آموزش کوتاهی مو در مشهد

آموزش کوتاهی مو در مشهد

خراسان رضوی ، مشهد
درباره ما

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد

آموزش کوتاهی مو به صورت صفر تا صد در آموزشگاه آرایشگری زنانه مشهد توسط بهترین مربیان فنی حرفه ای برگزار می‌شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به کوتاهی مو از جمله: آموزش آماده سازی موی مشتری قبل از شروع کار، آموزش کوتاهی پایه، آموزش پیتاژ مو، آموزش کوتاهی با موزر، آموزش كوتاه كردن چتري، آموزش کاهش حجم موها و آموزش انواع مدل های کوتاهی مو می شود.

هدف اصلی این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که قادر به اجرای تمام تکنیک‌های کوتاهی مو بر اساس خواست و سلیقه مشتری و طبق عکس‌های ژورنالی باشند. این دوره به هنرجوانان این امکان را می‌دهد تا به عنوان آرایشگران حرفه‌ای و خلاق، در صنعت زیبایی و آرایش موفق عمل کنند.

سرفصل های دوره کوتاهی مو

آناتومی سر و صورت شناخت زوایای سر
انواع فاندیشن ها مدیریت مشتری مداری
پیکسی یا همان کرنلی کوتاهی لاین یا همان زاویه صفر
لیر یا لایه ای لاین گرد
لاین مربع لاین مثلث
لیر زاویه تند کوتاهی پایه
کوتاهی ویولت کوتاهی کرنلی
دستورالعمل‌های بهداشتی اصلاح مو آموزش دست گرفتن و استفاده از قیچی
اتو و صاف کردن موی سر اصول خشک کردن مو

نوع کلاس‌های دوره کوتاهی مو

در این مجموعه، کلاس‌های دوره کوتاهی مو به سه صورت برگزار می‌شوند:

  • خصوصی: در این نوع کلاس، تعداد نفرات بین ۱ تا ۳ نفر می‌باشد.
  • نیمه خصوصی: در این نوع کلاس، تعداد نفرات ۳ تا ۸ نفر می‌باشد.
  • گروهی: در این نوع کلاس، تعداد نفرات از ۸ تا ۱۵ نفر می‌باشد.

رضایت هنرجو در آموزش و یادگیری

ما در این مجموعه سعی داریم تا رضایت هنرجو را در زمینه آموزش و یادگیری بهتر بالا ببریم. بنابراین، به صورت نامحدود (حضوری و غیر حضوری) آنها را پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

در طی این دوره شما با را با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  1.         دستورالعمل های بهداشتی
  2.         نحوه درست قرارگیری قیچی
  3.         اصول صحیح خشک کردن مو
  4.         اصول صحیح اتو کردن و صاف کردن مو
  5.         برش انواع موهای بلند و متوسط
  6.         انواع مدلهای لیر
  7.         نحوه صحیح قیچی زدن برای حجم گیری مو

بعد از اتمام دوره کوتاهی مو، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره کوتاهی مو، شما قادر خواهید بود با تسلط کامل و به صورت حرفه‌ای، کوتاهی مو را با روش‌های متنوع برای تمام اندازه‌ها و فرم‌های مختلف مو برای مشتریان انجام دهید. این مهارت به شما امکان می‌دهد تا به راحتی در زمینه آرایش مو مشتریان خود را خوشحال و راضی کنید.

با شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو، شما قادر خواهید بود به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خود را بهبود بخشید. این دوره به شما این امکان را می‌دهد که به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای و ماهر در زمینه کوتاهی مو به فعالیت بپردازید.

همچنین، در این دوره با مهم‌ترین متدهای روز آموزش کوتاه کردن موی زنانه آشنا خواهید شد. این شامل کوتاهی مو ژورنالی، انواع کوپ‌های مختلف مانند کوپ فارا، کوپ کرنلی، کوپ قارچی، کوپ لیر ترکیبی، کوپ سیبل، کوپ آناناسی، کوپ لیزری، کوپ ریحانا، کوپ ناموزون (کوپ فانتزی)، کوپ ستاره‌ای، کوتاهی کلوش، انواع چتری فشن و عروسکی، پیتاژهای تخصصی برای پر حجم نمایان کردن مو، موخوره گیری مو جهت از بین بردن وزی، موخوره گیری مو بدون کوتاهی قد مو و کوتاهی مو با موزر می‌باشد. این آموزش‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به عنوان یک آرایشگر ماهر و خلاق، در زمینه آرایش مو بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنید.

آموزش کوتاهی مو با مدرک فنی حرفه‌ای

با پرطرفدار شدن لاین کوتاهی مو بیشتر، سالن‌ها دنبال کسانی هستند که دارای مدرک‌ فنی‌حرفه‌ای باشند که تخصص کافی در این زمینه را داشته باشند. چرا که کوتاهی مو کار بسیار حساسی است و نیاز به مهارت خاصی دارد. اما نکته مهم اینجاست که شما چگونه مدرک فنی‌حرفه‌ای و بین‌المللی اخذ نمایید؟

در آموزش کوتاهی مو در مشهد پس از گذراندن دوره کوتاهی مو ، به شما مدرک فنی حرفه ای ارائه می کنیم. این مدرک به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای در زمینه کوتاهی مو فعالیت کنید و در سالن‌های بزرگ به کار بگیرید.

آموزش صفر تا صد کوتاهی مو از مبتدی تا حرفه ای

در دوره آموزش کوتاهی مو در مشهد تمامی آموزش‌های مورد نیاز برای کوتاهی مو به صورت کاملاً عملی به هنرجویان آموزش داده می‌شود. این دوره از صفر تا صد، از مبتدی تا حرفه‌ای، آموزش کوتاهی مو زنانه را فرا می‌گیراند. هدف این دوره این است که پس از گذراندن آن با موفقیت، شما به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای تمامی مدل‌های کوتاهی مو را به صورت تخصصی بدانید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: خراسان رضوی ، مشهد
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
خراسان رضوی ، مشهد

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران