نصب و راه اندازی بالابر مازندران

نصب و راه اندازی بالابر مازندران

مازندران ، بابل، جاده بابل به قایمشهر جنب پمپ بنزین توت فرنگی
درباره ما

بالابر ماندران | فروش بالابر مازندران | نصب بالابر مازندران | راه اندازی بالابر مازندران | قیمت بالابر مازندران 1402

شرکت مهندسی فراز کاسپین با بهره گیری از متخصصان و کادر فنی با تجربه، از سال 1391 وارد صنعت آسانسور و بالابر شده است. با تشکیل کمیته تخصصی آسانسور در استان مازندران، این شرکت توانسته است در زمینه طراحی، تولید، نصب و خدمات پس از فروش آسانسور و نصب و راه اندازی بالابر مازندران فعالیت خود را گسترش دهد.

از سال 1395، شرکت فراز کاسپین با هدف رفع نیاز سالمندان و معلولین کشور، در جهت توانبخشی و تولید تجهیزات مناسب جهت رفاه بیشتر این قشر از مردم، فعالیت نوینی را آغاز کرده است. با طراحی و تولید بالابرهای پله رو و بالابرهای استخری، این شرکت توانسته است قدمی بزرگی در این عرصه بردارد.

محصولات تولیدی شرکت فراز کاسپین از روی محصولات اروپایی بومی سازی شده و با داشتن کیفیتی خوب، نسبت به محصولات مشابه خارجی، از قیمت بسیار کمتری برخوردار می‌باشند. همچنین، با برخورداری از تجربیات بسیط و گوناگون در انجام پروژه‌های مختلف و با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و کارآمد و خدمات پشتیبانی فنی و قوی، این شرکت با شعار بهبود مستمر کیفیت و کسب رضایت مشتری، در جایگاهی قرار دارد که می‌توان از آن بعنوان شرکتی قابل اطمینان و اعتماد در عرصه پیمانکاری و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط استفاده نمود.

OFF20

فعالیت های شرکت فراز کاسپین:

  •  آسانسور هیدرولیک ، آسانسور کششی و گیرلس
  • نصب و راه اندازی بالابر مازندران
  •  بالابر هیدرولیک ، بالابر کششی
  •  بالابر خانگی تکفاز و سه فاز (هوم لیفت)
  •  بالابر هیدرولیکی خودرو و تعمیرگاهی
  •  فروش جک و پاوریونیت هیدرولیک
  • ساخت و تولید انواع بالابر پله رو، پله نورد
  • بالابر استخری و بیماربر ویژه معلولین و سالمندان
  • محصولات توانبخشی و تجهیزات سالمندان، معلولین و جانبازان
  • دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور و پله برقی ایران

شما می‌توانید از بخش‌های مختلف سایت شرکت فراز کاسپین بازدید کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. در این سایت، اطلاعات مربوط به محصولات شرکت، خدمات پس از فروش، نحوه نصب و راه‌اندازی، قیمت‌ها و … قابل دسترسی است. (مدیر عامل شرکت فراز کاسپین، امین زاهدی تجریشی)

بالابر هیدرولیک ، بالابر کششی

1- بالابر هیدرولیک

به مکانیزم‌هایی که نیروی بالابری توسط هیدرولیک و مدار هیدرولیک تأمین می‌گردند، بالابرهای هیدرولیک گفته می‌شود. این بالابرها با استفاده از سیستم هیدرولیکی، قابلیت جابجایی افراد و بار را به صورت ایمن و سریع فراهم می‌کنند.

بالابرهای هیدرولیک در چند مدل آکاردئونی، بالابر هیدرولیک جک مستقیم، بوم لیفت‌های مفصلی و تلسکوپی، تلسکوپی-زنجیری هیدرولیکی، ترکیب هیدرولیک-زنجیر و یا ترکیب هیدرولیک-بکسل تولید می‌گردند. این بالابرها از لحاظ ایمنی به ترتیب گفته شده در بالا دارای بیشترین ضریب اطمینان می‌باشند.

عمده استفاده از بالابرهای هیدرولیک در جابجایی نفرات به همراه بار در فروشگاه‌ها و کارگاه‌ها می‌باشد. با توجه به اینکه بالابرهای هیدرولیک دارای قابلیت جابجایی افراد و بار به صورت ایمن و سریع هستند، در این مکان‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، این بالابرها در ساختمان‌های مسکونی و تجاری نیز به منظور جابجایی افراد و بار در طبقات مختلف استفاده می‌شوند.

2- بالابر کششی

در بالابر کششی بار توسط مکانیزم بکسل و وینچ به حرکت در می‌آید. با استفاده از بکسل های دوبل و ترمزهای ضد سقوط، این بالابرها دارای ایمنی بالایی هستند و می‌توانند در جابجایی بار و اجناس در مکان‌های مختلفی مانند کارگاه‌ها، ساختمان‌های تجاری و مسکونی، انبارها و … به کار گرفته شوند.

در بالابر کششی، موتورگیربکس می‌تواند در بالای بالابر و یا در قسمت پایین آن تعبیه شود. این بالابرها با توجه به قابلیت جابجایی بار به صورت سریع و ایمن، در مکان‌های مختلفی مانند کارگاه‌ها، ساختمان‌های تجاری و مسکونی، انبارها و … استفاده می‌شوند.

نصب و راه اندازی بالابر مازندران | شرکت فراز کاسپین

تمامی محصولات شرکت فراز کاسپین توسط کارشناسان و تکنسین‌های باتجربه، تولید و نصب می‌گردند و هر یک از آنها با توجه به نوع کاربرد و نیاز مشتری، طراحی و ساخته می‌شوند. در هر یک از این بالابرها عوامل تعیین کننده‌ای همچون ظرفیت، ایمنی، محیط کاری، نوع کاربرد و قیمت تمام شده دستگاه، نوع مکانیزم ( بالابر کششی ، بالابر هیدرولیک ) را مشخص می‌نماید.

نصب و راه اندازی بالابر مازندران قابلیت نصب در ساختمان‌هایی که آسانسور در آنها تعبیه نشده و دارای برق تکفاز هستند را دارا می‌باشند و از موارد کاربرد آن‌ها می‌توان به مواردی مانند بالابر مغازه، بالابر فروشگاه، بالابر کارگاه، بالابر انبار، بالابر رستوران، بالابر کتابخانه، بالابر حمل غذا و موارد مشابه اشاره نمود.

چرا شرکت مهندسی فراز کاسپین؟

فروش و استفاده از محصولات معتبر اروپایی و ایرانیاکثر قطعات استفاده شده در پروژه ها، از برترین برندهای اروپایی و ایرانی انتخاب شده اند و تمامی آنها دارای استاندارد بین الملل هستند.
کادر فنی و پرسنل متخصصتمامی متخصصان و اعضای شرکت فراز کاسپین دارای مدارک تخصصی معتبر در حوزه فعالیت خویش می باشند.
پشتیبانی تمام وقتشرکت فراز کاسپین معتقد است، اتمام کار آغاز تعهد است، از اینرو همراه پشتیبانی تمام وقت پروژه ها از اصول اولیه شرکت می باشد.
خدمات پس ازفروشگارانتی و ضمانت محصولات و خدمات پس از فروش تمامی پروژه ها، از طرف شرکت فراز کاسپین، اعتبار کار ماست.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اینستاگام ورناپ

آدرس: بابل، جاده بابل به قایمشهر جنب پمپ بنزین توت فرنگی 
با پشتیبانی و خدمات 24 ساعته
تماس و واتساپ: 09912012079
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09912012079
  • نشانی: مازندران ، بابل، جاده بابل به قایمشهر جنب پمپ بنزین توت فرنگی
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10صبح الی 8شب
مازندران ، بابل، جاده بابل به قایمشهر جنب پمپ بنزین توت فرنگی

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران