بهترین ناخن کار در تهرانپارس | انواع خدمات ناخن

بهترین ناخن کار در تهرانپارس | انواع خدمات ناخن

تهران ، تهرانپارس
درباره ما

بهترین ناخن کار در تهرانپارس | ناخن کار حرفه ای در تهرانپارس | کاشت ناخن پودری در تهرانپارس | کاشت ناخن ژله ای در تهرانپارس

توجه به ناخن ها و زیبایی آنها قدمتی به اندازه تاریخ دارد، آرایش دادن ناخن‌ها با رنگ‌های طبیعی از جمله حنا در زمان‌های بسیار قدیم بوده و حالا جای خود را به لاک زدن، کاشت ناخن و سایر خدمات در این زمینه بخشیده است.

دست‌ها پر کاربردترین و مورد توجه ترین عضو بدن هستند ، آنچه باعث زیبا دیده شدن دست‌های یک خانم می‌شود ناخن های بلند، سالم و زیبا و اراسته است، داشتن ناخن‌های زیبا علاوه بر زیبایی بخشیدن به دست‌ها باعث می‌شود که اکسسوری‌های دست مثل انگشتر یا دستبند بسیار با شکوه تر و با جلوه بیشتری دیده شود، به همین دلیل از زمان‌های بسیار قدیم آرایش دادن ناخن و دست‌ها با رنگ‌های طبیعی مورد توجه قرار داشته است.در سالن سی ده ما این رویایی زیبایی را برای شما محقق میکنیم و در ادامه به خدمات ناخن در سال زیبایی میپردازیم

وقتی اسم خدمات ناخن به میان می‌آید، اکثر افراد فقط به کاشت ناخن فکر می‌کنند. این درحالی است که انواع خدمات ناخن وجود دارد که نیاز و سلیقه تمام افراد را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید انواع خدمات ناخن در رشت را زیرنظر افراد آموزش‌دیده و مجرب، دریافت کنید. رایج‌ترین انواع این خدمات شامل موارد زیر است:

  • مانیکور
  • پدیکور
  • کاشت ناخن
  • لاک زدن
  • طراحی ناخن
  • لمینیت ناخن
  • ترمیم و تقویت ناخن
  • و …

قیمت و هزینه کاشت ناخن در تهرانپارس چقدر است؟

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین مرکز ناخن در تهرانپارس، قیمت خدمات مختلف ناخن است. اهمیت این موضوع وقتی بیشتر می‌شود که بدانید هر ۲۰ روز الی یک ماه باید برای دریافت مجدد خدمات ناخن، به بهترین سالن ناخن در تهرنپارس مراجعه کنید. در اینجا لیستی کامل از قیمت خدمات مختلف ناخن در تهرانپارس را مشاهده می‌کنید:

حالا که به این نتیجه مهم رسیدید که هر سالن و آرایشگاهی، خدمات ناخن مطلوب و موردنظر شما را ارائه نمی‌کنند، شاید برای شما سوال باشد که بهترین خدمات ناخن در تهرانپارس توسط چه مراکزی ارائه می‌شود؟ باید بدانید که دست شما برای انتخاب باز است، زیرا تعداد مراکز حرفه‌ای کاشت ناخن در تهرانپارس بسیار زیاد است. از ویژگی‌های مهم این مراکز می‌توان به داشتن سالن‌ و محیط مناسب، امکانات و تجهیزات به‌روز و مدرن، پرسنل خوش‌برخورد و ماهر، دکوراسیون زیبا و همچنین انجام درست هرآنچه که مطابق با سلیقه مشتری است، اشاره کرد.

حالا می‌خواهیم جواب دقیق‌تری را به سوال شما بدهیم. شما می‌توانید برای پیداکردن بهترین ناخن‌کار و سالن ناخن در تهرانپارس از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • زمان بگذارید، سالن‌های معروف را پیدا و کیفیت خدمات آن‌ها را ارزیابی کنید.
  • از دوستان و آشنایان باسلیقه که در دریافت خدمات زیبایی وسواس دارند، پرس‌وجو کنید.
  • سایت‌های معروف مانند ایران آموزشگاه را بررسی کنید و پیشنهادات و نظرات آن‌ها را درنظر بگیرید.
  • آدرس سالن‌های کاشت ناخن معروف تهرانپارس را از اینترنت بگیرید و با مراجعه حضوری، خدمات آن‌ها را از نزدیک بسنجید.

لمینت ناخن در تهرانپارس تجربه ای نوین از خدمات قوس دهی ناخن های طبیعی تان توسط برترین ناحنکاران حرفه ای تهرانپارس می باشد که بر روی آن دیزاین های 2021 طراحی و کشیده می شود. لمینت ناخن مانند ژلیش ناخن از خدمات پرطرفدار ناخن در سالن های زیبایی است.

لمینت روشی جدید در سیستم کاشت ناخن می باشد برای افرادی که ناخن طبیعی دوست دارند که در این روش عیوب ناخن طبیعی (از جمله کوتاهی صدف ناخن طبیعی و کوتاهی قد ناخن،نازکی یا شکنندگی ناخن،برای برجسته کردن ناخن،و به طور کلی برای زیباتر شدن ناخن طبیعی)استفاده میشود

در سالن تهرانپارس می توانید بهترین فرم و نوع از لمینت ناخن را تجربه کنید .

ترمیم ناخن در تهرانپارس

همانطور که می دانید کاشت ناخن نیازمند ترمیم مداوم است . رعایت نکات بهداشتی و ایمنی برای حفظ سلامتی ناخن ها امری ضروری است . شما در سالن های تخصصی ناخن تهرانپارس می توانید از تجربه ناخنکارای زبده و ماهر در این زمینه بهره مند شوید و بهترین ترمیم ها را تجربه کنید .

برای گرفتن قیمت یا شماره ناخنکار مرتبط تماس بگیرید تا قیمتهای جدید را دریافت کنید .

دلیل شکستگی ناخن را هم بدانید

مساله دیگری که وجود دارد شکستن ناخن هاست. این مشکل را چگونه می توان حل کرد؟

این مساله معمولا 2 علت دارد؛ یکی بحث ژنتیک است و دیگری بحث تغذیه. افرادی که تغذیه ناکافی دارند و رژیم های سفت و سختی می گیرند، معمولا بیشتر دچار این مشکل می شوند. از طرف دیگر، ممکن است بیماری های پوستی ای مثل بیماری پسوریازیس وجود داشته باشد که در اثر آن ناخن ها هم زرد و هم شکننده می شوند. به هر حال، تغذیه در این مورد بسیار اهمیت دارد و نباید نادیده گرفته شود. مثلا رژیمی که آهن آن کم باشد، می تواند باعث نازکی و شکنندگی ناخن شود که با مصرف سبزیجات برگ سبز تیره مانند اسفناج، گوشت قرمز و تخم مرغ می توان از آن جلوگیری کرد. ویتامین B کمپلکس نیز در بهبود بخشیدن به وضعیت ناخن های شکننده مفید است.

توجه داشته باشید که عادات شما هم نقش مهمی در این میان دارند و متهم اصلی، قرار گرفتن بیش از حد ناخن در معرض آب است. مرطوب کردن مداوم دست و ناخن با آب در اثر شستن بیش از حد دست، شستن ظروف، البسه و نظافت منزل بدون استفاده از دستکش می تواند شکنندگی ناخن را بیشتر کند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران ، تهرانپارس
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران ، تهرانپارس

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران