همه چیز درباره لیفت و لمینت ابرو در سالن های زیبایی

همه چیز درباره لیفت و لمینت ابرو در سالن های زیبایی

ابرو نقش بسیار مهم در زیبایی ایفا می کند. امروز خدمات لیفت و لمینت ابرو برای مرتب کردن، حالت دادن و تقویت و پر پشت شدن ابروها در سالن های زیبایی ارائه می شود که در آن تارهای ابرو تقویت، پر پشت، مشکی و ضخیم تر می شود. در این مدل ابروهای شما به طرف بالا کشیده میشود و به صورت هاشوری مانند ستاره‌های سینما به نظر میرسد.

لمینت ابرو چیست؟

لمینت ابرو روشی نسبتاً جدید است که بر ایجاد ابروهای براق و صاف تمرکز دارد. همچنین در سالن های زیبایی گاهی “پرم ابرو” نیز نامیده می شود، افرادی که ممکن است دچار نازکی یا بی نظمی ابروها شوند به دنبال این خدمات هستند. برخلاف میکروبلیدینگ، سوزن و رنگ آمیزی در آن دخیل نیست. اگر می خواهید ابروهای خود را به روشی خاص نگه دارید اما از استفاده روزانه از ژل ابرو خسته شده اید، به عنوان یک روش نیمه دائمی، لمینت ابرو می تواند برای شما مناسب باشد.

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو، که به عنوان لیفت پیشانی یا جوان سازی پیشانی نیز شناخته می شود، یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروها است. در این روش با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو ظاهر پیشانی، ابرو و اطراف چشم را بهبود می بخشد. در صورت عدم تقارن ابرو پایین و یا افتاده، ممکن است انتخاب کنید که لیفت ابرو داشته باشید. لیفت ابرو را می توان به تنهایی یا با سایر روش های صورت مانند جراحی پلک (بلفاروپلاستی) یا لیفت صورت انجام داد.

لیفت ابرو، لیفت پیشانی یا جوان سازی پیشانی

لیفت و لمینت ابرو چه تفاوتی باهم دارند؟

لمینت در واقع یک فرآیند گیاهی کراتینه است که باعث تقویت و کراتینه کردن ابرو می شود. روی ابرو قرار می گیرد و موی ابرو را حجیم تر و رنگش را پر رنگ تر و تیره تر می کند ولی برای ابروهای افتاده تأثير چندانی نخواهد داشت و در این شرایط باید حتماً به فکر لیفت ابرو باشید که موجب تغيير حالت و بالا کشیدن ابرو می شود. که هر دو این روش امروزه در آرایشگاه های زنانه انجام می شود.

فواید لمینت ابرو

فواید لیفت ابرو

نازک شدن مو که ممکن است با افزایش سن رخ دهد ظاهر خسته یا عصبانی خود را اصلاح کنید
موهای بی نظمی که علی رغم مسواک زدن تمایل به مسیرهای مختلف دارند با لیفت ابرو ، چشمان شما روشن تر و بازتر به نظر می رسد
شکاف های موجود در ابروهای شما در اثر اضافه چربی یا اپیلاسیون در گذشته این روش فقط شامل برش های کوچک است ، بنابراین جای زخم نیز کمتر دیده می شود.
کمبود شکل یا ناهمواری نتایج طولانی مدت و عوارض كمتر

برای مشاهده بهترین سالن زیبایی و آرایشگری در تهران اینجا کلیک کنید.

خطرات و عوارض احتمالی لیفت و لمینت ابرو

در حالی که لیفت و لمینت در مقایسه با جراحی ابرو، خال کوبی یا سایر روش های مربوطه تهاجمی نیست، هنوز برخی از عوارض جانبی وجود دارد که باید قبل از رزرو وقت در سالن ها و مراکز زیبایی بدانید و مطلع باشید. چنین خطراتی بیشتر مربوط به تحریک پوستی ناشی از مواد شیمیایی است. که شامل:

خواندن این مقاله هم مفید است  آدرس جایگاه های سوخت LPG در رشت
خطرات احتمالی لمینت ابرو عوارض جانبی لیفت ابرو
تورم و برجستگی جای زخم قابل مشاهده
سرخی بی حسی موقت یا دائمی در پیشانی
لایه برداری  عدم تقارن در موقعیت ابروها
خارش  افزایش خط مو یا ریزش مو در محل برش

لمینت ابرو چقدر طول می کشد؟

شاید بزرگترین نقطه ضعف لایه برداری ابرو این باشد که اثرات فقط موقتی است. برای حفظ ابروهای جدید خود، باید این فرآیند را هر دو ماه یکبار تکرار کنید، شبیه به یک پرم سنتی. همچنین مهم است که آرایشگاه یا مرکز زیبایی خدمات دهنده شما بلافاصله پس از درمان از روغن یا کرم مرطوب کننده به ابروهایتان استفاده کند. شما ممکن است استفاده از همان محصول را در خانه در نظر بگیرید تا به سلامت ابرو و بدون آسیب برسد.

هزینه لیفت و لمینت ابرو در سالن زیبایی چقدر است؟

هزینه لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

بر اساس جستجوی متوسط هزینه قیمت کارهای آرایشی در همه سالن های زیبایی باهم متفاوت است و بستگی به شهر و منطقه ی شهری که زندگی می کنید دارد. در مقایسه با سایر روش های ابرو، لمینیت ابرو بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود. این احتمالاً به این دلیل است که فرآیند زمان و مواد کمی را شامل می شود. هزینه از 150 تا 4۰۰ هزار تومان برای لیـفت و لمینت ابرو متفاوت است که در آرایشگاه ها خواهید شنید.

برای اطلاع از تعرفه قیمت ها می توانید روی لینک کلیک کنید > هزینه لیفت و لمینت

روش انجام لمینیت ابرو

  • ابتدا ، ارائه دهنده خدمات شما کرمهایی را به صورت “بلند کردن” موهای شما استفاده می کند.
  • در مرحله بعدی ، موهای ابرو خود را به سمت بالا مسواک زده تا به آنها کمک کند تا در یک جهت عمودی یکنواخت قرار بگیرند
  • سپس ارائه دهنده شما از یک خنثی کننده استفاده می کند تا به شما کمک کند تا ابروهای شما در جای خود قرار گیرد.
  • آخرین مرحله یک روغن مغذی برای کمک به جلوگیری از تحریک پوست و خشکی مو است که ممکن است توسط مواد شیمیایی استفاده شده در طول پرم ایجاد شود.
  • در کل انجام این روش ابرو در مراکز زیبایی می تواند 1 ساعت یا کمتر می تواند طول می کشد.

آیا لیفت ابرو برای شما مناسب است؟

هدف از لیفت ابرو سفت شدن پوست شل بیش از حد، چروک شدن صاف پیشانی و اصلاح افتادگی ابروها است. فاکتورهای مهمی که قبل از انجام لیفت باید با آرایشگر و مرکز زیبایی خدمات دهنده خود مطرح و گفتگو کنید عبارتند از:

  • مناسب ترین نوع و روش لیفت ابرو برای هر فرد
  • نوع پوست
  • مسائل ژنتیک یا سابقه خانوادگی
  • درجه انعطاف پذیری پوست
  • میزان بهبودی فردی
  • فاکتور سن
  • انتظارات واقع بینانه از نتایج جراحی

نتایج و ملاحضات

اگر به دنبال نتایج طولانی تر برای حفظ موهای ابرو خود هستید، ممکن است روش لمینت ابرو را در نظر بگیرید. روش پرمینگ استفاده شده برای این روش درمانی همچنین ممکن است ابروهای شما را ضخیم تر و پرتر نشان دهد، ویژگی هایی که به طور فزاینده ای محبوب است. مانند هر روش زیبایی حرفه ای، کار با یک مرکز و سالن زیبایی ارائه دهنده مجوز و باتجربه بسیار مهم است. همچنین با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو، لیفت ابرو می تواند حالت جوانی تری به صورت شما بخشد. به خاطر داشته باشید که نتایج لیفت ابرو برای همیشه دوام نخواهد داشت. با افزایش سن ممکن است پوست صورت شما دوباره افتادگی کند. آسیب خورشید همچنین می تواند پوست شما را پیر کند.

همچنین بخوانید: تلفن قالیشویی های اصفهان ، تلفن قالیشویی های مشهد ، تلفن قالیشویی های تهران