تولید کابین روشویی در مازندران | مهندس کفتانزاده

تولید کابین روشویی در مازندران | مهندس کفتانزاده

مازندران
درباره ما

تولیدی روشویی کابینتی در مازندران | کابین روشویی مازندران و ساری

کابینت روشویی یکی از وسایل کاربردی و ضروری در سرویس‌های بهداشتی است که اغلب در منازل، هتل ها، رستوران‌ها، مراکز خدماتی و … استفاده می‌شود. کابینت‌های روشویی از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند و هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

کابینت روشویی پی وی سی یکی از نوع محبوب کابینت‌های روشویی می‌باشد که از جنس PVC (پلی وینیل کلراید) تولید می‌شود. این نوع کابینت روشویی به دلیل ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی، ضد باکتری بودن، قابلیت شستشو و تمیزکاری آسان، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همچنین کابینت روشویی پی وی سی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و می‌توان آن را به سادگی با سبک دکوراسیون داخلی منزل و یا سرویس بهداشتی هماهنگ کرد.

در هر صورت، برای تهیه کابینت روشویی پی وی سی یا هر نوع دیگری،در مازندران بهتر است با تولیدی کابین روشویی در مازندران در این زمینه تماس بگیرید تا به شما بهترین گزینه را با توجه به نیازهای خود پیشنهاد دهند.

تولید کابین روشویی در مازندران

تولید کننده کابینت روشویی پی وی سی مازندران به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته در این صنعت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه، کابینت‌های روشویی پی وی سی با کیفیت بالا تولید می‌کند. همچنین طراحی زیبا و دلنشین کابینت‌های روشویی این شرکت، آن‌ها را به یکی از گزینه‌های برتر در بازار تبدیل کرده است.

از دیگر ویژگی‌های شرکت تولید کننده کابینت روشویی پی وی سی مازندران، عرضه محصولات به صورت تک و عمده است که باعث می‌شود مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود، محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند. همچنین، قیمت مناسب و کیفیت بالای کابینت‌های روشویی پی وی سی این مجموعه، باعث شده است که محصولات شرکت به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در بازار بهداشتی شناخته شود.

به مدیریت مهندس کفتانزاده

جهت مشاوره و استعلام قیمت 09366453068
کابین روشویی ساری کابین روشویی ساری

انواع کابینت روشویی از لحاظ کاربری در مازندران

برای داشتن یک دکوراسیون شیک و زیبا باید هنگام خرید هر نوع وسیله‌ای برای منزل به آن توجه کنید و همواره بهترین محصولات را تهیه کنید و اینکه سعی کنید که وسایل را به صورت هماهنگ با یکدیگر انتخاب کنید زیرا هماهنگ بودن وسایل باعث جلوه‌ی بیشتر می‌گردد. حال به معرفی انواع کابینت روشویی که توسط تولیدی کابین روشویی در مازندران ساخته می شود می‌پردازیم:

کابینت روشویی ساده

این نوع از کابینت روشویی که از جنس پی وی سی هم ساخته شده است کاملا ساده و بدون نقش یا هرگونه طرحی می‌باشد. این نوع کابینت‌ها در عین سادگی بسیار زیبا هستند و طرفداران خاص خود را دارند. این نوع کابینت‌ها را می‌توانید در حمام و دستشویی منزل یا محیط کار خود استفاده کنید و به راحتی از فضایی که در اختیار شما قرار داده است برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید. خیلی از افراد ممکن است به دنبال خرید کابینت روشویی ساده باشند و بخواهند فضایی ساده داشته باشند.

کابینت روشویی کلاسیک

این نوع کابینت روشویی زیبایی خاص خود را دارد و مراحل ساخت آن پیچیده‌تر از ساخت کابینت روشویی ساده می‌باشد. برای ساخت این نوع کابینت روشویی از چوب یا ام دی اف استفاده می‌شود. این نوع کابینت روشویی هم طرفداران خود را دارد و در طرح‌های گوناگون و بسیار زیبایی ساخته شده است که دکوراسیون شما به زیبایی تغییر می‌دهد.

کابینت روشویی مدرن

این نوع کابینت توسط یک تولید کننده کابینت روشویی پی وی سی ساخته شده است. برای ساخت آن از پی وی سی استفاده شده است که دارای سطح زیبا و بدون موج می‌باشد. این نوع از کابینت روشویی پیچیدگی ندارد و کاملا ساده  می‌باشد اما دارای طراحی مدرن و بسیار زیبایی است. در ساخت این نوع کابینت روشویی از آینه و شیشه هم استفاده شده است که زیبایی آن را بیشتر کرده است.

کابینت روشویی فول ست آینه

یکی از پر فروش ترین نوع کابینت روشویی می‌باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تجهیزات این نوع کابینت روشویی کامل می‌باشد و هیچ کم و کسری ندارد. این نوع کابینت روشویی از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که هر قسمت برای کار خاصی ساخته شده است و کاربرد‌های زیادی دارد.

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09366453068 ، 09366453068
  • نشانی: مازندران
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
مازندران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران