فر مو همدان | مرکز تخصصی فر مو در همدان | فر مو دائم همدان

فر مو همدان | مرکز تخصصی فر مو در همدان | فر مو دائم همدان

همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه
درباره ما

فر مو همدان | مرکز تخصصی فر مو در همدان | فر مو دائم همدان |‌فر مو زنانه همدان

مراکز تخصصی فر مو برای خانم‌ها در بسیاری از شهرهای دنیا وجود دارند. این مراکز تخصصی به منظور ارائه خدمات فر کردن مو به صورت حرفه‌ای و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدیدتر و بهترین ابزارهای فر کردن مو ایجاد شده‌اند. این مراکز برای افرادی که به دنبال فر کردن موهای خود با شیوه‌های مدرن و جذاب هستند، بهترین گزینه می‌باشند.

مراکز تخصصی فر مو برای خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد حجم و شکل دلخواه در موهای خانم‌ها هستند. این مراکز با داشتن تیمی از کارشناسان متخصص و آرایشگران حرفه‌ای، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت عالی و با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته ارائه می‌دهند.

OFF30

سالن زیبایی بانوی ایرانی

آرایشگاه زنانه بانوی ایرانی با چندین سال سابقه تخصص در گریم عروس و میکاپ در محیطی بهداشتی و گرم ، پرسنل مجرب و دلسوز ، روابط عمومی بالا ، کیفیت بالای خدمات و مناسب با بودجه و سلیقه مشتری واقع در شهرک مدنی همدان آماده ارائه خدمات تخصصی زیبایی به بانوان عزیز و گرامی می باشد.

با کادر فوق تخصصی و حرفه ای

خدمات آرایشی و پیرایشی شامل :  مرکز تخصصی هاشور با جدیدترین و بروز ترین متد روز دنیا – انواع رنگ موی تخصصی – کراتین مو – احیای مو – انواع اپیلاسیون – خدمات عروس – گریم و میکاپ تخصصی – انواع شینیون باز و بسته با جدیدترین طرح های بروز دنیا – انواع کوتاه و کوپ – خدمات کاشت و طراحی ناخن – خدمات پوست و زیبایی – خدمات ابرو – اکستنشن – انواع رنگ و لایت و مش – اصلاح ابرو و صورت

فرمو همدان فرمو همدان
میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه

شماره واتساپ: 09227875114

شماره تماس جهت رزرو و هماهنگی : 09182144858

سالن زیبایی بانوی ایرانی

اولین مرکز تخصصی فر مو در استان همدان صافی و احیا مو با مواد گیاهی بدون بو و گاز بدون فرمالین کار با تمامی دستگاه های تراپی مو کاملا رایگان انجام میشود کوتاهی بعد از کراتین یا قبل از کار رایگان تمامی کار ها با ماندگاری بالا کاملا تضمیینی انجام میشود

خدمات ما

چنج فر مو
انواع فر مو دائم و موقت
احیای موهای فر
احیای موهای اسیب دیده
انواع روش های درمان مو و اسکالپ سر

در این مرکز، مشتریان می‌توانند انواع مختلفی از فر کردن مو را تجربه کنند. برخی از روش‌های محبوب فر کردن مو در این مراکز عبارتند از:

  1. فر کدن مو با استفاده از فرز: در این روش، از فرز‌های خاصی استفاده می‌شود که با دوراندن آنها به سمت موها، موهای شما فر می‌خورند.
  2. فر کردن مو با استفاده از برس‌های خاص: در این روش، با قرار دادن موهای شما بر روی برس‌های خاص و سپس با کشیدن برس به سمت بالا، موهای شما فر می‌خورند.
  3. فر کردن مو با استفاده از مواد شیمیایی: در این روش، از مواد شیمیایی خاصی مانند پراکسید هیدروژن استفاده می‌شود تا موهای شما فر بخورند.

به علاوه، در این مراکز، می‌توانید از خدماتی دیگری همچون رنگ کردن مو، کوتاه کردن مو، حالت دادن به موها و غیره نیز استفاده کنید. همچنین، برخی از مراکز تخصصی، با توجه به داشتن طراحان متخصص در زمینه‌های مختلف، خدمات آرایشی و استایلینگ نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

در این مراکز تخصصی، طرفداران مد و آرایش می‌توانند با داشتن تیمی از کارشناسان متخصص، نکات و راهکارهای مختلفی را در زمینه‌ی خدمات آرایشی و مرتبط با موها به دست آورند. همچنین، با استفاده از محصولات مخصوص موهای خود، می‌توانند به حفظ و بهبود سلامت موهای خود نیز کمک کنند.

به طور کلی، مراکز تخصصی فر مو برای خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد شکل و حجم دلخواه در موهای خانم‌ها هستند. با مراجعه به این مراکز، می‌توانید به سرعت و با کیفیتی بالا، به دست زیبایی و استایل مد نظیر خود برسید. بهترین راه برای یافتن مراکز تخصصی فر مو برای خانم‌ها، مطالعه نظرات و تجربیات دیگران، مشاوره با دوستان و آشنایان و همچنین استفاده از موتورهای جستجوی اینترنتی است. قبل از انتخاب مرکز تخصصی فر مو، بهتر است با کارشناسان و آرایشگران مرکز مورد نظر مشورت کنید و پیش از هر چیز، به صورت دقیق نیازهای خود را مطرح کنید تا بتوانند بهترین روش‌ها و راهکارهای فر کردن مو را برای شما ارائه دهند. همچنین، مطمئن شوید که مرکز تخصصی فر مویی که انتخاب می‌کنید، از محصولات با کیفیت و ابزارهای پیشرفته استفاده می‌کند تا بهترین نتایج را برای شما به ارمغان آورد

فرمو همدان فرمو همدان فرمو همدان

قیمت فر دائم مو در همدان بر چه اساس تعیین می‌شود؟

از نکات مهم در تعیین قیمت فر مو می‌توان به مواردی مانند نوع و جنس موهای شما و قد مو اشاره نمود.

بانوی ایرانی تخصصی‌ترین و اولین مرکز فر دائم در همدان می‌باشد. بانوی ایرانی با کسب بالاترین رتبه رضایت مشتری و با استفاده از بهترین برندها و کادری کاملا حرفه‌ای برای خدمات فر دائم همه روزه حتی ایام تعطیل (برای رفاه حال شما عزیزان شاغل) در خدمت شما بانوان زیبا می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09227875114 ، 09182144858
  • نشانی: همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 20 شب
همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران