بهترین آرایشگاه و سالن های زیبایی در اراک را بشناسید !

بهترین آرایشگاه و سالن های زیبایی در اراک را بشناسید !

در این مقاله مجموعه ی از بهترین سالن های زیبایی در اراک را به شما معرفی می کنیم. آدرس سالن های زیبایی، شماره های تماس، پیج های اینستاگرام و اطلاعات کامل هر سالن در ادامه مطلب قرار داده شده است. شما نیز اگر تجربه ای از آرایشگاه های زنانه اراک دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود، به دیگران در انتخاب صحیح بهترین آرایشگر و ایده آل ترین میکاپ عروسی کمک کنید.

ویژگی های بهترین آرایشگاه زنانه در اراک

داشتن هزینه مناسب:

اکثر خانم ها برای رزرو آرایشگاه و مراجعه به یک آرایشگاه، قیمت آن را مورد بررسی قرار می دهند. بنابراین داشتن قیمت مناسب و متناسب با کیفیت در یک آرایشگاه خیلی مهم است. معمولا آرایشگاه هایی که قیمت مناسب دارند همیشه مشتری دارند و منصفانه عمل می کنند. پس می توان گفت داشتن قیمت خوب و مناسب برای یک آرایشگاه، جزو یکی از ویژگی های خوب آن محسوب می شود.

ارائه خدمات با کیفیت:

اگر یک آرایشگاه زنانه خوب پیدا کردید که انتظارات شما را برآورده می کرد و در جلب رضایت شما کوشا بود، هرگز آن را از دست ندهید. همه ی خانم ها دوست دارند خدمات رنگ مو، اصلاح صورت و ابرو، کوتاهی مو، میکاپ و آرایش و … خود را به بهترین نحو دریافت کنند و زمانی که در آینه نگاه می کنند خوشحالی و رضایت در چهره آن ها پیدا شود. بنابراین ارائه خدمات با کیفیت جزو یکی دیگر از ویژگی های مهم در پیدا کردن آرایشگاه خوب و بهترین سالن زیبایی در اراک است.

داشتن پرسنل کاری حرفه ای:

در هر شغل و هر مکانی داشتن اخلاق حرفه ای و مناسب بسیار مهم است. خوش اخلاقی و خوش رویی برای یک آریشگر بسیار بسیار مهم است و شما را ترغیب می کند تا برای دریافت خدمات زیبایی خود به آن شخص مراجعه کنید. هر آرایشگاه زنانه برای اینکه بتواند مشتریان زیادی را جلب خود کند، باید کادر خوش اخلاق و خوش رو داشته باشد تا بتواند یکی از ویژگی های آرایشگاه خوب را کسب کند.

رعایت نکات بهداشتی:

اهمیت نکات بهداشتی مخصوصا در این روزهای کرونایی بسیار زیاد است. هر شخصی که وارد آرایشگاه می شود اول به محیط اطراف خود نگاهی میاندازد و این نکته نیز در پیدا کردن آرایشگر عروسی اهمیت زیادی دارد. اگر محیط آرایشگاه تمیز و مرتب نباشد و بوی نامطبوعی داشته باشد، کمتر تمایل دارید از آن آرایشگاه خدمات دریافت کنید.  هنگام انتخاب آرایشگاه زنانه خوب، به محیط آرایشگاه و تمیزی آن توجه کنید و دقت کنید که پرسنل از پیشبندهای تمیز و یک بار مصرف همراه با ماسک و دستکش استفاده کنند.

داشتن تجهیزات کافی:

یک آرایشگاه مجهز می تواند تمام خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهد و تمام دستگاه های مورد نیاز برای ارائه خدمات زیبایی را دارا است. در واقع داشتن تجهیزات کافی برای یک آرایشگاه یک امتیاز خوب و مثبت است. زمانی که یک سالن زیبایی بتواند تمام خدمات مو، پوست، ناخن، پاکسازی و … را به شما ارائه دهد، شما دیگر به آرایشگاه دیگری مراجعه نمی کنید و تمام خدمات خود را از همان آرایشگاه دریافت می کنید.

خواندن این مقاله هم مفید است  معرفی بهترین آبگرمکن های بازار 1402

احترام به وقت مشتری:

متاسفانه سیستم نوبت دهی در برخی آرایشگاه ها خیلی نامناسب است و باعث اتلاف وقت زیادی از مشتری ها می شود. حتما برای شما هم پیش آمده که مدت ها در آرایشگاه منتظر بودید تا نوبتتان شود. یا شاید اصلاح ابروی شما نیم ساعت زمان ببرد، اما آرایشگر آن را به یک ساعت برساند. بنابراین هنگام پیدا کردن آرایشگر عروسی دقت کنید و از آرایشگاه هایی که دیروقت به شما نوبت می دهند خدمات دریافت نکنید، چرا که احتمال پایین بودن کیفیت کار زیاد است.

رتبه اول

سالن زیبایی محشر اراک

سالن محشر یکی از بزرگترین و بهترین مرکز آرایشی و زیبایی در اراک خیابان عباس آباد به مدیریت خانم رضایی با ارائه کلیه خدمات درلاین های آرایش پیرایش گریم تخصی عروس شینیون مو گریم میگاپ بافت مو رنگ و مش مو و کار با مواد کراتینه مو در خدمت همشریان خود می باشد.

خدمات سالن:

گریم فوق تخصصی عروس
کارشناس مراقبت از پوست و مو
با کادر مربیان متخصص
ارائه کلیه خدمات آرایشی

رتبه دوم

سالن زیبایی سلینا در اراک

سالن زیبایی سلینا مجری تخصصی کلیه خدمات زیبایی شامل رنگ و لایت و کراتین و شینیون و میکاپ و میکاپ عروس برای انواع سلایق و با بکارگیری جدیدترین روشهای روز با مدیریت خانم صفری در خیابان شهید رجائی اراک می باشد.

خدمات سالن:

  • گریم و میکاپ عروس
  • شینیون و براشینگ
  • اکستنشن مو و مژه
  • خدمات تخصصی ناخن
  • رنگ و لایت مو
  • اپیلاسیون تخصصی و پاک سازی و فیشیال پوست
  • اصلاح ابرو و کوتاهی مو
رتبه سوم

سالن زیبایی ریحون بنفش

سالن ریحون بنفش به مدیریت خانم بنفشه کاووسی یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی اراک در شهرک الهیه است که خدمات زیر را ارئه می دهد:

خدمات سالن:

  • ارائه کلیه خدمات آرایش و میکاپ تخصصی عروس
  • رنگ و مش، هایلایت، آمبره، سامبره، بالیاژ و …
  • کراتینه و ویتامینه موهای آسیب دیده
  • قرینه سازی ابرو و هاشور ابرو
رتبه چهارم

آرایشگاه آی تک اراک

میکاپ آرتیست سرکار خانم پورنعمتی در خیابان شهید بهشتی اراک با کادری حرفه ای و متخصص در یکی از معروف ترین و بهترین سالن های زیبایی اراک آماده است تا چهره آمیخته با رویای شما را در شب عروسی، بهترین شب زندگیتان با برندهای معروف مواد آرایشی برایتان رقم بزند.

خدمات سالن:

  • آبرسانی مو با روغن های کاملاً طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار و رطوبت رسان
  • خدمات مژه بدون حساسیت و آسیب رساندن به مژه
  • پاکسازی و مراقبت پوست و کلیه خدمات پوستی ( پلینگ ، جوان سازی و شفاف سازی )
  • ارائه کلیه خدمات ناخن با بهترین کیفیت و ماندگاری طولانی
رتبه پنجم

سالن زیبایی ماهور اراک

آرایشگاه ماهور به مدیریت خانم فراهانی در میدان هفت تیر اراک یکی دیگر از سالن های زیبایی خوب در شهر اراک است که با خیال راحت می توانید برای انجام خدمات زیبایی خود به آنجا مراجعه کنید.

خدمات سالن:

  • مدارک بین المللی آرایش دائم، ریموو تتو ،فنی و حرفه ای
  • عضو رسمی اکادمی حمزه ای و فیکانتور
  • آموزش تخصصی
  • تتو بدن

در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است اگر ساکن شهر شیراز یا اصفهان هستید و به دنبال سالنی برای اهداف زیبایی خویش می باشید، توصیه می کنیم به مقاله ما با عنوان بهترین سالن زیبایی در شیراز و بهترین سالن زیبایی در اصفهان مراجعه کنید و اطلاعات موردنیاز را کسب نمایید.