فروش کابین دوش در گلستان | نوآوران آرمه شمال

فروش کابین دوش در گلستان | نوآوران آرمه شمال

مازندران ، آمل کیلومتر ۲ جاده قدیم آمل به بابل مقابل انبار شرکت کاله(بانی چاو) شرکت نوآوران آرمه شمال
درباره ما

فروش کابین دوش گلستان

شرکت نوآوران آرمه شمال تولید کننده وان جکوزی و کابین دوش با برند ژو با متریال وارداتی از کشور ترکیه و گرجستان محصولات خود را به بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند و با ۶۰ ماه گارانتی بدون قیدو شرط و ۱۵ سال خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان عزیز میباشد
نوآوران آرمه شمال (ژو) با توکل برعلم ، تخصص و تجربه ی همکاران خویش در تولید مختلف وان جکوزی و زیر دوشی پیشتاز صنعت فوق با بهترین مواد اولیه می باشد

تولیدی نوآوران آرمه شمال با نیروهای کارشناس و زبده ی خویش آماده پاسخ گویی و دریافت انواع سفارش در سطح خرد و کلان می باشد .

۵ سال گارانتی با ۱۵ سال خدمات پس از فروش

ارسال کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت بعداز سفارش در سراسر ایران

مجموعه نوآوران آرمه شمال با برند ژو با دارا بودن ظرفیت بسیار بالا در حوزه تولید داخلی طیف وسیعی از انواع و اقسام قطعات و تجهیزات مربوط به حمام آماده است تا نیاز تمامی ارگان ها و مراکز خصوصی و دولتی را رفع نماید

امروزه در خانه ها ی مدرن و کلاسیک که دارای چند حمام و سرویس بهداشتی میباشد. از جمله حمام مستر که در اتاق خواب طراحی می‌شود
که تمام تجهیزات اکسسوری همانند کابینت روشویی و فرنگی و دوش حمام در یک فضا تعبیه می‌شود و زمان استفاده از دوش حمام باعث خیس شدن یا بخارات آب در سطح تجهیزات در حمام مستر می‌شود واین یعنی از بین رفتن به مرور تجهیزات بهداشتی می‌شود و برای جلو گیری از این مورد از کابین دوش یا جدا کننده قرار داد که این معضل را بر طرف می‌کند
از مزایای دیگر کابین دوشها اینه که در فضای داخل کابین در هنگام دوش گرفتن تسریع در گرم شدن آن است.و همین طور می‌توان گفت این کابین دوشها از فریم آلومینیومی در طرح و رنگهای متنوع با شیشه های سند بلاست شده در هر طرحی یک زیبایی خاصی در حمام مستر ایجاد میکند

تولیدی کابین دوش در مازندران

 

نظافت آسان کابین های دوش شیشه ای

معمولا کاشی و سرامیک هایی که در حمام ها نصب می شوند، جرم و کثیفی به شدت در آنها نفوذ می کند و تمیز کردن آنها کار راحتی نیست. برای تمیز کردن کاشی ها نیاز به صرف وقت زیاد و شوینده های خاصی دارید. نتیجه کار نیز شاید چندان رضایت بخش نباشد. اما کابین های دوش شیشه ای به لطف استفاده از شیشه با یک دستمال و استفاده از یک شیشه پاک کن به راحتی تمیز می شوند. برای تمیزکاری شیشه های یک کابین دوش شیشه ای نهایتا به چند دقیقه زمان نیاز دارید.

بهره وری و کارایی بالای کابین دوش شیشه ای

دوش گرفتن در کابین های دوش به راحتی امکان پذیر است. علاوه بر امکان نظافت سریع و آسان، به دلیل کوچک بودن محیط داخلی، گرم شدن حمام و نظافت آن آسان تر می شود. فضای کوچک کابین باعث می شود تا از تولید گرمای بیش از نیاز و اتلاف آن جبوگیری شود.

در صورت استفاده از شیشه مشجر هیچ نیازی به استفاده از پرده برای ایجاد فضای خصوصی نیست. همچنین این کابین های دوش با مدیریت پاشش آب باعث می شوند تا هم در مصرف آب صرفه جویی شود و هم بخش های دیگر حمام مرطوب نشوند.

کابین دوش

مزایای استفاده از کابین دوش شیشه ای

جلوگیری از کوچک نشان دادن محیط

یکی از مزیت های کابین دوش شیشه ای به استفاه از شیشه بر می گردد. از مزایای شیشه می توان به ایجاد محیطی باز و شفاف اشاره کرد. کابین های دوش به دلیل استفاده از شیشه فضا را حدود نمی کنند و برعکس فضا را بزرگ نشان می دهند. از طرف دیگر شیشه باعث عبور نور می شود و این موضوع به صرفه جویی بیشتر انرژی در هنگام استفاده از حمام و بزرگتر نشان دادن آن نیز کمک می کند.

انعطاف پذیر بودن کابین های دوش شیشه ای

کابین های دوش بر خلاف حمام های معمول، قابلیت بالایی در تغییر و تنظیم شرایط و امکانات دارند. همچنین این کابین ها قابل جابه جایی و تغییر کلی نیز هستند. برای مثال برای ایجاد تنوع پس از چند سال می توانید فریم ها، شیشه ها و بخش های دیگر کابین را تغییر دهید و یا با جابه جایی مکان آن را به بخش دیگری از خانه (با در نظر گرفتن تاسیسات) منتقل کنید.

مدیریت فضا با کابین های دوش شیشه ای

امروز بسیاری از خانه ها در دنیا به دلیل شرایط اقتصادی کوچک شده اند. در چنین خانه هایی باید نهایت دقت را کرد با از حداقل فضا، حداکثر استفاده شود. کابین های دوش می توانند نقشی اساسی برای بهبود استفاده از فضا ایجاد کنند. آنها هم فضای کمی را اشغال می کنندو هم با استفاده از شیشه، فضای اشغال شده را کوچکتر نشان می دهند.

کابین دوش

امنیت بیشتر کابین های دوش از نوع شیشه ای

کابین های دوش با استفاده از شیشه های سکوریت یا شیشه لمینت مقاوم در برابر شکستن و تحمل ضربات و فشار بسیار مقاوم اند. همچنین کابین دوش باعث می شود تا خطر لیز خوردن افراد (سالمندان یا کودکان) به شدت کاهش پیدا کند. ابا توجه به اینکه یکی از دلایل لیز خوردن در حمام، جمع شدن آب بر روی زمین است، مدریت پخش آب در کابین دوش باعث جمع نشدن آب و کاهش احتمال لیز خوردن می شود.

ارزشمند شدن خانه در زمان فروش

اگر کابین دوش در خانه خود استفاده می کنید، مطمئن باشید خانه شما ارزشمند تر شده و یا حداقل ارزشمندتر دیده می شود. این موضوع در زمان فروش خانه اهمیت خود را نشان خواهد داد. چرا که فضایی شیک تر، زیباتر و یک قابلیت ویژه برای خانه شما به وجود آمده است.

 

مزیت های کابین دوش شیشه ای به طور کلی

  • ایزولاسیون و حفظ شدن حرارت
  • تفکیک فضا
  • سرعت و سولت در ساخت و اجرا
  • جلوگیری از آسیب آب و بخار به اطراف
  • طرح ها و اشکال متنوع
  • ظاهر زیبا و دلنشین
فروش کابین دوش فروش کابین دوش

 

آدرس:‌مازندران آمل کیلومتر ۲ جاده قدیم آمل به بابل مقابل انبار شرکت کاله(بانی چاو) شرکت نوآوران آرمه شمال

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09129478820 ، ۰۱۱۴۳۱۹۸۹۸۷
  • نشانی: مازندران ، آمل کیلومتر ۲ جاده قدیم آمل به بابل مقابل انبار شرکت کاله(بانی چاو) شرکت نوآوران آرمه شمال
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
مازندران ، آمل کیلومتر ۲ جاده قدیم آمل به بابل مقابل انبار شرکت کاله(بانی چاو) شرکت نوآوران آرمه شمال

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران