بهترین دندانسازی در شهرک غرب

بهترین دندانسازی در شهرک غرب

تهران ، شهرک غرب
درباره ما

لابراتوار دندانسازی شهرک غرب

دندانسازی نمونه با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات دندانسازی، به عنوان بهترین دندانسازی در شهرک غرب شناخته می‌شود. این مرکز با داشتن تیم متخصص و با تجربه، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن، به ارائه خدمات دندانی با کیفیت عالی مشغول است. این مرکز به بهبود بهداشت دهان و دندان شما متعهد است و درمان‌های شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد تا به نیازهای هر بیمار پاسخ دهد.

با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی، دندانسازی نمونه قادر است دندان مصنوعی را متناسب با چهره هر شخص ساخته و ارائه دهد. این مرکز با الگوی نوین در ارائه خدمات، ساخت پروتز مصنوعی دندان، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و… فعالیت می‌کند.

با ارائه خدمات با کیفیت و با کمترین قیمت، دندانسازی نمونه همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهد. این مرکز اولین مجهز به خوابگاه اختصاصی برای رفاه مراجعین از سراسر کشور و کشورهای همسایه است. با انتخاب دندانسازی نمونه، شما می‌توانید بهترین خدمات دندانسازی را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب دریافت کنید.

ساخت انواع دندان مصنوعی همراه با لثه نرم به صورت تخصصی
پولیش دست دندانهای قدیمی
(پروتز های انعطاف پذیر) ساخت انواع دندانهای نشکن
طراحی و ساخت انواع کروم کبالت
بیش از 35 سال سابقه کار در رشته دندان سازی
بهره گیری از فارغ التحصیلان دانشگاه
همکاری با برترین دندانپزشکان اصفهان و ایران

بهترین دندانسازی تجربی در شهرک غرب

در روش دندانسازی تجربی، دندانسازان بدون تحصیلات آکادمیک اما با تجربه و مهارت بالا، پروتزهای دندانی را تولید می‌کنند. این دندانسازان معمولاً از تجربه و مهارت بالایی در ساخت پروتزهای دندانی برخوردار هستند و می‌توانند پروتزهای با کیفیتی را تولید کنند. در شهرک غرب که یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد و شلوغ تهران است، دندانسازی یکی از خدمات مهم است که در آن ارائه می‌شود.

بهترین دندانسازی تجربی در شهرک غرب ، لابراتواری است که دارای سابقه و تجربه طولانی در زمینه دندانسازی است و از مواد و تجهیزات باکیفیت استفاده می‌کند. این لابراتوار نباید فقط به کارآمد بودن در ساخت پروتزهای دندانی توجه کند، بلکه باید به همچنین بهداشت و ایمنی را در محل کار رعایت کرده و رضایت مشتریان خود را جلب کرده باشد.

برای یافتن یک دندانساز تجربی خوب در شهرک غرب ، مشورت با نظرات مشتریان در اینترنت و بازدید از نمونه کارهای لابراتوار‌های دندانسازی مختلف مفید خواهد بود. این اقدامات به شما کمک خواهند کرد تا دندانساز مناسب با نظرات و نیازهای شما را پیدا کنید. اعتبار و تجربه چشمگیر چنین دستگاه‌های تخصصی، نقش حائز در اطمینان حضور شما در آغوش آسودگي و آسيب‌پذيري شكل خواستة شده بيش‌افكنده است.

معرفی انواع خدمات دندانسازی و پروتز دندان

پروتزهای مختلفی توسط تکنسین‌های دندانساز در لابراتوارهای دندانسازی ساخته و آماده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پروتز دندان متحرک ، پروتز دندان ثابت و پروتز ایمپلنت جهت جایگزینی دندان یا دندان‌های از دست رفته اشاره نمود. که معمولا بعد از مرحله قالب گیری توسط دندانپزشک از بیمار، این قالب‌ها به لابراتوار دندانسازی ارسال شده و پروتزهای دندانی توسط تکنسین دندانساز ساخته و آماده می‌شود. در ادامه به معرفی این خدمات دندانسازی خواهیم پرداخت :

پروتز دندان مصنوعی متحرک

به پروتزی که توسط بیمار قابل درآوردن از دهان باشد، گفته می‌شود که مورد استفاده افراد بی‌دندان یا با تعدادی دندان از دست رفته قرار می‌گیرد و بر سه نوع است:

  • پروتز دندانی پارسیل
  • دندان مصنوعی پارسیل کرم کبالت
  • پروتز کامل دندان پارسیل

پروتز دندانی پارسیل در میان مردم به دندان تکه‌ای معروف است و کاربرد آن برای بیماری است که یک یا چند دندان خود را از دست داده باشد و خود بر دو نوع است:دندان مصنوعی پارسیل اکریلی که سطح خارجی آن به طور کامل از آکریل که همان مواد جایگزین لثه در دندان مصنوعی است، ساخته می‌شود و در صورت نیاز سیم‌های فلزی مخصوصی به عنوان گیره در آن استفاده می‌شود. پروتزهای پارسیل تمام آکریل (فلیپر)، معمولا به عنوان یک درمان موقتی در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 دندان مصنوعی پارسیل کرم کبالت که پروتزی است که مخصوص افرادی که دندان‌های خلفی خود را از دست داده‌اند و دندانی جهت پایه برای پروتز ثابت ندارند و یا کسانی که به هر دلیل تمایل به استفاده از پروتز ثابت دندان ندارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروتز کامل دندان پارسیل یا دست دندان که در دو نوع معمولی و لثه نرم ساخته می‌شود و ویژه افرادی است که تمام دندان‌های خود را از دست داده باشند که با گسترش ایمپلنت استفاده از این پروتز‌های متحرک کمتر شده ولی هنوز یکی از روش‌های درمانی محسوب می‌شود.

پروتز دندان متحرک اوردنچر

از دیگر انواع خدمات دندانپزشکی و دندانسازی، نوعی پروتز به صورت یک دست کامل دندان است که بر روی پایه‌های دندانی و یا چند ایمپلنت می‌نشیند و مشکل لقی پروتزهایی که در بالا نام برده شد را ندارد و در واقع توسط ایمپلنت که مانند دگمه فشاری عمل می‌کند، محکمتر به فک می چسبند.

پروتز دندان ثابت

پروتز ثابت دندان همان روکش دندان از دیگر خدمات دندانپزشکی و دندانسازی است که در صورت ضعف ساختار دندان و نیاز به حفاظت و حمایت و همچنین به جهت زیبایی از آن استفاده می‌شود که به دو صورت روکش تک واحدی دندان به جهت پوشاندن یک دندان بدرنگ، بدشکل، آسیب دیده یا شکسته شده که ریشه آن سالم است.

پوشاندن دندان به منظور حفظ ظاهر و زیبایی آن، نگهداری یک پرکردگی، محافظت از یک دندان ضعیف و گاهی برای اتصال یک بریج مورد استفاده قرار می‌گیرندو یا به صورت بریج دندان برای یک یا چند دندان از دست رفته به صورت پلی بین دو دندان سالم مجاور ساخته می‌شود و باعث پر شدن جای خالی می‌شود که نوع ثابت آن فقط توسط دندانپزشک قابل خرج شدن می‌باشد.

ایمپلنت دندان

از انواع پروتز ثابت است که امروزه به دلیل ظاهر زیبا و ماندگاری بالا بهترین نوع جایگزینی دندان‌های از بین رفته محسوب می‌شود، ایمپلنت نام دارد که در واقع پایه‌ای فلزی و پیچی شکل است که درون استخوان فک کار گذاشته شده و جنس آن از تیتانیوم خالص می‌باشد و به عنوان پایه‌ای برای روکش‌های جایگزین تاج دندان به کار می رود. معمولا برای اینکار از آمپول بی حسی استفاده می شود.

هزینه دندانسازی در شهرک غرب

هزینه دندانسازی شهرک غرب واقع در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نوع درمان، استفاده از مواد و تجهیزات، تجربه و مهارت دندانساز، و موقعیت مکانی مرکز دندانسازی اشاره کرد. این عوامل باعث اختلاف قیمت‌ها بین مراکز مختلف می‌شوند. به عنوان مثال، هزینه ساخت یک روکش دندان در این خیابان ممکن است از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر باشد.

با توجه به تنوع خدمات دندانپزشکی و تفاوت قیمت بین مراکز، ارائه یک قیمت دقیق برای دندانسازی در این خیابان امکان‌پذیر نیست. برای اطلاعات دقیق‌تر و انتخاب بهترین گزینه، پیشنهاد می‌شود با مراجعه به مراکز دندانسازی در شهرک غرب بررسی نظرات مشتریان، و مشاوره با دندانسازان حرفه‌ای، قبل از شروع هر درمان، قیمت و جزئیات را به دقت بررسی کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا خدمات با کیفیت و مناسب را با هزینه مناسب در این خیابان دریافت کنید.

سخن پایانی

در شهرک غرب دندانسازان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز، خدمات متنوع و با کیفیت ارائه می‌دهند. تلاش آن‌ها برای فراهم کردن بهترین نتایج برای بیماران، همراه با تجربه‌ی زیاد و مهارت بالا، استفاده از مواد با کیفیت و تمرکز بر راحتی بیماران، این مراکز را به گزینه‌ای مناسب برای درمان دندان‌های شما تبدیل کرده است.

با محیط دوستانه و دنج، همراه با تکنیک‌های درمانی به روز، این مراکز به آرامش بیماران کمک می‌کنند و فرایند درمان را به یک تجربه مثبت تبدیل می‌کنند. با انتخاب بهترین دندانسازی در شهرک غرب شما از تکنولوژی‌های پیشرفته، تجربه و مهارت تخصصی تیم، بررسی‌های دقیق و مشاوره‌های لازم برخوردار خواهید شد. این اقدامات نقش مهمی در نزدیک شدن شما به داشتن یک لبخند زیبا و بدون نقص دارد. از این رو، اعتماد به بهترین دندانسازان شهرک غرب قطعاً به بهبود و زیبایی لبخند شما کمک خواهد کرد.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران ، شهرک غرب
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران