بهترین سالن تخصصی عروس در همدان | بانوی ایرانی

بهترین سالن تخصصی عروس در همدان | بانوی ایرانی

همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه
درباره ما

بهترین سالن زیبایی عروس در همدان | سالن تخصصی عروس در همدان

سالن زیبایی بانوی ایرانی

آرایش کردن و زیبا به نظر رسیدن در جشن‌ها و مهمانی‌ها برای همه خانم‌ها بسیار مهم است و این موضوع در روز عروسی بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین سالن زیبایی عروس در همدان هستید با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

OFF30

بهترین سالن تخصصی عروس در همدان

امروزه شاهد گسترش فعالیت های سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه در سطح کشور هستیم. سالن زیبایی بانوی ایرانی با سابقه بالای فعالیت خود و اخذ مجوز های لازم از اتحادیه آرایشگران و همچنین تعیین نرخ های مصوب اتحادیه برای خدمات خود همراه با داشتن پرسنل با تجربه و محیطی شاد، آرام و بهداشتی معتبر بودن خود را همواره ثابت کرده و مورد اعتماد مشتریان قرار گرفته است. هدف بهترین سالن تخصصی عروس در همدان سالن بانوی ایرانی با ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن به مشتریان عزیز خود می باشد.

آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی به وسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود.

بهترین سالن تخصصی عروس در همدان

ویژگی پرسنل سالن زیبایی و تخصصی عروس در همدان

کادر مجرب، دارا بودن مجوز های بهداشتی رعایت بهداشت محیطی و بهداشت فردی در سالن ، ضد عفونی کردن ابزار بعد از هر استفاده ، رضایت مشتری ها ، حسن شهرت ، خوش قولی ، برخورد مناسب مدیر سالن و سایر کارکنان ، مشاهده ی نمونه کارهای قبلی و… فاکتور های زیادی برای تبدیل شدن یک سالن زیبایی به برند معتبر وجود دارد. در این سالن عروس تمامی پرسنل با سابقه فعالیت و تجربه بالا مشغول به کار هستند. گفتنی است که پرسنل آرایشگاه تخصصی عروس همدان همگی مجرب بوده و بهترین کیفیت در لاین های مختلف خدمات را به شما ارائه میکنند.

بهترین سالن زیبایی عروس در همدان بهترین سالن زیبایی عروس در همدان بهترین سالن زیبایی عروس در همدان

چرا انتخاب بهترین سالن زیبایی عروس در همدان

قیمت مناسب: این سالن زیبایی، با داشتن مجوز های رسمی از اتحادیه آرایشگران، خدمات  خود را طبق نرخ اتحادیه به مشتریان ارائه می دهد

کادر مجرب: تمامی خدمات در سالن زیبایی همدان توسط پرسنل فوق تخصصی و با سابقه های درخشان انجام می شود

محیط مناسب: سالن زیبایی عروس همدان ، همواره بر برقراری محیط سالم و آرام برای مشتریان خود تاکید داشته است

کوتاه ترین زمان: زمان را یکی از معیار های اصلی رضایت مشتریان میداند لذا تمامی خدمات در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد

بهترین سالن زیبایی عروس در همدان

خدمات آرایش و میکاپ عروس

بهترین سالن زیبایی عروس در همدان ضمن ارائه بهترین و تخصصی‌ترین خدمات به مشتریان، از به روزترین تکنیک‌های آرایشی برای عروس‌ها استفاده می‌کنند. به طور معمول آرایش عروس شامل موارد زیر هستند که با توجه به نیاز مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • میکاپ و گریم صورت
  • اصلاح صورت و ابرو
  • پاکسازی پوست
  • کانتورینگ صورت
  • رفع نقایص صورت با استفاده از تکنیک‌های آرایشی
  • کاشت مژه
  • لیفت ابرو

قیمت و هزینه آرایش عروس در همدان

قیمت آرایش عروس با توجه به سالن انتخابی مشتری و نوع خدماتی که درخواست می‌کند، متفاوت است. به طور کلی هر سالن مواد آرایشی خاصی را استفاده می‌کند و هزینه دستمزد متفاوتی را دریافت می‌کند و این موضوع می‌تواند بر هزینه کلی آرایش عروس تأثیر بگذارد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بهترین سالن تخصصی عروس در همدان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

سالن زیبایی بانوی ایرانی در شهرک مدنی همدان

 

آرایشگاه زنانه بانوی ایرانی با چندین سال سابقه تخصص در گریم عروس و میکاپ در محیطی بهداشتی و گرم ، پرسنل مجرب و دلسوز ، روابط عمومی بالا ، کیفیت بالای خدمات و مناسب با بودجه و سلیقه مشتری واقع در شهرک مدنی همدان آماده ارائه خدمات تخصصی زیبایی به بانوان عزیز و گرامی می باشد.

با کادر فوق تخصصی و حرفه ای

خدمات آرایشی و پیرایشی شامل :  مرکز تخصصی هاشور با جدیدترین و بروز ترین متد روز دنیا – انواع رنگ موی تخصصی – کراتین مو – احیای مو – انواع اپیلاسیون – خدمات عروس – گریم و میکاپ تخصصی – انواع شینیون باز و بسته با جدیدترین طرح های بروز دنیا – انواع کوتاه و کوپ – خدمات کاشت و طراحی ناخن – خدمات پوست و زیبایی – خدمات ابرو – اکستنشن – انواع رنگ و لایت و مش – اصلاح ابرو و صورت

میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه

شماره واتساپ: 09227875114

شماره تماس جهت رزرو و هماهنگی : 09182144858

ی

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09182144858 ، 09182144858
  • نشانی: همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 20 شب
همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران