راهنمای خرید بهترین پرینترهای خانگی

راهنمای خرید بهترین پرینترهای خانگی

بهترین پرینترهای خانگی دقیقاً همان چیزی است که شما برای تمام نیازهای چاپ خود نیاز دارید. خواه درخواست چاپ روزانه شما باشد ، شامل اسناد و مدارکی که از دفتر خانه خود چاپ می کنید یا بیشتر کارهای مربوط به کارهای خانه و سرگرمی بچه ها است. یک اسکنر با ویژگی های خوب نیز می تواند به بهبود روند کار شما کمک کند و البته هزینه پایین برای چاپ نیز ضروری است ، بنابراین می توانید از بودجه ای که در نظر گرفته اید مقداری پس انداز کنید.

از چاپگر خود چه استفاده ای می کنید؟

خرید و فروش پرینتر

بهترین پرینترهای خانگی تقریباً منحصراً جوهرافشان هستند و برای چاپ با حجم کم ساخته شده اند. آنها تمایل به کندی دارند و هزینه جوهر بالایی دارند. آنها عکس ها را بهتر از متن و گرافیک چاپ می کنند. تقریباً دستگاه چند منظوره ای هستند که قادر به اسکن و کپی اسناد و همچنین چاپ هستند.

قیمت پرینتر لیزری

چاپگرهای خانگی زیر مجموعه ای از چاپگرهای تجاری هستند ، كه از مدل های جمع و جور و كاربردی برای استفاده با حجم كم تا واحدهای بزرگ را میتوانند دربر گیرند ، متغیر است. اکثر پرینترهای تجاری از نوع لیزری هستند و اکثر آنها دستگاه های چند منظوره میباشند. بسیاری از آنها تک رنگ هستند و چاپ متن و گرافیک را به جای عکس ترجیح می دهند. برای بسیاری از مشاغل ، سرعت و ظرفیت کاغذ در درجه اول اهمیت بالایی دارد. به طور کلی ، هرچه چاپگر گران تر باشد ، هزینه چاپ در هر صفحه کمتر خواهد بود. اکثر آنها از ویژگی های امنیتی مانند چاپ محافظت شده با رمز عبور استفاده می کنند و حتی برخی از آنها از لوازمی مانند هارد دیسک رمزگذاری شده استفاده می کنند که این ویژگی در بهترین پرینترهای خانگی زیاد رایج نیست.

چاپگرهای لیبل برای چاپ برچسب های کاغذی یا پلاستیکی ساخته شده اند. برخی از آنها شامل نرم افزار طراحی برچسب هستند و به کامپیوتر شما متصل می شوند، در حالی که بسیاری از آنها دستگاه های مستقلی هستند و به شما امکان می دهند با استفاده از صفحه کلید داخلی و کوچک ، برچسب ها را طراحی و چاپ کنید. تولیدکنندگان بهترین پرینترهای خانگی برچسب مستقل انواع متنوعی از رنگ و برچسب را ارائه می دهند.

چگونه می خواهید چاپگر خود را راه اندازی و متصل کنید؟

علاوه بر پورت USB ، اکثر چاپگرهای اداری و تعداد بیشتری بهترین پرینترهای خانگی شامل پورت های اترنت هستند که به شما امکان می دهد چاپگر را با شبکه خانگی خود به اشتراک بگذارید. بسیاری از آنها همچنین دارای قابلیت Wi-Fi هستند. اگر یک نقطه دسترسی Wi-Fi در شبکه خود دارید ، می توانید به صورت بی سیم بر روی هر چاپگر موجود در آن شبکه چاپ کنید ، خواه واحد از اتصال بی سیم استفاده کند یا نه. چاپگرهایی که از Wi-Fi Direct پشتیبانی می کنند می توانند مستقیماً به اکثر دستگاههای مجهز به Wi-Fi متصل شوند ، حتی اگر رایانه یا دستگاه دستی شما برای پشتیبانی از Wi-Fi Direct طراحی نشده باشد.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران 1403 | آدرس + اینستاگرام

بهترین پرینتر برای استفاده در منزل چیست؟

اینکه چه نوع چاپگری را برای خانه خود تهیه می کنید ، به آنچه قصد چاپ آن را دارید بستگی دارد. به عنوان یک قانون کلی ، اگر تعداد زیادی از صفحات مبتنی بر متن را میخواهید پرینت بگیرید ، یک چاپگر لیزری این کار را انجام می دهد. اگر اسناد یا عکس های رنگی در دستور کار شما قرار دارد ، با جوهر افشان همراه شوید. اگر قصد انجام هرگونه اسکن یا کپی را دارید ، باید به یک چاپگر همه کاره یا چند منظوره تهیه کنید.

معرفی چند تا از بهترین پرینترهای خانگی

پرینتر چهار کاره جوهر افشان برادر  BROTHER MFC-J995DW

BROTHER MFC-J995DW

Brother MFC-J995DW یک چاپگر عالی در همه موارد است که برای مصارف خانگی ساخته شده است، اما قابلیت کارایی و عملکرد آن باعث می شود تا انتخاب خوبی برای کاربردهای گسترده باشد. مخزن INKvestment با عملکرد بالا از ویژگی های Brother است که به شما امکان می دهد تعداد زیادی اسناد را چاپ کنید در حالی که هزینه ها را پایین نگه دارید. عکس ها با جزئیات عالی چاپ می شوند. با این حال ، دقت رنگ آن ممکن است برای طراحان گرافیک حرفه ای کمی ناامید کننده باشد. سرعت چاپ در کل خوب است و اتصال چاپگر به یک دستگاه تلفن همراه به لطف پشتیبانی از NFC به آسانی میسر است.

بیشتر بخوانید

تجهیزات کامپیوتر

دوربین مداربسته

 

پرینتر چند کاره کانن Canon PIXMA TR8520

پرینتر چند کاره کانن

Canon PIXMA TR8520 یکی از بهترین پرینترهای خانگی است. این گزینه از قابلیت اتصال و اسکن بسیار خوبی برخوردار است که این دستگاه را به یک دستگاه همه کاره مناسب برای چاپ همه موارد از مقالات تا عکس های خانوادگی از دوربین تبدیل می کند. برای کسانی که بودجه دارند ، نسبت هزینه چاپ آن نیز عالی است. از جنبه منفی ، ممکن است زمان کند چاپ برای کسانی که عجله دارند بهترین نباشد. افرادی که عکس های زیادی چاپ می کنند نیز ممکن است مدت زمان انتظار طولانی و به ویژه دقت مناسب رنگ ناامید کننده باشد. با این حال ، این چاپگر برای خانواده ها یا دانش آموزانی که نیاز به چاپ پرونده های گاه به گاه دارند مناسب است.

اگر می خواهید یک مدل جوهر افشان با بازده صفحه استثنایی و هزینه چاپ داشته باشید، Brother را تهیه کنید ، اما اگر به کیفیت عکس عالی نیاز دارید ، Canon گزینه عالی است.