تماس با ما

تماس با ورناپ

اطلاعات عمومی

سایت درج آگهی ورناپ نخستین و پرطرفدار ترین وب سایت در حوزه دایرکتوری کسب و کار ها بر بستر تخفیف‌دهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس خوب فعالیت خود را آغاز کرده است. اگر می خواهید درباره ورناپ بدانید، بستری برای ارائه انواع خدمات در حوزه گردشگری، رستوران ها، مراکز تفریحی، مراکز بهداشتی و آموزشی، سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع است.

اگر پیشنهاد، انتقاد، نظر و یا راهنمایی دارید، لطفا با ورناپ تماس بگیرید. ما همیشه آماده دریافت انتقادها، نظرات و پیشنهادهای شما هستیم. برای تماس با همکاران ما می‌توانید از پست الکترونیکی  info@varnup.com استفاده کرده یا با شماره تلفن‌های 33320536-013 تماس بگیرید. در صورت داشتن هرگونه شکایت با شماره 01333320536 تماس بگیرید.

ساعات تماس: از ساعت 10 صبح تا 8 شب

پست الکترونیکی: info@varnup.com

تلفن تماس:  01333320536

همکاری تجاری با ورناپ

تمایل دارید سرویس و خدمات خود را در وب سایت ورناپ ارایه کنید؟ بله! ورناپ بهترین محل برای معرفی کسب‌وکار شماست. اطلاعات کوتاه و مختصری از کسب‌وکار خود به آدرس زیر بفرستید تا همکاران ما در اسرع وقت برای هماهنگی های مربوط به همکاری‌ با شما تماس بگیرند. برای دیدن دسته بندی آگهی ها می توانید به صفحه دسته آگهی ها مراجعه کنید و برای تبلیغات در ورناپ می توانید اینجا کلیک کنید. 

پست الکترونیکی: info@varnup.com

به تیم ورناپ بپیوندید

ما در ورناپ علاقه‌مندیم  تا افرادی که روحیه کار تیمی داشته و پر انرژی هستند را کنار خود داشته باشیم و با هم در فضایی پر شور و انرژی فعالیت کنیم. اگر شما هم دارای روحیه کار تیمی و پر انرژی هستید، برای اطلاع از شغلهای مورد نیاز و آزاد در ورناپ به بخش «کار در ورناپ» مراجعه کرده و رزومه خود را به آدر

پست الکترونیکی زیر ارسال کنید:
پست الکترونیکی: jobs@varnup.com