لیست 10 بهترین قالیشویی و مبل شویی های قم ❤️ 1403 + شماره تماس

لیست 10 بهترین قالیشویی و مبل شویی های قم ❤️ 1403 + شماره تماس

بهترین قالیشویی در قم | بهترین مبل شویی در قم | بهترین قالیشویی از نظر مردم | بهترین مبل شویی از نظر مردم

 انتخاب بهترین قالیشویی قم به یکی از دغدغه‌های مردم این شهر برای شستشوی فرش‌ها تبدیل شده است. از نظر آن‌ها یک قالیشویی خوب باید بتواند انواع فرش در برند‌ها و بافت‌های مختلف را به‌خوبی شسته و سالم تحویل مشتری دهد. بی‌شک شما نیز هنگام انتخاب قالیشویی برای شستشوی فرش‌های منزل خود، به‌دلیل ارزش مادی و اهمیتی که فرش در زیبایی منزل دارد، دچار تردید و دودلی شده و پرسش‌هایی در ذهن شما شکل می‌گیرد. اگر شما هم در خانه فرش‌هایی برای شستشو دارید و برای انتخاب بهترین قالیشویی قم دچار شک و تردید هستید با ورناپ همرا باشید.

مراکز مبل شویی زیادی در قم و حومه به صورت مجاز و غیر مجاز در حوضه شستشوی مبل در منزل در حال فعالیت هستند. همانقدر که قیمت مبل شویی در منزل اهمیت دارد، کیفیت شستشوی مبل و عدم آسیب به ان نیز مهم است. شاید یافتن مبل شویی مناسب و باکیفیت به آسانی میسر نباشد. اما ما در در این مقاله از ورناپ با بررسی نظریات مشتریان عزیز کلیه مناطق قم و همچنین بررسی تکنسین های مبل شویی برترین آنها را برگزیده و به شما عزیزان معرفی میکنیم.

شماره تلفن مبل شویی در قم | شماره تلفن قالیشویی در قم

رتبه اول

قالیشویی و مبل شویی مهدی

اگر بخواهیم در رابطه با خدماتی که مجموعه مبل شویی . قالیشویی مهدی ارائه می دهد بپردازیم و صحبت کنیم می توان گفت مجموعه مهدی توانسته با 10 سال سابقه بسیار درخشانی که در صنعت مبل شویی و قالیشویی در قم  از خود به جا گذاشته و همچنان مشغول به خدمت رسانی در این زمینه است، این خدمات شامل:

شستشوی انواع مبلمان با تمامی جنس پارچه هایی که در رویه این مبل ها به کار رفته است.

شستشوی انواع فرش ها با دستگاه های مکانیزه

شستشوی انواع صندلی های اداری

شستشوی انواع تابلو فرش های بزرگ و کوچک در ابعاد مختلف

شستشوی انواع گوناگون صندلی های تالارها و رستوران

پاسخگویی به تماس ها در هر ساعت از شبانه روز و به صورت 24 ساعته

همچنین لازم به ذکر است که افرادی که در منطقه باغستان هستند و قصد دارند از خدمات مبل شویی در باغستان آریان بهره مند شوند ایاب و ذهاب برای آن ها به صورت کاملا رایگان صورت می گیرد.

ساعت کاری همه روزه حتی روزهای تعطیل : از ۹ الی ۲۱
مدیریت  ۰۹۱۹۷۴۷۲۱۲۴
راه های ارتباطی: ۰۲۵۳۲۳۰۰۰۳۷ | ۰۲۵۳۲۹۲۰۸۰۰
دفتر پردیسان، خ نجات خاه
دفتر نیروگاه. ابتدای نیروگاه زیر پل هوایی جنب راه آهن آدرس قالیشویی. خ محلاتی بعد از تعویض پلاک
رتبه دوم

قالیشویی زرین

ما در قالیشویی حرفه ای زرین در قم آماده خدمات شستشوی کامل و حرفه ای فرش و موکت شما هستیم.

تیم ما از کارشناسان و کارگران با تجربه تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزات حرفه ای و مواد شوینده با کیفیت، به بهترین نتیجه در شستشوی فرش و موکت شما دست خواهند یافت.

ما به عنوان یک قالیشویی حرفه ای، با استفاده از روش‌های مدرن و تکنولوژی روز، فرش و موکت شما را به صورت کامل شستشو داده و به حالت اولیه بازگردانده و درخشان می‌کنیم.

علاوه بر شستشوی کامل فرش و موکت، ما قابلیت ارائه خدمات  مبل شویی و تعمیر و بازسازی فرش و موکت، پاکسازی لکه‌های سخت و رفع بوی نامطبوع را نیز داریم.

در قالیشویی زرین، ما به بهداشت و سلامتی شما و خانواده تان اهمیت می‌دهیم. به همین دلیل، از مواد شوینده خنثی و بدون تأثیر منفی بر سلامتی استفاده می‌کنیم.

با تیمی مجرب و با تجربه، ما بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم و به دنبال رضایت شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو خدمات تماس بگیرید.

راه های ارتباطی:  02538848722 | ۰۹۹۱۹۴۰۴۴۶۴ | 02532855554
قم، انتهای توحید روبه روی بیمارستان شهدا اون دست اتوبان داخل ۶۰ متری پلاک ۵۵
رتبه سوم

قالیشویی تخصصی آب و تاپ

در قالیشویی آب و تاپ ، به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهترین مواد شوینده، قالی و فرش شما در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت شستشو می یابد. شستشوی قالی و فرش در محل شما نیز از خدمات ماست تا شما نیازی به حمل و نقل قالی و فرش خود به محل قالیشویی نداشته باشید.

همچنین، تیم متخصص آب و تاپ با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و تجربه بالا، به صورت حرفه ای در خدمت شما عزیزان هستند. اعتماد شما به آب و تاپ افتخاری بزرگ است و ما به دنبال ارائه خدماتی با کیفیت و رضایتمندی شما هستیم.

همچنین، در قالیشویی آب و تاپ می توانید به راحتی از خدمات تعمیر و بافت مجدد قالی و فرش خود نیز استفاده کنید. تیم متخصص آب و تاپ با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تجارب گذشته، تلاش می کنند تا قالی و فرش شما را به حالت اولیه بازگردانند.

با انتخاب خدمات قالیشوییآب و تاپ، می توانید به راحتی از زیبایی و شاخصیت منحصر به فرد قالی و فرش خود لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای سفارش خدمات، با شماره تلفن‌های قالیشویی ما تماس بگیرید

قم، انتهای توحید روبه روی بیمارستان شهدا اون دست اتوبان داخل ۶۰ متری پلاک ۵۵
رتبه چهارم

قالیشویی مکانیزه ابریشم

قالیشویی ابریشم به‌عنوان یکی از پیشگامان این حرفه با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی، خارجی، تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی و ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین‌هاست که فرش را بدون واسطه توسط ماشین‌آلات تمام خودکار و استفاده از مواد نانو و بهترین شوینده‌ها می شوید. همیشه به‌عنوان یکی از قالیشویی‌های خوب قم معروف بوده‌ایم چراکه توانسته‌ایم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم و همواره کسب رضایت این عزیزان از برترین اهدافمان بوده‌است. کلیه خدمات شستشو را می‌توانید در همه جای قم بدون هیچ محدودیتی در سریع‌ترین زمان ممکن از ما دریافت نمایید.

همچنین، تیم متخصص قالیشویی ابریشم  با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و تجربه بالا، به صورت حرفه ای در خدمت شما عزیزان هستند. اعتماد شما به ابریشم افتخاری بزرگ است و ما به دنبال ارائه خدماتی با کیفیت و رضایتمندی شما هستیم.

قم، انتهای توحید روبه روی بیمارستان شهدا اون دست اتوبان داخل ۶۰ متری پلاک ۵۵
رتبه پنجم

قالیشویی و مبل شویی ماندگار قم

قالیشویی و مبل شویی ماندگار قم شستشو انواع فرش ماشینی، دستباف و موکت ( به صورت سنتی و صنعتی ) (تحویل با کاور بهداشتی) شستشو انواع مبل راحتی و سلطنتی با دستگاه در منزل با رعایت اصول شرعی بهداشتی(کُر اسلامی) شستشو انواع تخت خوشخواب ،روفرشی، لحاف، پتو و… بصورت شرعی کلیه خدمات ترمیم و بازسازی فرش

زیر نظر کارشناس سرویس دهی به تمام نقاط

عضو رسمی اتحادیه

ثبت در ۱۱۸ تحویل ۲۴ و ۴۸ ساعته مجهز به گرمخانه تمام اتوماتیک ارتباط مستقیم با کارخانه بدون واسطه

رزرو از تمام نقاط استان قم با مدیریت: فریس آبادی فراهانی | 09109623535

آدرس : دفتر مرکزی: جمهوری
کارخانه : بلوار حضرت معصومه(س) بعد از پل سمت چپ
32923535388635353655353537783535 3289353532813535
قالیشویی قم
قالیشویی ماندگار
قالیشویی قم
رتبه ششم

بهترین قالیشویی قم

بهترین قالیشویی قم  و مبل شویی سرای ایرانی ارائه دهنده بهترین خدمات قالیشویی و مبل شویی در قم همراه با تضمین کتبی شستشو. ( در صورت نارضایتی به صورت رایگان شستشو مجدد انجام خواهد شد) استفاده از بهترین و تخصصی ترین مواد شوینده با توجه به جنس و لکه های روی فرش و مبل.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران 1403 | آدرس + اینستاگرام

سرویس دهی به کل مناطق شهر قم و حومه

رتبه هفتم

قالیشویی تخصصی جوان قم

بهترین قالیشویی قم و مبل شویی جوان در قم با سابقه درخشان دارای انواع ماشین آلات و مواد شوینده و با داشتن نیروهای توانمند در زمینه شستشوی انواع فرش های ماشینی، دست بافت، تعمیرات فرش های قدیمی و مبل شویی تخصصی در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

  • شستشوی انواع قالی، فرش دستی و ماشینی، پتو
  • ترمیم و رفو فرش، ریشه زنی، لکه برداری
  • شستشو انواع مبل ، موکت، فرش فانتزی، تشک و پشتی
  • استفاده از مواد شوینده استاندارد و سازگار با انواع فرش و بدون آسیب رساندن به بافت فرش ها
  • بهره مندی از پرسرعت ترین آبگیرهای دنیا
  • شستشو با اصول مذهبی و کر اسلامی
  • یکی از بهترین قالیشویی و مبل شویی قم از نظر مردم

 

قالیشویی اتوماتیک در قم

قالیشویی و موکت‌شویی در قم

طبیعتا شستشوی فرش و موکت، از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط هر قالیشویی است. شستشوی فرش و موکت در کارخانه‌های مجهز به وسیله دستگاه‌های تمام اتوماتیک و پیشرفته انجام می‌شود. دستگاه‌هایی که بدون دخالت دست فرش‌ها را جابجا می‌کنند و به صورت کاملا خودکار آن‌ها را شستشو می‌دهند.

انواع فرش‌های ماشینی، دستباف، فانتزی، ماکارونی، ترکی، بلژیکی، فرش کاشان، مشهد، تبریز، چهارمحال و … و انواع موکت‌های پرزبلند و پرز کوتاه در بهترین قالیشویی های قم قابل شستشو هستند و فقط روش شستن متفاوت است.

خدمات مبل شویی در قم

برخی از بهترین قالیشویی های قم خدمات شستشوی مبل در محل را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. فرقی نمی‌کند که مبلمان شما از چه جنسی باشد. مبلمان استیل، راحتی، شزلون، چرمی و پارچه‌ای و انواع دیگر توسط دستگاه‌های اتوماتیک و مخصوص در محل شستشوی بدون کوچک‌ترین آبریز و مثل روز اول پاکیزه و درخشان می‌شوند.

خدمات ترمیم، رفوگری و لکه‌بری فرش

خدمات ترمیم فرش به صورت مجزا و معمولا قبل از شستشوی فرش انجام می‌شود؛ چه بسا فرش نیاز به شستشو نداشته باشد ولی نیازمند ترمیم و بازسازی باشد. معمولا اگر هم نیاز به ترمیم و هم نیاز به شست و شو باشد، ابتدا به سراغ ترمیم فرش می‌روند و سپس به شستن آن اقدام می‌کنند؛ چرا که ممکن است فرش ترمیم نشده، در حین شست و شو آسیب ببیند. به ترمیم و بازسازی قسمت‌های کهنه و آسیب دیده فرش رفوگری گفته می‌شود.

ترمیم ریشه فرش در قم

ریشه کشی و چرم دوزی فرش

اکثر قالیشویی های قم خدمات ریشه کشی را در سرویس‌هایی که به مشتریان ارائه می‌کنند، دارند. در این نوع خدمت، رفوگر به وسیله درفش و سیخ پود کش، اقدام به چیدن ریشه‌های آسیب دیده می‌کند. اگر فقط بخشی از ریشه دچار پوسیدگی شود، احتمال می‌رود که اثر آسیب وارد شده به فرش با سرعت زیاد تمام فرش فرا بگیرد. پس باید توسط فرد متخصص ریشه کشی اصولی باید انجام شود. سرویس ریشه کشی در مجموعه خدمات هر قالیشویی می‌تواند کمک‌های شایان توجهی به سلامت فرش شما و افزایش عمر آن بکند.

هزینه قالیشویی و مبل شویی در قم  سال 1402 چقدر است؟

قیمت قالیشویی و مبل شویی در نقاط مختلف شهر قم و قالیشـویی‌های مختلف متفاوت است. علاوه بر اینکه خدمات تکمیلی و تشویقی که شرکت های قالیشـویی ارائه می‌دهند موجب تغییر قیمت می‌شود عوامل دیگری هم هستند که بر این قیمت گذاری اثرگذار هستند. بر حسب ماشینی و دست باف بودن فرش و قالی و همچنین جنس مواد بکار رفته، قالیشـویی ها از روش های متنوعی از جمله بخارشویی، خشک شویی و شستشوی فر با آب داغ استفاده می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه قالیشویی موارد زیر می باشد:

ابعاد فرش (مترمربع)

مهمترین فاکتور در نرخ قالیشویی ابعاد فرش و قالی بر حسب مترمربع است. در ابتدا شاید جالب باشد چند نکته کلی را با هم مرورکنیم. اول اینکه قالی به فرش هایی گفته می شود که مساحت آنها ۶ مترمربع به بالا و در ابعاد ۳*۲، ۵.۳*۵.۲ و …. بافته می‌شود. اما قالیچه ها معمولا فرش هایی هستند که مساحتی کمتر دارند. نوع دیگری از فرش که در خانه های ایرانی رواج زیادی دارد کناره است که معمولا عرض ۷۰ سانتی متر و ۱۱۰ سانتی متر و طول ۵ متر تا ۸ متر دارند.

نوع فرش

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر میزان کار شستشوی فرش و در نتیجه هزینه نهایی کار و نرخ قالیشویی در قم فشردگی گره های فرش است. در واقع هر چه فرش از نظر گره پُرتر و با شانه بالاتر باشد با وجود اینکه کیفیت فرش بالاتر می رود به همان میزان شستشوی فرش کار سخت تری است. هر چه تار و پود فرش محکم تر و فشرده تر باشد مقاومت آن در برابر پاک کردن لکه ها و موارد این چنینی بیشتر خواهد بود. فرشهای دستباف و ابریشمی و با کیفیت بالا احتیاج به شرایطی ویژه در شستشو و همچنین خشک کردن نیاز دارند.

ویژگی های یک قالیشویی خوب در قم

  • تجهیزات حرفه‌ای: یک قالیشویی خوب باید دارای تجهیزات حرفه‌ای مانند ماشین قالیشویی، خشک‌کن، تجهیزات نظافتی، و مواد شوینده با کیفیت باشد. این تجهیزات به شما کمک می‌کنند تا قالی را به صورت کامل شستشو داده و خشک کرده و به شکل تمیز و سالمی بازگردانید.

  • تجربه و مهارت: یک قالیشویی خوب باید دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه شستشوی انواع قالی باشد. تکنیک‌های مختلف شستشو و نحوه استفاده از مواد شوینده‌ها برای هر نوع قالی متفاوت است و تجربه و مهارت متخصصان قالیشویی به شما کمک می‌کند تا قالی خود را به بهترین شکل ممکن شستشو داده و صدماتی به آن وارد نکنید.

  • خدمات اضافی: یک قالیشویی خوب باید خدمات اضافی مانند پاک کردن لباس‌های پرزدار، شستشوی پرده‌ها و مبل‌ها، و شستشوی فرش‌های دیواری را نیز ارائه دهد. این خدمات به شما کمک می‌کنند تا به صورت کامل خانه خود را تمیز کنید.

  • قیمت مناسب: یک قالیشویی خوب باید قیمتی مناسب برای خدمات خود در نظر داشته باشد. قیمت بالایی نباید به معنی کیفیت بالا باشد و قیمت پایین نباید به معنی کیفیت پایین باشد. باید قیمت مناسبی برای خدماتی که ارائه می‌دهد در نظر داشته باشد.

  • خدمات مشتری محور: یک قالیشویی خوب باید به مشتریان خود احترام گذاشته و به نیازهای آنها پاسخ دهد. باید قابلیت ارتباط مستقیم با مشتریان را داشته باشد و به درخواست‌ها و شکایات مشتریان با دقت و حساسیت پاسخ دهد.

  • تضمین کیفیت: یک قالیشویی خوب باید تضمین کیفیت نیز به مشتریان خود ارائه دهد. این به شما اطمینان می‌دهد که قالی شما به بهترین شکل ممکن شستشو و به شما بازگردانده خواهد شد. برخی قالیشویی‌ها تضمین کیفیتی مانند بازگشت وجه و یا شستشوی دوباره را پس از ارائه خدمات به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

  • استفاده از مواد شوینده ایمن: یک قالیشویی خوب باید از مواد شوینده ایمن و محیط‌زیستی استفاده کند که به سلامتی انسان و محیط زیست ضرر نمی‌رساند. برخی از قالیشویی‌ها از مواد شوینده‌های طبیعی و بدون عطر استفاده می‌کنند که برای افراد حساس و بیمارانی که به برخی مواد حساسیت دارند، مناسب هستند. همچنین، این مواد شوینده باید به قالی آسیب نرسانند و به شکل کامل از قالی جدا شوند تا هیچ گونه آسیبی به قالی وارد نشود.

  • پذیرش قالی با انواع ابعاد و انواع بافت: یک قالیشویی خوب باید قادر باشد تمام انواع قالی را با ابعاد و بافت‌های مختلف پذیرش کند. برای مثال، برخی قالی‌ها بافت‌های باریک و چرمی دارند که نیاز به روش‌های خاص شستشو دارند. بنابراین، یک قالیشویی خوب باید دارای توانایی شستشوی انواع قالی با بافت‌ها و ابعاد مختلف باشد تا بتواند تمام نیازهای مشتریان خود را برآورده کند

کلام آخر

در بین ایرانیان پاکیزگی فرش‌ها در خانه اهمیت بیشتری نسبت به سایر قسمت‌ها دارد. از این رو مراجعه به بهترین قالیشویی قم برای شستشوی بهتر فرش‌ها در تمام فصول انجام می‌شود. نکته مهم در مورد شستن فرش در قم ، وجود تعداد زیاد این‌گونه کارخانه‌ها در سطح شهر است. شما می‌توانید با مراجعه به قالیشویی‌های تحت پوشش اتحادیه صنف مربوطه از بهترین و جدیدترین خدمات با قیمت‌های مصوب استفاده کنید. به‌علاوه، با سپردن فرش خود به قالیشویی‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه، از کیفیت یک شستشوی خوب و تمیز بهره‌مند خواهید شد. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید: بهترین قالیشویی در رشت | بهترین قالیشویی در تهران | بهترین قالیشویی در قزوین