12 می گیریم.

8: چندبار در این مسیر شکست خوردین و بلند شدین و اگر به عقب برگردین دوباره همین کارو انجام میدین؟

بله من هم مثل هرکاری چندباری در این مسیر شکست خوردم البته نه به آن صورت که بخواهم ورشکست شوم.  بخاطر رکود و بد شدن شرایط اقتصادی بازار یک جاهایی عقب افتادم و مجبور شدم سرمایه و ملک خودم را بفروشم تا ضرر را جبران کنم چون همه می دانند که من کارم برام خیلی مهم است و هروقت مشکلی در کارم پیش بیاد هرچه دارم می دهم تا دوبار کارمو رونق بدم. و اگر دوباره هم به عقب برگردم حتما دوباره همین کار را با علاقه و انگیزه بیشتر ادامه خواهم داد چون عاشق کارم هستم.

9: پنج سال آینده خودتون و شغلتون رو کجا می بینید.

5 دیگه خودم را به امید خدا خیلی بالا میبینم. با ایده، تلاش و هدف های بیشتر و سعیم این است که 5 سال دیگر در حد 10 سال جلوتر از این باشم.