بهترین دوره آموزش کراتین مو در مشهد

بهترین دوره آموزش کراتین مو در مشهد

خراسان رضوی ، مشهد
درباره ما

آموزش کراتینه و صافی مو در مشهد

در دوره آموزش کراتینه مو مشهد هنرجوان با یک روند کامل صافی و احیای مو آشنا می‌شوند که به منظور صاف کردن مو، افزایش زیبایی و سلامت مو طراحی شده است. این دوره شامل آموزش‌های جامعی مانند شناخت انواع موها، ریباندینگ مو، کراتینه مو، گلوبال و نانوگلوبال، بوتاکس مو و پروتئین تراپی می‌باشد.

هدف اصلی این دوره، آموزش افراد ماهر و متخصصی است که با جدیدترین تکنیک‌ها و به صورت تخصصی، توانایی اجرای تمام شاخه‌های رشته صافی و احیا را دارند. در این دوره، هنرجوان ابتدا با انواع مو و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شوند و سپس با روش‌های مختلف صاف کردن مو، از جمله ریباندینگ، گلوبال، بوتاکس مو و پلکس تراپی، با توجه به نوع مو، آشنا می‌شوند. یکی از نکات حائز اهمیت در این دوره، نحوه اتو کشیدن مو است. هنرجوان نیاز دارند که نحوه صحیح اتو کشیدن مو، قرار گرفتن اتو روی مو با دقت و فیکس کردن اتو روی ریشه مو را به خوبی یاد بگیرند.

سرفصل های دوره آموزش کراتین مو در مشهد:

  •     معرفی انواع برند ها
  •     شناخت انواع موها
  •     شناخت روش های صافی و احیای مو
  •     آموزش گلوبال مو
  •     آموزش صافی و احیا مو
  •     آموزش پروتئین درمانی
  •     آموزش ویتامینه مو
  •     آموزش ریباندینگ مو
  •     آموزش کراتین مو
  •     آموزش نانوگلوبال مو
  •     بررسی تفاوت کراتین ، کراتین صافی، کراتین احیا و بوتاکس
  •     آموزش نحوه مواد گذاری با برندهای مختلف و کاربردهای مختلف مواد
  •     آموزش بوتاکس مو

با ارائه مدرک فنی و حرفه ای و بین المللی

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید تماس با پشتیبانی 09361315308

نحوه برگزاری دوره:

در این دوره آموزش کراتینه مو، کلاس ها به سه صورت برگزار می شود: خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی. طبق قوانین فنی حرفه ای، تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر تشکیل می شود.

در این مجموعه، تلاش ما برای بهبود رضایت هنرجو در زمینه آموزش و یادگیری است. بنابراین، به صورت نامحدود (حضوری و غیر حضوری) آنها را پشتیبانی و حمایت می کنیم. همچنین، به درخواست هنرجو مدل و مواد از طرف آکادمی تامین می شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز

ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل موارد زیر می شود: اتوی موی مخصوص صافی مو، سشوار، مواد مخصوص کراتینه مو و ریباندینگ مو، حوله و پیش بند یک بار مصرف، ماسک موی مخصوص، روغن آرگان و شامپوی بدون سولفات می شود.

بعد از اتمام دوره صاف کردن مو، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره صاف کردن مو شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای، ریباندینگ مو، کراتینه مو، بوتاکس مو و پروتئین تراپی را برای انواع موها انجام دهید. در نهایت پس از شرکت دردوره آموزش صافی و احیا، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

حداقل 8 مورد وجود دارد که یک متخصص کراتینه، صافی یا احیای مو باید بداند و تمامی موارد زیر را می‌توانید با شرکت در دوره آموزش کراتین مو در مشهد بیاموزید.

  1. بازسازی و احیای عمیق مو + درمان موهای ضعیف یا شکسته
  2. شناخت انواع مواد کراتینه و تخصص در موادگذاری
  3. مهارت در آنالیز ساختار انواع مو
  4. شناخت تمامی روش‌های کراتینه، صافی و احیای مو
  5. تخصص در انجام انواع تراپی سرد و گرم
  6. تسلط بر مراقبت‌های لازم برای مو بعد از صافی و احیا
  7. آشنایی با تمام عوارض کراتینه، صافی یا احیای مو
  8. توانایی کار با وسایل مورد نیاز کراتینه مثل اتوی مو، سشوار

هزینه آموزش کراتین مو در مشهد

هزینه آموزش کراتین مو نسبت به بسیاری از مهارت‌های آرایشگری به طور کلی بیش از حد بالا نیست. با توجه به اینکه می‌توانید با صرف زمان و هزینه مناسب در این مهارت تخصصی به تبحر کافی دست یابید، آموزش کراتین مو از جمله گزینه‌های جذاب برای توسعه حرفه‌ی آرایشگری شما می‌باشد.

آموزش کراتین مو در مشهد به عنوان نماینده رسمی سازمان فنی حرفه‌ای، دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله کراتین مو برگزار می‌کند. پس از اتمام این دوره، شما می‌توانید مدرک فنی حرفه‌ای را نیز دریافت کنید. با دریافت مدارک مذکور، شما می‌توانید با مهارت کافی وارد بازار کار آرایشگری شوید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: خراسان رضوی ، مشهد
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
خراسان رضوی ، مشهد

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران