لیست 10 تا از بهترین مبل شویی مجاز و معتبر در تهران 1403 | آدرس + شماره

لیست 10 تا از بهترین مبل شویی مجاز و معتبر در تهران 1403 | آدرس + شماره

بهترین مبل شویی در تهران | بهترین مبل شویی منزل در تهران | مبل شویی خوب در تهران | بهترین مبل شویی در تهران از نظر مردم | مبل شویی در منزل غرب تهران

(مبل شویی در تهران) مبلمان یک بخش جدا ناپذیر از دکوراسیون هستند که در خانه های بزرگ و کوچک ، شرکتها ، هتل ها و سازمان ها و… استفاده میشود ما وقت زیادی را روی مبلمان میگذرانیم اغلب هنگام وارد شدن به خانه اولین کاری که می کنیم نشستن بر روی مبل ها و کاناپه ها است پس می شود گفت که برای استراحت و خوابیدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به غیر از آن آلودگی های ناشی از محیط های شهری و یا دوده های ناشی از سیستم های سرمایش و گرمایش نیز نقش بسزایی در آلودگی لوازم منزل دارند. اطمینان از پاکیزگی و بهداشت مبل های پارچه ای یا چرمی دغدغه‌ همه‌ خانوم های خانه دار است و با دستمال کشیدن یا جاروبرقی نمی توان کاملاً مبل ها را پاکیزه کرد. تکنسین های مبل شویی با روند گام به گام شستشوی مبل ، بهترین راه حل را به شما ارائه می دهند.

بهترین شرکت های مبل شویی در تهران

مراکز مبل شویی زیادی در تهران و حومه به صورت مجاز و غیر مجاز در حوضه شستشوی مبل در منزل در حال فعالیت هستند. همانقدر که قیمت مبل شویی در منزل اهمیت دارد، کیفیت شستشوی مبل و عدم آسیب به ان نیز مهم است. شاید یافتن مبل شویی مناسب و باکیفیت به آسانی میسر نباشد. اما ما در در این مقاله از ورناپ با بررسی نظریات مشتریان عزیز کلیه مناطق تهران و همچنین بررسی تکنسین های مبل شویی برترین آنها را برگزیده و به شما عزیزان معرفی میکنیم.

رتبه اول

مبل شویی تـــک شـــو

اگر بدنبال یک مبلشویی در خوب در منزل هستین که با بهترین کیفیت مبل ها رو برایتان تمیز کند مبل شویی تــک شــو جز مراکز حرفه ای مبلشویی می باشد که عضو رسمی اتحادیه است و برای تمامی خدمات مبل شویی فاکتور و ضمانت نامه کتبی به مشتریان ارائه می دهد.
امروزه با توجه به تنوع زیاد پارچه های مبل و جنس آنها باید شناخت کافی روی پارچه مبل داشت و هر مبل به صورت تخصصی و با روش مناسب و استفاده از شوینده مخصوص همان پارچه تمیز شود که افرادی که در مجوعه ما به کار تمیز کردن و شستشوی مبل مشغول هستند شناخت کافی از انواع پارچه های مبل و شوینده مخصوص آن دارند و هم چنین روش های از بین بردن انواع لکه ها را به خوبی مهارت دارند که بتوانیم بهترین خدمات مبل شویی در تهران را برای شما مشتریان عزیز داشته باشیم چون مبل ها جز وسایل با ارزش هر خانه هست و ما کاملا به این نکته توجه داریم و هم چنین شما مشتریان نیز شایسته خدمات عالی می باشین چرا که این اوج احترام برای هر مشتری است

مبل شویی تهران

مبل شویی تــک شــو، جز یکی از بهترین مبل شویی در تهران است که قبل از شروع مبلشویی ، حتما روی قسمتی از پارچه شستشو را تست می کند تا کاملا مطمئن شود که با بهترین کیفیت مبلشویی انجام می شود.و فقط در صورت رضایت ۱۰۰ درصد مشتری موقع پایان کار ،هزینه دریافت می گردد.

تــک شــو خدمات مبل شویی را در تمامی روزهای سال و در سراسر تهران با سرویس رایگان انجام می دهد.
هم چنین شستشوی مبلمان و صندلی در اداره ها و هتل ها و مراکز تجمع عمومی انجام می شود.

شستشوی تشک خوشخواب همراه با آبکشی نیز در این مرکز به صورت تخصصی صورت می گیرد.

تمامی مشتریان می توانند با ارسال عکس مبلمان خود ، براحتی استعلام قیمت بگیرند که قیمت مبل شویی در تهران، براساس نوع مبل و صندلی و تعداد آن محاسبه می شود.
اگر دنبال یه مبل شویی در تهران هستید که براحتی و بدون دغدغه با بهترین کیفیت مبل هاتون رو شستشو بدهند تــک شــو در خدمت شماست.

شماره های تهران

09128922170 02166503501

شماره های اسلامشهر

02156472721 09905699011

بهترین مبل شویی تهران

خدمات دهی در تمام مناطق تهران

رتبه دوم

مبل شویی فوق تخصصی مهر و ماه

آماده ی سرویس دهی در سراسر تهران، کرج و حومه ‌با سرویس رایگان

مبلشویی مهر و ماه، منظم، مجهز و باسابقه. با روش های کاملا مدرن و تجهیزات مخصوص. با استفاده از شوینده های درجه یک و آنتی باکتریال، باعث می شود مبل ها تمیز و ضدعفونی شود. با کادری مجرب و حرفه‌ی، خدمات قابل ارائه‌ی مبل شویی مهر و ماه در منزل، برای شستشوی انواع مبلمان استیل، راحتی و سلطنتی
شستشوی انواع صندلی ناهار خوری و صندلی ماشین
خشکشویی انواع تشک خوشخواب
شستشوی موکت با دستگاه در محل
شستشوی فرش با دستگاه در محل
شستشوی مبلمان اداری
شستشوی مبلمان سالن اجتماعات و آمفی‌ تئاترها
شستشوی انواع مبل تخت خواب شو،با رعایت اصول بهداشتی،با ارائه ی ضمانت نامه ی کتبی و فاکتور رسمی.در صورت رضایت شما وجه دریافت می شود.دارای مجوز رسمی و معتبر از اتحادیه.
لیست قیمت های شستشو:
مبل ۷ نفره ۴۲۰ هزار تومان
صندلی ناهار خوری هر عدد ۲۵ هزار تومان
کوسن هر عدد ۱۰ هزار تومان،
خوشخواب ۲ نفره ۳۰۰ هزار تومان
شستشوی موکت در محل هر متر ۱۵ هزار تومان

بهترین قالیشویی در تهران
بهترین قالیشویی در تهران
بهترین قالیشویی در تهران
رتبه سوم

مبل شویی نمونه

شستشوی انواع مبلمان اداری و خانگی و صندلی، میز ناهارخوری، تشک خوشخواب و موکت کاملا تخصصی اصولی واسلامی با کیفیت و ضمانت یک ماهه با بهترین مواد شوینده ضدعفونی کننده آنتی باکتریال مخصوص مبلشویی بدون آسیب رساندن به چوب و پارچه وفوم مبل بیش از 10 سال سابقه کار در این زمینه

رتبه چهارم

مدرن کلین؛ بهترین مبل شویی در غرب و شمال تهران

اگر به دنبال یک شرکت معتبر شستشوی مبلمان و شستشوی خوشخواب هستید، مدرن کلین دقیقاً همان شرکت است. مدرن کلین البرز عضو رسمی و نمونه اتحادیه قالیشویان و مبل شویان است و سالهاست که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد شوینده آلمانی درجه یک خدمات مبل شویی در کرج و تهران و بالاخص مبل شویی در غرب تهران و مبل شویی در شمال تهران را ارائه می‌کند.

مبل شویی در غرب تهران | مبل شویی در شمال تهران

فرقی نمی‌کند که شما در کدام محله تهران یا کرج هستید. پس از تماس با مدرن کلین، تکنسین‌های مبل شویی در محل شما حاضر می‌شوند. این واحد قیمت مبل شویی در تهران و کرج را دقیقاً مطابق با نرخ اتحادیه مبل شویان به شما اعلام می‌کند.

  • شستشوی مبلمان با بهترین مواد شوینده انجام می‌شود.
  • 3 ساعت پس از اتمام مبل شویی می‌توانید از مبلمان خود استفاده کنید.
  • مدرن کلین حق الزحمه را پس از رضایت مشتری از شستشوی مبلمان و خدمات دریافت می‌کند.

ما می دانیم که دغدغه بسیاری از شهروندان عزیز، تمیزی و حفظ سلامت و کیفیت مبلمان است بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که حتماً با آن دسته از شرکت های مبل شویی در تهران تماس بگیرید که عضو رسمی اتحادیه هستند و مواد شوینده درجه یک استفاده می‌کنند.

در کدام منطقه از تهران هستید؟ اگر ساکن غرب یا شمال تهران هستید، مدرن کلین با یک تماس در محل شما حاضر می‌شود. خدمات مبل شویی در غرب تهران شامل مبل شویی در چیتگر، دهکده المپیک، شهران، جنت آباد، مرزداران، پونک، ستارخان، صادقیه، مبل شویی در گیشا و سایر مناطق غرب تهران به صورت ویژه انجام می‌شود.

اگر در شمال تهران و در یکی از مناطق زعفرانیه، الهیه، کامرانیه، نیاوران، دارآباد، تجریش، قلهک، ولنجک، ظفر، دروس، دولت، دیباجی، جردن، میرداماد و … ساکن هستید، برای دریافت خدمات مبل شویی در شمال تهران با مدرن کلین تماس بگیرید.

مبل شویی در محل برای انواع مبلمان

مدرن کلین متخصص شستشوی انواع مبلمان است. حین ثبت سفارش مبل شویی، علاوه بر تعداد مبلمان از شما درباره جنس مبلمان شما نیز سوال می‌کنند. انتخاب ماده شوینده مناسب برای مبلمان، تخصصی است که تعداد اندک شماری از شرکت‌های مبل شویی از آن برخوردارند. مدرن کلین برآمده از یک شرکت تحقیقاتی و خدماتی- نظافتی است بنابراین با خیال راحت می‌توانید شستشوی انواع مبلمان خود را به آنها بسپارید :

  • شستشوی مبلمان سلطنتی و استیل
  • شستشوی مبلمان چرمی
  • شستشوی مبلمان میکروفایبر
  • شستشوی انواع مبلمان راحتی و کاناپه
  • شستشوی مبلمان خارجی و ایرانی
  • شستشوی انواع صندلی اداری
  • شستشوی تشک خوشخواب و سرویس خواب
  • شستشوی موکت و کف پوش
  • شستشوی کابین خودرو در محل شما
خواندن این مقاله هم مفید است  بررسی انواع مواد اولیه شیمیایی و معدنی

خدمات مبل شویی در محل ویژه سازمان‌ها

مدرن کلین علاوه بر مبل شویی در منزل به سازمان‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تجاری، تفریحی و خدماتی که به شستشوی صندلی اداری، مبل شویی، شستشوی موکت در محل خود نیاز دارند، خدمات و پیشنهادات ویژه‌ای ارائه می‌کند. سازمان‌های بزرگی همچون همراه اول از مشتریان ثابت این مجموعه هستند.

رتبه پنجم

مبل شویی مرادی با بیش از چند دهه فعالیت و با به خدمت گرفتن پرسنلی متخصص و متعهد به شما این اطمینان را می دهد که مبل های شما را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت شسته و تحویل دهد. خشکشویی مبلمان و موکت و خوشخواب در محل با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت. مبل شویی در منزل با استفاده از شامپو نانو با مجوز رسمی از اتحادیه تهران و سرویس به تمام نقاط شامل: پرند، اسلامشهر، فشافویه، شهرک ولیعصر، جنت آباد، شهرری ، نسیم شهر، رباط کریم و …

خدمات:

  • شستشوی مبلمان مجلل
  • شستشوی مبلمان راحتی
  • شستشوی صندلی میز ناهارخوری
  • شستشوی مبلمان اداری
  • شستشوی مبل تختخوابشو
  • شستشوی تشک طبی

بهترین مبل شویی در اسلامشهر

رتبه ششم

بهترین مبل شویی در غرب تهران

بهترین مبل شویی غرب تهران با بررسی تجربیات بسیاری از ساکنین غرب تهران معرفی میشوند. این شرکت در کلیه محله های غرب تهران جهت شستشوی مبل در منزل با کیفیت خوب و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است.

مبل شویی پاکشو

این مرکز با سالها تجربه درخشان در حوزه خدمات شستشو و خشکشویی انواع فرش، موکت، تشک خوشخواب، صندلی، مبلمان، چمن مصنوعی و … در کلیه مناطق غرب تهران فعالیت میکند. منطق تحت پوشش مبل شویی پاکشو شامل: اکباتان ، آپادانا ، شهرک غرب و سعادت آباد ، ستارخان ، پونک، بلوار فردوس، جنت آباد ، شهران، چیتگر، مرزداران، مهرآباد، تهرانسر و … می باشد.

پاکشو با بهترین تجهیزات، مناسب ترین قیمت ها و بهترین پرسنل برای مشتریان خود تمام نیاز های نظافتی شما را بر طرف می کند. در صورت درخواست و ثبت سفارش خدمات مورد نظر، سرویس کاران مبل شویی پاکشو در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می شوند.

رتبه هفتم

🔴 مبل شویی الماس سرخ 🔴

قالیشویی و مبلمان شویی در سراسر تهران

  • ارتباط مستقیم با کارخانه (بدون واسطه)
  • بهترین نوع شستشو باضمانت نامه کتبی
  • کلیه خدمات با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت
  • شستشو انواع فرش های : ماشینی، دست بافت، ابریشم، گل ابریشم، گپه، ترک، بلژیکی و …
  • شستشو انواع مبلمان: استیل، سلطنتی، راحتی، خوشخواب و …
  • تحویل 24 تا 72 ساعت
  • سرویس رایگان برای فرش های بالای ۳۰متر
  • باجدید ترین دستگاه درمحل زندگی ویا کار شما عزیزان

سرویس در سراسر تهران: سبلان، نبرد، مجیدیه، نیروهوایی، پاسداران، ابوذر، هروی تهران پارس، میرداماد، نارمک، نیاوران، قیطریه، ساقدوش، مرزداران، اشرفی، پیروزی، امام حسین، فرجام، تجریش، رسالت

رتبه هشتم

شرکت خدماتی مبلی پاک

مبلی پاک یکی از بهترین مراکز تخصصی در زمینه شستشوی مبل در نقاط مختلف تهران و کرج است. که به صورت حرفه ای با بهره گیری از بهترین مواد و تکنسین ها اقدام به ارائه خدمات به شما همشهریان تهرانی و کرجی میکند. گروه خدماتی “مبلی پاک” در مناطق مختلف شرق تهران ارائه خدمات میکند. مناطق تحت پوشش این مجموعه عبارتند از:

پیروزی، حکیمیه، لویزان، سبلان، محله ارامنه تهران، حشمتیه، نارمک، نظام آباد، وحیدیه، هفت حوض، تهرانپارس، نبرد، محلاتی، نیروهوایی … شما میتوانید با یک تماس از خدمات مربوط به مبل شویی در منزل مبلی پاک بهره بگیرید و با این کار هم مطمئن باشید که به مبلمانتان آسیبی وارد نمیشود هم اینکه در وقت خود صرفه جویی کرده اید.

رتبه نهم

بهترین مبلشویی در شمال تهران

با بررسی تجربیات بسیاری از ساکنین شمال تهران، بهترین مبل شویی در این منطقه را به شما عزیزان معرفی میکنیم. این شرکت در کلیه محله های شمال تهران جهت شستشوی مبل در منزل در خدمت شما عزیزان است.

مبلشویی قالیشویی شفقی

برای شستشوی مبلمان و خوشخواب خود در شمال تهران به قالیشویی شفقی مراجعه کنید تا از سرویس مبلشویی عالی این مرکز بهره‌مند شوید. در قالیشویی شفقی شستشوی تمامی مبلمان‌ها توسط کارکنانی انجام می‌شود که تجربه بسیاری در این زمینه دارند و افرادی متخصص با به همراه داشتن شوینده‌ها، لکه‌برها و تمامی تجهیزات تخصصی دیگری که برای شستشوی مبلمان نیاز است به محل مورد نظر شما می‌آیند و تمامی مبل‌های شما را با کمال دقت و مراقبت تمیز می کنند.

قالیشویی شفقی دارای سرویس مبلشویی در کلیه مناطق شمال تهران شامل: الهیه ، زعفرانیه، ونک، ولنجک ، تجریش، نیاوران، اندرزگو، سعادت‌آباد، فرمانیه، جردن، پاسداران و … می باشد.

رتبه دهم

بهترین مبل شویی در جنوب تهران

بهترین مبلشویی جنوب تهران با بررسی تجربیات بسیاری از ساکنین این منطقه معرفی میشوند. این شرکت در کلیه محله های جنوب تهران جهت شستشوی مبل در منزل با کیفیت خوب و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است.

مبل شویی پاشا

شرکت مبلشویی و قالیشویی پاشا تهران، آماده ارائه کلیه خدمات مبل شویی در سراسر محله های جنوب تهران با کادری مجرب، آموزش دیده و متعهد می باشد.

ارائه کلیه خدمات خشکشویی انواع مبلمان های اداری، رستوران ها و کافه ها، سینماها، منازل مسکونی، مبلمان های چرمی، راحتی، استیل، میکروفایبر و.. به سریعترین سرویس دهی در سراسر محله های جنوب تهران شامل: یافت آباد، نواب، جوادیه، دامپزشکی، افسریه، خانی آباد، نازی آباد، خراسان، خزانه، مولوی، چهاردانگه، شهر ری و …

رتبه یازدهم

مبلشویی گل ابریشم تهران

کلیه خدمات خشکشویی مبلمان و خوشخواب در محل شما انجام می شود. مراحل نظافت و شستشوی مبلمان در منزل بدون ریزش آب بوده و از شامپوی درجه یک ایرانی استفاده می شود. شرکت قالیشویی و مبل شویی ممتاز گل ابریشم تهران با استفاده از دستگاه اختصاصی مبل شویی و فرچه های نرم و خشک جهت افزایش کیفیت شستشو و کاهش ایرادات احتمالی نهایت پاکیزگی را به مبلمان شما مشتریان گرامی به ارمغان می آورد.

  • خشکشویی انواع مبلمان های چرمی.
  • خشکشویی انواع مبلمان میکروفیبر، راحتی، استیل.
  • خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره.
  • خشکشویی انواع مبلمان اداری، سالن های همایش، سینما و …
بهترین مبل شویی در شمال تهران

مبل شویی در شمال تهران ، نظافت محل شستشوی مبل را درخانه شما کامل رعایت می کنند و از ریزش آب و مواد شوینده در کف منزل جلوگیری می کند. یک پارچه آب گیر یا ضدآب در زیر مبل ها قرار می دهند تا آب روی فرش های شما نریزد.

تیم مبل شویی در شمال تهران از مواد شوینده درجه یک استفاده می کنند و نام مواد شوینده را به مشتری اعلام می کند تا او نیز مواد را تایید کند. هیچ کاری را بدون اجازه مشتری انجام نمی دهند.

در صورت درخواست مشتری، مواد شوینده را تغییر میدهند و از مواد مورد نظر او استفاده می کنند.

اگر نیاز به جابه جایی مبلمان بود، این کار توسط پرسنل مبل شویی انجام می شود؛ نه مشتری!

افرادی که برای شستن مبلها به محل اعزام می شوند، زمان زیادی را برای شستن مبل ها صرف نمی کنند. مثلا شستشوی هر سرویس ۷ نفره مبلمان، به حداکثر ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

تیم مبل شویی حرفه ای مبل شویی در شمال تهران می دانند که اختصاص زمان بیشتر برای شستشوی مبلمان، باعث ناراحتی مشتری و گرفتن وقت او می شود. به همین دلیل، شستشوی مبل ها توسط مرکز حرفه ای مبل شویی در شمال تهران، به سرعت و با دقت انجام می شود.

افرادی که برای شستن مبل ها به خانه شما می آیند، قبل از اینکه مواد شوینده را به کل سطح مبل آغشته کنند، بخشی از پارچه مبل را به عنوان تست امتحان می کنند و اگر پارچه با مواد شوینده واکنش منفی نداد، کار خود را شروع می کنند.

افرادی که به عنوان پرسنل مبلشویی به خانه شما می آیند، دارای کارت شناسایی هستند و با هماهنگی کامل از طرف مرکز مبل شویی مهرگان وارد خانه شما شوند

بهترین مبل شویی در غرب تهران
بهترین مبل شویی در جنوب تهران
بهترین مبل شویی در شرق تهران

قیمت مبلشویی در تهران

قیمت خدمات شستشوی مبلمان در تهران به تعدادی از عوامل مختلف بستگی دارد. از جمله این موارد نوع مبل و تعداد مبل ها برای انجام مبل شویی در تهران است. قیمت مبل شویی خوب در تهران و خشکشویی آن معمولاً توسط اتحادیه مبل شویی و قالیشویی مشخص می‌شود و نرخی ثابت دارد. اتحادیه قیمت مبنای شستشوی مبل در منزل را مشخص میکند. مواردی که در تعیین هزینه مبلشویی در شمال تهران موثر هستند عبارتند از:

  • اندازه و ابعاد مبل
  • تعداد مبل
  • جنس مبل
  • نوع مواد شوینده
  • نوع دستگاه
  • هزینه ایاب و ذهاب

مزایای مبل شویی در منزل

مبلمان را اگر به دور از آلودگی ها و تمیز نگه دارید طول عمر ان افزایش پیدا میکند.

بررسی مبل توسط همکاران ما به منظور انتخاب روش شستشو و مواد شوینده تا مبل خراب نشود .

در زمانی کم ( حدودا 2 ساعت) از شر کثیفی های مبل خلاص میشوید، و مبلی تمیز تحویل میگیرید.

بعد از اتمام کار مبل را تقریبا خشک تحویل میگیرید.

خدمات مبل شویی به راحتی با یک تماس ساده در دسترس است

همچنین بخوانید: بهترین مبل شویی اسلامشهر، بهترین مبل شویی جنت آباد، مبلشویی خوب در شهر ری