راهنمای جامع خرید بهترین دستگاه فشارسنج 2024

راهنمای جامع خرید بهترین دستگاه فشارسنج 2024

راهنمای جامع خرید بهترین دستگاه فشارسنج 2024

با بیشتر و بیشتر آنلاین شدن اقدامات و پروتکل های بهداشتی، توانایی انجام اقدامات اساسی بهداشت در خانه به یک ضرورت تبدیل شده است. یکی از این موارد کنترل فشار خون است. نظارت بر فشار خون از آن جهت مهم است که فشار خون بالا در مدت طولانی می تواند به عروق و قلب آسیب برساند. با بررسی فشار خون می توان میزان نیاز به دارو یا موثر بودن را کنترل کرد.

اگر به هر دلیلی نیاز به کنترل فشار خون خود دارید ، ممکن است تلاش برای تشخیص بهترین دستگاه فشارسنج طاقت فرسا به نظر برسد. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد کنترل فشار خون، همیشه باید با پزشک خود صحبت کنید، اما ما لیستی از برخی از فشار سنج ها را برای شما آماده کرده ایم که ممکن است در جستجوی شما به شما کمک کنند.

دستگاه های فشار سنج به طور معمول چگونه کار می کنند؟

به طور معمول ، مانیتورهای فشار خون با باد كردن كافی تا زمانی كه جریان خون از طریق شریان بازویی قطع شود ، عمل می كنند. فشار موجود در کاف به آرامی آزاد می شود. در داخل کاف ، یک سنسور جریان خون را تشخیص می دهد.

نقطه ای که خون به طور متناوب از طریق شریان شروع به جریان می کند فشار خون سیستولیک (عدد بالایی) است و نقطه ای که جریان خون از حالت متناوب به ثابت می رود فشار خون دیاستولیک (شماره پایینی) است. در حالی که مانیتور جریان خون را حس می کند ، می تواند ضربان قلب شما را نیز محاسبه کند. خوشبختانه ، شما فقط باید شماره های نهایی را بررسی کنید و نگران کار درگیر نباشید.

هنگام تصمیم گیری برای خرید بهترین فشارسنج باید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

محل: مانیتور فشارسنج بازویی که فشار خون روی بازو را ارزیابی می کنند ، دقیق ترین آنها در نظر گرفته می شوند ، بنابراین ما بیشتر پیشنهادات خود را روی مانیتورهای بازو متمرکز می کنیم.

ویژگی های خاص: جمع آوری انواع اطلاعات اضافی ، داشتن برنامه هایی برای ذخیره سازی و انتقال داده ها و سایر پیشرفت های فنی همه به برجسته شدن فشار خون از بسته کمک می کند!

دقت: ما می دانیم که وقتی اطلاعات مربوط به سلامتی شما می شود دقت اهمیت دارد ، بنابراین سعی کردیم فقط مانیتورهایی با اعتبار عالی داشته باشیم. (و ما در زیر اطلاعاتی در مورد چگونگی افزایش دقت اندازه گیری فشار خون را با بردن آن به دکتر با خود آورده ایم!)

قیمت: دستگاه های اندازه گیری فشار خون با قیمت های مختلفی در دسترس هستند ، بنابراین ما تمام تلاش خود را کردیم تا گزینه هایی را برای بودجه های مختلف به نمایش بگذاریم.

نظرات مشتری: برخی موارد وجود دارد که فقط شخصی که دستگاه اندازه گیری فشار خون را خریداری و استفاده کرده است می تواند در مورد آن اطلاع داشته باشد. به همین دلیل است که ما وزن زیادی به گفته های کاربران واقعی در مورد تجربیات خود داده ایم.

6 از بهترین دستگاه فشارسنج برای خرید آنلاین

بهترین دستگاه کنترل فشارخون برای استفاده عموم

دستگاه فشارسنج هوشمند ویتینگز (Withings BPM Connect)

بهترین دستگاه کنترل فشارخون برای استفاده عموم

  • فشار خون – ضربان قلب سیستولیک و دیاستولیک
  • از نظر پزشکی دقیق – تاییدیه FDA
  • قابلیت سینک از طریق بلوتوث و وای فای و مشاهده داده ها در اپ health Mate
  • مدت زمان نگهداری شارژ حدود ۶ ماه
خواندن این مقاله هم مفید است  خرید بهترین کرم دور چشم با قیمت مناسب

این مانیتور دارای بلوتوث به گونه ای طراحی شده است که با یک بار شارژ 6 ماه قرائت می کند. ذخیره نامحدود داده و یک برنامه اختیاری به شما کمک می کند اطلاعات را با پزشک خود به اشتراک بگذارید. همچنین فشار خون را بر روی خود مانیتور نشان می دهد. همچنین بازخورد کدگذاری شده با رنگ همراه با نتایج شما را ارائه می دهد تا به شما کمک کند بدانید چه زمانی باید با پزشک خود تماس بگیرید.

این ارزانترین فشارسنج نیست ، اما گرانترین نیست. اگر نیازهای خاصی مانند یک کاف برای بازوهای بزرگتر و یا تنظیماتی برای چندین کاربر دارید ، گزینه های دیگر می تواند مناسب تر باشد ، اما برای استفاده اساسی ، این مدل نظرات قابل توجهی را از سوی مصرف کنندگان دریافت می کند.

مشاهده جزییات محصول و قیمت فشار سنج Withings

بهترین دستگاه کنترل فشارخون ارزان قیمت

فشارسنج آی هلث مدل Track KN

بهترین دستگاه کنترل فشارخون ارزان قیمت

  • فشارسنج ihealth بی سیم، بازوی فوقانی با کاف
  • دارای دامنه وسیع
  • متناسب با بازوهای بزرگسالان بزرگ تا بزرگ
  • بلوتوث سازگار برای دستگاه های اپل و Android

آیا می خواهید فشار خون خود را پیگیری کنید ، اما همچنین در حد بودجه باشید؟ این فشارسنج نه تنها یکی از کم هزینه ترین موارد مورد تأیید FDA است ، بلکه ساده و سرراست است. رنگ مانیتور نتایج شما را کد می کند (قرمز ، زرد یا سبز) تا در صورت نیاز به توجه بیشتر بدانید که برای شما آسان است.

این دستگاه همچنین ریتم قلب را کنترل می کند (چیزی که در این محدوده قیمت معمول نیست). در صورت اتصال به برنامه iHealth می تواند به تنهایی 99 خوانش و خواندن نامحدود را در خود جای دهد.

مشاهده جزییات محصول و قیمت فشار سنج iHealth

بهترین دستگاه فشارسنج برای چندین کاربر

فشارسنج بازویی بی سیم بلوتوث Omron Evolve

بهترین دستگاه فشارسنج برای چندین کاربر

  • بازویی، بی سیم بلوتوث
  • با طراحی قابل حمل
  • طراحی یک قطعه
  • کنترل فشار خون بالا
  • سازگار با الکسا

اگر چندین نفر در خانه خود دارید که نیاز به کنترل فشار خون دارند ، Evolv یکی از معدود فشارسنج های موجود در بازار است که قرائت نامحدود را برای تعداد نامحدودی از افراد ارائه می دهد. مزایای دیگر این مانیتور چیست؟ این بسیار قابل حمل است و دارای یک کاف است که برای کسانی که بازوهای بزرگتری دارند از 9 تا 17 اینچ امتداد دارد.

هر شخصی که از مانیتور استفاده می کند باید حساب های Omron خود را در برنامه ایجاد کند تا قرائت خود را پیگیری کند. عمران اطلاعات بیشتری براساس سوالات متداول در وب سایت خود دارد.

مشاهده جزییات محصول و قیمت فشار سنج Omron Evolve

بهترین دستگاه کنترل فشارخون عقربه ای ارزان

فشارسنج بازویی عقربه ای زنیت مدل ZTH-5001

بهترین دستگاه کنترل فشارخون عقربه ای ارزان

  • بهمراه گوشی پزشکی
  • ساخته شده از لاتکس
  • کاف نایلونی با D رینگ
  • دارای کیف حمل فشار سنج

فشار سنج زنیت مدل ZTH5001 ساخته کشور سوییس است. این محصول دارای گیج (عقربه فشار سنج)، پوآر و گوشی پزشکی داخل بسته‌بندی است. اگر به دنبال بهترین مارک فشار سنج عقربه ای باکیفیت و بادوام از برند معتبر هستید، بهترین دستگاه فشارسنج زینت پیشنهاد ورناپ به شماست.

مشاهده جزییات محصول و قیمت فشارسنج عقربه ای زنیت

بهترین برای بازوهای بزرگ

مانیتور فشار خون بالا بازوی LifeSource Premium (UA-789AC)

بهترین فشار سنج برای بازوهای بزرگ

  • دستبند فوق العاده بزرگ متناسب با بازوهای 16.5 “تا 23.6”
  • صحت تأیید شده از نظر بالینی
  • 60 قرائت آخر به راحتی در حافظه دستگاه ذخیره می شود
  • کاف مخروطی متناسب با فرم طبیعی بازوی شما

اگر عضلات بازوی بزرگی دارید یا فقط با بازوهای بزرگتر ساخته شده اید ، تلاش برای فشار دادن به یک کاف کوچک می تواند ناراحت کننده باشد. همچنین می تواند به قرائت دقیق کمتر منجر شود. این فشار سنج می تواند بهترین انتخاب باشد. طول کاف آن از 16.5 تا 23.6 اینچ است. این مانیتور همچنین ضربان قلب نامنظم را تشخیص می دهد.

نکات منفی این دستگاه چیه؟ این مانیتور به اندازه سایر گزینه ها به همان اندازه حافظه ذخیره سازی ندارد. (فقط 60 قرائت را نگه می دارد.) قیمت آن نیز بالاتر است ، اما ممکن است برای یک مانیتور دارای یک کاف مناسب باشد.

مشاهده جزییات محصول و قیمت فشارسنج LifeSource

 

همچنین بخوانید: شماره قالیشویی تروتمیز تهران | شماره قالیشویی تروتمیز اصفهان | شماره قالیشویی تروتمیز مشهد