لیست 10 تاز بهترین سالن زیبایی معروف در شیراز 1403 | آدرس + اینستا

لیست 10 تاز بهترین سالن زیبایی معروف در شیراز  1403 | آدرس + اینستا

بهترین سالن زیبایی شیراز | بهترین سالن زیبایی عروس شیراز  | بهترین سالن زیبایی در شیراز از نظر مردم

بسیاری از خانم ها برای انجام خدمات زیبایی خود به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. اما پیدا کردن سالنی که بهترین خدمات را ارائه می دهد، معمولا چالش برانگیز است. از این رو در این مقاله از ورناپ سعی کردیم اطلاعات مفیدی در رابطه با آرایشگاه ها در اختیارتان قرار دهیم و شما عزیزان را با بهترین سالن زیبایی در شیراز آشنا کنیم.

ویژگی های یک سالن زیبایی حرفه ای چیست؟

اکنون بهتر است نگاهی به ویژگی‌های بهترین سالن زیبایی داشته باشیم. در واقع سالن‌های زیبایی مانند هر مشاغل دیگری، دارای ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند به شما در انتخاب بهترین سالن زیبایی شیراز کمک کنند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

تجربه و تخصص کارکنان سالن زیبایی:

این ویژگی بسیار مهم است چرا که تجربه و تخصص کارکنان سالن زیبایی می‌تواند تاثیر مستقیم بر کیفیت خدمات ارائه شده داشته باشد.

استفاده از محصولات با کیفیت:

بسیاری از سالن‌های زیبایی از محصولات با کیفیت و معتبر استفاده می‌کنند که می‌تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت خدمات ارائه شده داشته باشد.

پایبندی به مواعد و رعایت اصول بهداشتی:

سالن‌های زیبایی باید پایبند به مواعد و رعایت اصول بهداشتی باشند تا به مشتریانشان اعتماد بیشتری القا کنند.

محیط سالن زیبایی:

محیط سالن زیبایی باید پاک، مرتب و دلنشین باشد تا مشتریان به راحتی احساس آرامش کنند.

قیمت خدمات:

هزینه خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی نیز می‌تواند برای مشتریان مهم باشد و باید در نظر گرفته شود.

نظرات و تجربیات مشتریان قبلی:

در نهایت، نظرات و تجربیات مشتریان قبلی نیز می‌تواند به شما در انتخاب بهترین سالن زیبایی کمک کند.

رتبه اول

سالن زیبایی تخصصی ســاره

سالن زیبایی ساره شیراز با داشتن تیمی مجرب و متخصص، ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی زیبایی به مشتریان خود می‌باشد. این سالن زیبایی با داشتن تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیت، خدمات رنگ، آمبره، سامبره، بالیاژ، میکاپ و شینیون تخصصی، کاشت ناخن و مژه، کراتین تراپی، پروتئین تراپی، لیفت و لمینت مژه، آرایش دائم صورت، میکروبلیدینگ ابرو و شیدینگ لب را به مشتریان ارائه می‌دهد.

خط چشم دائم و دیگر خدمات زیبایی نیز تحت نظر مربیان مجرب این سالن ارائه می‌شود. این سالن زیبایی با داشتن مدیریتی حرفه‌ای و متعهد، به تلاش برای رضایتمندی مشتریان خود می‌پردازد.

به علاوه، این سالن زیبایی با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، توانسته است جایگاه خود را در بین سالن‌های زیبایی شیراز باز کند و همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌ها و مدل‌های زیبایی، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت ارائه دهد

آدرس :‌ شیراز، بلوار فدک نبش شهید آرامی ساختمان آراد طبقه دوم واحد 3
سالن زیبایی شیراز سالن زیبایی شیراز سالن زیبایی شیراز
رتبه دوم

سالن تخصصی عروس هانا در شیراز

سالن زیبایی هانا با بیش از یک دهه سابقه و تجربه در زمینه ارائه انواع خدمات زیبایی توسط سرکار خانم حیدری مدرس رسمی فنی حرفه ای، دارنده مدارک بین المللی گریم و زیبایی اداره می شود. این مجموعه زیبایی متنوع ترین خدمات را در اختیار مراجعین خود قرار می دهد که برخی از این خدمات به شرح زیر می باشد:

  • انجام خدمات تخصصی میکاپ و شنیون عروس
  • خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با ماندگاری بالا
  • خدمات لیفت ابرو، لیفت و تینت مژه
  • خدمات تخصصی اکستنشن مژه
  • خدمات کاشت تخصصی ناخن
  • خدمات رنگ و لایت حرفه ای با بهترین برندها

آدرس: شیراز، فرهنگ شهر

رتبه سوم

سالن زیبایی بالسا شیراز

سالن عروس بالسا در محدوده معالی آباد شهر شیراز وافع شده است که نوع میکاپ و شینیون های عروس خود را به گونه ای انجام می دهد که سبک آن در گذر زمان قدیمی نمی شود و زیبایی خود را حفظ می کند و علاوه بر این می توانید مطمئن باشید که آرایش شما تا آخر مراسمتان خراب نمی شود و جلوه بسیار زیبایی در فیلم و عکس های شما خواهد داشت.

خدمات:

  • میکاپ و شینیون های عروس با جدیدترین متد روز دنیا
  • خدمات رنگ و لایت
  • اکستنشن و کراتینه مو
  • خدمات ناخن کاشت، ترمیم، مانیکور، پدیکور، ژلیشن
  • دارای پرسنل ابروكار حرفه اى
  • طراحی حنا
رتبه چهارم

سالن زیبایی عروس لبنان

سالن زیبایی لبنان را می توان یکی از بهترین آرایشگاه ها و سالن‌‌‌‌های زیبایی عروس در شیراز نامید. این تیم مجرب و کار آزموده قادر است تا بهترین و زیباترین میکاپ ها و شنیون‌‌‌‌های تخصصی عروس را به شما تقدیم نماید و زیباترین لحظات را برایتان رقم بزند.

خدمات:

  • انواع خدمات مرتبط با پوست و مو و ناخن
  • خدمات رنگ، مش، هایلایت، آمبره و سامبره مو
  • کوتاهی مو، اصلاح صورت و ابرو، میکاپ و گریم
  • مراقبت های اصولی از پوست و پاکسازی آن، گریم سه بعدی عروس
رتبه پنجم

آرایشگاه چهل گیسو شیراز

سالن زیبایی چهل گیسو یکی از بهترین آرایشگاه های عروس شیراز به مدیریت سرکار خانم زهرا قدمی می باشد. در این عروس سرا، آخرین تکنیکها و متد زیبایی روز دنیا با استفاده از برترین مواد آمریکایی انجام می شود. سالن زیبایی چهل گیسو در زمینه ارتقاء سطح پرسنل خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و همواره سعی می کند تا به روزترین خدمات را با مجهزترین و جدیدترین امکانات ارائه دهد.

خواندن این مقاله هم مفید است  چطور کسب و کارمو از گوگل مپ حذف کنم؟

آدرس: شیراز، خیابان عفیف آباد

رتبه ششم

سالن زیبایی مهشید طهماسبی

سالن زیبایی مهشید طهماسبی با مدیریت مهشید طهماسبی دارای 15 سال سابقه کاری بوده که هم اکنون نیز در حال تلاش است تا خدمات باکیفیت‌تری را به مشریان خود ارائه دهد. این سالن نه تنها با کادر مجرب و تجهیزات به روز و لوازم آرایشی مرغوب پذیرای حضور مراجعین گرامی است؛ بلکه محیطی برای آرامش آن ‌ها فراهم کرده تا در میزان رضایتشان تاثیر بسزایی داشته باشد.

خدمات سالن آرایشی مهشید طهماسبی:

  • ارائه خدمات کامل عروس
  • ارائه خدمات مو مانند کوتاهی، رنگ ولایت
  • ارائه خدمات ناخن مانند کاشت، پدیکور و مانیکور
  • ارائه خدمات اصلاح صورت و بدن
  • فیبروز و تاتو ابرو
  • ارائه خدمات ماساژ
  • پاکسازی پوست و کلاژن‌سازی ، فیشال
  • ارائه خدمات شینیون و بافت ژورنالی

آدرس: شیراز، رحمت آباد

رتبه هفتم

سالن زیبایی زر بیوتی در شیراز

سالن زیبایی زر بیوتی در شیراز با تخصص در انواع گریم های عروس با متدهای روز دنیا آماده ارائه کلیه خدمات آرایشی به شماست. این سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی از جمله اکستنشن، کاشت ناخن، میکروپیگمنتیشن، پاکسازی پوست، اپیلاسیون، وکس صورت، شنیون و میکاپ، رنگ مو و انواع لایت ها، بافت مو، کاشت مژه و ناخن را ارائه می‌دهد.

تیم زر بیوتی با استفاده از متدهای روز دنیا و با بهره گیری از تجربه و تخصص خود، بهترین خدمات آرایشی را به شما ارائه می‌دهد. بهترین سالن زیبایی شیراز با استفاده از محصولات با کیفیت و بهداشتی، به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن زیبایی خود را به اوج برسانید.

اگر به دنبال یک سالن زیبایی با تخصص در گریم های عروس و ارائه کلیه خدمات آرایشی هستید، سالن زیبایی زر بیوتی در شیراز گزینه مناسبی برای شماست.

آدرس: شیراز، از سمت زرهی، اول بلوار بعثت

رتبه هشتم

سالن زیبایی رزا شاهوار شیراز

سالن زیبایی رزا شاهوار با مدیریت و پرسنل کاملا حرفه ای و مجرب، در محیطی صمیمی و دلنشین، به ارائه انواع خدمات زیبایی می‌پردازد. این سالن زیبایی انواع خدمات شامل میکاپ و شینیون عروس، انواع رنگ و لایت و آمبره و سامبره، کراتین و احیامو، ریباندینگ مو و نانو ریباندینگ، خدمات ناخن و کاشت و اسپا، خدمات کاشت و اکستنشن مژه و لیفت و لمینت مژه و ابرو، خدمات کپ و کوتاهی ژورنالی، پاکسازی و فیشال پوست، اپیلاسیون و… را ارائه می‌دهد.

این مجموعه به عنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی شیراز با کسب گواهی‌های استاندارد ISO، رضایت مندی مشتریان و کیفیت خدمات، عنوان بانوی برند آفرین و نمونه کشوری در سال ۹۸، عنوان مربی برتر مژه در دو سال ۹۶-۹۷، عنوان و مربی QAL انگلستان و دریافت گواهی‌های بین‌المللی مختلف در زمینه‌های مختلف آرایشی، بهترین خدمات آرایشی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

آدرس: شیراز، فرهنگ شهر

خصوصیات بهترین سالن زیبایی شیراز

انواع تجهیزات سالن زیبایی:

سالن زیبایی برتر باید انواع جدیدترین ابزارهای آرایشی و بهداشتی را دارا باشد و همچنین کلیه تجهیزات و محصولات به کار برده شده در آن با کیفیت و طبق متد روز دنیا باشد. از انواع خدمات زیبایی می توان به اصلاح صورت و ابرو، کوتاهی مو، رنگ و مش، هایلایت مو، اپیلاسیون، شینیون، میکاپ، پاکسازی و جوانسازی صورت، مانیکور و پدیکور، کاشت مژه و ناخن، ویتامینه مو، کراتینه مو و … اشاره نمود.

با توجه به این که صنعت زیبایی در حال تغییر و تحول است و همواره روش ها و تکنیک های آرایشگری را به روز می نماید، از این رو الزامی است که متخصصین سالن های زیبایی نیز با پیشرفت صنعت زیبایی و به روز رسانی آن به روز شوند. علت اصلی این امر این است که خانم ها سالنی را ترجیح می دهند که خدمات نوینی را ارائه دهند و از روش های جدید و همچنین تجهیزات پیشرفته بهره جویند، بنابراین یکی از ویژگی های اصلی برترین سالن های زیبایی شیراز دانش بالا، پرسنل حرفه ای و تجهیزات پیشرفته می باشد.

رعایت اصول بهداشتی: یکی دیگر از اولویت های اصلی مشتریان برای انتخاب بهترین سالن زیبایی رعایت اصول بهداشتی است. سالنی که تمیز نباشد و موهای ریخته شده بر روی زمین و آینه های آن کثیف باشد، علاوه بر ظاهر ناخوشایند منجر به نارضایتی مراجعه کنندگان نیز می گردد.

حرفه ای بودن: یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب بهترین سالن زیبایی در شیراز این است که کلیه پرسنل آن تجربه کافی در انجام خدمات قابل ارائه داشته باشند و همچنین از تکنیک ها، متدها و روش های روز دنیا در انجام خدمات خود استفاده کنند.

ارائه به روز ترین و متنوع ترین خدمات: درست است که معیار اصلی در انتخاب بهترین سالن حرفه ای بودن و کاربلد بودن پرسنل است، اما با این وجود ضروری است که پرسنل موجود در سالن زیبایی متنوع ترین و به روز ترین خدمات را ارائه دهند تا کلیه نیازهای مشتریان را برآورده کننند.

برخورد مناسب: مدیر سالن زیبایی و سایر پرسنل باید رفتار و برخوردی محترمانه در پیش گیرند تا مشتریان بیشتری به آن جا مراجعه نمایند و سالن زیبایی مذکور را بخاطر برخورد صمیمانه و صبورانه مورد تمجید و تعریف قرار دهند.

زمان بندی مناسب: پرسنل باید طبق اصول اصلی فعالیت نمایند و مشتریان را با نظم و زمان بندی خاص مدیریت کنند تا زمان انتظار برای آن ها طولانی نباشد.

لازم به ذکر است، در صورتی که ساکن شهر تهران یا رشت هستید، می توانید به مقاله ما با عنوان بهترین سالن زیبایی در تهران و بهترین سالن زیبایی در رشت مراجعه نمایید و به این طریق به مرکز مد نظر خود دست پیدا کنید.