6 مدل پرفروش از بهترین مارک ترازوی آشپزخانه دیجیتال در بازار

6 مدل پرفروش از بهترین مارک ترازوی آشپزخانه دیجیتال در بازار

ترازوی آشپزخانه برای اندازه گیری دقیق مواد غذایی طراحی شده است که یکی از ابزارهای ضروری آشپزخانه است. مخصوصاً برای کسانی که مرتباً و حرفه ای آشپزی می کنند. این وسیله ممکن است کار نسبتاً ساده ای انجام دهد، اما به این معنی نیست که انتخاب بهترین ترازوی آشپزخانه یک تصمیم آسان است. اگر به خرید این محصول فکر می کنید این مطلب یک راهنما است که در آن 6 مدل از پرفروش ترین و بهترین مارک ترازوی آشپزخانه دیجیتال را به شما معرفی کرده ایم پس تا انتهای این مقاله ورناپ با ما باشید:

بهترین برندهای تولید کننده ترازوی آشپزخانه

مارک های ترازوی آشپزخانه تنوع خیلی زیادی ندارند و اگر بخواهیم بهترین آنها را نام ببریم می توانیم به فلر، پارس خزر، های تک، متئو، سالتر، کمری، پرانی، مجک، یونیک، تفاول، هاردستون، بهاز کالا، کنوود، همیلتون و … اشاره کنیم. شما می توانید با توجه به انتظارات ، دقت و تحقیق در مشخصات کلی و فنی محصول مورد نظر خود، و بودجه خرید تمامی نکات و مواردی را که در پایین گفته می شود در نظر بگیرید و دست به درست ترین انتخاب بزنید.

ترازوی آشپزخانه فلر (متئو) مدل KS 500

قیمت ترازو اشپزخانه متئو

خرید ترازوی اشپزخانه متئو

مشخصات محصول:
ابعاد: 30 × 220 × 280 میلیمتر
جنس بدنه: چوب بامبو
وزن: 500 گرم
واحد های اندازه گیری: گرم/ اونس/ میلی لیتر
سیستم خاموشی خودکار: 0.49 کیلوگرم
منبع تغذیه: دو باتری 1.5 ولت نیم‌قلمی

فلر ( متئو ) یک شرکت پیشتاز آلمانی در زمینه ارائه انواع لوازم خانگی است، متئو KS 500 یکی از بهترین ترازوی آشپزخانه دیجیتال مارک فلر است که دارای حداکثر ظرفیت اندازه گیری 5 کیلوگرم با دقت 1 گرم می باشد. این ترازو به وسیله باتری کار می کند و با آن می توانید انواع مواد غذایی، خوراکی و سبزیجات را وزن کنید. از قابلیت های ویژه این دستگاه می توان به دارا بودن تنظیم صفر، سنجش واحد آب و شیر و صفحه نمایشگر ال سی دی اشاره نمود.

معایب و مزایا کالا طبق نظر کاربران درباره ترازوی آشپزخانه متئو:

نقاط قوت دستگاه: نقاط ضعف دستگاه:
ظراحی زیبا با چوب قیمت بالا
دقیق و کار آمد کیفیت معمولی
بسیار سبک اندازه ی صفحه کوچک

ترازو آشپزخانه کمری مدل 4052

ترازوی اشپزخانه پرفروش کمری

قیمت ترازو آشپزخانه کمری مدل 4052

مشخصات محصول:

ابعاد: 18 × 22 × 25 میلی‌متر
وزن: 649 کیلوگرم
قابلیت تنظیم صفر: دارد
قابلیت اندازه‌گیری: اونس , گرم
جنس بدنه : استیل
امکان استفاده ترازو بدون کاسه: دارد

ترازو آشپزخانه کمری 4052 به دلیل طراحی ظاهری، کاربری آسان، دقت زیاد و محبوبیت کاسه ای بودن این ترازو می توان یکی از پرفروش ترین ترازوی آشپزخانه در میان رقبای بازار این محصول دانست. بدنه این ترازو استیل است و می تواند تا 5 کیلوگرم را با دقت ایدئال 1 گرم بسنجد. داشتن قابلیت هایی همچون نمایشگر LCD، قابلیت خاموشی خودکار پس از تقریبا 2 دقیقه برای مصرف بهینه انرژی و مشاهده نیم قلمی یا AAA باعث شده این ترازو در رده یکی بهترین ترازوی آشپزخانه دیجیتال قرار بگیرد.

معایب و مزایا کالا طبق نظر کاربران درباره ترازو آشپزخانه کمری:

نقاط قوت دستگاه: نقاط ضعف دستگاه:
قابلیت جدا شدن کاسه و شستشو آسان نداشتن نور پس زمینه
تنظیم ترازو راحت امکان تنظیم وزن واحد وجود نداره
قیمت مناسب جنس بدنه و کاسه معمولی رو به ضعیف
خواندن این مقاله هم مفید است  ساخت بهترین دندان مصنوعی در ایران و نحوه مراقبت از آن
مشاهده قیمت ترازو آشپزخانه کمری 4052

ترازوی آشپزخانه پارس خزر مدل DS5000P

بهترین ترازوی آشپزخانه ارزان قیمت پارس خزر

خرید اینترنتی ترازوی آشپزخانه پارس خزر

مشخصات محصول:

حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: 5 کیلوگرم
دقت اندازه‌گیری: 1 گرم
جنس بدنه: پلاستیک
واحد اندازه گیری: گرم و اونس
نمایشگر دیجیتال: دارد
قابلیت قطع کن: دارد

اگر قصد خرید ترازوی آشپزخانه ارزان قیمت و با کیفیت ساخت بالا را دارید ترازوی آشپزخانه دیجیتال پارس خزر DS5000P یک گزینه بسیار مناسب است. از قابلیت های ویژه این محصول ایرانی می‌توان به اندازی گیری مواد خوراکی، پخت‌وپز، میوه‌ها و … ، دقت اندازه‌گیری بالا، قابلیت کارکرد با دو باتری 1.5 ولتی AA اشاره نمود که این دستگاه را به یکی از پرفروش ترین و بهترین محصولات شرکت ایرانی پارس خزر تبدیل کرده است.

معایب و مزایا کالا طبق نظر کاربران درباره ترازو آشپزخانه پارس خزر:

نقاط قوت دستگاه: نقاط ضعف:
کیفیت خوب محل قرارگیری صفحه نمایش و خواندن سخت اعداد
قیمت مناسب صفحه نمایش فاقد لامپ
امکان وزن کشی با کاسه و بدون کاسه طراحی ساده و معمولی
قیمت ترازوی دیجیتال آشپزخانه پارس خزر

ترازو دیجیتال آشپزخانه محک مدل SF-400

قمیت بهترین ترازو آشپزخانه محک

ترازوی دیجیتال محک

مشخصات محصول:

ابعاد: 230x170x40 میلی‌متر
وزن: 0.290 کیلوگرم
دقت اندازه‌گیری: 1 گرم
حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: 10 کیلوگرم
قابلیت اندازه‌گیری: گرم , اونس
قابلیت تنظیم صفر: بله

ترازو دیجیتال sf 400 از جمله بهترین ترازوی آشپزخانه کاربردی در آشپزخانه است که ظرفیت اندازه گیری تا 5 کیلوگرم را دارد و با توجه به وجود سنسورهای دقیق برای اندازه گیری ، می توان از آن برای اندازه گیری وزن مواد غذایی مختلف استفاده نمود . این ترازو به رنگ سفید می باشد و با استفاده از 2 عدد باطری قلمی (1.5 ولت) تغذیه می شود . از قابلیت های ویژه این ترازو دیجیتال sf 400، می توان به دقت اندازه گیری 1 گرم، امکان تبدیل وزن به اونس و گرم و قابلیت خاموش شدن خودکار آن اشاره نمود.

معایب و مزایا کالا طبق نظر کاربران درباره ترازو دیجیتال آشپزخانه محک:

نقاط قوت: نقاط ضعف:
قیمت عالی جنس بدنه ضعیف
سبک و کوچک صفحه نمایش کدر
مناسب بری مصارف خونگی کیفیت معمولی
جهت مشاهده قمیت ترازو دیجیتال محک کلیک کنید

6 نکته ای که باید قبل از خرید بهترین ترازوی آشپزخانه بدانید:

آنالوگ در مقابل دیجیتال

ترازوی آشپزخانه دو نوع است که می توان از بین آنها انتخاب کرد. مقیاس های آنالوگ یا مکانیکی از یک فنر داخلی تشکیل شده است که وزن را با یک سنجاق چرخان نشان می دهد. ترازوهای الکترونیکی یا دیجیتال روی باتری کار می کنند و وزن را در بازخوانی دیجیتالی نشان می دهند.

ظرفیت و حساسیت

در نظر بگیرید که برای تعیین ظرفیت مورد نیاز در مقیاس آشپزخانه به احتمال زیاد چه غذاهایی را وزن خواهید کرد. برخی از مقیاس های مخصوصاً حساس برای وزن حداکثر 16 اونس هستند. انواع دیگر ترازوها می توانند تا 25 پوند را تحمل کنند.

ویژگی های پیشرفته دیجیتال

ترازو آشپزخانه دیجیتال دارای ویژگی های متنوعی هستند که بسته به اهداف شما ممکن است مفید بدانید. این مزایا شامل توانایی دستگاه در جابجایی بین واحدهای مختلف اندازه گیری از جمله پوند ، اونس ، گرم و کیلوگرم است. یکی دیگر از ویژگی های مفید عملکرد تار است که مقیاس را قادر می سازد تا وزن ظرف را در نظر بگیرد و فقط وزن مطالب را نشان دهد.

کاسه و یا سطح اندازه گیری

اندازه بسترها متفاوت است. معمولاً تهیه یک ترازو آشپزخانه با یک سطح بزرگ ایده خوبی است تا فضای کافی برای توزین انواع غذاها را داشته باشید. مقیاسی را نیز انتخاب کنید که همراه ظرفی باشد که غذاها را برای توزین نگه دارد ، از جمله مواد خشک و مرطوب. مطمئن شوید که برای پاک سازی آسان قابل جابجایی است.

آسان خوانده شود

همه نمایشگرهای دیجیتالی برابر نیستند. برخی از آنها کوچک و خواندن آنها دشوار است ، بنابراین در صورت امکان هر مدل را آزمایش کنید و یک نمایشگر دیجیتال بزرگ را انتخاب کنید.

طراحی ظاهری و تعبیه مکان ترازو

اگر ترازو آشپزخانه را روی پیشخوان خود قرار می دهید، انتخاب مدلی مناسب و متناسب با ظاهر آشپزخانه مهم است. انواع متنوعی از سبک ها وجود دارد که بسیاری از آنها از جنس استنلس استیل هستند و این باعث می شود جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما بخشد.