لیست 10 تا از بهترین باربری و حمل اثاثیه منزل در تهران 1402 + شماره تماس

لیست 10 تا از بهترین باربری و حمل اثاثیه منزل در تهران 1402 + شماره تماس

در این سالهای اخیر به تعداد باربری های تهران افزوده شده است و انتخاب یک باربری خوب و مطمئن کار دشواری است. ورناپ در این مقاله قصد دارد که به ما لیستی از بهترین باربری و حمل اثاثیه منزل در تهران و حومه از نظر بسته بندی وسایل منزل، جابجایی تضمینی وسایل و حمل اثاثیه منزل و داشتن خودروهای تمیز و موکت شده را معرفی کند، اگر قصد باربری و حمل بار در تهران را دارید و به یک شرکت باربری تهران و یا اتوبار معتبر در تهران نیاز دارید ولی نمی‌دانید به کدام یک از باربری‌ ها اعتماد کنید و از کدام شرکت باربری و خدمات باربری بین شهری استفاده کنید، یا از نرخ اتحادیه باربری تهران اطلاع ندارید، پس با ما در معرفی اسامی بهترین باربری، اتوبار و حمل اثاثیه منزل در تهران همراه باشید.

حمل اثاثیه منزل در تهران

باتوجه به شرایط موجود دنیای امروز و به طور مشخص در شهرهای بزرگی مثل تهران، اقدام به حمل و نقل اثاثیه منزل به صورت شخصی، کمی دشوار و طولانی به نظر می‌آید. برای تسهیل روند حمل و نقل اثاثیه می‌توان از سرویس‌های اسباب کشی و اتوبار کمک گرفت. در این سرویس‌ها، متخصصین، وسایل شما را در اصولی‌‌ترین شکل ممکن ، جمع‌آوری و حمل می‌کنند تا اثاثیه سالم به مقصد برسند. مزیت استفاده از خدمات شرکت های حمل اثاثیه در تهران و حومه این است که اسباب و اثاثیه منزل شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین آسیب به محل مورد نظرتان خواهد رسید

حمل اثاثیه منزل در شرق تهران

وظایف شرکت های باربری حمل اثاثیه منزل در تهران چیست؟

ارائه مشاوره مناسب به مشتریان برای جابجایی اثاثیه منزل

اولین وظیفه یک شرکت باربری خوب این است که تمامی اطلاعات لازم برای پروسه اسباب کشی را در اختیار مشتریان قرار دهد و درباره حمل بار به شما توضیح دهد.

حمل اثاثیه منزل غرب تهران

هزینه دقیق باربری

هزینه باربری با توجه به بار شما و اقلامی که جابجا می شود باید به صورت دقیق محاسبه شود همچنین هزینه های متغیر و جانبی را نیز به اطلاع شما برسانند تا شما بدانید هنگام اتمام کار چه مبلغی را باید پرداخت کنید.

مشاوره برای تعیین روز و ساعت اسباب کشی

انتخاب روز و ساعت مناسب جابه جایی نقش مهمی در سهولت و کاهش هزینه های اسباب کشی شما دارد. شرکت خدمات اسباب کشی با توجه به تجربه خود در این زمینه می تواند مشاوره خوبی برای تعیین بهترین زمان باربری به شما بدهد.

راهنمایی برای انتخاب ماشین باربری

هر ماشین باربری خصوصیات متفاوتی دارد که با توجه به بار شما باید انتخاب شود و یک شرکت باربری مورد اعتماد، باید با توجه به حجم و وزن بار شما مناسب ترین ماشین برای اسباب کشی را به شما پیشنهاد دهد. مناسب ترین ماشین برای اسباب کشی کامیونت مسقف فلزی است که دیواره کابین آن با موکت و یا سایر مواد عایق است. برای بارهای صنعتی با توجه به فلزی بودن کابین، کامیونت کابین فلزی اصلا مناسب نیست.

حمل اثاثیه منزل در جنوب تهران

مشاوره برای تعداد کارگر

انتخاب تعداد کارگر مناسب نقش زیادی در سرعت جابه جایی و در نتیجه هزینه های باربری شما دارد. اتوبار باید با توجه به میزان بار شما و تعداد طبقاتی که باید بار جابه جا شود، تعداد کارگران کافی برای جابه جایی را به شما اعلام کند. استفاده از تعداد کارگران ناکافی سبب افزایش زمان اسباب کشی و با توجه به ساعتی بودن هزینه کارگر اسباب کشی، شما پول بیشتری برای کارگر حمل بار می پردازید. همچنین به دلیل خستگی بیش از حد کارگران ممکن است اثاثیه شما حین جابه جایی آسیب ببیند.

جابه جایی ایمن و بدون خسارت

قطعا برای شما مهم است که اثاثیه منزل شما سالم و بدون کوچکترین شکستگی، فرو رفتگی و یا هرگونه آسیبی به خانه جدید شما برسد. موارد زیادی مشاهده شده که لوازم منزل حین جابه جایی دچار آسیب شده اند. شرکت خدمات اسباب کشی متعهد به سالم رسیدن بار شما و همچنین جلوگیری از خطرات دیگر از جمله سرقت است.

دریافت وجه طبق توافق قبلی

شرکت باربری موظف است در هنگام تسویه حساب، همان مبلغ اولیه را که به شما اعلام کرده از شما دریافت کند. آنها حق دریافت هیچ هزینه اضافی مانند انعام و … را از شما ندارند.

استفاده از نیروهای فنی متخصص

شرکت باربری موظف است برای اسباب کشی شما از این نیروهای حرفه ای و مجرب استفاده کند. همچنین لازم است مهارت هایی نظیر بسته بندی لوازم منزل، باز و بسته کردن لباسشویی، یخچال ساید، ماشین ظرفشویی، لوستر، باز و بسته کردن تخت و … را بلد باشند و کارگران باربری باید به آنها مسلط باشند. البته این خدمات در صورت درخواست مشتریان انجام می شود.

قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران

مزیت های حمل اثاثیه و بار در تهران توسط شرکتهای تخصصی عبارتند از:

  • حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل، نه تنها به صروت درون شهری، بلکه بین شهری و در سطح کشور
  • اختصاص خودرو مناسب با اتاقک موکت کاری شده و متناسب با میزان و حجم اثاثیه شما
  • بسته بندی صحیح، مناسب و اصولی برای سالم ماندن اثاثیه
  • اعزام نیروی کار ماهر و باتجربه برای حمل و چیدمان وسایل
  • حمل ویژه وسایلی که نیازمند دقت و مراقبت بالایی هستند: مثل تابلوهای نقاشی خاص و یا سازهایی مثل پیانو
  • ارائه ضمانت برای اثاثیه

باربری و حمل بار غرب تهران

قیمت حمل اثاثیه در تهران و حومه چطور محاسبه می شود؟

هزینه حمل اثاثیه، براساس نوع ماشین، تعداد کارگرها، ساعات کار و هزینه بیمه مشخص می شود. البته هزینه های جانبی (مانند هزینه بسته بندی و یا دستمزد چیدمان) هم در صورت نیز شما، به قیمت حمل اثاثیه اضافه می شود

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در تهران + نظر مردم | تلفن و آدرس

برای تعیین قیمت این سرویس عوامل مختلفی دخیل‌اند. از جمله این معیارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تعداد نیروی انسانی مورد نیاز برای حمل و نقل اثاثیه
  2. مدت زمان فعالیت کارگران ( ساعت کار نیروها)
  3. فاصله بین مبدا و مقصد
  4. نوع وسیله حمل و نقل جهت اثاث کشی
  5. محدوده جغرافیایی منزل شما (برای مثال هزینه حمل و نقل اثاثیه منزل در تهران از شهرهای کوچک‌تر، معمولا پر هزینه‌تر است)
  6. وجود وسایل حساس یا سنگین و بزرگ (مثلا جابجایی یخچال ساید در اسباب کشی یا پیانو هزینه حمل اثاثیه را افزایش می دهد)

حمل اثاثیه منزل غرب تهران

معرفی بهترین باربری و حمل اثاثیه منزل در تهران

اتوبار و باربری سپند بار

باربری سپند بار ارائه دهنده خدمات حمل اثاثیه منزل در تهران است این باربری با داشتن یک دهه سابقه در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل و خدمات حمل ونقل اثاثیه با یک دهه سابقه درخشان در خدمت شما خواهد بود باربری سپند بار از کامیون های مسقف و موکت کاری شده برای حمل بار استفاده می کند و به صورت شبانه روزی سرویس دهی اثاث کشی را به مشتریان ارائه خواهد داد

اتوبار و باربری صدف

اتوبار و باربری صدف یکی از شرکت‌های باربری‌ مجاز در تهران است. این شرکت شعبه‌های مختلفی در غرب، مرکز و شمال تهران دارد. اتوبار و باربری صدف مجهز به به‌روزترین تجهیزات و لوازم بسته‌بندی اثاثیه منزل بوده و با بهره‌گیری از افراد حرفه‌ای و با تجربه به صورت تخصصی لوازم حساس و سنگین را حمل می‌کند.

باربری تهران لوکس

باربری تهران لوکس نیز یکی دیگر از شرکت‌های باربری مجاز و قابل اعتماد در استان تهران است. این شرکت با داشتن شعب متعدد به شهروندان در مناطق مختلف تهران خدمات مرتبط با بسته‌بندی، جابه‌جایی و حمل بار و اثاثیه منزل را ارائه می‌دهد.

اتوبار پاسارگاد

اتوبار پاسارگاد با تجربه و سابقه طولانی در شرق تهران همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات با کیفیت نیازهای مشتریان را تامین کند. استفاده از ضربه‌گیر، استفاده از جعبه و کارتن‌های محکم، بسته‌بندی حرفه‌ای مبلمان و… تنها بخشی از خدمات متنوع این شرکت هستند.

حمل اثاثیه منزل در شرق تهران

باربری و اتوبار ساقدوش

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در لیست باربری‌های مجاز تهران قرار می‌گیرد، اتوبار ساقدوش است. این شرکت شعب متعددی در سراسر تهران دارد و با بهره‌گیری از تجهیزات با کیفیت و کادر مجرب خدمات متنوع خود را به صورت شبانه‌روزی حتی در روزهای تعطیل با نرخ مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

اتوبار و باربری پدیده

شرکت باربری پدیده به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل، جهیزیه عروس، وسایل ادارات بوده و کالاهای مشتریان را به تمام نقاط تهران و ایران ارسال می‌کند.

باربری و اتوبار اکباتان

یکی دیگر از  شرکت‌های معتبر باربری که در لیست باربری‌های مجاز تهران قرار می‌گیرد باربری و اتوبار اکباتان است. این شرکت با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای در بسته‌بندی انواع اثاثیه منزل خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

باربری و اتوبار نوید بار

باربری نوید بار یکی از شرکت‌های باربری با سابقه درخشان است. این شرکت با بهره‌گیری از تجربیات خود در زمینه حمل بار و اثاثیه به سراسر تهران و شهرستان‌ها خدمات مطمئن و باکیفیت را ارائه داده و همچنین بار و اثاثیه مشتریان را در زمان حمل و جابه‌جایی بیمه می‌کند. نوید بار خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته در همه روزهای هفته به مشتریان ارائه می‌دهد.

اتوبار شیخ بهایی بار

اتوبار شیخ بهایی بار خدمات VIP و ویژه‌ای را در بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل و شرکت‌ها به مشتریان در تمام مناطق تهران ارائه می‌دهد. هزینه باربری بر اساس نوع خدمات متفاوت خواهد بود.

اتوبار چلسی

یکی دیگر از شرکت‌های موجود در لیست باربری‌های مجاز تهران اتوبار چلسی است. این شرکت در سه شعبه شمال، مرکز و جنوب تهران در بسته‌بندی و حمل و جابه‌جایی اثاثیه منزل و بار به مشتریان خود خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

باربری کیان بار

شرکت باربری کیان بار با بهره‌گیری از کادر آموزش دیده و حرفه‌ای در بسته‌بندی و جابه‌جایی اثاثیه منزل به ویژه وسایل حساس و آسیب‌پذیر خدمات با کیفیتی را ارائه داده و اثاثیه مشتریان را در زمان حمل و جابه‌جایی بیمه می‌کند.

باربری و اتوبار صداقت بار

شرکت باربری صداقت بار با سابقه طولانی ۱۵ ساله در صنعت باربری یکی از شرکت‌های قابل اعتماد و حرفه‌ای در زمینه بسته‌بندی، حمل، جابه‌جایی و چیدمان اثاثیه منزل است.

باربری باراست تهران

شرکت باربری باراست یکی دیگر از شرکت‌های موجود در لیست باربری‌های مجاز تهران است. این شرکت خدمات خود را به شهروندان تهران و کرج ارائه می‌دهد و در طول زمان جابه‌جایی اثاثیه و بار مشتریان را بیمه کرده و از تهران به سایر شهرهای ایران ارسال می‌کند.

اتوبار و باربری وطن بار

اتوبار و باربری وطن بار با ارسال کارکنان مجرب و آموزش دیده، در سریع‌ترین زمان ممکن کالا و اثاثیه مشتریان را بسته‌بندی و بارگیری می‌کند. این شرکت با بیمه کردن کالا و اثاثیه مشتری، در صورت صدمه دیدن بار در حین بارگیری، حمل و تخلیه بار به مشتری خسارت پرداخت می‌کند.

باربری سریع بار

باربری سریع بار یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های باربری مجاز در تهران است. این شرکت در سریع‌ترین زمان ممکن با بهره‌گیری از کادر مجرب و حرفه‌ای و با صدور بیمه‌نامه در زمان باربری اثاثیه و کالا مشتری را به سراسر تهران و ایران ارسال می‌کند.

ظریف بار

ظریف بار به عنوان یک شرکت باربری قابل اعتماد و دارای مجوز قطعا در لیست باربری‌های مجاز تهران قرار می‌گیرد. این شرکت با استفاده از تجهیزات با کیفیت بسته‌بندی و حمل اثاثیه، تجربه یک باربری و اسباب کشی راحت و بی‌دردسر را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

اتوبار و باربری تهران تک

شرکت باربری تهران تک یکی از شرکت‌های عضو اتحادیه باربری است. باربری تهران تک با ارائه خدمات حرفه‌ای توسط کارکنان خانم و آقا در بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل و شرکت، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به مشتریان خود سرویس می‌دهد.

شرکت باربری و اتوبار کیهان بار تهران

شرکت باربری کیهان بار با استفاده از کادر مجرب، تجهیزات ویژه و خودروهای مجهز همه روزه و در ۲۴ ساعت شبانه روز در حمل و نقل بار و انجام خدمات مربوط به اسباب کشی به مشتریان سرویس می‌دهد.

در انتها با مطالعه دقیق این مطلب شما می‌توانید با توجه به نیازها و شرایط خود از خدمات یکی از شرکت‌های نامبرده بهره‌مند شوید.