بهترین کراتین کار در همدان | مرکز تخصصی کراتین بانوی ایرانی

بهترین کراتین کار در همدان | مرکز تخصصی کراتین بانوی ایرانی

همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه
درباره ما

بهترین کراتین کار در همدان | کراتین کار در همدان | کراتین کار تخصصی در همدان | قیمت کراتین مو در همدان

با پیشرفت دنیای مد و فشن و به کار بردن رنگ موهای مختلف ، همچنین انواع مواد حالت دهنده موها و همینطور استفاده مداوم از اتوهای مو و سشوارها میزان آسیب رساندین به موها نیز به حداکثر رسیده است و طبیعتا در چنین شرایطی کراتین مو می تواند راهگشای مشکلات بوجود آمده در ساختار موها باشد. در واقع کراتین مو می تواند ساختار بهم ریخته ، آسیب دیده و خشک شده مو را بهبود بخشد و همینطور میزان رطوبت موجود در موهای شما را بالا ببرد.

این روزها استفاده نکردن از رنگ موهای مختلف و همینطور اتوهای مو و بابلیس و سشوار اجتناب ناپذیر است پس باید هر از چند گاهی پس از استفاده مداوم از این محصولات مجددا حال موهای خود را به کمک کراتین مو خوب کنیم. کراتین مو ماده کراتین را به موهای شما تزریق می کند ، در واقع کراتین ماده ای است که به طور طبیعی در موهای انسان ها و حیوانات نیز وجود دارد و هر چه میزان آن بیشتر باشد موها نرم تر و صاف تر و هر چه میزان آن کمتر باشد موها فر و مجعد می شوند. پس در نظر داشته باشید هر زمان که آسیب رسیده به موها به قدری شد که احساس کردید موها دیگر ساختار قبل را ندارد می توانید از روش درمانی کراتین مو استفاده نمایید. البته روش های دیگری نیز برای صاف کردن موها وجود دارد و هیچکدام از این روش ها خاصیت درمانی و احیای کراتین مو را ندارد و تمامشان شیمیایی هستند. کراتین مو تنها روش موجود می باشد که نه تنها شیمیایی نیست بلکه خاصیت درمانی و احیای موها را نیز داراست.

OFF20

سالن زیبایی بانوی ایرانی در شهرک مدنی همدان

 آرایشگاه زنانه بانوی ایرانی با چندین سال سابقه تخصص در گریم عروس و میکاپ در محیطی بهداشتی و گرم ، پرسنل مجرب و دلسوز ، روابط عمومی بالا ، کیفیت بالای خدمات و مناسب با بودجه و سلیقه مشتری واقع در شهرک مدنی همدان آماده ارائه خدمات تخصصی زیبایی به بانوان عزیز و گرامی می باشد.

با کادر فوق تخصصی و حرفه ای

خدمات آرایشی و پیرایشی شامل :  مرکز تخصصی هاشور با جدیدترین و بروز ترین متد روز دنیا – انواع رنگ موی تخصصی – کراتین مو – احیای مو – انواع اپیلاسیون – خدمات عروس – گریم و میکاپ تخصصی – انواع شینیون باز و بسته با جدیدترین طرح های بروز دنیا – انواع کوتاه و کوپ – خدمات کاشت و طراحی ناخن – خدمات پوست و زیبایی – خدمات ابرو – اکستنشن – انواع رنگ و لایت و مش – اصلاح ابرو و صورت

میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه

شماره واتساپ: 09227875114

شماره تماس جهت رزرو و هماهنگی : 09182144858

بهترین کراتین کار در همدان

اگر موهای آسیب ‌دیده دارید و می‌خواهید تغذیه بیشتری برای آن‌ ها فراهم کنید، با مراجعه سالن زیبایی بانوی ایرانی، بهترین کراتین کار در همدان می توانید ساختار مو را تقویت و مقاومت و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود ببخشید. با موخوره مبارزه کنید و موهای صاف تری داشته باشید. موها تغذیه و آبرسانی بیشتری پیدا می کنند و به حفظ رنگدانه های مو و همچنین درخشندگی کمک می کند. به طور خلاصه، با تجدید و تقویت موهای شما از درون و بیرون شادابی را به موهای شما می بخشد.

علاوه بر محصولات حاوی کراتین، درمان های فشرده مختلفی با این ماده وجود دارد که موها را صاف و نرم و براق نگه می دارد. در واقع هر چه موهای آسیب دیده و وز بیشتری داشته باشید، نتایج آن بیشتر قابل توجه خواهد بود. اثر بهترین کراتینه مو در اصفهان معمولاً بین 6 ماه تا یکسال است ، تقریباً به محصول، متخصصی که آن را اعمال می‌کند و مراقبت های در خانه بستگی دارد.

نکات مهم برای افزایش ماندگاری کراتین مو

  • 1.شامپو بدون سولفات و ماسک مخصوص کراتین بعد از شستشو
  • 2. آب استخر بخاطر کلر در آب و دکلره اثر کراتین را از بین میبرد
  • 3.پانزده روز بعد از کراتین |میتوان موها را رنگ کرد
  • 4. از رنگهای بدون آمونیاکاستفاده کنید
  • 5. بعد از کراتین کردن، حتما بعداز حمام وگرفتن آب موها با باد ملایم سشوار موهاراخشک کنید

چه زمانی به کراتین مو نیاز است؟

کراتینه مو امروزه یکی از درمان تراپی های موست. تراپی های زیادی امروزه برای موها با توجه به نیاز موها انجام می شود که کراتینه مو بنوعی ابتدایی ترین و اصلی ترین آنهاست. وقتی موها حالت طبیعیشان را از دست می دهند کراتینه کردن یک نیاز اساسی است . استفاده از مواد شیمیایی ، نظیر شوینده های شیمیایی و بکارگیری مواد رنگ موی شیمیایی از عمده دلایل از دست رفتن کراتین موهاست که کراتینه مو در مراکز کراتینه را طلب می کند .

خدمات تخصصی سالن بانوی ایرانی

بوتاکس حرفه ای
کراتین سرد
کراتین گرم
با بهترین مواد امریکایی و برزیلی بدون عوارض ریزش و تضمینی
صافی و احیا مو صد درصد
ریباندینگ (صافی ژاپنی)
پلکس تراپی
اپوکسی تراپی
اکسیژن تراپی
کلیه خدمات فوق به صورت تضمینی در سالن زیبایی بانوی ایرانی توسط بهترین کراتین کار در همدان  ارائه می گردد.
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09227875114 ، 09182144858
  • نشانی: همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10 صبح الی 20 شب
همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران