بهترین کراتین کار در مشهد | سالن زیبایی پــرین | فــریناز باقــری

بهترین کراتین کار در مشهد | سالن زیبایی پــرین | فــریناز باقــری

خراسان رضوی ، مشهد، بلوار فردوسی -خیابان مهدی -مهدی ۱۶ پلاک ۲۹۴
درباره ما

بهترین کراتین کار در مشهد | کراتین کار در مشهد | کراتین کار تخصصی در مشهد  | قیمت کراتین مو در مشهد

با پیشرفت دنیای مد و فشن و به کار بردن رنگ موهای مختلف ، همچنین انواع مواد حالت دهنده موها و همینطور استفاده مداوم از اتوهای مو و سشوارها میزان آسیب رساندین به موها نیز به حداکثر رسیده است و طبیعتا در چنین شرایطی کراتین مو می تواند راهگشای مشکلات بوجود آمده در ساختار موها باشد. در واقع کراتین مو می تواند ساختار بهم ریخته ، آسیب دیده و خشک شده مو را بهبود بخشد و همینطور میزان رطوبت موجود در موهای شما را بالا ببرد.

این روزها استفاده نکردن از رنگ موهای مختلف و همینطور اتوهای مو و بابلیس و سشوار اجتناب ناپذیر است پس باید هر از چند گاهی پس از استفاده مداوم از این محصولات مجددا حال موهای خود را به کمک کراتین مو خوب کنیم. کراتین مو ماده کراتین را به موهای شما تزریق می کند ، در واقع کراتین ماده ای است که به طور طبیعی در موهای انسان ها و حیوانات نیز وجود دارد و هر چه میزان آن بیشتر باشد موها نرم تر و صاف تر و هر چه میزان آن کمتر باشد موها فر و مجعد می شوند. پس در نظر داشته باشید هر زمان که آسیب رسیده به موها به قدری شد که احساس کردید موها دیگر ساختار قبل را ندارد می توانید از روش درمانی کراتین مو استفاده نمایید. البته روش های دیگری نیز برای صاف کردن موها وجود دارد و هیچکدام از این روش ها خاصیت درمانی و احیای کراتین مو را ندارد و تمامشان شیمیایی هستند. کراتین مو تنها روش موجود می باشد که نه تنها شیمیایی نیست بلکه خاصیت درمانی و احیای موها را نیز داراست.

بهترین کراتین کار در مشهد بهترین کراتین کار در مشهد
بعد از کراتین قبل از کراتین

بهترین کراتین کار در مشهد

اگر موهای آسیب ‌دیده دارید و می‌خواهید تغذیه بیشتری برای آن‌ ها فراهم کنید، با مراجعه سالن زیبایی VIP پرین، بهترین کراتین کار در مشهد می توانید ساختار مو را تقویت و مقاومت و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود ببخشید. با موخوره مبارزه کنید و موهای صاف تری داشته باشید. موها تغذیه و آبرسانی بیشتری پیدا می کنند و به حفظ رنگدانه های مو و همچنین درخشندگی کمک می کند. به طور خلاصه، با تجدید و تقویت موهای شما از درون و بیرون شادابی را به موهای شما می بخشد.

علاوه بر محصولات حاوی کراتین، درمان های فشرده مختلفی با این ماده وجود دارد که موها را صاف و نرم و براق نگه می دارد. در واقع هر چه موهای آسیب دیده و وز بیشتری داشته باشید، نتایج آن بیشتر قابل توجه خواهد بود. اثر بهترین کراتینه مو در اصفهان معمولاً بین 6 ماه تا یکسال است ، تقریباً به محصول، متخصصی که آن را اعمال می‌کند و مراقبت های در خانه بستگی دارد.

معرفی سالن زیبایی پرین

سالن زیبایی پرین VIP با مدیریت مهندس فریناز باقریه در فضای 300 متری در 2 طبقه مجزا دارای حیاط اختصاصی ارائه دهنده کلیه خدمات به صورت تخصصی میباشد.

گریم تخصصی عروس و خدمات تخصصی شنیون و میکاپ همراهی در یک طبقه مجزا به همراه امکان فیلم برداری در حیاط مجموعه برای عروس های عزیزمون

خدمات تخصصی رنگ و هایلایت (انواع تکنیک های بروز آمبره روسی، بالیاژ روسی، مولتی کالر و … توسط متخصص رنگ مو دارای مدرک انگلیس)

خدمات تخصصی تراپی مو ( احیا و درمان تخصصی موهای آسیب دیده و رفع کشسانی مو، پروتئین تراپی، طلا تراپی، کراپلکس تراپی، آنزیم، کراتین ، نانو کراتین و… توسط متخصص دوره دیده برترین اساتید ایران دارای مدرک بین المللی از انگلیس با بهترین مواد برزیلی)

انواع کوتاهی ژورنالی تخصصی، کوتاهی مدرن و اروپایی توسط متخصص کوتاهی دارای مدرک بین المللی از روسیه

آدرس: بلوار فردوسی -خیابان مهدی -مهدی ۱۶ پلاک ۲۹۴

 

بهترین کراتین کار در مشهد بهترین کراتین کار در مشهد
بعد از کراتین قبل از کراتین

جهت مشاوره و رزرو نوبت سالن زیبایی پرین تماس بگیرید: 05138826900 | 09155176670

خدمات تخصصی سالن

  • بوتاکس حرفه ای
  • کراتین سرد
  • کراتین گرم
  • با بهترین مواد امریکایی و برزیلی بدون عوارض ریزش و تضمینی
  • صافی و احیا مو صد درصد
  • ریباندینگ (صافی ژاپنی)
  • پلکس تراپی
  • اپوکسی تراپی
اکسیژن تراپی
  • کلیه خدمات فوق به صورت تضمینی در سالن زیبایی VIP  پرین توسط بهترین کراتین کار در مشهد  خانم فریناز باقریه ارائه می گردد.

 

بهترین کراتین کار در مشهد
بعد از کراتین قبل از کراتین

مزایای کراتینه کردن مو:

موهای صاف و براق: کراتین سلول‌هایی از تارهای مو که با هم همپوشانی دارند و درهم گره می‌خورند را صاف می‌کند این بدان معناست که فر موها کمتر و قابل‌کنترل‌تر می‌شود. به عبارتی با کراتین، موهایی که خشک و کمی فر هستند ظاهری براق و سالم به خود می‌گیرند. از دیگر فواید کراتین مو این است که می‌تواند دوشاخه شدن انتهای مو را کاهش دهد.

موهای قابل‌کنترل‌تر: کراتین مو باعث می‌شود که موها قابل‌کنترل‌تر باشند به‌خصوص اگر موهایی ضخیم و فر دارید. اگر عادت دارید که موهایتان را با حرارت اتو یا سشوار حالت دهید متوجه خواهید شد که موهای کراتین شده سریع‌تر خشک می‌شود؛ درواقع برای خشک شدن موهایتان به نصف زمان قبلی نیاز دارید. از طرفی چون موها در مدت‌زمان کمتری خشک می‌شوند از آسیب گرما در امان مانده و درنتیجه سالم‌تر و قوی‌تر به نظر می‌رسند.

افزایش رشد مو: رشد سریع‌تر موها یکی دیگر از فواید کراتین مو است. سالن زیبایی پرین که یکی از بهترین کراتین کارهای مشهد  شناخته می شود، می‌تواند با انعطاف و استحکام مو را افزایش دهد که به‌راحتی هم از بین نمی‌رود؛ به نظر می‌رسد که این موها سریع‌تر رشد می‌کنند زیرا دیگر انتهای آن‌ها دوشاخه و شکننده نیست.

بهترین کراتین کار در مشهد بهترین کراتین کار در مشهد
بعد از کراتین قبل از کراتین

قیمت بهترین کراتین کار مو در مشهد چقدر است؟

عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو بانوان عبارتند از بلندی یا کوتاهی مو، حجم مو ، نوع مو که طبیعی است یا رنگ و دکلره دارد، نوع مواد کراتینه مصرفی.

در مورد بلندی یا کوتاهی به این گونه است که هر چه مو بلند تر باشد باید به نسبت مواد کراتینه بیشتری نیز مصرف شود بنابراین قیمت کراتینه نیز بالا تر می رود. هر چه حجم مو زیاد تر باشد همین منوال در نظر گرفته می شود. هزینه برای موهایی که فر و وزی زیاد دارد نسبت به موهایی که کمی مجعد هستند بالاتر است. موهایی که دکلره دارند و یا ضعیف و شکننده هستند نیز نیاز به مراقبت بیشتری در اجرای کراتین دارند بنابر این ممکن است هزینه آن با موهای نچرال کمی متفاوت تر اعلام شود.

مورد بعدی که در قیمت کلی کراتینه تاثیر گذار است نوع مواد مصرفی می باشد. ما در مرکز تخصصی کراتینه مو  پرین در مشهد از بهترین برند های موجود در بازار برای صافی و احیا مو استفاده می کنیم. پیشنهاد سالن قاصدک به شما همراهان گرامی آن است که در انجام کراتینه مو حتما از بهترین مواد استفاده کنید یا از آرایشگر خود بخواهید که بهترین مواد را برای شما تهیه کند، زیرا در صورت استفاده از مواد نامرغوب و ارزان قیمت موجود در بازار نه تنها موهای شما تقویت و احیا نمی شود بلکه باعث آسیب شدید و ریزش مو می شود از این بابت بهتر است هزینه ای که برای کرایتن مو پرداخت می کنید بهترین مواد را به دست متخصصین آن برای موهای خود استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

نکات مهمی که بعد از کراتین کردن سالن زیبایی پرین در مشهد باید رعایت کنیم

  • در ابتدای امر، توصیه می‌شود عمل رنگ کردن و یا دکلره کردن موهای خود را قبل از کراتینه کردن آنها انجام دهید. و پس از رنگ کردن موهایتان نیز، بهتر است 5 تا 7 روز زمان دهید و سپس اقدام به کراتینه کردن موی خود نمایید. در این مدت رنگ موی اصلی و واقعی شما بعد از حداقل دو بار شستشو نمایان خواهد شد و امکان آسیب موها نیز بسیار کاش پیدا خواهد کرد.
  • رنگ موی شما بعد از عمل کراتینه کردن، حدود دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد، بنابراین اگر قصد رنگ کردن و کراتینه کردن هم زمان موهای خود را دارید، برای دستیابی به رنگ موی دلخواهتان، لازم است با یک آرایشگر ماهر در این زمینه مشورت کنید.
  • در حین فرایند کراتینه کردن موبه روش برزیلی مقداری گاز فرمالدهید در حین اتوکشی مو در هوا آزاد خواهد شد.بنابراین جدا توصیه می‌شود برای پیشگیری از عوارض جانبی ناشی از تنفس این گاز خطرناک، حتما از ماسک فیلتر دار استفاده کنید.
  • اگر بعد از کراتینه کردن موهایتان، تمایل به رنگ کردن آنها داشتید، دقت کنید که باید بین 15 تا 20 روز بعد از انجام کراتین صبر کنید و سپس اقدام به رنگ کردن موهای خود نمایید چرا که استفاده از رنگ مو در مدت زمان کمی پس از کراتینه کردن، ممکن است سبب آسیب دیدن وسوختن ساقه موی شما شود. مواد موجود در رنگ و اکسیدان دارای خاصیت قلیایی هستند و موجب از هم گسستگی کوتیکول‌های ساقه موی شما می‌شوند و علاوه براینکه کراتین دیگر زمان و امکان جذب شدن در ساقه موهای شما را ندارد، ساقه موی شما دچار آسیب نیز خواهد شد.
  • حدود 5 تا 8 روز بعد از کراتینه کردن موی خود، از بستن و فشار آوردن به ساقه موی خود اجتناب کنید.
  • بعد از کراتینه کردن موها، برای کمک به جذب بیشتر و سریعتر پروتئین کراتین در کوتیکول‌های ساقه موی خود، و همچنین افزایش دوام کراتین توصیه می‌شود از سرم و شامپوهای مخصوص موهای کراتینه استفاده نمایید.
  • اگر باردار هستید، اکیدا از کراتینه کردن موهای خود اجتناب کنید.چرا که مواد موجود در کراتین مو برای جنین بسیار خطرناک خواهد بود و ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری شوید.

ببشتر بخوانید: رنگ و لایت مشهد، بهترین سالن زیبایی در مشهد

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09155176670 ، 05138826900
  • نشانی: خراسان رضوی ، مشهد، بلوار فردوسی -خیابان مهدی -مهدی ۱۶ پلاک ۲۹۴
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : شنبه الی پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 19 عصر
خراسان رضوی ، مشهد، بلوار فردوسی -خیابان مهدی -مهدی ۱۶ پلاک ۲۹۴

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران