صافکاری pdr در‌ شمس آباد | صافکاری با کم ترین هزینه 1402

صافکاری pdr در‌ شمس آباد | صافکاری با کم ترین هزینه 1402

تهران
درباره ما

بهترین صافکاری pdr در‌ شمس آباد | صافکاری pdr شمس آباد | قیمت صافکاری pdr شمس آباد | صافکاری پی دی ار شمس آباد | صافکاری شمس آباد با دستگاه | صافکاری بدون رنگ در شمس آباد

با صافکاری PDR طیبی، خودروی شما به شکلی حرفه‌ای و بدون نیاز به رنگ‌آمیزی، ترمیم می‌شود. در تعمیرگاه صافکاری طیبی، از تکنیک‌های پیشرفته PDR استفاده می‌کنیم تا آسیب‌های ناشی از تگرگ، کبودی‌های شدید، چین‌خوردگی‌های جزئی و ضربه‌های درب را ترمیم کنیم. مزایای صافکاری PDR عبارتند از:

  1. حفظ ارزش خودرو: با استفاده از تکنیک PDR، خودروی شما بدون نیاز به رنگ‌آمیزی ترمیم می‌شود، که باعث حفظ ارزش و اصالت خودرو می‌شود.
  2. صرفه‌جویی در زمان: صافکاری PDR به دلیل عدم نیاز به رنگ‌آمیزی، زمان کمتری نسبت به روش‌های سنتی صافکاری می‌برد.
  3. هزینه کمتر: با عدم نیاز به رنگ‌آمیزی، هزینه صافکاری PDR نسبت به روش‌های سنتی کاهش می‌یابد.
  4. حفظ نقشه‌های اصلی خودرو: با استفاده از تکنیک PDR، نیاز به تخریب و بازسازی قطعات خودرو کاهش می‌یابد و نقشه‌های اصلی خودرو حفظ می‌شوند.
  5. ترمیم سریع: با استفاده از تکنیک PDR، ترمیم آسیب‌های خودرو سریع‌تر انجام می‌شود و شما می‌توانید خودروی خود را در کمترین زمان ممکن به دست بگیرید.
درباره ی من :
محمد طیبی پور از دوران نجوانی علاقه بسیار زیادی به صافکاری داشتم و از سنین پایین در کنار تحصیل در صافکاری عمویم مشغول به فعالیت شدم.
بعد از مدت ها تلاش تونستم تجربیات خیلی خوبی بدست بیارم ولی برای این که پخته تر شوم در دوره های آموزشی که در کشور ترکیه در زمینه MTC بود گذراندم و پتخته تر شدم و در حال حاضر با اعتماد به نفس بالا خواهم گفت که میتوانم بالاترین کیفیت و کمترین قیمت صافکاری را در منطقه به شما ارائه دهم کافیست با من تماس بگیرید

راه های ارتباط با صافکاری محمد

صافکاری محمد، تیم متخصص و مجربی در زمینه صافکاری PDR فعالیت می‌کند و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مدرن، خودروی شما را به بهترین شکل ترمیم می‌کنیم. صافکاری محمد تیمی متشکل از متخصصان حرفه ای صافکاری بدون رنگ و صافکاری pdr خودرو است. ما در صافکاری محمد می توانیم به سرعت و به درستی فرورفتگی روی ماشین شما را برطرف کنیم. در هر زمان با ما تماس بگیرید تا صافکار های خودرو را برنامه ریزی کرده یا برآورد صافکاری خودروی خود را بصورت کاملا رایگان دریافت کنید! مطمئن باشید که این کار به سرعت و با کیفیتی بسیار عالی انجام خواهد شد. ما در صافکاری محمد، تمام خدمات رنگ آمیزی و صافکاری خودرو را با کیفیت بالا و ضمانت خدمت شما ارائه می دهیم.

خدمات صافکاری فوق تخصصی محمد

صافکاری pdrبا دستگاه هاتباکس آمریکایی به‌صورت تضمینی و بدون موج
لیسه گیری تخصصی خط های عمیق روی بدنه با دستگاه ایربراش
رنگ‌آمیزی بدنه و سپرهای ماشین
سپرسازی ماشین‌های خارجی با دستگاه جوش
شاسی کشی با دستگاه هاتباکس آلمانی
سرامیک بدنه ماشین به‌صورت حرفه‌ای با ماندگاری ۵ سال با مواد آلمانی
پولیش و واکس ماشین
صفر شویی داخل ماشین با دستگاه بخار شو
خدمات 24 ساعته شبانه روزی صافکاری
برای دیدن نمونه کارهای بیشتر وارد پیج اینستاگرام شوید
با خیال راحت ماشین را در اختیار ما بگذارید

امروزه صافکاری به عملی تبدیل شده است که بسیار کاربرد دارد و شما می توانید با استفاده از صافکاری اتومبیل خود را تعمیر کنید، هنگامی که تصادف میکنید و بدنه اتومبیل شما دچار فرورفتگی می شود شما اتومبیل خود را پیش صافکار می برید. صافکاری pdr در‌ شمس آباد در واقع صافکاری بدون استفاده از رنگ و با ابزار و روش های خاص مانند میله های pdr است. زمانی از صافکاری pdr استفاده می شود که تو رفتگی و آسیب های وارد شده جزیی تر بوده و نیاز به ضربات شدید برای صافکاری ندارد.

در روش های صافکاری بدون رنگ قطعات آسیب دیده بی رنگ ترمیم شده که باعث عدم تعویض آن قطعه می شوند و دارای نقش به سزایی در قیمت خودرو هستند. زیرا، عوض کردن قطعه فابریک، باعث افت قیمت  ماشین می شود. از دیگر مزایای استفاده از این شیوه ها، جلوگیری از برش دادن قطعات دوبل خودرو، باز نکردن قطعه های خودرو در اکثر مواقع، باقی نماندن هیچ گونه اثر خوردگی و باعث عدم آسیب به رنگ خودرو است.

خدمات صافکاری خودرو با روش پی دی آر شمس آباد

  • مرکز تخصصی صافکاری pdr در‌ شمس آباد
  • صافکاری انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی با جدیدترین ابزار اروپا
  • صافکاری بدون رنگ با بهترین کیفیت صافکاری مغناطیسی ، حرارتی و ساکشن و کربن چسب
  • صافکاری نقاط دولایه و سه لایه از قبیل رکاب، گلگیر، درب موتور
  • رفع آثار تگرگی خودرو با ابزار روز اروپا
  • رفع آثار آسیب دیده بادگیری به صورت حرفه ای، به صورت بی رنگ کاملا حرفه ای

صافکاری شبانه روزی شمس آباد

صافکاری میدان هروی صافکاری میدان هروی صافکاری میدان هروی
صافکاری

قطعات قابل تعمیر بدنه با صافکاری pdr در‌ شمس آباد

بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند که کدام قسمت‌های بدنه را می‌توان با صافکاری PDR تعمیر کرد. پاسخ به این سوال کاملاً ساده نیست. شکل بدنه و شدت فرورفتگی روی خودرو و نحوه دسترسی به پشت بدنه جزء عواملی است که به آن بستگی دارد. در زیر اطلاعاتی در مورد بخش‌های مختلف بدنه که با صافکاری PDR قابل تعمیر هستند، آورده شده است.

اکثر درب‌ها را می‌توان با PDR تعمیر کرد:

اکثر درب‌ها را می‌توان با فرآیند PDR تعمیر کرد. از آن جایی که درب خودرو را  به راحتی می‌توان از خودرو جدا کرد، صافکارهای PDR می‌توانند به راحتی به قسمت پشت درب‌ها دسترسی داشته باشند تا فرورفتگی‌ها را بیرون بیاورند و آن‌ها را به شکل اولیه خود بازگردانند. اگر درب خودروی شما دارای یک فرورفتگی کوچک باشد با فرآیند PDR قابل تعمیر است. اما تا زمانی که رنگ آن ترک نخورده باشد و فرورفتگی خیلی پیچیده نباشد.

کاپوت‌ها را می‌توان با صافکاری PDR تعمیر شوند:

با توجه به اینکه اکثر کاپوت‌ها را می‌توان به راحتی از خودرو جدا کرد صافکارهای PDR می‌توانند به راحتی به قسمت زیر کاپوت خودروی شما دسترسی پیدا کنند تا فرورفتگی‌ها را تعمیر کنند تا زمانی که رنگ کاپوت سالم باشد و فرورفتگی خیلی پیچیده نباشد. یک صافکار PDR قادر به تعمیر کاپوت خودروی شما خواهد بود. برخی از انواع کاپوت‌ها مانند کاپوت‌های فیبر‌کربنی و فایبرگلاس با PDR قابل تعمیر نیستند و باید کاپوت خودرو تعویض شود.

صافکاری میدان هروی صافکاری میدان هروی صافکاری میدان هروی

سقف خودرو معمولاً توسط PDR قابل تعمیر است:

سقف خودرو درصورت چپ کردن خودرو آسیب می‌بیند خوشبختانه اکثر فرورفتگی‌های سقف با فرآیند PDR کاملاً قابل تعمیر هستند. تا زمانی که سقف خودروی شما قابل برداشتن باشد، برای یک تکنسین PDR دسترسی به قسمت پشت فرورفتگی‌ها و تعمیر آن‌ها نسبتاً آسان است. آسیب‌های تگرگ و افتادن اجسام روی سقف را می‌توان با این روش حذف کرد.

هزینه صافکاری pdr در‌ شمس آباد چقدر است؟

هزینه صافکاری شما به عواملی همچون میزان خسارت، اندازه ناحیه آسیب دیده و محل آسیب دیده بستگی دارد. در تصادفات شدیدتر به راحتی نمی‌توان به پشت قسمت بدنه دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل اگر آسیب بیشتر باشد، زمان و هزینه بیشتری نسبت به یک صافکاری ساده دارد. برای آسیب‌های کوچک از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان و برای آسیب‌های بزرگتر حدودا 6 تا 20 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

این تعمیرگاه با داشتن افراد متخصص و با سابقه کاری بالا در جهت انواع سرویس های دوره ای، صفر شویی موتور خودرو، تعمیرات انواع گیربکس ، صافکاری بدون رنگ و pdr خودرو و… در خدمت شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرخ خدمات این تعمیرگاه با شماره های درج شده در این آگهی در تماس باشید.

اطلاعات تماس
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران