آموزش صفر تا صد طراحی و کاشت ناخن در ساری | سمیه جعفری

آموزش صفر تا صد طراحی و کاشت ناخن در ساری | سمیه جعفری

مازندران ، ساری بعد از پیام نور چهار جنب گالری مجد
درباره ما

آموزش صفر تا صد کاشت ناخن لاین ژل و لاین پودر در ساری

کاشت ناخن سمیه جعفری

یکی از کارهای پرطرفدار مربوط به زیبایی کاشت ناخن است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ناخن های ضعیف، شکننده و یا بدشکل دارید کاشت ناخن به شما کمک زیادی خواهد کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای انجام کاشت ناخن، شاید شماهم به دنبال یادگیری این شغل پردرآمد باشید، در این مقاله به معرفی بهترین مرکز آموزش صفر تا صد طراحی و کاشت ناخن در ساری پرداخته ایم پس تا انتها همراه ما باشید:

بهترین فرصت برای علاقمندان به کاشت ناخن و کسب درآمد

تمامی وسایل آموزش با سالن می باشد…

موارد آموزشی

تئوری کاشت ناخن، بستر سازی درست، مانیکور سالنی، مانیکور روسی، ژلپولیش ناخن طبیعی، لمینت ناخن طبیعی، حجیم سازی ناخن، کاور ناخن، کاشت ناخن، ترمیم ناخن، ریموو ناخن کاشت، استندگلس فول گلس، بی بی بومر و طراحی

کاشت ناخن طراحی و کاشت ناخن در ساری معمولا 4 مرحله اساسی دارد:

  • زیرسازی
  • موادگذاری
  • سوهان کشی
  • طراحی ناخن

مرحله اول: زیرسازی

برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود. این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد. معمولا در این مرحله سطح ناخن از چربی ها، پوست های اضافه و مواد اضافی پاک میشود و با خراش دادن امکان چسبندگی مواد بالاتر خواهد رفت.

مرحله دوم : مواد گذاری

شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است. شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد.

1- یک قلم مناسب انتخاب کنید، با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید.

2- مواد را به درستی بردارید. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند. غلظت مواد در این مرحله بسیار مهم است.

3- نحوه صحیح مواد گذاری و حرکت قلم امری بسیار مهم است. در دوره ی آموزشی باید نحوه صحیح حرکت قلم و ایجاد سطح درست بر روی ناخن آموزش داده شود.

4- ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. بنابراین این مرحله را به درستی انجام دهید.

مرحله سوم : سوهان کشی

این مرحله برای داشتن کاشت یکدست و زیبا بسیار مهم است. در این مرحله شما با سوهان برقی و سر سوهان مخصوص فرم ناخن دلخواه مشتری را شکل خواهید داد.

مرحله چهارم : طراحی ناخن

آخرین مرحله کاشت ناخن، مرحله طراحی است. لزوم این مرحله بسته به درخواست و سلیقه مشتری می باشد.

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در ساری

مرکز کاشت ناخن سمیه جعفری در ساری یکی از مراکز معتبر و متخصص ارائه انواع خدمات آموزش طراحی و کاشت ناخن در ساری به خانم‌های علاقمند به زیبایی و عروس خانم‌ها است، در این مرکز زیبایی پرسنل با تجربه و متخصص با بهترین متریال کاشت و دیزاین ناخن آماده پذیرایی از کاربران علاقمند به دریافت خدمات ناخن هستند، جدیدترین متدهای کاشت ناخن در ساری ، طراحی‌های ژورنالی و روز دنیا و خدمات حرفه‌ای و استثنایی مانیکور و پدیکور در محیط امن، آرام و کاملا بهداشتی این سالن زیبایی حرفه ای با قیمت‌های مناسب و رقابتی برای خانم‌هایی که به زیبایی دست‌های خود اهمیت می‌دهند ارائه می‌شود.

مدیریت: خانم سمیه جعفری

برای رزرو نوبت و دریافت انواع خدمات کاشت ناخن در ساری با شماره های درج شده تماس بگیرید

همچنین بخوانید: آموزش کاشت ناخن رشت

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09113549402
  • نشانی: مازندران ، ساری بعد از پیام نور چهار جنب گالری مجد
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
مازندران ، ساری بعد از پیام نور چهار جنب گالری مجد

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران