بهترین مرکز رنگ و لایت در همدان | بانوی ایرانی

بهترین مرکز رنگ و لایت در همدان | بانوی ایرانی

همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه
درباره ما

بهترین مرکز رنگ و لایت در همدان | بهترین خدمات رنگ و مش مو درهمدان | بهترین رنگ کار مو در همدان | دکلره تخصصی در همدان | رنگ و لایت همدان

از آرایش ها و خدمات خاص مو در سالن های زیبایی میتوان به رنگ و لایت اشاره کرد که با انجام رنگ و لایت می توانید موهای خود را ابریشمی و جلوه خاصی ببخشید در شهر همدان مراکز تخصصی رنگ و لایت فراوانی وجود دارد که به صورت تخصصی و با وجود تیم حرفه ای و با تجربه می‌توانند بهترین رنگ و لایت ها را بر روی موی زیبای شما انجام دهند. با ما همراه شوید تا بهترین مرکز تخصصی رنگ و لایت در همدان را به شما معرفی کنیم:

انواع خدمات مرکز تخصصی رنگ و لایت همدان

رنگ کردن مو کاری بسیار تخصصی است و برای به دست آمدن نتیجه دلخواه جدای شناخت رنگ ها آرایشگران لاین رنگ مو نیازمند شناخت ترکیب رنگ ها، تناژ آن ها، شناخت انواع متد های رنگ مو و لایت ها و تاثیر سایه های رنگ ها بر انواع پوست است در مرکز تخصصی رنگ و مش و لایت تهران آرایشگران مجرب و باتجربه ای که در لاین رنگ مو با توجه به این نکات خدمات رنگ مو را به صورت حرفه ای ارائه می دهند.

  • انواع رنگ و لایت فوق تخصصی
  • انواع مش (مش فویل، سوییت مش ومش های ریلی)
  • آمبره ،سامبره ،بالیاژ وهیدن لایت
  • لایت دیزاینر
  • های لایت، لولایت ، سان لایت و هیدن لایت….
  • بوتاکس مو ، اولاپلکس تراپی ، کراتینه و ریباندینگ،پروتیین تراپی
  • ارائه کلیه خدمات رنگ و لایت همدان
  • ریشه گیری دکلره وتمام دکلره
  • آمبره ، سامبره ، بالیاژ
  • با مواد برند و خارجی بدون آسیب رساندن به موهایتان

بالیاژ مو در مرکز تخصصی رنگ و لایت همدان

بالیاژ مو در همدان از روش های جدید رنگ مو است که از شاخه های لایت مو محسوب می شود در این روش ریشه مو بسیار تیره و هرچه به ساقه و نوک مو نزدیک میشود بسیارروشن میشود در بالیاژ تقریبا نصف مو یا یک سوم مو روشن می شود. یکی از ویژگی های خوب این روش این است که به علت تیره بودن ریشه ها وقتی مو رشد میکند حالت کلی رنگ مو ها حفظ میشود.

عوامل موثر بر قیمت رنگ و لایت در همدان

عوامل متعددی هزینه رنگ مو شما را مشخص میکند اما مهمترین انها:

  1. نوع رنگ مو انتخابی
  2. تخصص آرایشگر رنگ لایت همدان
  3. مواد مورد استفاده در رنگ مو
  4. رنگ مو فعلی شما
  5. جنس مو
  6. بلندی یا کوتاهی مو

تمامی عوامل بالا در قیمت رنگ و لایت همدان موثر است و قیمت ها با توجه به تنوع روش ها متفاوت است. هزینه های رنگ و مواد روز به روز دچار تغییر می شود به همین دلیل نمیتوانیم قیمت واحدی را بیان کنیم. برای مطلع شدن از قیمت دقیق میتوانید به سالن تخصصی رنگ و لایت همدان مراجعه و یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

انواع روش های محبوب رنگ و لایت در سالن همدان

هایلایت

هایلایت به ایجاد طیفی روشن در زمینه تیره موها گفته می‌شود. به این روش که با استفاده از کلاه مش یا فویل، دسته‌های ریز یا درشت موها را جدا کرده و به کمک مواد دکلره، دکوپاژصورت می‌گیرد. سپس روی دسته‌های موی دکلره شده، رنگ‌هایی مانند رنگ‌های بلوند، دودی، زیتونی یا هر رنگ روشن دیگری در طیف‌های متنوع نسکافه‌ای، زیتونی، شرابی، ماهاگونی و … گذاشته می‌شود.

لولایت

لولایت کردن موها به عملی دقیقا برعکس هایلایت گفته می‌شود. یعنی به جای ایجاد طیف روشن در یک زمینه تیره، طیفی تیره در زمینه‌ای روشن ایجاد نماییم. برای لولایت نیز مانند هایلایت به صورت معمول از کلاه مش یا فویل استفاده می‌شود. لولایت به صورت عمده برای کسانی توصیه می‌شود که دارای موهای روشنی هستند و مایل هستند تا با مش‌های تیره، تغییری اساسی در ظاهر موهای خود ایجاد نمایند.

سان لایت

Sun به معنای خورشید است و این نامگذاری به دلیل ایجاد کره‌ای از رنگ‌های روشن و درخشان در قسمت بالایی سر، در این روش است. در سان لایت، قسمت بالایی کره سر با رنگ‌های روشن که به صورت حتم به دکلره نیاز دارند به رنگ روشن در می‌آیند، همچنین گاهی در برخی از سالن‌های زیبایی و برخی از میکاپ آرتیست‌های عروس، به ایجاد تکه‌های بلوند در یک زمینه روشن، سان لایت می‌گویند به این معنا که با کمک رنگ بلوند و بسیار روشن، تکه‌هایی روشن‌تر از زمینه روشن موها، در لابه لای آنها ایجاد می‌شود.

لایت لایه ای مو

موی لایت یک تکنیک جدید برای افرادی است که به رنگ های فانتزی مو علاقه مند هستند. در این روش یک لایه از مو را جدا میکنند. معمولا لایه زیرین مو را انتخاب میکنند و روی مو را با رنگ یکدست می پوشانند.

لایه ی موی انتخابی را دکلره میکنند و به پایه مورد نظر میرسانند. بعد روی لایه دکلره شده این ترکیب رنگین کمان را پیاده میکنند.

این تکنیک یکی از لایت های رنگ مو فانتزی، رنگارنگ جذاب است. از آن میتوان برای تمام و یا یک لایه از مو استفاده کرد.

رنگ موی لایت ترکیبی

رنگ مو ترکیبی در واقع ترکیبی از رنگ ها است که براساس اصول رنگ شناسی ساخته می شود. به این صورت که شما میتوانید با اضافه کردن رنگ ها و واریاسیون ها در پایه های مختلف، رنگ موی دلخواه خود را بسازید.

مزیت اصلی رنگ موی لایت ترکیبی این است که میتوانید تناژهای رنگی نامناسب همچون مثل زردی، قرمزی موها را پس از دکلره خنثی کنید. حواستان باشد که فرمول رنگ موی ترکیبی برای موها دکلره و ساده فرق دارد.

وی لایت

وی لایت از کلمه violet به معنی بنفش گرفته شده است. به این معنی که روی مو لایت هایی با رنگ شرابی و آلبالویی و بنفش به وجود می آید. با توجه به ترند بودن رنگ بنفش در این سال، این لایت رنگ مو را میتوان در گزینه های انتخابی خود برای داشتن موهایی جذاب و زیبا قرار داد.

سامبره در مرکز تخصصی رنگ و لایت همدان

در لایت رنگ مو سامبره، همانند آمبره، مو از تیره ترین حالت به روشن ترین رنگ می رسد. با این تفاوت که این تغییر رنگ بسیار ملایم است و با استفاده از رنگ های بیشتری صورت میگرد. مو به صورت تدریجی از ریشه تا پایین تغییر رنگ میدهد.

سالن زیبایی بانوی ایرانی

 

آرایشگاه زنانه بانوی ایرانی با چندین سال سابقه تخصص در گریم عروس و میکاپ در محیطی بهداشتی و گرم ، پرسنل مجرب و دلسوز ، روابط عمومی بالا ، کیفیت بالای خدمات و مناسب با بودجه و سلیقه مشتری واقع در شهرک مدنی همدان آماده ارائه خدمات تخصصی زیبایی به بانوان عزیز و گرامی می باشد.

با کادر فوق تخصصی و حرفه ای

خدمات آرایشی و پیرایشی شامل :  مرکز تخصصی هاشور با جدیدترین و بروز ترین متد روز دنیا – انواع رنگ موی تخصصی – کراتین مو – احیای مو – انواع اپیلاسیون – خدمات عروس – گریم و میکاپ تخصصی – انواع شینیون باز و بسته با جدیدترین طرح های بروز دنیا – انواع کوتاه و کوپ – خدمات کاشت و طراحی ناخن – خدمات پوست و زیبایی – خدمات ابرو – اکستنشن – انواع رنگ و لایت و مش – اصلاح ابرو و صورت

میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه

شماره واتساپ: 09227875114

شماره تماس جهت رزرو و هماهنگی : 09182144858

OFF20
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09182144858 ، 09182144858
  • نشانی: همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 20 شب
همدان ، میدان جهاد (دانشگاه)، چهار راه نظری، خیابان عارف قزوینی، جنب میراث فرهنگی(باغ نظری)، ابتدای کوچه جوانه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران