بهترین قالیشویی در فردیس | قالیشویی الوند البرز

بهترین قالیشویی در فردیس | قالیشویی الوند البرز

البرز ، جاده ملارد شهرک ارم خیابان یاسمن غربی روبروی کوچه قائم قالیشویی الوند البرز
درباره ما

بهترین قالیشویی در فردیس | بهترین قالیشویی فردیس 1402 از نظر مردم

اگر در منطقه فردیس کرج به دنبال قالیشویی خوب هستید که میخواهید یکبار برای همیشه به آن اطمینان کنید و خیال خود را بابت شستشوی فرش های همیشه و هر ساله خود آسوده کنید، میتوانید فرش های خود را به قالیشویی مهرانا بسپارید. قالیشویی در فردیس ، همه روزه به صورت 24 ساعت شبانه روزی در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد. پذیرش سفارشات از طریق تلفن و ثبت سفارش آنلاین همه روزه حتی روزهای تعطیل امکان پذیر می باشد.

شماره تماس قالیشویی فردیس

قالیشویی فردیس یکی از قالیشویی های ممتاز ایران است که به دلیل ارائه انواع خدمات شستشو نظیر مبل شویی و موکت شویی توانسته است که در میان مشترکین خود به عنوان یک قالی شویی متعهد شناخته شود. قالیشویی فردیس تمام خدمات شستشو خود را به صورت تضمین شده و با کیفیت، برای شما انجام داده و نرخ شستشو را طبق نرخ تعیین شده توسط اتحادیه در نظر میگیرد. به دلیل مجاز بودن و زیر نظر اتحادیه کلیه خدمات این مرکز به صورت استاندارد و با بالاترین کیفیت برای همشهریان ساکن در فردیس ارائه می گردد و هرگز در شستشو از مواد شیمیایی و غیر استاندار استفاده نمی کند.

شماره تماس :‌ 02636620454 شماره همراه : 09192619893
جاده ملارد شهرک ارم خیابان یاسمن غربی روبروی کوچه قائم قالیشویی الوند البرز

خدمات قالیشویی در فردیس

قالیشویی: شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، دستباف ، فرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع پادری، فرش رولی ، گبه ، ترمه و تابلو ترمه ، کفپوش اتاق و کفپوش اتاق کودک و..  را به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز انجام  می دهد.

موکت شویی: انواع خدمات شستشوی موکت از جاروکشی و شستشو در محل توسط دستگاه‌های مکنده‌ی آب از خدماتی است که ارائه می‌شود.

مبل شویی: شستشوی مبلمان نیز از دیگر خدماتی است که توسط تیم ما ارائه می‌شود. در صورت نیاز به خدمات شستشوی مبل در محل کافی است با ما تماس بگیرید.

ترمیم و رفوکاری: شیرازه دوزی، ریشه بافی، ترمیم سوختگی و رفع اثر پوسیدگی و… از دیگر خدمات متنوع قالیشویی فردیس است.

شستشوی مکانیزه: با مکانیزه کردن بهترین قالیشویی فردیس این امکان ایجاد شده است که در طول مدت کوتاه‌تری فرش شسته و خشک شود، تا هرچه سریع‌ تر آماده تحویل باشد.

ویژگی های بهترین قالیشویی فردیس :

  1. شستشوی سریع و تمیز فرش در محدوده فردیس کرج
  2. قیمت های تکرار نشدنی در تمام فصول برای قالیشویی محدوده فردیس
  3. استفاده از کارکنان دوره دیده و با تجریه قالیشویی
  4. تخصصی ویژه برای شستشوی قالی گل ابریشم و ابریشم با تضمین کیفیت
  5. اجرای رفو و مرمت فرش های کهنه در صورت درخواست مشتری
  6. بهره بردن از مواد شوینده کاملا استاندارد و بدون حساسیت
  7. امکان پیگیری آنلاین فرش در قالیشویی مهرانا از لحظه دریافت تا تحویل

جهت ثبت سفارش و برقراری تماس با این قالیشویی می توانید با شماره تماس 02636620454 در ارتباط باشید.

انواع خدمات رفوگری و ترمیم فرش در فردیس

رفوگری و ترمیم علی الخصوص در مورد فرش های دستبافت از اهمیت ویژه ای بر خوردار است . این کار به واقع حفظ میراث و آثار هنری محسوب می شوود و نیاز به تخصص استادکاران ما در قالیشویی فردیس خواهد بود ؛ این نوع خدمات در قالیشویی ما چند بخش مهم دارد:

دارکشی : زمانی که فرش به دلیل قرار گرفت در جای نامناسب و تحت فشار بودن، دچار کجی می شوند. این فرش ها مجددا در دار قرار گرفته و از جهات مختلف کشیده می شوند تا کجی آن ها از بین برود.

ترمیم ریشه : در این نوع ترمیم، ریشه هایی از فرش که آسیب دیده اند، به طور کامل از فرش جدا شده و مجددا برای فرش ریشه بافته خواهد شد.

پرداخت : پرداخت فرش، به معنای تراشیدن پرزهای فرش است تا رنگ پریدگی ها و کم رنگ شدن نقوش، از روی فرش برداشته شود. این کار نیاز به تخصص بسیاری داردکه استادکاران ما در قالیشویی فردیس از آن برخوردار هستند.

شیرازه دوزی : هرگاه که لبه های فرش آسیب ببینند، می توانند مجدد ترمیم شوند. به این شکل که شیرازه پوسیده کاملا از لبه های فرش جدا شده و مجددا برای فرش شیرازه دوخته می شود.

چرم دوزی : برای حفظ شیرازه به مدت طولانی تر و سر نخوردن فرش بر روی سطوح، نوارهای چرمی با کیفیتی روی آن دوخته خواهد شد.

لکه بری : این کار با استفاده از مواد و حلال های مخصوص هر نوع لکه، در شرکت قالیشویی فردیس انجام می شود.

رنگرزی : در صورت آسیب دیدن رنگ قالی، ما می توانیم با استفاده از تکنیک هایی، مجددا آن را رنگرزی کنیم.

هزینه قالیشویی در فردیس چقدر است؟

معمولاً قیمت شستشوی فرش به‌صورت متری محاسبه می‌شود و بعد از اینکه متراژ فرش‌ها مشخص شد، می‌توان قیمت قالیشویی را دقیق‌تر بیان کرد. همچنین شستشوی قالی‌های نفیس و گران‌بها نیز روش‌های مخصوص به خودش را دارد که قیمت آن با قالی‌شویی ممتاز و درجه‌یک فرق خواهد داشت. زیرا قالی‌های نفیس باید با دقت بیشتری شستشو شوند.

اعلام هزینه رفو کردن قالی و فرش نیز بعد از کارشناسی انجام می‌شود. در این مواقع کارشناس نیازهای فرش را به خوبی دیده و بعد از مشاوره با رفوگر، قیمت نهایی ترمیم فرش را بیان می‌کند. البته ویژگی بهترین قالیشویی فردیس این است که با شفافیت قیمت‌ها، به شما کمک می‌کند تا قبل از شروع کار از قیمت قالیشویی آگاه شوید تا هوشمندانه تصمیم بگیرید.

تجهیزات مورد استفاده در بهترین قالیشویی فردیس

  • ماشین لباسشویی: در قالیشویی ها برای شستشوی قالی و فرش از ماشین لباسشویی استفاده می‌شود. این ماشین ها با ظرفیت و حجم متفاوتی موجود هستند و معمولاً دارای برنامه‌های مختلفی برای شستشوی قالی‌های مختلف هستند.
  • دستگاه خشک کن: برای خشک کردن قالی و فرش پس از شستشو، از دستگاه خشک کن استفاده می‌شود. این دستگاه ها معمولاً دارای سیستم خشک کنی هوای گرم هستند که می تواند قالی ها را در مدت زمان کوتاهی خشک کند.
  • دستگاه شستشوی قالی: این دستگاه‌ها برای شستشوی دقیق قالی‌ها و فرش‌ها استفاده می‌شوند. در این دستگاه‌ها، قالی یا فرش به محض ورود به دستگاه با استفاده از آب و محلول شوینده تمیز می‌شوند.
  • دستگاه خراطی قالی: برای خراطی و تمیز کردن گره‌های قالی‌ها، از دستگاه خراطی قالی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها معمولاً دارای نوک خراطی مخصوصی هستند که می‌توانند با توجه به نوع قالی، گره‌های آن را تمیز کنند.
  • دستگاه حذف گره قالی: برای حذف گره‌های فرش و قالی که برای مدت طولانی زمانی در محل قرار گرفته‌اند و به سختی قابل حذف هستند، از دستگاه حذف گره قالی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها معمولاً دارای سیستمی هستند که با استفاده از نوک‌های خاص، گره‌های فرش یا قالی را حذف می‌کنند.
  • دستگاه جذب گرد و غبار: برای جذب گرد و غبار روی قالی و فرش، از دستگاه جذب گرد و غبار استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها با استفاده از مکش، گرد و غبار روی قالی و فرش را جذب می‌کنند.
  • دستگاه پاشش آب: برای شستشوی سریع و آسان قالی و فرش‌ها، از دستگاه پاشش آب استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها معمولاً دارای مخزنی هستندکه آب و محلول شوینده را در خود نگهداری می‌کنند و با فشار بالا آب را به قالی یا فرش پاشانده و آن‌ها را تمیز می‌کنند

کلام پایانی

خوشبختانه قالیشویی فردیس بهترین قالیشویی در فردیس شناخته شده است که قالی ها را با ضمانت و با قیمت بسیار مناسب مورد شستشو قرار می‌دهد. این مجموعه با سال‌ها تلاش و کوشش توانسته با بهترین دستگاه‌ها و کادر مجرب خدمات ارزنده‌ای به مشتریان خود ارائه دهد.

با نظرسنجی‌های به عمل آمده نظر مردم در مورد قالیشویی فردیس بسیار مثبت بوده است، برای اینکه از سلامتی و تمیزی قالی های خود اطمینان خاطر داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم از خدمات این قالیشویی استفاده کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09192619893 ، 02636620454
  • نشانی: البرز ، جاده ملارد شهرک ارم خیابان یاسمن غربی روبروی کوچه قائم قالیشویی الوند البرز
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
البرز ، جاده ملارد شهرک ارم خیابان یاسمن غربی روبروی کوچه قائم قالیشویی الوند البرز

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران