بهترین پدیکور در رشت “VIP🦶” گلسار + پیج فــروغ فــتحی

بهترین پدیکور در رشت “VIP🦶” گلسار + پیج فــروغ فــتحی

گیلان ، گلسار، انتهای خیابان 142،‌عمارت بنیامین، آموزشگاه CIP دلوان 
درباره ما

پدیکور در رشت

یکی از محبوبت ترین لاین های سالن زیبایی در رشت پدیکور در رشت می باشد، پدیکور یک روش درمانی برای پا است که پوست مرده را از بین می برد، پوست سخت را نرم می کند و ناخن‌های پا را شکل می دهد و درمان می کند. آن را به عنوان یک پدیکور پا در رشت در نظر بگیرید. یک درمان خوب پا بهشتی است، اما تکنیک‌های پدیکور پا در رشت می‌تواند از نوع پولیش تا ماساژ متفاوت باشد، بنابراین ما در ورناپ بهترین مرکز پدیکور مناسب در رشت به شما معرفی می کنیم.

من فروغ فتحی هستم، در زمینه پدیکور (pedicure) مطالعه دارم و بصورت تخصصی در ارائه خدمات و آموزش تخصصی فعالیت دارم. اگر دنبال یک حس خوب و آرامش هستی و دوست دارین به پاهای خودتون آرامش بدید من در کنار شما هستم.

 

  • ⭐مدرس: فروغ فتحی
  • ⭐خدمات تخصصی : پدیکور درمانی، پدیکور کلاسیک، پدیکور تلفیقی، پدیکورVIP، پدیکور CIP
  • ⭐دوره های آموزشی:  دروه تخصصی پدیکور درمانی در رشت
  • ⭐آدرس: رشت، گلسار، انتهای خیابان 142،‌عمارت بنیامین، آموزشگاه CIP دلوان
  • ⭐ساعت فعالیت: 11 الی 20 عصر
  • امتیاز گوگل : 4.8 ⭐⭐⭐⭐
برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پایین صفحه مراجعه کنید

پدیکور پا در رشت

پدیکور درمانی در رشت

پدیکور درمانی نوعی از مراقبت است که نه تنها بر ظاهر بلکه بر سلامت کلی ناخن ها و پوست پا تمرکز دارد و روی پای خشک انجام می‌شود. پدیکور پزشکی یک درمان تخصصی با هدف کاهش عارضه و در نهایت درمان و بهبود ناخن و پوست پا می‌باشد. از این روش برای کسانی که ناخن های سالمی دارند جهت حفظ زیبایی و سلامت همیشگی استفاده می‌شود.

پدیکور کف پا رشت پدیکور کف پا رشت

پدیکور VIP در رشت

در دنیای پرافتخار زیبایی، پدیکور VIP به عنوان یکی از برجسته‌ترین و خاص‌ترین روش‌های مراقبت و زیبایی پاها شناخته می‌شود. این نوع پدیکور ارتقاء معنا‌داری به تجربه‌ی پدیکور ارائه می‌دهد و با تمامی ویژگی‌ها و خدماتی که ارائه می‌شود، به تجربه‌ای فوق‌العاده و متفاوت تبدیل می‌شود. در ادامه، به برجستگی‌ها و مزایای پدیکور VIP پرداخته‌ایم:

  • تجربه کامل و جامع: پدیکور VIP نه تنها به شما امکان می‌دهد تا از خدمات پدیکور کلاسیک بهره‌برداری کنید، بلکه با ادغام تمامی تکنیک‌های مراقبت از پاها، تجربه‌ای جامع و کامل را تجربه خواهید کرد.
  • استفاده از مواد با کیفیت عالی: در پدیکور VIP از مواد با کیفیت بالا و فرآورده‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود که به بهبود و زیبایی پوست پاها و ناخن‌ها کمک می‌کنند.
  • انعطاف در انتخاب: این روش به شما انعطاف می‌دهد تا نوع پدیکور را که می‌خواهید، انتخاب کنید. از پدیکور خشک یا خیس گرفته تا شکل دهی ناخن‌ها و ترتیب رنگ، همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد.
  • تجربه لوکس و راحتی: پدیکور VIP با ایجاد محیطی لوکس و آرامش‌بخش، تجربه‌ای لذت‌بخش و استراحت‌بخش ارائه می‌دهد. این تجربه راهی به سمت آرامش و تجدید‌نظر در خودتان خواهد بود.
  • نتیجه‌ای شگفت‌انگیز: با ترکیب تمامی خدمات و تکنیک‌ها، نتیجه‌ای شگفت‌انگیز و قابل توجه در زیبایی و ظاهر پاها به دست می‌آید.
آموزش پدیکور درمانی در رشت پدیکور درمانی در رشت

پدیکور کلاسیک در رشت

پدیکور کلاسیک نوع دیگری از روش‌های پدیکور می‌باشد یکی از رایج‌ترین نوع‌های پدیکور به حساب می‌آید، همچنین از پرطرف‌دارترین روش‌های پدیکور است. این روش در سالن‌های زیبایی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. در این روش ابتدا به مدت نیم‌ساعت پاها را در آب گرم قرار می‌دهند سپس سوهان کشی کف پا راه انجام داد و بعد مانیکور ناخن ها صورت می‌گیرد. بعد از آن با استفاده از اسکراب لایه‌برداری و ماساژ پا انجام می‌شود سپس تمام سطح پوست را مرطوب کننده می‌زنند و در نهایت به دلخواه مشتری بر روی ناخن پا لاک  یا لاک ژل زده می‌شود.

هزینه پدیکور پا در رشت هزینه پدیکور پا در رشت

پدیکور کف پا در رشت

ه طور کلی پدیکور به روشی درمانی مراقبتی گفته می‌شود که با هدف پاک‌سازی پا، از بین‌ بردن پوست مرده‌‌ی کف پا و اطراف ناخن‌ها و فرم‌دهی و مرتب‌کردن ناخن‌های پا صورت می‌گیرد. پدیکور تنها برای خانم‌ها انجام نمی‌شود، بلکه آقایان هم به انجام این روش مراقبتی درمانی احتیاج دارند تا پاهایی سالم و باطراوت داشته باشند.

پدیکور برای ترک پا در رشت

ترک‌های پا، به نام‌های شقاق پا نیز شناخته می‌شوند و مسئله‌ای رایج هستند که می‌توانند از حالت خفیف تا شدید متغیر باشند. این ترک‌ها ممکن است توسط عوامل مختلفی از جمله پوست خشک، فشار زیاد بر پاها و برخی شرایط پزشکی ایجاد شوند.

پدیکور کف پا یک روش مراقبت از پاها و پوست آن­هاست که اغلب در مراکز و سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. این روش به تمیز کردن، نظافت و زیبایی پوست پاها می‌پردازد. در ادامه به جزئیات بیشتری در مورد مراحل پدیکور کف پا می‌پردازیم

1. آماده‌سازی: در ابتدا، پاها در به آب گرم می­گذارند تا پوست آن­ها نرم شود. این کار باعث می‌شود که فرآیند پدیکور به راحتی انجام شود.

2. تمیز کردن: پس از نرم شدن پوست پاها، متخصص پدیکور با استفاده از ابزارهای ویژه پوست مرده را از پاها برداشته و پاها را تمیز می‌کند.

3. تراکم: در مرحله بعدی، پوست پا تراکم می‌خورد. این کار باعث نرمی و صافی پوست می‌شود.

4. مراقبت از ناخن: ناخن‌ها نیز در پدیکور کف پا مراقبت می‌شوند. نوک ناخن‌ها تراشیده و شکل داده می‌شود.

5. ماساژ: پس از انجام مراحل قبلی، پاها ماساژ داده می‌شوند. این کار به خون‌رسانی بهتر به پاها و احساس راحتی کمک می‌کند.

6. لاک ناخن: در صورت تمایل، متخصص پدیکور می‌تواند ناخن‌ها را رنگ آمیزی کند.

پدیکور کف پا به عنوان یک روش مراقبت از زیبایی و سلامت پاها مورد توجه زیادی قرار می‌گیرد. این فرآیند به تمیزی، نرمی و زیبایی پاها کمک می‌کند و به افزایش اعتماد به نفس شما نیز کمک می‌کند. برای حفظ نتایج بهتر، ممکن است نیاز باشد که پس از پدیکور به مراقبت‌های خانگی برای پاها ادامه دهید و از استفاده از مرطوب کننده پاها نیز بهره ببرید.

هزینه پدیکور در رشت

اصولا هزینه انجام پدیکور ناخن مربوط به سالنی است که این روش در آن انجام می شود. اگر فردی که این کار را انجام می دهد مهارت بسیار زیادی داشته باشد هزینه بیشتری از شما دریافت می کند. سالن هایی که در مناطق مرفه وجود دارد اصولاً هزینه های بیشتری دریافت می کنند. در این مکان ها خدمات پدیکور تنوع بالایی داشته و با استفاده از تجهیزات بروز و پیشرفته انجام خواهد شد. استفاده از ابزارهای لازم برای انجام پدیکور و سلامت پاهای شما در هزینه نهایی آن تاثیر زیادی دارد. اگر پدیکور کار ناخن زمان بسیار زیادی برای پدیکور کردن ناخن های شما بگذارد هزینه بیشتری از شما دریافت خواهد کرد.

خدمات پدیکور قیمت در رشت
  • هزینه پدیکور کلاسیک رشت
350.000 تومان
  • هزینه پدیکور ریلکسی رشت
450.000 تومان
  • هزینه پدیکور درمانی رشت
650.000 تومان
  • هزینه پدیکور تلفیقی رشت
850.000 تومان
  • هزینه پدیکور CIP رشت
1.000.000 تومان
  • هزینه پدیکور VIP رشت
950.000 تومان

سوالات متداول پدیکور پا در رشت

آیا پدیکور در رشت فقط برای پا است؟

به طور ساده، پدیکور در رشت یک درمان کامل برای پا و ناخن های پا است. این خدمات ممکن است شامل آبگرم پا، ماساژ و اسکراب، همراه با برداشتن کوتیکول ناخن، برش، شکل دادن و صاف کردن ناخن باشد.

تفاوت پدیکور در رشت و پدیکور اسپا در رشت چیست؟

پدیکور آبگرم نسبت به پدیکور معمولی از نظر زمان طولانی‌تر است، زیرا با خدمات اضافی مانند خیس کردن پا، ماساژ و لایه‌برداری پا، مالیدن حوله داغ و غوطه‌ور شدن موم پارافین ارائه می‌شود. این افزودنی‌ها ممکن است در خود پدیکور در رشت گنجانده شوند یا نباشند، اما قطعا به یک تجربه لذت‌بخش کمک می‌کنند.

مدت زمان پدیکور چقدر است؟

۳۰ تا ۹۰ دقیقه به احتمال زیاد پس از خروج از سالن احساس خوبی خواهید داشت. بسته به درمان‌هایی که شامل می‌شود، پدیکور در رشت ممکن است بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول بکشد. این مدت زمانی است که پاهای شما در سالن ناز می شود.ممکن است آنقدر آن را دوست داشته باشید که بخواهید هر چند وقت یکبار که می خواهید پدیکور در رشت کنید.
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09309987500 ، 09309987500
  • نشانی: گیلان ، گلسار، انتهای خیابان 142،‌عمارت بنیامین، آموزشگاه CIP دلوان 
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 11 الی 8 عصر
گیلان ، گلسار، انتهای خیابان 142،‌عمارت بنیامین، آموزشگاه CIP دلوان 

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران