بیمه پارسیان شعبه رشت

دنیا، دنیا، آرامش

درباره بیمه پارسیان رشت

شرکت بیمه پارسیان(سهامی عام) براساس قانون تاسیس موسسات بيمه غير دولتی و طی مجوزشماره 5200 بيمه مركزی ايران در عرصه بيمه كشور آغاز به كار نموده است.
فعاليت بيمه پارسيان به استناد قانون تاسيس موسسات بيمه غيردولتي وقانون تاسيس بيمه مرکزي ايران به موجب پروانه شماره5200 مورخ 28/2/1382 و اخذ مجوز فعاليت در انجام كليه امور بيمه هاي بازرگاني اعم از بيمه هاي اموال ، مسئوليت و اشخاص مي باشد. درحال حاضر بيمه پارسيان از نظر سرمايه (سه هزار ميليارد ريال) و سهم بازاربيمه هاي خصوصي ، بزرگترين بيمه خصوصي ايران محسوب مي گردد. رسالت بیمه پارسیان شعبه رشت ، ايجاد سازماني جهاني تراز ، رقابت پذير، متعهد نسبت به جامعه و پيشگام درارائه خدمات متمايز به اشخاص حقيقي وحقوقي براي پوشش ريسک ها و جبران خسارت ها و همچنين ارائه خدمات مشاوره در زمينه مديريت ريسک و ايمني (شناخت، ارزيابي، تجزيه،تحليل و تفکيک ريسک) جهت اخذ صحيح ترين بيمه نامه ها جهت تامين و گسترش حداکثر پوشش بيمه اي همراه با کاهش هزينه هاي بيمه گذار مي باشد. بیمه پارسیان شعبه رشت در زمینه صدور انواع بیمه نامه ها و ارائه خدمات مشاوره و کارشناسی فعالیت می نماید.

خدمات بیمه پارسیان شعبه رشت

بیمه خودرو

بیمه آتش سوزی

بیمه مسئولیت کارفرما

مسئولیت حرفه‌ای

کارفرمایان پروژه

بیمه درمان تکمیلی

بیمه مسافرین خارج کشور

بیمه باربری

طرح‌های بیمه عمر پارسیان

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان

بر اساس شرایط بیمه عمر پارسیان این طرح از بیمه عمر در واقع بر گرفته از طرح UNIVERSAL LIFE بوده که ترکیبی از پوشش‌های بیمه‌ای به همراه سرمایه‌گذاری در بیمه‌نامه عمر می‌باشد. با داشتن این بیمه‌نامه، بیمه شده برای خود پوشش‌های بیمه‌ای و برای خانواده و عزیزانش حمایت مالی برای زمانی که کنار آن‌ها نیست انجام می‌دهد. این طرح از محبوبترین و کاملترین انواع بیمه عمر است.

بیمه عمر خانواده پارسیان

از بهترین‌های بیمه عمر پارسیان می‌باشد. در این بیمه‌نامه با پرداخت یک حق بیمه حداکثر تا ۴ نفر می‌توانند تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار بگیرند. در صورت فوت بیمه شده اول بیمه‌نامه از پرداخت ادامه حق بیمه معاف شده و مبلغی نیز به عنوان سرمایه فوت به ذینفعان این بیمه‌نامه پرداخت می‌شود. علاوه بر سرمایه فوت مبلغی نیز به صورت اندوخته بیمه عمر وسرمایه‌گذاری پارسیان برای بیمه‌نامه تشکیل می‌شود

 بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح سالمندان پارسیان
در این بیمه‌نامه در کنار  سرمایه گذاری فقط پوشش فوت به فرد بیمه شده ارائه می‌شود. حداقل سرمایه فوت در این طرح ۱ میلیون تومان و حداکثر ۲ میلیون تومان می‌باشد که از پایان ۶۶ سالگی ارائه می‌شود. طرح سالمندان بیمه پارسیان شعبه رشت دارای چکاپ پزشکی است.

اطلاعات تماس دفتر بیمه پارسیان شعبه رشت

آدرس :

رشت، خیابان آیت الله رودباری، نبش کوچه شهید میری

راه های ارتباطی با شعبه:

01333549835

01333512135

01333549841

ساعت و روزهای کاری :

ساعت کاری 7.30 تا 14.30

اشتراک گذاری صفحه در شبکه های اجتماعی