پرفروش ترین و بهترین هیتر برقی بازار

پرفروش ترین و بهترین هیتر برقی بازار

مردم بعضی از مناطق کشورمان از نعمت گاز شهری محروم هستند و به‌ همین علت برای تامین گرمای مورد نیاز منزل خود باید از وسایل غیرگازی بهره ببرند. هیتر برقی وسیله‌ای است که جریان الکتریکی را پس از دریافت از پریز برق به گرما تبدیل می‌کند. با آشنایی با دسته‌بندی از بهترین هیتر برقی می‌توانید یک محصول خوب برای محیط مورد نظرتان بخرید.

در ادامه این مطلب می‌‌خواهیم به بررسی پرفروش ترین هیترهای برقی بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع تا انتها همراه ورناپ باشید.

لیستی از بهترین هیترهای برقی

قبل از معرفی بهترین محصولات موجود در بازار باید بدانید این وسیله را به سه دسته هیتر تابشی، هیتر فن‌دار و هیتر کانوکتور تقسیم می‌کنند.

هیتر برقی تابشی

این وسیله گرما را از طریق تابش به محیط انتقال می‌دهد. در ساخت این نوع هیتر از چند المنت و یک سطح بازتابنده استفاده شده است.

گرما در این دستگاه با قطع و وصل جریان برق در المنت کنترل می‌شود. دور میله‌های این وسیله سیم‌هایی با مقاومت بسیار بالا پیچیده شده است و در اطراف آن‌ها یک سطح صیقلی وجود دارد.

هیتر برقی فن‌دار

این وسیله المنت دارد و حرارت را با استفاده از یک فن به محیط منتقل می‌کند. راندمان گرمای این نوع هیترها نسبتا خوب است.

در مواقعی که میزان حرارت بیش از حد بالا باشد، دستگاه خاموش می‌شود. در چنین شرایطی دستگاه نیاز به عملکرد ترموستات دارد تا از خرابی و سوختگی آن جلوگیری کند. لازم به ذکر است که این وسیله گرما را به‌طور یکنواخت در محیط اطراف پخش می‌کند.

هیتر برقی کانوکتور

مشابه با موارد قبلی در ساخت این نوع هیترها نیز از المنت استفاده می‌کنند. در ساخت این نوع هیتر می‌توان از مکانیزم‌های به کار رفته در هیترهای فن‌دار یا تابشی بهره برد. توجه داشته باشید که اگر در ساخت این دستگاه از فن استفاده کنند، صدای آن را در محیط اطراف با وضوح زیادی می‌توانید بشنوید. البته نوع فن‎دار این دستگاه ابعاد بسیار بزرگتری نسبت به هیترهای فن‌دار معمولی دارد.

در ادامه شما را با پرفروش ترین هیترهای برقی موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

هیتربرقی پارس خزر

شرکت پارس خزر یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی به‌شمار می‌رود. تاسیس این شرکت به سال 1347 بازمی‌گردد.

این شرکت لوازم خانگی بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند و در جلب رضایت مشتریان همواره موفق بوده است. از بهترین محصولات این شرکت می‌توان به هیترهای برقی آن اشاره کرد.

هیتر برقی فن‌دار پارس خزر مدل FH2000P

اگر دنبال خرید بهترین هیتر برقی فن‌دار هستید، بدون شک این محصول بهترین گزینه برایتان است. این دستگاه کوچک قدرت فوق‌العاده‌ای در رساندن حرارت به محیط دارد. در فصل‌های گرم سال نیز می‌توانید از این وسیله به‌عنوان پنکه بهره ببرید.

ابعاد استاندارد این هیتر منجر شده است تا افراد بتوانند آن را به‌راحتی روی میز قرار دهند. این دستگاه مجهز به عملکرد قطع حرارتی خودکار است. به‌عبارت دیگر با افزایش درجه حرارت دستگاه جریان برق قطع خواهد شد.

بهتر است از این محصول در محیط‌هایی مثل اداره‌ها استفاده کنید. در این صورت در هزینه خرید لوازم ضروری شرکت یا مغازه خود مثل کولر و بخاری نیز صرفه‌جویی کرده‌اید.

ویژگی‌های محصول

سیستم ایمنی قفل کودک
قابلیت نصب زمین
تنظیمات حرارت دارد
ابعاد 256 در 256 در 125 سانتی‌متر
ولتاژ ورودی 240- 220
حداکثر توان گرمایشی 2000
وزن دستگاه 0.72 کیلوگرم
مشاهده تصاویر و قیمت هیتر برقی فن دار پارس خزر 09361315308

هیتر برقی پارس خزر مدل SH2000P

اگر می‌خواهید محیط مورد نظرتان به‌سرعت گرم شود، ما خرید این دستگاه را به شما توصیه می‌کنیم. بدنه این محصول پلاستیکی است و می‌توانید آن را با استفاده از یک دستمال به‌سادگی تمیز کنید. ترموستات این هیتر برقی 6 حالت درجه‌بندی دارد که می‌توانید تنظیمات آن را به‌کمک پیچ تعبیه شده روی آن تنظیم کنید.

خواندن این مقاله هم مفید است  آدرس و شماره تماس داروخانه های رشت و تهران

ویژگی‌های محصول

سیستم ایمنی قفل کودک
قابلیت نصب زمین
تنظیمات حرارت دارد
ابعاد 190 در 290 در 390 سانتی‌متر
ولتاژ ورودی 220
حداکثر توان گرمایشی 2000
وزن دستگاه 2.5 کیلوگرم

هیتر برقی ویداس

ویداس یکی از برترین برندهای ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت دارد. محصولات این شرکت با قیمت مناسب و کیفیتی فوق‌العاده در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. هیترهای برقی این شرکت در سطح بسیار استانداردی به مرحله تولید می‌رسند.

هیتر برقی ویداس مدل VIR-8055

این دستگاه ظاهری مشابه با پنکه‌های ایستاده دارد و در دسته بهترین هیتر برقی قرار می‌گیرد. این محصول مجهز به ریموت کنترل است که می‌توانید حرارت را به کمک آن تنظیم کنید. از مزایای این دستگاه می‌توان به وجود ترموستات ایمنی در آن اشاره کرد.

این هیتر برقی ویداس را می‌توانید روی دیوار نصب کنید یا روی زمین قرار دهید. روکش به‌کار رفته در ساخت این محصول از سوخت و خرابی آن جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های محصول

سیستم ایمنی سیستم قطع‌کن خودکار، روکش ایمنی
قابلیت نصب زمین، قابلیت نصب روی دیوار
تنظیمات حرارت دارد
حداکثر توان مصرفی 1000
وزن دستگاه 3 کیلوگرم

هیتر برقی نوا

نوا یکی از بهترین مارک های هیتر برقی محسوب می‌شود. تاسیس این شرکت به سال 1387 بازمی‌گردد. از آن زمان تا کنون شرکت نوا محصولات بادی، دستی و برقی بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است.

هیتر برقی نوا مدل NH-1204F

این دستگاه در دسته پرفروش ترین هیترهای برقی قرار می‌گیرد. از این دستگاه می‌توانید برای گرم کردن محیط‌های کوچک مثل مغازه و اتاق خواب استفاده کنید. این دستگاه با بدنه‌ای پلاستیکی و بسیار مقاوم به مرحله تولید می‌رسد.

میزان حرارت دستگاه با استفاده از درجه چرخشی تعبیه‌شده روی آن تنظیم می‌شود. دمای خروجی دستگاه می‌تواند در یکی از حالات فن، باد گرم و باد داغ قرار بگیرد.

در این دستگاه می‌توانید میزان دمای اتاق را به‌طور دلخواه تنظیم کنید. زمانی‌که دمای اتاق به دمای تنظیم شده رسید، هیتر به‌طور خودکار خاموش خواهد شد. پس از مدتی با کاهش دمای محیط هیتر به‌طور خودکار مجددا روشن می‌شود.

ویژگی‌های محصول

تعداد پره‌های فن 2 عدد
سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار
قابلیت‌ها تنظیم سرعت
ابعاد 27 در 19 در 10 سانتی‌متر
ولتاژ ورودی 220
حداکثر توان گرمایشی 2000 وات
وزن دستگاه 1 کیلوگرم

هیتر برقی نوا مدل nh2

به‌عنوان یکی دیگر از انواع بهترین هیتر برقی موجود در بازار، این محصول نوا برایتان یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود. از این هیتر می‌توانید در محیط‌های کوچک، میز کار، اتاق خواب و اتاق کودک بهره ببرید.

روی این وسیله یک کلید چرخشی مشکی وجود دارد که می‌توانید دمای مورد نظرتان را به کمک آن تنظیم کنید. بدنه پلاستیکی این محصول بسیار باکیفیت است و مقاومت زیادی در برابر حرارت دارد.

ویژگی‌های محصول

تعداد پره‌های فن 2 عدد
قابلیت نصب رو میزی
تنظیمات حرارت دارد
ابعاد 255 در 135 در 225 سانتی‌متر
ولتاژ ورودی 240- 220
حداکثر توان گرمایشی 2000
وزن دستگاه 0.98 کیلوگرم

هیتر برقی جنرال پویا

جنرال یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات مختلف آن محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. لوازم خانگی برقی این شرکت با کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

هیتر برقی جنرال پویا مدل GP-1800

این محصول یکی از بهترین هیترهای برقی بازار محسوب می‌شود. در ساخت این دستگاه از سه المنت کوارتز کم‌مصرف با راندمان بالا استفاده شده است. این سه المنت با استفاده از سه دکمه تعبیه شده در پشت دستگاه روشن و خاموش می‌شوند.

توان این هیتر برقی با استفاده از هر سه المنت به 2000 وات می‌رسد. این دستگاه گرمایشی مناسب استفاده در محیطی با فضای 60 متری است.

رفلکتور پربازده این وسیله به آن اجازه می‌دهد تا بتواند دما را راحت‌تر از سطح آن منعکس کند و در نتیجه از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد کرد. برچسب مصرف انرژی این هیتر برقی A است و گواهینامه استاندارد ملی ایران را نیز دارد.

ویژگی‌های محصول

سیستم ایمنی قفل کودک
قابلیت نصب زمین، رو میزی
تنظیمات حرارت ندارد
ابعاد 250 در 180 در 470 سانتی‌متر
ولتاژ ورودی 220
حداکثر توان گرمایشی 2000
وزن دستگاه 2.5 کیلوگرم

سخن نهایی

در این مطلب دسته‌بندی از پرفروش ترین هیترهای برقی موجود در بازار را برایتان ارائه کردیم. با خرید یک هیتر برقی باکیفیت می‌توانید محیط مورد نظرتان را بدون نیاز به گاز شهری به‌خوبی گرم کنید.

فراموش نکنید در زمان خرید هیتر برقی حتما به جنس بدنه، تعداد المنت‌ها و میزان مصرف انرژی آن توجه کنید.