لیست 10 تا بهترین سالن زیبایی معروف و لاکچری در تهران 1403 + آدرس + اینستا

لیست 10 تا بهترین سالن زیبایی معروف و لاکچری در تهران 1403 + آدرس + اینستا

بهترین سالن زیبایی در تهران | سالن زیبایی | سالن زیبایی در تهران | بهترین سالن زیبایی خوب در تهران

از آنجایی که زیبایی یکی از مهمترین فاکتورهای حائز اهمیت خانم‌های ایرانی است، علاقه برای مراجعه به آرایشگاه های زنانه نیز در بانوان ایرانی بیشتر از دیگر نقاط جهان است. همچنین در شهر بزرگی مانند استان تهران تعداد سالن های زیبایی بسیار بیشتر است و انتخاب را مشکل کرده پس در ادامه این مقاله از سایت ورناپ با ما همراه باشید تا بهترین سالن آرایشگری در تهران به شما معرفی کنیم.

بهترین سالن زیبایی تهران از نظر ما دارای مشخصه‌هایی است، ولی همه می‌دانیم که رضایت مشتری بیش از هر چیزی نقش پررنگ‌تری در این زمینه دارد. برتری و شهرت یک سالن زیبایی زنانه در گرو رضایت مشتریان آن است؛ پس شمایید که تعیین می‌کنید کدام آرایشگاه محبوبیت بیشتری دارد. شاید شما برای انجام امور مداوم مانند خدمات ناخن، صورت، ابرو و … به آرایشگاه مراجعه می‌کنید و یا شاید فقط برای یک مرتبه مانند انجام خدمات عروس به دنبال انتخاب سالن زیبایی هستید. با این حال در نظر گرفتن هزینه خدمات و موقعیت مکانی سالن زیبایی اهمیت دارد و در انتخاب شما می‌تواند تاثیرگذار باشد.

شما تا به حال تجربه مطلوبی در سالن‌هایی در ادامه به آنها اشاره می کنیم داشته‌اید؟ سالن زیبایی مورد علاقه شما کدام است؟ به نظرتان بهترین سالن زیبایی تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا تا به حال از سالن‌های زیبایی که به آن اشاره میکنیم، خاطره ناخوشایندی داشته‌اید؟ حتما تجربیات و پیشنهادات خود را به عنوان مشتری بهترین سالن‌های زیبایی در تهران برای ما و سایر خوانندگان این متن بنویسید. همچنین اگر این لیست برای شما کارساز بود، آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

رتبه اول

سالن زیبایی مونا یزدانی

بهترین سالن زیبایی در تهران، سالن زیبایی مونا یزدانی با مدیریت خانم یزدانی یکی از بهترین و لوکس ترین سالن‌های زیبایی سعادت آباد تهران می‌باشد. در سالن زیبایی مونا یزدانی، بهترین و با کیفیت ترین خدمات آرایش و گریم عروس، در محیطی با‌شکوه و آرام ارائه میشود.

خدمات سالن زیبایی:

  • خدمات رنگ مش لايت آمبره بالياژ سامبره كراتين احيا
  • تتو ميكروبليدينگ تتو صورت فیبروز
  • خدمات مژه و ابرو شامل ليفت لمينت اكستنشن كاشت
  • کاشت ناخن ترمیم لمينت ژليش مانیکور پدیکور
  • فیشیال کامل صورت
  • اپيلاسيون گياهي و حرفه اي بدون درد

آدرس: تهران، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2

آدرس: تهران، خیابان نصر (گیشا)، بالاتر از خیابان 28 (شهابی)، پلاک219، طبقه 1

رتبه دوم

سالن زیبایی گل‌رخ

سالن آرایشی گل‌رخ ارائه دهنده برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران است.

این سالن کار خود را از سال 1386شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس آغاز کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست قابلیت‌های خود را برای مشتریان به اثبات برساند.

آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی بوسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن، سرکار خانم فرزانه صادقی به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود.

از این جهت، مجموعه زیبایی گل‌رخ سعی بر آن دارد تا همواره خود را نسبت به ترندهای روز دنیا، به‌روز نگه دارد تا در راستای آن برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

اگر به دنبال خاص ترین‌ها هستید، گل‌رخ بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین سالن زیبایی در تهران
گل رخ
گل رخ
رتبه سوم

سالن زیبایی الـــی

سالن زیبایی الی، با ارائه خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سالن از سال 1387 شمسی شروع به کار کرد و با گذشت زمان، با ارائه خدمات با کیفیت، توانست قابلیت‌های خود را به مشتریان خود اثبات کند.

در سالن زیبایی الی، خدمات آرایشی شامل آرایش عروس و خدمات زیبایی از قبیل مژه، ناخن، فشیال، اصلاح و ابرو، احیا و صافی پوست، رنگ و لایت، کف سابی، کوتاهی، براشینگ، میکرو پیگمنتیشن، ماساژ، شمع گوش، میکرو بلیدینگ و میکاپ شنیون ارائه می‌شود. تمامی این خدمات با همراهی کادر ماهر و باتجربه تحت نظر مدیریت سرکار خانم الی عبدالهی، با بهترین مواد آرایشی و با رعایت استانداردهای کیفیت، به مشتریان عرضه می‌شود.

فرآیند آرایش عروس در سالن زیبایی الی به کامل‌ترین جزئیات انجام می‌شود، زیرا این سالن اهمیت ویژه‌ای به لحظات خاص زندگی عروس می‌دهد و مشتریان با اعتماد به خدمات این سالن، به راحتی می‌توانند لحظات خاص زندگی خود رابا آرامش تجربه کنند.

مجموعه زیبایی الی، با ارائه خدمات با کیفیت و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها و مواد آرایشی، به دنبال نگهداری از جایگاه برتر خود در صنعت آرایش و زیبایی است. این سالن همواره سعی می‌کند تا با در جریان بودن ترندهای روز دنیا، خدماتی متناسب با نیازهای مشتریان خود ارائه کند. بنابراین، همیشه به دنبال به‌روزرسانی و ارتقای خدمات خود می‌باشد.

درصورتی که به دنبال خدمات با کیفیت و حرفه‌ای در زمینه آرایش و زیبایی هستید، سالن زیبایی الی بهترین انتخاب برای شماست. با اعتماد به خدمات این سالن، می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش و به یادماندنی در زمینه آرایش و زیبایی داشته باشید.

پیروزی، خیابان پنجم نیرو هوایی، نبش کوچه5.21 ، ساختمان 31 طبقه دوم عروس سرا الی

عروس سرای الی
سالن زیبایی تهران
رتبه چهارم

سالن زیبایی روبی رژ

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه  ربی رژ  آماده ارائه کلیه خدمات آرایش و زیبایی به بانوان محترم می باشد. ارائه جدیدترین و به روز ترین مدل های عروس مطابق با سلیقه شما

ما فکر می‌کنیم که همیشه راهی به سوی زیبایی وجود دارد شما باید ظاهری تازه داشته باشد و زیبایی درونی بیرونی خود را تضمین کنید.

گریم و آرایش حرفه ای عروس توسط گریمور های مجرب و بافکر و ذهن بالا با مدرک های بین المللی

 پاکسازی پوست صورت همراه با ماساژ و آبرسانی با محصولات درجه یک خارجی و ایرانی

 خدمات ناخن، ژل و پودر

 تحول در آرایش با جدیدترین تکنیک ها و دیزاین های ناخن و امکان استفاده از پک شخصی به درخواست خود شما

 ارائه تمامی خدمات آرایشی در محیطـی پر انرژی با کادری مجرب و حـرفـه ای

راه های ارتباطی :  ۰۹۱۹۲۲۳۴۵۰۲ |  ساعت فعالیت : 8 صبح الی 21 شب

آدرس: نارمک هفت حوض،خیابان جانبازان شرقی، خیابان برادران مصطفوی، پلاک48 طبقه اول سالن زیبایی ربی رژ

رتبه پنجم

سالن زیبایی غزاله نازجو

یکی از بهترین سالن های زیبایی در منطقه شهرک غرب تهران سالن زیبایی غزاله نازجو  می باشد. این سالن آرایشی معتبر و مدرن جز بهترین آرایشگاه‌ های شهر محسوب می‌‌شود زیرا در عین حال که خدمات زیادی را به مشتریان ارائه می‌دهد، دارای یک مجموعه سلامت نیز است. سالن آرایشی غزاله نازجو با مدیریت سرکار خانم نازجو بسیار محبوب شده است آن هم به این دلیل که از تجهیزات تخصصی و پرسنل مجرب استفاده کرده تا خدمات بی‌نقصی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار دهد؛ همچنین از محیطی آرام و مدرنی برخوردار است که فرد را جذب خود می‌کندمجموعه زیبایی غزاله نازجو ارائه دهنده ی بهترین خدمات رنگ و مش ، کراتین مو و احیا،  کوتاهی، مژه، ناخن و اکستنشن مو، شنیون و میکاپ  و دیگر خدمات تخصصی مو در شهرک غرب تهران با استفاده از متریال با کیفیت می باشد

ساعت فعالیت مجموعه 10 صبح الی 7 صبح می باشد
راه ارتباطی با ما : 09122710826
آدرس مجموعه: شهرک غرب، برج تجاری ستین دسترسی آسان به مترو
رتبه ششم

سالن زیبایی مریم دربندی

بهترین سالن های زیبایی لوکس در شمال تهران، محدوده ی فرمانیه میتوان به سالن مریم دربندی اشاره کرد. در این سالن با بهره گیری از کادر بسیار حرفه ای و پرسنل متخصص بهترین خدمات زیر را ارائه میدهند.

خدمات سالن :

میکاپ با متد روز اروپایی در سبکلایت و کلاسیک

خدمات ناخن مثل طراحی و کاشت، ترمیم و ژلیش ناخن، مانیکور ، پدیکور

خدمات زیبایی مو مثل شینیون های روز دنیا، براشینگ بافت مو با تنوع زیاد، کراتینه و اکستنشن مو، رنگ مو با روش های نوین، آمبره، بالیاژ

ماساژ، اسپا، خدمات پاکسازی و فیشیال پوست، طلا درمانی و کربن تراپی

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست بهترین خشکشویی رشت و تهران + آدرس و شماره تماس

، خدمات زیبایی ابرو و صورت: میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ ، طراحی و قرینه سازی ابرو ، اصلاح فرم ابرو

خدمات زیبایی مژه : ویتامینه مژه ، اکستنشن مژه

رتبه هفتم

سالن زیبایی خانه عروس

سالن زیبایی خانه عروس یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در مرکز شهر تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی و حافظ ، نرسیده به میدان شاپور می باشد. آرایشگاه زنانه خانه عروس از سال 1390 تاسیس و تا کنون افتخار این را داشته که در خدمت شما عزیزان در منطقه 11 و 12 و همچنین کل تهران باشد و خدمات خود را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد. لازم به ذکر است که سالن زیبایی خانه عروس دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران می باشد و تمامی نرخ های خدمات در این سالن نرخ های مصوب از سوی اتحادیه می باشند. سالن زیبایی خانه عروس دارای محیطی آرام، مناسب و بهداشتی می باشد که همین امر باعث تفاوت این سالن قدرتمند با بقیه سالن های زیبایی شده است زیرا که بهداشت و محیطی مناسب ، همیشه برای سالن زیبایی خانه عروس در اولویت می باشد.

رتبه هشتم

سالن زیبایی آرام

  • لاین میکاپ و شینیون حرفه ای و تخصصی
    لاین تخصصی کراتین و صافی و احیا
    لاین تخصصی آرایش دائم صورت
    لاین تخصصی رنگ مو
    لیفت و لمینت مژه و ابرو
    اکستنشن تخصصی مژه
    لاین تخصصی و حرفه ای کاشت ناخن
    میکروبیلیدینگ_هاشور وسایه ابرو
    لاین فوق تخصصی تقویت پوست ومو skin care
    انواع کوتاهی مو حرفه ای hair cut
    اکستنشن تخصصی مو با موی💯طبیعی
    لاین پدیکور و کفسابی و ماساژ تخصصی پا
    لاین تخصصی ماساژ بدن به همراه سنگ داغ
  • آدرس :
  • به مدیریت :
رتبه نهم

سالن زیبایی و مرکز زیبایی بین المللی آفرینا

بزرگترین مرکز زیبایی در خاورمیانه را می‌توان مرکز زیبایی آفرینا نام برد. معتبرترین و معروفترین سالن زیبایی در تهران و ایران و همچنین کشور دبی مرکز زیبایی بین المللی آفرینا است.

تهران، زعفرانیه، ساختمان تجاری پالادیوم، طبقه 5 جنـوبی

رتبه دهم

سالن زیبایی لی لی رضایی تهران

سالن زیباییی لی لی رضایی با بهترین خدمات گریم و عروس در محیطی آرامبخش با بهترین خدمات و جدیدترین متد و روشهای روز دنیا در سعادت آباد تهران واقع شده است. سالن زیبایی لی لی رضایی با استفاده از محصولات بسیار با کیفیت و برند با میکاپی مناسب با چهرتان زیبایی و جوانی را به شما هدیه می کند.

کلیه خدمات زیبایی مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینیون، براشینگ، کاشت مژه، با بهترین کیفیت و جدیدترین متدها به بانوان عزیز ارائه می‌گردد.

رتبه یازدهم

سالن زیبایی مریم رئوف

سالن تخصصی عروس مریم رئوف با 12 سال تجربه تخصصی در حوزه آرایش و پیرایش و زیبایی یکی از بهترین سالن های آرایشگری در تهران است که اولین و تنها سالن زیبایی دریافت کننده تندیس رضایت مشتری می باشد.

مجموعه خدمات زیبایی سالن:

  • گریم و کانتورینگ صورت
  • گریم و آرایش عروس
  • اصلاح و قرینه سازی ابرو   
  • اکستنشن مژه
  • میکروپیگمنتیشن
  • صافی دائم مو

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ب، بن بست هشتم، پلاک سوم، طبقه اول

سالن تخصصی عروس تهران مریم رئوف
رتبه دوازدهم

 سالن زیبایی گیوا

سالن های زیبایی گیوا بزرگ‌ ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارائه‌ ی خدمات آرایشی و زیبایی در تهران به مدیریت خانم حسینی با بیش از 10 سال سابقه کار می باشد که در حال حاضر در سه منطقه سعادت آباد، مرزداران و ولنجک دارای شعبه است. این سالن با داشتن مدرک های بین المللی و کادری حرفه ای یکی از بهترین سالن های آرایشگری تهران می باشد

لیست خدمات سالن گیوا:

  • اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و لایت
  • اپیلاسیون با مواد ۱۰۰% گیاهی
  • ارائه کلیه خدمات ناخن         
  • کاملترین خدمات VIP عروس
  • پاکسازی و مراقبت پوست     
  • خدمات اکستنشن مژه
  • اکستنشن مو با موی طبیعی  
  • انواع کوپ، براشینگ، شینیون

آدرس سالن گیوا شعبه 1: سعادت آباد-بلوار دریا – روبروی صرافهای جنوبی – نبش رامشه – طبقه زیرین بانک سامان

آدرس شعبه 2: بلوار مرزداران، سی متری لاله، بوستان ششم شرقی، نبش گلها، ساختمان ایرانیان

آدرس شعبه 3: ولنجک، خیابان ۱۳ شرقی، پلاک 36/1

رتبه سیزدهم

سالن زیبایی رویال صدف شهرک غرب

سالن رویال صدف یکی از بهترین سالن آرایشی در تهران منطقه شهرک غرب است. این مرکز به مدیریت خانم فاطیما رستگار ارائه دهنده کاملترین خدمات vip عروس با با جدیدترین متد روز دنیا و بهترین مواد برند های معروف MAC ، chanel ، Esteel  و … می باشد. همچنین در این ارایشگاه آموزش کلیه تخصص ها به صورت حرفه ای انجام می پذیرد.

لیست خدمات سالن رویال صدف تهران:

  • انواع شینیون ها و هیرکات های مدرن
  • خدمات مژه به صورت تخصصی
  • خدمات اصلاح صورت و وکس
  • از بین بردن موخوره
  • قرینه سازی و پرپشت کردن ابرو
  • مانیکور و پدیکور ناخن
  • میکروپیگمنتیشن ابرو        
  • انواع مدل کوتاهی مو

نشانی: شهرک غرب – بلوار دادمان – خیابان حسن سیف – کوچه 14 – پلاک 14

رتبه چهاردهم

آرایشگاه شیوانا تهران

سالن زیبایی شیوانا با مدیریت سرکار خانم اعظم اکراد با شعار *یک بار اعتماد ، یک عمر زیبایی* از معروف ترین و بهترین سالن آرایشگری در تهران است که با داشتن تمامی مجوزات، مدارک بین المللی و حرفه ای این حرفه کلیه خدمات آرایشگری و زیبایی را با بیست نفر کادر متخصص ارائه می دهد.

لیست خدمات سالن ارایشگری شیوانا:

  • آموزش کلیه خدمات و موارد آرایشی
  • جدیدترین متد گریم ناخن، مانیکور، پدیکور
  • خدمات میکاپ و ارایش تخصصی
  • خدمات ماساژ درمانی
  • لیزر موهای زائد
  • خدمات لیفت و لمینت مژه و ابرو

آدرس سالن شیوانا: تهران شهرک غرب، بلوار فرحزادی

رتبه پانزدهم

سالن زیبایی مرجان لطفی

سالن زیبایی مرجان لطفی پاسداران یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی شمال شهر تهران است که با عنوان یکی از آرایشگاه های معروف تهران شناخته می‌شود. این مجموعه از آرایشگاه‌های عروس شمال تهران است و با توجه به سابقه و تجربه کارکنان و استفاده از لوازم و مواد با کیفیت، می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای خدمات آرایشی و زیبایی باشد.

آدرس : محله پاسداران، ضرابخانه، برادران پایدارفرد

رتبه شانزدهم

سالن زیبایی گلسا منادی

سالن زیبایی گلسا منادی با مدیریت خانم منادی، یکی از فعالترین و لاکجری ترین مجموعه های زیبایی در غرب تهران است. این سالن در تیرماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده و تمامی لاینهای خدمات زیبایی را به صورت حرفه ای در آن ارائه می دهد.

سالن زیبایی گلسا منادی در محدوده ستارخان واقع شده و از فضای بزرگ و زیبایی برای خدمات استفاده کرده است. همچنین، با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کنونی، فضای بازی برای انتظار مشتریان خود را فراهم کرده است.

آدرس: تهران، ستارخان، خیابان کوثر دوم، بن بست مینو

رتبه هفدهم

سالن زیبایی پرل

سالن زیبایی پرل با مدیریت سرکار خانم المیرا جلالی، بهترین آرایشگاه های تهران، ارائه دهنده‌ی انواع خدمات زیبایی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی است. این سالن با کادری حرفه‌ای و با تجربه، خدمات آرایشی و زیبایی را با کیفیت بالا و با رعایت استانداردهای بهداشتی ارائه می‌دهد.

سالن زیبایی پرل انواع مختلف خدمات زیبایی را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل:

  • خدمات ناخن با استفاده از بهترین متریال
  • انواع خدمات مانیکور و پدیکور با بیش از ۱۰۰۰ تنوع رنگی لاک
  • خدمات تخصصی فیشیال و پاکسازی پوست
  • خدمات تخصصی کوتاهی و انواع کوپ‌های ژورنالی و مدرن و فانتزی و براشینگ حرفه‌ای
  • خدمات رنگ و‌مش و لایت آمبره بالیاژ سامبره و انواع صافی و احیا کراتین و پروتئین تراپی مو و بوتاکس
  • اصلاح و قرینه سازی ابرو و اصلاح صورت و وکس
  • انواع خدمات اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم و مگا والیوم اسپایکی و هیبرید
  • لیفت و لمینیت مژه و ابرو

آدرس: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، مجتمع تجاری نارون

معیارهای انتخاب بهترین سالن زیبایی در تهران

اگر به دنبال یک تجربه‌ی آرایشی و زیبایی لوکس در تهران هستید، این آرایشگاه‌های لاکچری می‌توانند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشند. با امکانات و خدمات با کیفیتی که در این آرایشگاه‌ها ارائه می‌شود، به راحتی می‌توانید به تجربه‌ای لوکس و رفاهی دست پیدا کنید و از لحظاتی لذت برده و استراحت کنید. همچنین، با توجه به اینکه برخی از این آرایشگاه‌ها خدماتی مانند طراحی ابرو و کاشت ناخن نیز ارائه می‌دهند، می‌توانید این خدمات را در کنار خدمات آرایشی خود تجربه کنید و از یک تجربه‌ی کامل و رضایت‌بخش برای خود بهره‌مند شوید
مهم ترین ویژگی های یک سالن خوب در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد
    • خوش نام و دارای شهرت و محبوبیت بین عموم باشد.
    • قیمت خدمات سالن زیبایی باید مناسب باشد
    • آرایشگر باید از تبحر و تجربه کافی برخوردار باشد
    • شیوه برخورد کارکنان سالن آرایشگری باید درست و اصولی باشد
    • کیفیت مواد اولیه و تجهیزات آرایشگاه ها باید استاندارد و مرغوب باشد
    • یک سالن زیبایی خوب باید تمام پروتکل­‌های بهداشتی در آن رعایت شود

همچنین بخوانید: بهترین سالن زیبایی شهر ری، بهترین تتو کار شرق تهران، خدمات رنگ لایت شیراز، آموزش اکستنشن مژه در تهران