بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت

بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت

گیلان ، رشت
درباره ما

بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت

اکستنشن مو یک روش محبوب است که به شما امکان می‌دهد بلندی و حجم موهای خود را افزایش دهید. این روش شامل نصب دسته‌هایی از موی طبیعی یا مصنوعی بر روی موهای شما با استفاده از روش‌های مختلف می‌شود. انتخاب اندازه و رنگ اکستنشن مو بر اساس سلیقه و رنگ طبیعی موهای شما امکان‌پذیر است، که باعث افزایش زیبایی و حجم موهای شما می‌شود.

آشنایی با روش های مختلف اکستنش مو

  1. اکستنشن مو با گیره یا کلیپس

اکستنشن مو با گیره یا کلیپس ، یکی از مدل‌ های اکستنشن مو است که یک رشته از مو اکستنشن با استفاده از یک پایه و گیره مخصوص که در بالای آن وجود دارد ، در لا به لای موها نصب می شود . برای نصب اکستنشن مو گیره ای ، ابتدا موها را به چند بخش تقسیم می کنند و سپس گیره اکستنشن مو را به موهای طبیعی وصل می کنند . این روش یکی از راحتترین روش ها برای اکستنشن مو است و می توانید هر زمانی که تمایل داشتید ، اکستنشن مو را از موهای طبیعی خود جدا کنید و مجددا روی مو نصب کنید . این مدل از اکستنشن مو را می توانید در خانه نیز انجام دهید .

  1. اکستنشن مو چسبی

این مدل از اکستنشن مو با استفاده از چسب مخصوص انجام می شود . در این مدل از اکستنشن مو ، دو لایه اکستنشن مو وجود دارد که قسمت بالایی آن دارای چسب مخصوص است . اکستنشن کار برای نصب اکستنشن چسبی روی مو ، ابتدا یک لایه از موهای طبیعی را جدا می کند ، یک لایه از اکستنشن مو را در زیر لایه مو طبیعی قرار داده و لایه دوم از اکستنشن مو چسبی را در بالای موهای طبیعی قرار می دهد و موی طبیعی و دو لایه اکستنشن مو با استفاده از چسب ، به یکدیگر متصل خواهند شد .

برای اینکه اکستنشن مو چسبی ماندگاری بیشتری داشته باشد ، از یک ابزار مخصوص برای گرم کردن چسب اکستنشن مو استفاده می شود تا این چسب به خوبی گرم شده و در جای خود محکم باقی بماند .

  1. اکستنشن مو به روش دوختن

در این مدل از اکستنشن مو ، ابتدا یک خط افقی در پشت سر و لا به لای موها جدا می شود و موها به طور افقی روی پوست سر بافته می شوند . سپس اکستنشن مو که عرض آن به اندازه پشت سر هست ، با استفاده از نخ و سوزن ، به موی بافته شده ، دوخته می شود .

اگرچه این مدل از اکستنشن مو ماندگاری خیلی زیادی دارد و حالت یکدستی را برای موها به وجود می آورد  اما ، روی سر احساس سنگینی ایجاد می کند و لازم است توسط افراد متخصص و حرفه‌ ای در این زمینه انجام شود ؛ زیرا که یک کار کاملا تخصصی و حرفه‌ای در زمینه اکستنشن موها محسوب می شود .

  1. اکستنشن مو با لیزر

اکستنشن مو لیزری ، یکی از روش‌ های جدید و مدرن برای اکستنشن کردن موهاست که نتیجه نهایی استفاده از این روش ، فوق العاده طبیعی خواهد بود . برای این مدل از اکستنشن مو از شاخه‌ های مو که دارای یک قسمت چسبی  – کراتینی در بالای شاخه مو هست ، استفاده می شود .

در این روش یک شاخه‌ از اکستنشن مو ، بر روی چند تار از موهای طبیعی قرار میگیرد و بعد با استفاده از دستگاه مخصوص و لیزری ، این اکستنشن روی موهای طبیعی فیکس می شود . اکستنشن لیزری برای افرادی که موهای نازک و کم پشت دارند گزینه مناسبی است و به دلیل طبیعی بودن نتیجه کار ، تشخیص اکستنشن بودن موها فوق العاده سخت خواهد بود . اکستنشن مو لیزری به طور متوسط حدود 6 ماه ماندگاری دارد .

  1. اکستنشن مو با رینگ

در روش اکستنشن موها با رینگ ، از نوعی رینگ کوچک و مخصوص برای اینکار استفاده می شود . ابتدا یک شاخه نازک از مو جدا می شود و سپس موها با استفاده از قلاب ، درون رینگ مخصوص اکستنشن قرار میگیرد. سپس یک شاخه اکستنشن مو را نیز درون این رینگ قرار داده و با ابزاری شبیه به انبردست ، رینگ را بر روی موهای طبیعی و اکستنشن فشار می دهند تا اکستنشن مو بر روی موها فیکس و محکم شود.

بهترین اکستنشن کار مو در رشت

برای پیدا کردن بهترین اکستنشن کار مو در رشت لازم است تحقیق و بررسی خوبی در این زمینه داشته باشید. برای این منظور، شما می‌توانید چند نمونه کار از اکستنشن کارهای مو را از نزدیک ببینید و با نظرات و رضایتمندی مشتریانی که این کار را انجام داده اند، مطلع شوید. انتخاب بهترین و مناسب ترین روش برای اکستنشن مو که با نوع موهای شما سازگاری داشته باشد، بسیار مهم است. پس از دریافت مشاوره از اکستنشن کار، از این روش برای افزایش زیبایی موهای خود استفاده کنید.

بهترین اکستنشن کار مو در رشت از دستگاه های جدید و مواد باکیفیت و درجه یک برای اکستنشن مو استفاده می کند. در زمینه اکستنشن موها کاملا آموزش دیده و با تجربه است. این اکستنشن کارها نمونه کارهای متعددی دارند و رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده اند.

نحوه مراقبت از مو ها بعد از اکستنشن مو

  •     بعد از اکستنشن باید نکات مربوط به مراقب و نگهداری موها به خوبی رعایت شود تا ماندگاری آن بیشتر شود.
  •     از یک برس نرم و مخصوص برای شانه زدن استفاده شود.
  •     همچنین از تافت بر روی موهای اکستنشن شده استفاده نشود.
  •     هنگام شانه کردن موهای اکستنشن شده، موها را آرام از سمت بالا رو به پایین شانه کنید.
  •     موقع خواب، موهای خود را برای جلوگیری از کشیده شدن و گره خوردن، در بالای سر جمع کنید.
  •     برای شستشوی موها از شامپوهایی که فاقد سولفات هستند استفاده کنید. از شامپوهای نرم کننده در ریشه ی موها استفاده نکنید.
  •     از مصرف محصولات سیلیکونی و حالت دهنده موها مانند تافت و … خودداری کنید. این محصولات موهای اکستنشن شده را جدا می کنند.

قیمت اکستنشن مو در رشت

قیمت اکستنشن مو در سالن های زیبایی رشت بسته به چند مورد قابل تاثیر قرار می گیرد. اگر یک سالن قیمت کلی برای این کار ارائه کند، قطعا از کیفیت کافی در خدمات بی بهره است. این چنین مواردی همچون جنس موهای اضافی، تعداد دسته های مو، استفاده از رنگ های خاص، ماهریت اکستنشن کار، و شیوه نصب می توانند در قیمت اکستنشن مو در رشت تاثیر داشته باشند.

اگر از موهای طبیعی برای شما استفاده شود، قیمت کار به نسبت موهای مصنوعی گران تر خواهد بود. هر چه به موهای بیش تر و بلندتری برای شما نیاز شود، قطعا قیمت انجام کار گران تر خواهد شد. بعضی از رنگ های اکستنشن مو به دلیل خاص و یا کمیاب بودن، هزینه بالاتری به نسبت دیگر رنگ ها دارند. هرچه اکستنشن کار شما در این حوزه حرفه ای تر باشد، قطعا قیمت بالاتری بابت اکستنشن مو در رشت از شما خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: گیلان ، رشت
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
گیلان ، رشت

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران