سوالات متداول مشتریان ورناپ

 

بازدید کنندگان می توانند قبل از دریافت آگهی و خدماتی که مربوط به مشتریان ورناپ است، چنانچه سوالی دارند بخش سوالات متداول مشتریان را مطالعه نمایند. پس از مطالعه سوالات متداول و درباره سایت تخفیف کالا ورناپ ، در صورت نیاز، از طریق برگه تماس با ما با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرند.

 

لیست سوالات متداول مشتریان ورناپ

سایت درج آگهی ورناپ به‌منظور معرفی محصولات و خدمات افرادی که دارای کسب و کاری هستند راه اندازی شده است. صاحبان کسب و کار از طریق سایت ورناپ می توانند کالاهای خود را با جزئیات کامل به صورت آگهی در سایت ثبت کنند تا کاربران سایت که مشتری محسوب می شوند این آگهی ها را ببینند که این باعث افزایش درآمد زایی می شود.

ثبت‌نام در ورناپ کمتر از ۱ دقیقه طول می‌کشد. روی گزینه ثبت نام کلیک بفرمایید. نام،‌ پست الکترونیکی (آدرس ایمیل) و رمز عبور دلخواه خود را وارد کرده و دکمه ثبت را فشار دهید. ایمیلی مبتنی بر تأیید ثبت‌نام شما برایتان ارسال خواهد شد.

برای دریافت آگهی ها، در خبرنامه ما ثبت‌نام کرده و آگهی های روز را به‌صورت روزانه دریافت کنید.

شما میتوانید پایین صفحه هر تخفیف در قسمت پرسش و پاسخ نظر خود را درج بفرمایید و یا انتقادات، پیشنهادات و شکایات را برای ما به آدرس support@varnup.com ارسال بفرمایید. نظرات شما برای ما بسیار مهم است پس درنگ نکنید و نظر خود را اعلام کنید.

در صورت هر گونه ابهام و یا پرسش درباره ورناپ می توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.