ویزای ICT کانادا | ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا

ویزای ICT کانادا | ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا

تهران
درباره ما

ویزای ICT کانادا

ویزای ict کانادا یا ویزای انتقال درون شرکتی به کانادا (ICT) روشی محبوب برای مهاجرت کارگران بین المللی به کانادا است. اگر برای شرکتی کار می کنید که شرکت مادر، شعبه، شرکت تابعه یا وابسته در کانادا دارد، ممکن است بتوانید مجوز کار کانادا را از طریق برنامه انتقال درون شرکتی دریافت کنید. ویزای ict کانادا به شرکت های بین المللی اجازه می دهد تا به طور موقت کارکنان واجد شرایط را به منظور بهبود اثربخشی مدیریت، گسترش صادرات کانادا و افزایش رقابت در بازارهای خارج از کشور به کانادا منتقل کنند.

ویزای ICT کانادا

متقاضیان تایید شده از طریق برنامه انتقال درون شرکتی مجوز کار موقت دریافت می کنند. تجربه کاری که به‌عنوان انتقال گیرنده درون شرکتی در کانادا به دست می‌آید، ممکن است به عنوان سکوی پرشی برای اقامت دائم در کانادا مورد استفاده قرار گیرد، زیرا تجربه کاری کانادا در سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز کانادا بسیار ارزشمند است. اعضای خانواده همراه نیز ممکن است به کارگر خارجی در کانادا بپیوندند، در صورتی که همسر یا شریک قانونی انتقال گیرنده درون شرکتی بتواند با مجوز کار آزاد در کانادا کار کند.

کارفرمایانی که کارکنان بین‌المللی را به‌عنوان انتقال‌دهندگان درون شرکتی به کانادا می‌آورند، از الزام برای دریافت ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) معاف هستند. به همین دلیل، فرآیند می تواند سریع تر، ساده تر و مقرون به صرفه تر از مسیر LMIA باشد. انتقال‌شدگان واجد شرایط درون شرکتی از طریق انتقال مهارت‌ها و تخصص خود به بازار کار کانادا، «منافع اقتصادی قابل توجهی برای کانادا» فراهم می‌کنند. انتقال گیرندگان درون شرکتی ممکن است از هر کشوری باشند.

شرایط اخذ ویزای ict کانادا

برای واجد شرایط بودن برای کار در کانادا تحت ویزای ict کانادا، کارگران خارجی باید در یکی از سه دسته تعریف شده قرار گیرند:

مدیران اجرایی عمدتاً مدیریت شرکت یا بخش اصلی آن را هدایت می کنند و فقط نظارت کلی (در صورت وجود) را از مدیران سطوح بالاتر دریافت می کنند.

مدیران ارشد که تمام یا بخشی از شرکت را مدیریت می کنند و بر کار سایر مدیران یا کارمندان حرفه ای نظارت یا کنترل می کنند.

کارگران با “دانش تخصصی” که می توانند دانش تخصصی محصول یا خدمات شرکت یا سطح پیشرفته ای از تخصص در فرآیندها و رویه های شرکت را نشان دهند.

در همه موارد، کارگرانی که به کانادا منتقل می شوند باید حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت با شرکت خارجی داشته باشند و برای انجام کارهای مشابه به کانادا بیایند. برای صدور مجوز کار باید یک رابطه واجد شرایط بین کارفرما و کارمند وجود داشته باشد.

اگر علاقه مند به اعزام کارمندان خود به کانادا هستید، باید به دنبال درخواست ویزای ICT کانادا باشید. فرم ارزیابی مهاجرت ما را پر کنید و ما ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت تا در مورد شرایط و گزینه های شما صحبت کنیم.

مدت زمان مجوز کار در ویزای انتقال درون شرکتی ICT کانادا

مجوزهای اولیه کار که تحت ویزای ict کانادا اعطا می شود معمولاً برای مدت یک سال است. با این حال، این مجوزهای کار ممکن است تمدید شوند. برای تمدید، شواهدی باید ارائه شود که:

شرکت های کانادایی و خارجی هنوز یک رابطه واجد شرایط دارند.

شرکت خارجی در سال گذشته به ارائه مستمر کالا یا خدمات پرداخته است.

شرکت خارجی در سال جدید با کارمندان مناسب تجهیز و دایر شده است.

مزایای ویزای ICT کانادا:

  1. زمان پردازش کمتر این ویزا نسبت به سایر برنامه‌ها
  2. عدم نیاز به نشان دادن دانش خود در زبان انگلیسی یا فرانسوی
  3. فراهم بودن شرایط کار برای همسر متقاضی از طریق اُپن ورک پرمیت(Open Work Permit)
  4. امکان تحصیل رایگان برای فرزند ‌متقاضی در مدارس دولتی
  5. امکان بهره مندی از خدمات درمانی رایگان کانادا
  6. بهره مندی از فرصت‌های تجاری در کشوری با سیستم بانکی امن وپایدار
  7. گسترش تجارت خود، دسترسی به بازارهای کانادا
  8. سرمایه‌گذار واجد شرایط و دارنده‌ی مجوز کار می‌تواند واجد شرایط اقامت دائم باشد
  9. به دست آوردن تجربه‌ی شغلی در کانادا تحت برنامه‌ی ICT و تاثیر مثبت آن در پروفایل اکسپرس انتری که می‌تواند تا 200 امتیاز اضافی را برای متقاضی به همراه داشته باشد.
  10. این ویزا یک مسیر مطمئن برای دریافت اقامت دائم کانادا است و داشتن تجربه‌ی کار کانادایی در سراسر جهان ارزشمند است.

دریافت اقامت دائم کانادا با ویزای ICT امکان دارد؟

بسیاری از افراد در برنامه‌های مختلف مهاجرتی به کانادا، به دنبال راهی برای دریافت اقامت دائم کانادا هستند. در مورد برنامه انتقال درون شرکتی کانادا، باید گفت که نمی‌توان این روش را یک راه مستقیم برای اخذ اقامت دائم در نظر گرفت. اما در هر حال ICT می‌تواند، شانس پذیرش افراد متقاضی اقامت دائم را بسیار بالا ببرد.

آیا برای اطلاعات مهاجرت کانادا،  اقامت دائم کانادا  و ویزای ICT کانادا به کمک نیاز دارید؟ اگر چنین است، صفحه مشاور مهاجرتی ما را مشاهده کنید تا پرسنل ما با مشاوره تخصصی به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

دسته بندی متقاضیان ویزای ICT کانادا

برای مهاجرت از طریق روش ICT کانادا، کارکنان خارجی باید در یکی از سه دسته تعریف شده (مدیران اجرایی، مدیران ارشد و نیروهای کار تخصصی ماهر) قرار گیرند. در جدول زیر شرح وظایف هر کدام را آورده‌ایم:

مدیران اجرایی · مدیریت شرکت یا یک بخش یا عملکرد اصلی آن را هدایت می‌کنند.

· اهداف و خط مشی های شرکت، یک بخش یا عملکرد آن را تعیین می‌کنند.

· فقط نظارت‌های کلی از مدیران اجرایی سطح بالاتر خود (در صورت لزوم) را دریافت می‌کنند.

مدیران ارشد · تمام یا بخشی از مدیریت شرکت را بر عهده دارند.

· بر کار سایر کارکنان نظارتی، حرفه‌ای یا مدیریتی نظارت و کنترل دارند، یا یک وظیفه اساسی در شرکت، یا یک بخش یا زیرمجموعه شرکت را مدیریت می‌کنند.

· صلاحیت استخدام و اخراج یا تشویق کارکنان و همچنین سایر اقدامات مربوط به پرسنل (مانند ارتقاء و اجازه مرخصی) را دارند.

· اعمال صلاحدید در مورد فعالیت روزانه یا عملکردی که کارمندان موظف به انجام آن هستند.

نیروهای کار تخصصی ماهر این موقعیت هم به دانش اختصاصی و هم به تخصص پیشرفته نیاز دارد.

· دانش اختصاصی: افرادی که می‌توانند دانش و مهارت‌های ویژه‌ای که در محصولات و یا خدمات یک شرکت وجود دارد، تثبیت و شرح دهند.

· تخصص پیشرفته: دانش تخصصی افرادی که از طریق تجربه قابل توجه (یعنی هرچه تجربه بیشتر باشد، دانش «تخصصی تر» است) و اخیرا (مثلاً در 5 سال گذشته) در شرکت به دست آورده و توسط فرد برای مشارکت استفاده می‌شود و به میزان قابل توجهی بر بهره‌وری کارفرما تاثیر می‌گذارد.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران