کمرشکن در عسلویه

کمرشکن در عسلویه

بوشهر ، عسلویه
درباره ما

عسلویه یک شهر صنعتی است که صنایع سنگین و پتروشیمی در این شهر رونق دارد . از همین جهت قطعات مربوط به نیروگاه ها و صنایع پتروشیمی همه روزه توسط کمرشکن از تهران یا سایر شهر های صنعتی مانند اراک و اصفهان به این شهر ارسال میشوند . حمل و نقل انواع محموله های سنگین و بزرگ و حجیم بصورت همه روزه با کمترین هزینه توسط کمرشکن در عسلویه و بوژی توسط تخصصی ترین خدمات باربری و حمل بارهای سنگین و فوق سنگین از نقاط مختلف کشور و شهرستان ها انجام می پذیرد.

حمل بار با کمرشکن در عسلویه

مجموعه باربری حیدری برای حمل و نقل محموله شما با هر تناژ و ابعادی از نقاط مختلف کشور آماده ارائه خدمات میباشد و شما می توانید بهترین و سریعترین خدمات را از ما بخواهید. این شرکت برای حمل و نقل محموله های، تریلی کمرشکن پل دار، 5 محور، 9 محور و 11 محور را در اختیار شما قرار میدهد که انتخاب آن مستقیما بستگی به وزن محموله دارد. انتخاب کمرشکن یکی از مهمترین بخش های حمل و نقل  سنگین است که این انتخاب توسط شما و با راهنمایی کارشناسان حمل بار با کمرشکن عسلویه انجام می شود.

خدمات قابل ارایه توسط تریلی کمرشکن عسلویه چیست؟

دستگاه های راهسازی مانند لودر ، گریدر ، غلطک و . . .  و انواع دستگاه ها و قطعات صنعتی مانند قطعات نیروگاهی مانند ترانسفورماتورها و دودکش های بزرگ و . . . همگی توسط حمل بار حیدری در کمترین زمان ممکن به نقاط مختلف استان بوشهر و شهرستان عسلویه ارسال خواهند شد.  سازه های فلزی کاستوم نیز از جمله محموله هایی هستند که با استفاده از تریلی کمرشکن بصورت همه روزه و به شهر صنعتی عسلویه حمل خواهند شد.

باربری کمرشکن عسلویه با بیمه کامل

برای ارسال هر نوع بار و کالایی بصورت بین شهری استفاده از بیمه نامه کاملا لازم و واجب است تا درصورت بروز حادثه ، امکان جبران خسارات فراهم باشد .  مجموعه باربری آقای حیدری برای حمل و نقل محموله های سنگین شما با استفاده از تریلی کمرشکن از بیمه نامه ای کامل با سطح پوشش بسیار بالا استفاده می نماید تا در صورت بروز حادثه ای ، امکان جبران خسارات برای شما فراهم باشد .  میزان پوشش بیمه مستقیما به ارزش محموله شما بستگی دارد و بر اساس ارزش اعلامی توسط شما بیمه نامه صادر میگردد . هر گونه خسارت طبیعی و غیرطبیعی که محموله وارد شود ، توسط بیمه به شما عزیزان پرداخت خواهد شد.

نرخ اجاره کمرشکن حیدری:

جهت استعلام قیمت حمل و نقل بارهای ترافیکی سنگین و فوق سنگین و شرایط دقیق انتقال کالا با کارشناسان اجاره کمرشکن اهواز در ارتباط باشید.

شماره های تماس: ۰۹۱۳۱۱۴۴۱۶۲ _ ۰۳۱۳۷۸۸۵۰۱6

پیج اینستاگرام: a.heidary4162

به مدیریت: مهندس حیدری

در اهواز
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09131144162
  • نشانی: بوشهر ، عسلویه
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
بوشهر ، عسلویه

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران