فروشگاه لپ تاپ استوک در رشت | پارسان کاوشگر

فروشگاه لپ تاپ استوک در رشت | پارسان کاوشگر

گیلان ، رشت، چهارراه گلسار، ابتدای تختی، خیابان جوان،نبش کوچه جوان 1 (پور پهلوان)
درباره ما

فروشگاه لپ تاپ استوک در رشت |‌ لپ تاپ استوک لنوو در رشت | لپ تاپ استوک HP در رشت

مجموعه پارسان کاوشگر با نمایندگی مستقیم فروش محصولات شرکت هایی نظیر سیاره سبز (گرین)، الماس ایران، آواژنگ، ام آی تی، فارس، فراسو (اسپیرو) ،تسکو،کیسان صنعت (سادیتا) و ۔.. توانسته است تنوع بالایی از محصولات تکنولوژیک را برای مشتریان خود فراهم نماید. فعالیت پارسان کاوشگر مجموعه شامل توزیع عمده و خرده فروشی قطعات سخت افزاری کامپیوتر بود که برخی از این اقلام مستقیما وارد و عرضه و برخی دیگر توسط واردکنندگان و تولیدکنندگان برتر کل کشور تامین میگردید. با ادامه روند مثبت فروش محصولات ‎IT‏ با درخواست همراهان و مشتریان این مجموعه، به تدریج گروه لپ تاپ و تجهیزات جانبی ( کیبورد، ماوس و اسپیکر) به همراه انواع خنک کننده پردازنده نیز به سبد محصولات این شرکت اضافه شد.

در شرایط بد اقتصادی و نابسامانی ارز، قیمت محصولات دیجیتال از جمله لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روز مره همه ما به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین اقشار مختلف مردم کاهش یافته است. فروشگاه لپ تاپ استوک در رشت ، این روزها بهترین پیشنهاد برای افرادیست که نیاز به هزینه کمتر و کیفیت مناسب دارند.

فروشگاه لپ تاپ استوک در رشت

با انتخاب صحیح میتوانید یک خرید ارزان و مقرون به صرفه با مشخصات سخت افزاری مناسب در انواع لپ تاپ لمسی، گرافیک دار، لپ تاپ استوک صنعتی، لپ تاپ سبک وزن و نازک، گیمینگ و ورک استیشن تهیه و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. فروشگاه لپ تاپ استوک در رشت انواع لپ تاپ استوک hp ،لپ تاپ استوک dell، لپ تاپ استوک lenovo و ایسوس را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه میکند.

محصولات ما دارای یک هفته مهلت تست و 6 ماه ضمانت رایگان می باشد. همچنین شما عزیزان می توانید لپ تاپ های خریداری شده را یکساله یا دوساله با شرایط ویژه گارانتی کنید. ما تلاش میکنیم با نقد و بررسی کامل محصولات و امکانات ویژه در فروشگاه یک تجربه بی نظیر از خرید کالای کارکرده برای شما خلق کنیم. با مشاوران ما در ارتباط باشید تا مناسب ترین گزینه را بر اساس نیازمندی و بودجه به شما معرفی کنیم.

بر اساس استفاده لپ تاپ استوک به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شود که می‌توانید در فروشگاه لپ تاپ استوک در رشت آن را تهیه کنید:

لپ تاپ استوک تبلتی و تدریس

این سری از لپ تاپ ها معمولا یک لپ تاپ استوک لمسی هستند که اکثرا از قلم نیز پشتیبانی می‌کنند. این لپ تاپ ها سبک هستند و جا‌به‌جایی آن‌ها بسیار راحت است. لپ تاپ ها امکان این را دارند تا به عنوان تبلت از آن‌ها استفاده بکنید. در بعضی مدل ها شما امکان چرخش ۳۶۰ درجه یا جدا کردن کیبورد را دارید. لپ تاپ تبلتی اکثرا برای اساتید مناسب است اما بعضی از این لپ تاپ ها می‌توانند برای نقاشی دیجیتالی و بسیاری از کار‌های دیگر نیز استفاده شوند. لپ تاپ اچ پی مدل های متنوعی از این نوع لپ تاپ ها تولید و عرضه کرده است.

لپ تاپ دانشجویی و دانش‌آموزی

این دسته از لپ تاپ های استوک معمولا لپ تاپ استوک اقتصادی با قیمت‌های پایین هستند. در این لپ تاپ ها سخت‌افزار‌های قدرتمندی وجود ندارد و اکثرا برای کار‌های روزمره می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. لپ تاپ دانشجویی و لپ تاپ دانش‌آموزی علاوه بر اینکه مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان است می‌تواند جوابگوی کار‌های روزمره بسیاری از افراد در خانه نیز باشد. لپ تاپ ها برای وبگردی،‌ کار‌های اداری و نرم‌افزار‌هایی مانند آفیس ساخته شده‌اند.

لپ تاپ استوک گیمینگ و رندرگیری

ویژگی بارز این سری از لپ تاپ ها گرافیک قدرتمند آن‌ها است. اکثر لپ تاپ ها علاوه بر گرافیک قدرتمند دارای سی‌پی‌یو قدرتمند نیز هستند که این امکان را به وجود می‌آورند تا با سخت‌افزار قدرتمند قادر به انجام تمامی کارها باشند. لپ تاپ استوک گیمینگ و لپ تاپ استوک رندرگیری برای طراحی‌های سه بعدی، ادیت ویدیو و گیم مناسب است. این لپ تاپ ها قیمت‌های گران‌تر نسبت به دیگر لپ تاپ ها دارند.

لپ تاپ مهندسی و ترید

لپ تاپ مهندسی دارای سی‌پی‌یو قدرتمند است اما لزوما گرافیک قدرتمندی ندارد. لپ تاپ ها قدرت پردازش بالایی دارند به همین دلیل برای مهندسان و تریدر‌ها مناسب است. قیمت این لپ تاپ ها به صورت کلی در رده متوسط قرار دارد. لپ تاپ استوک ترید نیز به گونه طراحی شده است که بتواند سرعت مناسب را به تریدر‌ها رائه کند تا بتوانند به طور مداوم بازار را زیر نظر داشته باشند و هیچ فرصتی را از دست ندهند.

ارتباط با ما:

آدرس: رشت،چهارراه گلسار، ابتدای تختی، خیابان جوان،نبش کوچه جوان 1 (پور پهلوان) ، ساختمان پارسان کاوشگر

شماره تماس: 01391001313 _ 09306874454

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09306874454 ، 01391001313
  • نشانی: گیلان ، رشت، چهارراه گلسار، ابتدای تختی، خیابان جوان،نبش کوچه جوان 1 (پور پهلوان)
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
گیلان ، رشت، چهارراه گلسار، ابتدای تختی، خیابان جوان،نبش کوچه جوان 1 (پور پهلوان)

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران