فروشگاه قطعات کامپیوتر رشت | پارسان کاوشگر

فروشگاه قطعات کامپیوتر رشت | پارسان کاوشگر

گیلان ، رشت،چهارراه گلسار، ابتدای تختی، خیابان جوان،نبش کوچه جوان 1 (پور پهلوان)
درباره ما

قطعات کامپیوتر در رشت | فروشگاه قطعات کامپیوتر در رشت

مجموعه پارسان کاوشگر با نمایندگی مستقیم فروش محصولات شرکت هایی نظیر سیاره سبز (گرین)، الماس ایران، آواژنگ، ام آی تی، فارس، فراسو (اسپیرو) ،تسکو،کیسان صنعت (سادیتا) و ۔.. توانسته است تنوع بالایی از محصولات تکنولوژیک را برای مشتریان خود فراهم نماید.

لوازم گیمیری در رشت
مجموعه شامل توزیع عمده و خرده فروشی قطعات سخت افزاری کامپیوتر بود که برخی از این اقلام مستقیما وارد و عرضه و برخی دیگر توسط واردکنندگان و تولیدکنندگان برتر کل کشور تامین میگردید۔ با ادامه روند مثبت فروش محصولات ‎IT‏ با درخواست همراهان و مشتریان این مجموعه، به تدریج گروه لپ تاپ و تجهیزات جانبی ( کیبورد، ماوس و اسپیکر) به همراه انواع خنک کننده پردازنده نیز به سبد محصولات این شرکت اضافه شد۔
تیم حرفه ای این مجموعه متشکل از کارشناسان تخصصی و مجرب حوزه فروش، روابط عمومی، تبلیغات، امور مشتریان و فنی از ویژگی های منحصربه فردی است که با تکیه بر توانایی های ایشان موفق شده است به ارائه راه کار به مجموعه های مختلف و نیز معرفی محصولات و خدمات جدید و شناسایی، ارزیابی مستمر و همکاری با بزرگترین وارد کننده ها و تولید کننده های سطح کشور

قطعات لپ تاپ در رشت

پارسان کاوشگر یک مجموعه کاملا پیشرفته همراه با بروزترین قطعات سخت‌افزاری است که لذت مقایسه، بررسی قیمت و خرید انواعی از سیستم‌های کامپیوتری، مانند سیستم گیمینگ، سیستم رندرینگ، سیستم اداری و سیستم خانگی را به آسانی در اختیار طیف وسیع کاربران رایانه ای قرار می‌دهد. پارسان کاوشگر با ایجاد دسته‌بندی دقیق و تفکیک کامل قطعات سخت‌افزاری، انتخاب آگاهانه‌ای را برای کاربران فراهم کرده و با شفاف‌سازی کامل مشخصات سیستم، خرید مطمئن و لذتبخشی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.
هدف اصلی پارسان کاوشگر  ایجاد یک بستر ایده آل برای ارائه خدمات ویژه در حین انتخاب و خرید سیستم های کامپیوتری است که با وجود تیم فنی قدرتمند و گروه پشتیبانی حرفه ای و گردآوری مجموعه‌ای به روز از قطعات کامپیوتری مختص کاربری‌های حرفه‌ای، نظیر قطعات کامپیوتر گیمینگ، قطعات کامپیوتر رندرینگ و قطعات کامپیوتر اداری و خانگی، برای اسمبل سیستم و خرید مطمئن را برای کاربران فراهم کرده و قابلیت‌های بسیار گسترده ای را در تمامی مراحل خرید کامپیوتر در اختیار آنها قرار میدهد و مفهوم واقعی یک خرید خوب و تجربه ای شیرین از یک حال خوب را برای آنها رقم میزند

ارتباط با ما:

آدرس: رشت،چهارراه گلسار، ابتدای تختی، خیابان جوان،نبش کوچه جوان 1 (پور پهلوان) ، ساختمان پارسان کاوشگر

شماره تماس: 01391001313 _ 09306874454

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09306874454 ، 01391001313
  • نشانی: گیلان ، رشت،چهارراه گلسار، ابتدای تختی، خیابان جوان،نبش کوچه جوان 1 (پور پهلوان)
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
گیلان ، رشت،چهارراه گلسار، ابتدای تختی، خیابان جوان،نبش کوچه جوان 1 (پور پهلوان)

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران