گشت یکروزه قشم | VIP | اختصاصی با کم ترین هزینه

گشت یکروزه قشم | VIP | اختصاصی با کم ترین هزینه

هرمزگان ، قشم
درباره ما

گشت یکروزه قشم | تور نیم روزه قشم | تور لیدر قشم | شماره تماس تور لیدر قشم | تور یک روزه قشم از بندرعباس | قشم گردی ارزان

جزیره قشم با وجود طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری متنوع، به دلیل بازار های متنوع و زیبا نیز مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. در بازارهای قشم می‌توان به خرید انواع محصولات دست ساز و صنایع دستی محلی، مانند قالی، گلیم، سفال، شمعدان و غیره پرداخت. همچنین محصولاتی نظیر عطر و ادکلن، مواد غذایی محلی، محصولات دریایی و سوغاتی های دیگر نیز در این بازارها به فروش می‌رسند.

بازارهای قشم به دلیل تنوع محصولات و قیمت های مناسب، جذابیت بسیاری برای گردشگران دارند. همچنین در این بازارها می‌توان به عنوان یک گردشگر، با مردم محلی آشنا شد و فرهنگ و سنت های آنان را بیشتر شناخت. به طور کلی، بازارهای قشم به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره، برای گردشگرانی که به دنبال خرید محصولات محلی و سوغاتی های منحصر به فرد هستند، بسیار جذاب و مهم هستند.

کدامیک از هتل های قشم برای اقامت در این شهر مناسب‌اند؟

اگر زمانی قصد رزرو هتل‌های قشم را داشتید بایستی بدانید که این هتل‌ها به سه دسته ارزان، اقتصادی و لوکس تقسیم‌بندی می‌شوند. در جزیره قشم تعداد زیادی هتل، هتل‌آپارتمان، بوتیک هتل و حتی سوئیت و اقامتگاه بوم‌گردی وجود دارد که قیمت و کیفیت متنوعی دارند. اما اگر بخواهید در یک هتل خوب در قشم اقامت داشته باشید باید یکی از هتل‌های اقتصادی ژئو پارک، رویال، آرکا، ریحان، سماء و یا هتل‌های لوکس پرشیا، هتل فولتون، هتل آتامان، هتل آرتا و بوتیک هتل ایرمان را رزرو کنید.

تورهای فصلی قشم

 تور قشم بهار 1402
تور قشم تابستان 1402
تور قشم پاییز 1402
تور قشم زمستان 1402

بهترین زمان سفر به قشم چه ماهی است؟

از آبان تا اردیبهشت آب‌وهوای قشم معتدل و مطلوب است. اما از آخر اردیبهشت تا آبان به دلیل گرمای زیاد، قشم مقصد مناسبی برای سفر نیست. لازم به ذکر است که نرخ تور قشم از اواخر بهار تا اواسط تابستان به حداقل می‌رسد. اما دمای هوای قشم در بیشترین حد خودش از سال است و امکان بازدید از امکان تفریحی را در طول روز دشوار می‌کند. البته برای خرید زمان مناسبی است.

استفاده از تورها و گشت‌ جزیره قشم

  1. گشت جنوبی (جزایر ناز – دره ستاره‌ها – غار خوربس – روستای برکه خلف)
  2. گشت جزیره هنگام (قایق‌سواری – دلفین دریایی – ساحل نقره‌ای – آکواریوم طبیعی – ماهی دریایی)
  3. گشت جزیره هرمز (نهار – غار نمکی – قلعه پرتغالی‌ها – دره رنگین‌کمان – دره سکوت – معدن خاک سرخ)
  4. گشت جزیره قشم (جنگل حرا – جزایر ناز – غار خوربس – دره ستاره‌ها – روستای برکه خلف)

بهترین رستوران‌های قشم کدام‌ها هستند؟

طبق تجربه مسافران قبلی تور مسافرتی قشم، رستوران‌های زیر دارای کیفیت مناسب و قیمت معقول‌تری بودند:

  • رستوران بومی خاله، در ضلع جنوبی قلعه پرتغالی‌ها
  • رستوران نعیم، در میدان امام قلی
  • فست‌فود شاورما، نزدیک سیتی‌سنتر
  • رستوران الوند، جنب هتل دیپلمات

نحوه رزرو تور قشم

برای رزرو تور قشم کافیست با آژانس گردشگری قشم تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در جهت رزرو این تور راهنمایی می‌کنند. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند، در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد تور قشم با ما تماس بگیرید.

قیمت تور قشم به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تور قشم به زمان سفر، نوع تور نوع هتل بستگی دارد و در برخی از ایام سال از جمله پاییز و زمستان گران‌تر است. همچنین اگر قصد رزرو تور هوایی قشم با یک هتل خوب 5 ستاره را داشته باشید، باید هزینه بیشتری نسبت به تور قشم زمینی روی هتل 3 ستاره بپردازید.

تورهای یک روزه قشم

گشت و گذار در دره ستارگان با تور قشم

دره ستاره ها در واقع یک دره طبیعی است که در نتیجه فرسایش سنگ های رسوبی شکل گرفته است. این دره در ژئوپارک قشم واقع شده و به دلیل زیبایی و شگفتی های طبیعی خود، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران است. بومی های منطقه نیز به این دره “استاله کفته” یا “استار افتاده” می گویند و باور دارند که در گذشته، برخورد یک شهاب سنگ با زمین، باعث پرتاب سنگ و خاک به هوا شده و در نتیجه این دره شکل گرفته است.

تور جزیره هنگام نیم روزه

جزیره هنگام دریایی بسیار زیبا و جذاب است که با داشتن آکواریوم طبیعی خود، جذابیت بیشتری برای گردشگران به خود اختصاص داده است. در آکواریوم طبیعی هنگام، می‌توانید به راحتی ماهی‌ها و آبزیان دریایی را در محیط طبیعی خودشان مشاهده کنید و این تجربه بسیار جذاب و دیدنی است. همچنین، شب های جزیره هنگام با چهره جادویی «ساحل درخشان هنگام» بسیار زیبا و شگفت‌انگیز هستند که توصیه می‌شود در این شب‌ها حتماً این چشم انداز زیبا را از دست ندهید.

گشت در جنگل حرا در قشم

جنگل حرا یکی از جاذبه های گردشگری مهم در قشم است که به دلیل زیبایی و مناظر خیره کننده اش، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این جنگل، یکی از کمترین جنگل های منطقه خاورمیانه است که در آن درختانی با قد بلند و برگ های سبز تاریخی وجود دارند. این درختان، به دلیل ریشه دواندن در آب، به عنوان یکی از عجایب طبیعی جهان شناخته شده اند. همچنین، جنگل حرا به عنوان یکی از مهمترین مناطق پرورش میگو در ایران شناخته می شود.

گشت و گذار در غارهای خربس قشم

غار خوربس یکی از جاذبه‌های گردشگری قشم است که با داشتن زیبایی‌های طبیعی و تاریخی، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. این غار در داخل کوهی قرار دارد و دارای سه طبقه است که هر طبقه دارای زیبایی‌های خاص خود می‌باشد. در طبقه اول غار، آبشاری با ارتفاع ۱۵ متر وجود دارد که با صدای آب و طبیعت، آرامشی بی‌نظیر به ذهن شما می‌دهد. در طبقه دوم، سالنی با ارتفاع ۱۰ متر و طول ۲۰ متر وجود دارد که دارای سنگ‌هایی با شکل‌های زیبا و جالب است. در طبقه سوم نیز، غار به یک چاه عمیق تبدیل می‌شود که با وجود تاریخی بودن، هنوز هم جذابیت خود را حفظ کرده است.

بهترین آژانس گردشگری در قشم

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری قشم با ارائه تمام خدمات گردشگری در جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک، به مسافران و گردشگران فرصتی را برای تجربه یک سفر دلچسب و پرنشاط فراهم می‌کند. این شرکت با توجه به نیازهای مختلف مسافران، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل تورهای گردشگری، رزرو هتل، بلیط هواپیما، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاهی و خدمات ویژه دیگر می‌شود.

با توجه به اینکه قشم و جزایر اطراف آن دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی هستند، این آژانس گردشگری با ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای، به مسافران و گردشگران کمک می‌کند تا تجربه‌ی به یاد ماندنی از سفر خود را داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: هرمزگان ، قشم
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
هرمزگان ، قشم

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران