لیست 15 تا از بهترین قالیشویی مجاز و فعال در تهران از نظر مردم | کامنت های مردم

لیست 15 تا از بهترین قالیشویی مجاز و فعال در تهران از نظر مردم | کامنت های مردم

قالیشویی از آن دسته شغل‌هایی است که این روزها بازار کاری بسیار داغی دارد، در کلان شهری مثل تهران شرکت‌های بسیار زیادی در این حرفه فعالیت می‌کنند که هر کدام مدعی شستشوی قالی به بهترین شکل هستند اما یکی از دغدغه‌های ساکنان شمال، جنوب، غرب و شرق تهران پیدا کردن بهترین شرکت برای شستشوی فرش است. به نظر شما مردم بر چه اساسی قالیشویی‌ های نام‌برده شده در پایین را جزء بهترین قالیشویی‌ها در تهران در نظر گرفته‌اند؟ یا به عبارت دیگر یک قالیشویی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم هستید، بد نیست با ویژگی‌های بهترین قالیشویی‌ها آشنا شوید. پس در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین قالیشویی در تهران می پردازیم که هر کدام چه مشخصاتی دارند و چه خدماتی ارائه می دهند. با ورناپ همراه باشید.

بهترین قالیشویی در تهران | بهترین قالیشویی در تهران از نظر مردم | قالیشویی های دارای مجوز در تهران

رتبه اول

قالیشویی پیروزی اصــل

بهترین قالیشویی در تهران از نظر مردم و امتیاز های کسب شده در تهران قالیشویی پیروزی اصل می باشد که دارای چندین سال سابقه درخشان در ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به مردم عزیز تهران می باشد و همچنین قالیشویی پیروزی اصل عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد.

خدمات قالیشویی پیروزی اصل:

قالیشویی، رنگ برداری، ریشه بافی، رفوگری، دارکشی، پرداخت و خشکشویی مبل

راه های ارتباطی

آدرس: تهران، رسالت، خیابان سامان (بختیاری) نرسیده به چهار راه بهمن، پلاک 284

شمال تهران : 220720378 | 22183037 | 22183036 | 22070402

غرب تهران : 44426339 | 44426118 | 44426010 | 88376636 | 88376635

شرق تهران :‌ 77171185

جنوب تهران: 55798890

بهترین قالیشویی در تهران
بهترین قالیشویی در تهران
رتبه دوم

کـارخـانـه قالیشویی انـدرزگــو

کارخانه قالیشویی اندرزگو با بیش از چند دهه فعالیت و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران با به خدمت گرفتن پرسنلی متخصص ومتعهد به شما این اطمینان را می دهد که با حذف واسطه ها وبا نظارت مستقیم فرش های شما را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت شسته و لول شده وداخل کاور به شما عزیزان تحویل گردد.

کارخانه قالیشویی اندرزگو با بیش از ۳۰ شعبه در شمال تهران، مرکز تهران، شرق تهران، غرب تهران، جنوب تهران، آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد.

خدمات کارخانه قالیشویی اندرزگو

 متخصص درشستشوی انواع فرشهای ابریشم، گل ابریشم، تمام ابریشم، دستباف، ماشینی، فانتزی، بلژیکی و …

کلیه خدمات: رفوگری، رنگبرداری، ریشه بافی ورفع سوختگی و…

خشکشویی مبلمان و موکت و خوشخواب در محل با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

شعبه مرکزی       22291775 | 22977030 | 22399114

شعبه شرق         77091702 | 77240839

شعبه مرکز و غرب 44634282 88347662

شعبه لواسان و پردیس 22719113 | 22719114 | 22760265

 

هدیه ویژه قالیشویی اندرزگو در صورت ثبت سفارش به شما :‌ شستشوی رایـــــــگان  پتــو

قالیشویی اندرزگو
قالیشویی اندرزگو
رتبه سوم

کارخانه قالیشویی اقدسیه

قالیشویی اقدسیه (شیبانی) همواره در تلاش بوده است تا همراه با رعایت تعرفه های مصوب اتحادیه قالیشویان، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. کارخانه قالیشویی اقدسیه بیش از ۳ دهه سابقه فعالیت در مناطق تهران را دارد و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان نیز می باشد. حویل گرفتن فرش و تحویل دادن فرش به صورت لول می باشد همچنین امنیت و سلامت فرش، طی فرایند بردن و آوردن حفظ می شود و نیز بعد از شستشو فرش ها به صورت لول و اتوکشی و کاور شده می باشد. ارائه دهنده خدمات مبل شویی، قالیشویی، رنگرزی، رفوگری، ترمیم سوختگی، شیرازه دوزی، رنگ برداری و ریشه بافی فرش در تمام نقاط تهران

پیشنهاد ويژه : به ازای هر 30 متر شستشوی فــرش ارسال رایـــگان می باشد

شعبه مرکزی:  ۲۲۴۵۶۵۶۵

همراه:        ۰۹۱۲۳۴۸۳۴۰۰

آدرس دفتر شمال: پاسداران، گلستان پنجم، خ شهید عبدی، پلاک ۲۷

آدرس دفتر شرق: رسالت، خ هنگام، خ تکاوران شمالی، پلاک ۳۱۷

آدرس کارخانه: قرچک، شهرک مدرس، فرعی ششم، خ قالیشوران، پلاک ۱

شسشتوی فر ش در تهران
شسشتوی فر ش در تهران
رتبه چهارم

قالیشویی تهران جم

بهترین قالیشویی در جم ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به قالیشویی از جمله، شستشوی مبل، رفو فرش، ترمیم فرش، شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی خدمات سم پاشی به صورت تخصصی، با بروزترین دستگاه ها شبانه روزی ، توسط تیم مجرب تهران جم به همه نقاط تهران… این مجموعه با 35 سال سابقه درخشان در حوزه قالیشویی همواره پیشرو در این صنعت بوده و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد

شعبات قالیشویی تهران جم:

  • قالیشویی در الهیه
  • قالیشویی در پاسداران
  • قالیشویی در سعادت آباد
  • قالیشویی در مجیدیه
  • قالیشویی در نیاوران
  • قالیشویی در جردن
رتبه پنجم

بهترین قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی تخصصی مادر در تهران فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ با ثبت رسمی در اتحادیه آغاز کرد. قالیشویی مادر با نصب دستگاه های مدرن، مجهز و افراد کار آزموده تمامی خدمات قالیشویی در تهران شامل لکه گیری، رنگبرداری، رنگرزی، رفع سوختگی و پارگی، ترمیم و تعویض ریشه و شیرازه انواع فرش های دست بافت اعلاء، آنتیک، کهنه ابریشم، کرک ماشینی، فانتزی و … ارائه می دهد. همچنین خشکشویی مبلمان، خوشخواب، موکت، تابلو فرش در محل تهران و حومه صورت می گیرد.

خواندن این مقاله هم مفید است  خدمات جوشکاری سیار در مشهد | جوشکار سیار فوری در محل مشهد

قیمت شستشو و خدمات قالیشویی مادر چقدر است؟

شرکت مادر عضو رسمی اتحادیه  تهران بوده و کلیه خدمات ارائه شده تحت نظر اتحادیه و پیرو قیمت های صادر شده توسط اتحادیه فرش شویی ارائه می گردد.

رتبه ششم

بهترین قالیشویی جنوب تهران

قالیشویی سروش، یکی از بهترین کارخانه های قالیشویی است که در جنوب تهران در حال فعالیت است. محله های تحت پوشش قالیشویی نازی آباد، قالیشویی شهرری، قالیشویی دولت آباد، قالیشویی خانی آباد، قالیشویی خزانه، قالیشویی افسریه، قالیشویی جوادیه، قالیشویی مشیریه، قالیشویی عبدل آباد، قالیشویی یاخچی آباد، قالیشویی کیانشهر، قالیشویی مسعودیه، قالیشویی منیریه، قالیشویی مختاری

ویژگی های قالیشویی سروش:

  • معتبر و مجاز بودن این قالیشویی
  • مشتری مداری و پاسخگویی ۲۴ ساعته این مجموعه
  • کیفیت بالای مواد شوینده در این کارخانه
  • به کارگیری ماشین آلات پیشرفته، جهت بالا بردن کیفیت و سرعت خدمات قالیشویی
  • قیمت مناسب انواع خدمات این مجموعه
  • پوشش دهی تمامی مناطق جنوب تهران
  • تحویل فرش ها به صورت کاور شده
رتبه هفتم

بهترین قالیشویی شرق تهران

کارخانه قالیشویی ونک عضو رسمی و معتبر اتحادیه دارای دو کارخانه مجهز تمام اتومات، متخصص در شستشوی انواع فرشهای دستبافت، ابریشمی، کرک ،پشم ،فرشهای نفیس (عتیقه) و انواع فرشهای ماشینی ابریشمی و گل برجسته و ترک با ضمانت نامه کتبی و مبل شویی در تهران، تمام مناطق تهران را تحت پوشش خدمات قالیشویی و مبل شویی خود قرار داده است که شامل قالیشویی ستارخان، قالیشویی جردن، قالیشویی امیر آباد، قالیشویی گیشا، قالیشویی سعادت آباد، قالیشویی شهرک غرب و قالیشویی غرب تهران می باشد.

مشخصات بارز قالیشویی ونک:

  1. سرویس ایاب و ذهاب رایگان
  2. عضو رسمی و معتبر اتحادیه قالیشویان تهران ثبت در ۱۱۸
  3. شستشو با رعایت اصول مذهبی
  4. دارکشی، پرداخت و پرزگیری، اصلاح سر نخ، چرم دوزی، دوگره، شیرازه دوزی
  5. حمل و نقل به صورت لول با روکش پلاستیکی به وسیله ی کامیون های مسقف و ایمن
  6. امکان تعیین نوبت مراجعه به درب منازل به وسیله مشتری (صبح یا عصر)
رتبه هشتم

بهترین قالیشویی شمال تهران

کارخانه قالیشویی ماژیک با بیش از ۶۶ سال سابقه در صنعت قالیشویی کشور به عنوان اولین کارخانه قالیشویی متخصص در شستشوی فرشهای صادراتی و بهترین قالیشویی تهران آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی و ترمیم فرش های دستبافت، عتیقه و قیمتی می باشد.

خدمات قالیشویی ماژیک:

  • قالیشویی و رفوگری با رعایت اصول مذهبی و کر اسلامی
  • سرویس دهی سراسر تهران ،شمال، جنوب، شرق، غرب
  • شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستبافت با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک و خشک کن لوله ای
  • رنگبرداری، ریشه کشی، شیرازه و چرم دوزی
  • قالیشویی ماژیک اولین قالیشویی ثبت شده در اتحادیه قالیشویان تهران
  • خشکشویی انواع مبلمان در محل تهران

نرخ قالیشویی در تهران

نرخ شستشوی فرش ماشینی و دستباف مطابق با روال هر سال و با توجه به عوامل متعددی همچون افزایش قیمت مواد شوینده، هزینه دستگاه و بسیاری دلایل دیگر، نرخ قالیشویی دارای اندکی افزایش بوده است. همچنین افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال نیز در افزایش قیمت شستن فرش در تهران اثر دارد. اتحادیه قالیشویی تهران با توجه به موارد فوق، قیمت قالیشویی ۱۴۰۱ را اعلام کرده است. به یاد داشته باشید که هر قالیشویی، مبلغ نهایی سفارش را با توجه به هزینه‌های حمل قالی به مشتری اعلام می‌کند و متعهد می‌شود که مشتری، قیمتی بیش از مبلغ تعیین شده پرداخت نخواهد کرد.

نرخ اتحادیه قالیشویی در سال 1402

قیمت قالیشویی در ۱۴۰2از قیمت (تومان)تا قیمت (تومان)
شستشوی فرش ماشینی (متر مربع)۲۰.۰۰۰
شستشوی فرش دستباف (متر مربع)۳۰.۰۰۰
اعلاء شویی فرش ماشینی (متر مربع)۲۲.۰۰۰
اعلاء شویی فرش دستباف (متر مربع)۴۰.۰۰۰ 
خشکشویی فرش ماشینی در محل (متر مربع)۲۰.۰۰۰
خشکشویی فرش دستباف در محل (متر مربع)۳۵.۰۰۰
شستشوی موکت (جدا از زمین)۱۵.۰۰۰
خشکشویی موکت در محل (متراژ کمتر از ۵۰ متر)۳۰۰.۰۰۰ 
سرویس حمل فرش۳۵.۰۰۰

ویژگی های بهترین قالیشویی در تهران

دارای کادر مجرب و متخصص

کارکنان قالیشویی باید بدانند که چطور فرش را از شما تحویل بگیرند و آن را به قالیشویی منتقل کنند در حالی که به فرش آسیبی وارد نشود. همچنین بدانند که هر نوع فرشی را از فرش دست بافت گرفته تا ماشینی چگونه و با چه موادی شستشو دهند تا هیچ آسیبی به بافت فرش وارد نشود.

استفاده از مواد شوینده استاندارد

یکی دیگر از ویژگی‌های یک قالیشویی خوب استفاده از مواد شوینده مناسب و استاندارد فرش است. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش شما استفاده می‌شود برای سلامتی کودکان، حیوانات خانگی و دیگر اعضای خانواده شما مضر نباشد. به همین دلیل قبل از سپردن فرش‌هایتان به قالیشویی از نوع مواد شوینده و داشتن تجهیزات لازم برای از بین بردن میکروب‌های فرش اطمینان حاصل کنید.

رفتار محترمانه کادر قالیشویی

بدون شک برایتان مهم است که افرادی که وارد خانه شما می‌شوند تا فرش‌های شما را بسته بندی کرده و به قالیشویی منتقل کنند، رفتار درستی داشته باشند. خصوصا اگر فرزند و همسر شما هنگام تحویل فرش‌ها در خانه تنها باشند. داشتن رفتار محترمانه کادر یک قالیشویی یکی از مواردی است که هر قالیشویی برای رضایت مشتریان خود باید به آن توجه کند.

داشتن رسید و فاکتور دقیق

برخی از قالیشویی‌ها بعد از انجام فرآیند شستشوی فرش قیمتی بالاتر از قیمت توافق شده به مشتری اعلام می‌کنند. اما بهترین قالیشویی در تهران از همان ابتدا فاکتور و رسید معتبر و دقیقی در اختیار مشتری قرار می‌دهند و  براساس همان فاکتور بعد از اتمام کار با مشتری خود تسویه حساب می‌کنند.

سابقه خدمت

سابقه خدمت به مشتریان و کسب رضایت آن‌ها یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند خیال ما را از سپردن فرش‌هایمان به یک قالیشویی راحت‌تر کند. تجربیات مثبت مشتریان وفادار یک سازمان همیشه مهر تاییدی بر کیفیت خدمات آن سازمان است و می‌تواند تصمیم‌گیری را برای ما آسان‌تر کند. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید: بهترین قالیشویی در رشت | بهترین قالیشویی در اهواز | بهترین قالیشویی در قزوین