بهترین شامپوهای فاقد سولفات موجود در داروخانه ها

بهترین شامپوهای فاقد سولفات موجود در داروخانه ها

در حال حاضر ، ما عادت کرده ایم که شامپو و حتی صابون دست و بدن را با عنوان “فاقد سولفات” برچسب بزنیم. در واقع ، اصطلاح فاقد سولفات به یک نوع لغت تبدیل شده است. دقیقاً مانند کلماتی مانند غیر سمی ، طبیعی و ارگانیک ، وزن و انتظارات زیادی را به همراه دارد و حتی ممکن است فروش را افزایش دهد.

سولفات ها چیستند و آیا ذاتاً برای پوست و موهای شما مضر هستند؟

سولفات ها ماده کف کننده ای هستند که در شامپوهای سنتی یافت می شوند. می دانید ، آنهایی که یک عروسک بزرگ را به کف دست خود می فشارید ، آن را به موهای خود ماساژ می دهید ، و احساس می کنید که کف غلیظ و حباب دار وجود دارد؟ اینها سولفات ها هستند. آنها مواد پاک کننده ای هستند که برای کمک به از بین بردن روغن و کثیفی کف ایجاد می کنند ، اما همچنین ممکن است رطوبت و رنگ مو را از بین ببرد. آنها همچنین می توانند باعث تحریک پوست حساس شده و بار منفی ایجاد کنند که می تواند وزهای غیر ضروری ایجاد کند.

به همین دلیل است که افراد به دنبال فرمول های بدون سولفات می روند. تصور می شود که آنها رنگ مو ، رطوبت و فر را نسبت به شامپوهایی که دارای این مواد کف کننده هستند ، به طور موثرتر و طولانی تر حفظ می کنند. اگرچه ممکن است مانند گذشته لخت نشوند ، اما بدانید که موهای شما همچنان تمیز و در عین حال سالم تر می شوند.

بهترین شامپوهای فاقد سولفات

1. شامپو بدون سولفات لورآل (اورآل) L’Oréal

شامپو بدون سولفات اورئال

L’Oréal یکی از اولین مارک های داروخانه ای بود که شامپوهای بدون سولفات را بنا نهاد. این یکی بدون از بین بردن مقدار زیادی روغن طبیعی ، رطوبت مو را بازیابی و به خوبی تمیز می کند.

بیشتر بخوانید:

خرید بهترین کرم دور چشم با قیمت مناسب

خواندن این مقاله هم مفید است  سوئیت‌ های اجاره‌ای؛ سبک نوینی برای اهل سفر

نکات مهم در انتخاب گریم و میکاپ عروس

9 سالن زیبایی معروف در رشت + آدرس و شماره تماس

2. شامپو فاقد سولفات شیر نارگیل او جی ایکس

شامپو بدون سولفات او جی ایکس

این گوهر در داروخانه با مواد سورفاکتانت ملایم بهترین شامپو بدون سولفات برای پاکسازی چربی پوست سر شما و همچنین شیر نارگیل ارگانیک و روغن نارگیل ساخته شده است که بوی شگفت انگیزی دارند و مقدار زیادی رطوبت را به مو های شما می افزاید. شامپو ogx ساخت کشور انگلیس میباشد.

3. شامپو فاقد سولفات مناسب موهای معمولی SheaMoisture

شامپو موهای رنگ شده

شامپو پر قدرت و مراقبت از مو آب برنج رنگ بنفش SheaMoisture . موهای رنگ شده بدون توجه به بافت به TLC اضافی احتیاج دارند ، اما وقتی موهای گره خورده ، موج دار یا محکم دارید ، خطر افزایش آن زیاد می شود. رنگ بنفش نه تنها مانع از رنگ آمیزی برنج می شود ، بلکه آب برنج همان چیزی است که شما برای رشد و سلامت موهای خود لازم دارید. همچنین آبرسانی زیادی دارد. این شامپو با فرمولاسیون بدون سولفات از ترکیب آب برنج (خاصیت آنتی اکسیدان)، ارکیده وحشی (خاصیت مرطوب‌کنندگی) و عصاره بنفشه شیرین تشکیل شده که استحکام و درخشش موهایتان را به شما بازمی‌گرداند.

4. شامپو ترکیبی شیر جو دو سر Aveeno Scalp

شامپو Aveeno

اجازه دهید قدرت تسکین دهنده یولاف و شیر بادام پوست سر حساس شما را آرام کند. این فرمول نه تنها فاقد سولفات است ، بلکه فاقد رنگ و پارابن است و برای موهای رنگ شده بی خطر میباشد. جو دوسر اولین ماده سازنده این نرم کننده پوست ، آرام و مرطوب کننده است که با شیر بادام تزریق می شود ، و دستیابی به موهای نرم و مرطوب هوس برانگیز را آسان می کند.

در شامپوی بدون سولفات به دنبال چه چیزی باشید؟

  • فاقد همه سولفات ها

در حقیقت اطمینان حاصل کنید که کاملاً فاقد سولفات است. برخی از فرمول ها فاقد فرمول های رایج مانند SLS (سدیم لوریل سولفات) هستند ، اما همچنین می خواهید مطمئن شوید که هیچ ترکیب دیگری وجود ندارد.

  • مواد مرطوب کننده

انتخاب یک شامپو بدون سولفات به خودی خود باعث حفظ رطوبت مو می شود ، اما اگر شامپویی که انتخاب می کنید حاوی مواد آبرسانی است تا مزایای بیشتری داشته باشد ، امتیازات خوبی به شما می دهد.

چرا باید از شامپوی فاقد سولفات استفاده کنید؟

استفاده از یک شامپوی بدون سولفات یک روش خوب برای کمک به حفظ رطوبت طبیعی در موهای شما و همچنین طولانی شدن عمر رنگ مو است. همچنین گزینه خوبی برای کسانی است که پوست سر حساسی دارند ، زیرا سولفات ها باعث خشکی و خارش بیشتر می شوند.

آیا می توانید هر روز از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید؟

قطعاً میتوانید ، خصوصاً به این دلیل که این فرمول ها برای حفظ رطوبت طراحی شده اند.

همچنین بخوانید: بهترین قالیشویی های اصفهان ، بهترین قالیشویی های تهران و بهترین قالیشویی های مشهد کدام است؟