فروش وان جکوزی تهران 1402 | شرایطی + چکی | شماره تماس + آدرس

فروش وان جکوزی تهران 1402 | شرایطی + چکی | شماره تماس + آدرس

تهران ، تهران، اتوبان رسالت، خیابان بنی هاشم، روبروی کوچه خادمیان، پاساژ رضوان، طبقه زیر همکف، پلاک ۳۵
درباره ما

فروش وان جکوزی تهران | تولید کننده وان جکوزی تهران | مرکز فروش وان در تهران | ارزان ترین وان جکوزی تهران | فروش وان جکوزی چکی در تهران | فروش وان جکوزی اقساطی تهران | خرید وان جکوزی در تهران

فروش وان جکوزی تهران

وان جکوزی یکی از بهترین راه‌های استراحت و آرامش برای بدن شما می باشد. با داشتن یک وان جکوزی در خانه، می‌توانید به بهترین شکل ممکن استراحت کنید و از خستگی روزانه خود رهایی پیدا کنید. وان جکوزی با داشتن امکاناتی مانند جت‌های آبی، نورپردازی، سیستم صوتی و… به شما امکان می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن استراحت کنید و از خستگی روزانه خود رهایی پیدا کنید. همچنین، وان جکوزی با داشتن امکاناتی مانند سیستم گرمایشی، در فصل‌های سرد سال نیز به شما امکان می‌دهد تا از آن استفاده کنید. این امکانات به شما اجازه می‌دهند تا در آب گرم وان جکوزی لذت ببرید و بهترین شکل ممکن استراحت کنید. وان جکوزی با داشتن امکاناتی مانند جت‌های آبی، به شما امکان می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن ماساژ بگیرید و از خستگی روزانه خود رهایی پیدا کنید. همچنین، با داشتن سیستم صوتی، به شما امکان می‌دهد تا در حین استراحت، از موسیقی و صداهای آرامش‌بخش لذت ببرید. در کل، وان جکوزی یکی از بهترین راه‌های استراحت و آرامش برای بدن است.پیشنهاد می شود برای خرید وان جکوزی در تهران حتما از قبل تحقیق کنید و برای خرید یکی از بهترین تولید کنندگان یا وارد کنندگان وان جکوزی بروید ما در این مقاله سعی کردیم یکی از بهترین مجموعه های فروش وان جکوزی در تهران را به شما معرفی کنیم که هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت می تواند برای شما مناسب باشدفروش وان جکوزی تهران

 

شرکت نوآوران آرمه شمال تولید کننده وان جکوزی و کابین دوش با برند ژو با متریال وارداتی از کشور ترکیه و گرجستان محصولات خود را به بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند و با ۶۰ ماه گارانتی بدون قیدو شرط و ۱۵ سال خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان عزیز میباشد
نوآوران آرمه شمال (ژو) با توکل برعلم ، تخصص و تجربه ی همکاران خویش در تولید مختلف وان جکوزی و زیر دوشی پیشتاز صنعت فوق با بهترین مواد اولیه وارداتی می باشد

تولیدی نوآوران آرمه شمال (ژو) با نیروهای کارشناس و زبده ی خویش آماده پاسخ گویی و دریافت انواع سفارش در سطح خرد و کلان می باشد .

مجموعه نوآوران آرمه شمال با دارا بودن ظرفیت بسیار بالا در حوزه تولید داخلی طیف وسیعی از انواع و اقسام قطعات و تجهیزات مربوط به حمام آماده است تا نیاز تمامی ارگان ها و مراکز خصوصی و دولتی را رفع نماید

آدرس و راه ای ارتباطی با ما 

تهران، اتوبان رسالت، خیابان بنی هاشم، روبروی کوچه خادمیان، پاساژ رضوان، طبقه زیر همکف، پلاک ۳۵
۰۹۱۲۱۴۵۶۰۲۵
۰۲۱۲۲۳۳۸۹۶۱
۰۲۱۲۶۳۰۲۱۹۵
۵ سال گارانتی با ۱۵ سال خدمات پس از فروش

ارسال کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت بعداز سفارش در سراسر ایران

 

فروش وان جکوزی تهران

شاید با خودتان فکر کنید که وان حمام باعث مصرف بیش از حد آب میشود! در حالی که موضوع کاملا عکس این هست، در واقع وان حمامی باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود (چرا و چگونه؟) وان حمام، بالای 29 درصد در مصرف آب صرفه جویی میکند، استفاده از سردوش های معمولی ۲۰ لیتر در هر دقیقه و با استفاده از سردوش های کم مصرف هم حداقل ۱۰ لیتر آب اضافی از دوش حمام خارج شده و به هدر میرود. از طرفی در برخی موارد نیز با صرف مدت زمان طولانی زیر دوش، استنشاق گاز کلر محلول در آب به سلامتی ریه ما، خصوصا کودکان، آسیب می رساند؛ در حالیکه همین گاز کلر محلول در آب، خاصیت شویندگی و پاک کنندگی دارد و به پاک شدن بهتر و سریع تر آلودگی های روی سطح پوست (خصوصا چربی ها و عرق بدن انسان) کمک میکند.

فروش وان جکوزی تهران

 

چرا باید وان جکوزی خرید کنید؟

خرید وان جکوزی خانگی دیگر به عنوان یک کالای لوکس داخل حمام محسوب نمی شود بلکه یک ضرورت است چند دلیل قانع کننده برای خرید جکوزی :

  • خوابیدن داخل وان جکوزی باعث آسان تر شدن جریان خون در بدن می شود.
  • استفاده از جکوزی باعث می شود اکسیژن بیشتری به خون شما برسد و بهتر تنفس کنید.
  • استفاده از جکوزی خانگی، باکتری ها را از بین می برد و ایمنی شما را بهبود می بخشد.
  • استفاده از وان جکوزی حمام علائم سرماخوردگی و آنفولانزا را نیز تسکین می دهد.
  • استفاده از جکوزی برای رفع خستگی و ماساژ عضلات
  • با خوابیدن داخل جکوزی استرس شما رفع می شود و آب گرم حس آرامش می دهد.
  • استفاده از وان جکوزی حمام باعث تسکین کمردرد، پادرد و سایر درد های عضلانی می شود.

فروش وان جکوزی تهران

 

ابعاد استاندارد وان جکوزی خانگی

وان جکوزی های موجود در استخر یا مکان های ورزشی با توجه به فضای بزرگ کمترین محدودیت در مورد ابعاد وان جکوزی را دارد. ولی برای خرید وان جکوزی خانگی محدودیت سایز و ابعاد داریم. ابعاد استاندارد وان جکوزی خانگی تک نفره طول 170 سانتی متر و عرض 75 سانتی متر می باشد.

ابعاد وان جکوزی دو نفره طول 180 سانتی متر و عرض 120 سانتی متر است.

ابعاد وان جکوزی 4 نفره طول حدودا 180 الی 200 سانتی متر و عرض حدودا 170 الی 180 سانتی متر است.

ابعاد وان جکوزی 6 نفره طول حدودا 200 سانتی متر و عرض حدودا 170 الی 180 سانتی متر است.

فروش وان جکوزی تهران

قیمت جکوزی خانگی در تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از سوال های پرتکرار که مشتریان در پشتیبانی آنلاین یا مشاوره های رایگان سایت می پرسند این است که چرا قیمت وان جکوزی های خانگی موجود در سایت متفاوت است؟ قیمت جکوزی ها به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به تعدادی از این عوامل اشاره می شود :

  • برند جکوزی
  • جنس بدنه وان جکوزی
  • سایز و ظرفیت جکوزی ها
  • نوع جنس شاسی
  • آپشن های انتخابی برای جکوزی ها
  • تعداد موتور و جت های جکوزی ها
  • قیمت جکوزی وارداتی بالاتر از ایرانی است
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

فروش وان جکوزی تهران

 

قیمت جکوزی خانگی ارزان در تهران

اگر قصد خرید وان جکوزی خانگی ارزان را دارید احتمالا تو گوگل شما هم عبارت ” قیمت جکوزی خانگی ارزان ” را جستجو کردید. طبق آنچه در بالا گفته شد وان جکوزی های تیپ 1 ساده ترین نوع وان جکوزی ها در همه برند ها هستند پس اولین نکته برای انتخاب جکوزی ارزان قیمت خرید جکوزی با تیپ 1 است.

دومین نکته برای خرید جکوزی ارزان قیمت انتخاب جکوزی با ابعاد کوچک می باشد منظور هر چقدر ابعاد و سایز جکوزی کوچکتر باشد به مراتب قیمت ارزان تری دارد با کوچکتر شدن روز به روز فضای سرویس بهداشتی باید روشویی کابینتی و جکوزی های کوچکتر برای سرویس بهداشتی انتخاب شود.

سومین نکته انتخاب برند جکوزی است برند هایی مانند جکوزی شاینی، جکوزی باداب، جکوزی ریتون از جمله برند های قیمت بالا هستند. جکوزی ساحل وان نسبت به این برند ها قیمت کمتری دارد.

فروش وان جکوزی تهران

 

در هنگام خرید وان جکوزی‌ می‌بایست به چند مورد بسیار ویژه دقت نمود

1. ابعاد وان جکوزی
ابعاد وان جکوزی می‌بایست به وسیله کارشناسان زبده اندازه‌گیری شود.زیرا اندازه‌گیری تمام قسمت های حمام برای قرار گیری وان جکوزی بسیار مهم می‌باشد .
2. ورق و جنس رویه وان وجکوزی
امروزه برای سبک کردن وان و جکوزی‌ها از ورق‌های پیشرفته استفاده می‌شود
هنگام خرید وان جکوزی ها میبایست به ورق آن دقت نمود .بدنه بهترین جکوزی از ورق های اکرولیک آنتی باکتریال تولید میشود که هم بسیار سبک و مقاوم
3. هستند و هم بدلیل خاصیت ضد قارچی و آنتی باکتریال آن مناسب انواع رنج سنی مخصوصا کودکان میباشند.
شاسی یا ستونی که در آن وان جکوزی قرار می‌گیرد: در تولید شاسی‌ها در گذشته از ورق گالوانیزه استفاده می‌شد اما به دلیل بی‌کیفیت بودن و زنگ زدگی گالوانیزه در مقابل رطوبت از ورق‌های استیل استفاده می‌شود یکی از مواردی که می‌بایست در آن دقت کرد ورق استیل یا قوطی استیل می‌باشد که حتماً باید ۳۰۴ باشد زیرا در مقابل رطوبت بسیار مقاوم هستند
4.موتور وان جکوزی‌ها
موتور وان جکوزی‌ها به ابعاد آن جکوزی بستگی دارد اگر ابعاد جکوزی کوچک باشد نمی‌توان موتور قدرتمند درون آن پیاده سازی کرد و بالعکس از موتورهای 1.2 تا 1.5 اسب بخاردر جکوزی های 2نفره استفاده میشود
5. آپشن‌های وان جکوزی‌
وان جکوزی ها شامل آپشن‌های متنوعی می‌باشند
از قبیل سیستم صوتی، بلوتوث ،ال سی دی ،ماساژور کف ،بلوئر ،هیتر گرم نگهدارنده آب ،اکسیژن ساز،اوزون

فروش وان جکوزی تهران

 

انواع وان جکوزی های کوچک و بزرگ

این نوع محصول از نظر ظرفیت به دو نوع یک نفره(کوچک) و چند نفره(بزرگ) تقسیم می شود.

  1. یک نفره: این نوع از وان ها، مثل وان حمام است که برای تامین فشار جت ها از یک پمپ استفاده می‌شود و بدنه آن که عموماً از جنس فایبر گلاس است در حمام یا اتاق خواب نصب می‌شود و آب داخل آن بعد از هر بار استفاده تخلیه می‌شود، همچنین برخی از آن ها برای گرم کردن آب مجهز به المنت حرارتی نیز هستند.
  2. چند نفره: این نوع محصولات با توجه به ظرفیتشان دارای ابعاد متفاوتی نیز هستند. آب داخل وان به وسیله جت ها از اطراف با فشاری تعیین شده به داخل هدایت می‌شود.

مورد استفاده آن ها در محل‌های عمومی و ساختمان ها است. این جکوزی ها با همان شرایط دیوارهای استخر ساخته می‌شوند و جنس آن ها نیز از مصالح ساختمانی است. پمپ تصفیه این سیستم مثل استخر، آب را از کف می‌گیرد و بعد از گذراندن از صافی اولیه آن را به سمت صافی اصلی هدایت می‌کند.

فروش وان جکوزی تهران

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۴۵۶۰۲۵ ، ۰۲۱۲۶۳۰۲۱۹۵
  • نشانی: تهران ، تهران، اتوبان رسالت، خیابان بنی هاشم، روبروی کوچه خادمیان، پاساژ رضوان، طبقه زیر همکف، پلاک ۳۵
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران ، تهران، اتوبان رسالت، خیابان بنی هاشم، روبروی کوچه خادمیان، پاساژ رضوان، طبقه زیر همکف، پلاک ۳۵

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران