بهترین سالن کراتین مو در زعفرانیه

بهترین سالن کراتین مو در زعفرانیه

تهران ، زعفرانیه، خیابان ماکویی پور، خیابان اردیبهشت مرکزی، کوچه اردیبهشت شرقی، انتهای کوچه اردیبهشت شرقی 2 پلاک 4 سالن زیبایی نرگسین
درباره ما

کراتین مو در زعفرانیه | سالن زیبایی نرگسین

اگر موهای بسیار آسیب دیده، شکننده  ای دارید و یا به هرعلتی موهایتان نیاز به تقویت و زیباتر شدن دارد، کراتینه و احیای مو از بهترین روش های برای ترمیم موهای آسیب دیده می باشد.

خانم فرشته کریمی با سابقه در حوزه کراین و احیاء مو فعالیت می کنند. در مرکز فوق تخصصی کراتینه مو نرگسین، از برند های برتر جهان و همچنین جدیدترین دستگاه های کراتین مو از جمله مایکرومیست استفاده می شود.، مدیریت محترم سالن زیبایی نرگسین نیز خانم دکتر کشوری میباشد.

کراتین کار در زعفرانیه

کراتینه مو چیست؟

به طور خلاصه عمل کراتیه مو، به کمک یه سری از فرآیندها ماده کراتین را به موهای شما تزریق می کند و این ماده ذاتا طبیعی هست که باعث بهبود موهای آسیب دیده شما و همینطور  صاف و ابریشمی شدن موهای شما می شود.

خدمات سالن زیبایی نرگسین

ویتامین مو، احیای مو، بوتاکس، کرابوتاکس، کراتین

قیمت کراتینه کردن مو در سالن زیبایی نرگسین در زعفرانیه چقدر است؟

قیمت کراتینه مو با توجه به اندازه و حجم موهای شما متفاوت است. پیشنهاد متخصصین احیاء مو و کراتین کارهای حرفه ای با توجه به شرایط موی شما متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت ها و شرایط کراتینه مو با بهترین سالن کراتین مو نرگسین در زعفرانیه تماس بگیرید و یا در واتس آپ سوالات خود را مطرح نمایید.

مواد کراتینه سالن نرگسین

کراتین نرگسین از مواد پرایم برزیلی است کاملا گیاهی و بدون قرنطینه  با ماندگاری 6 الی 8 ماه

کراتین کار در زعفرانیه

 

مزایای کراتینه کردن مو

  • کراتینه کردن مو موجب ایجاد یک لایه محافظ بر ساقه موی شما در برابر عوامل آسیب زننده خارجی می‌شود و ساقه موی شما را از شکنندگی حفاظت کرده و مقاومت آنها را در برابر استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو و یا عوامل محیطی مثل اشعه خورشید و آلودگی محیطی افزایش خواهد داد.
  • بافت و ساختار موی شما را با پر کردن ناهمواری‌های موجود در ساختار ساقه مو و کوتیکول‌ها یکدست خواهد کرد و با این کار موجب افزایش ضخامت موهای نازک و آسیب دیده نیز خواهد شد.
  • درخشندگی و براقیت خاصی را به ظاهر موی شما خواهد بخشید که یک ویژگی نیمه دائم و طولانی مدت است و نیاز به تمدید و ترمیم روزانه نخواهد داشت.

اگر دچار بیماری و حساسیت پوستی هستید و یا دارویی خاص را مصرف می کنید، حتما متخصص کراتینه را در جریان بگذارید.

بهترین سالن کراتین مو در زعفرانیه کجاست؟

مرکز تخصصی کراتین مو نرگسین با سابقه ای درخشان در زمینه کراتین مو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این آکادمی زیبایی یکی از بهترین مراکز کراتینه مو در زعفرانیه تهران می باشد. شما می توانید در دنیای چهره ها انواع خدمات احیای مو، کراتین، پروتئین تراپی، آرگان تراپی، پلکس تراپی، ریباندینگ و …. دریافت کنید. در این مرکز اولویت، درمان و احیای موهای شما می باشد و به هیچ عنوان آسیبی به موی شما وارد نمی شود.

در صورتی که شما برای احیای مو ،صافی و کراتین مو به سالن زیبایی نرگسین مراجعه کنید، در صورتی که موهای شما اسیب دیده باشد به هیچ عنوان قبل از درمان، اقدامات مربوط به صافی انجام نمی شود زیرا آسیب بیشتری به موی شما وارد می شود. ارایه کلیه خدمات احیاء مو، صافی مو ، ریباندینگ، ماسک مو گیاهی، کراتینه مو، بوتاکس مو، پروتین تراپی مو در مرکز تخصصی کراتین مو  نرگسین در زعفرانیه تهران.

کراتینه برای چه موهایی مناسب است؟

افرادی که به هر علتی موی سرشان آسیب دیده است، از جمله استفاده از مواد شیمیای که باعث سوختگی موهایشان شده است.

ممکن است در اثر رنگ کردن مو به صورت مکرر و یا رنگ کردن با مواد بی کیفیت، مو ضعیف و شکننده شده باشد.

مو به مرور در اثر محیط و استفاده از مواد نامناسب، بدفرم، بدحالت و خشک شده است.

بنابراین از کراتینه می توان بعد از رنگ کردن مو، دکلره و.. استفاده کرد. اما در صورتی که مو به قدری آسیب دیده است که به راحتی از ریشه جدا می شود و مو کاملا مرده است نمی توان با کریتیه مو آن را احیا نمود.

کراتین کار در زعفرانیه

مراقبت های بعد از کراتین مو

موردی بسیار مهمی که وجود دارد، مراقبت‌های بعد از کراتین و پروتئین در منزل است که بر عهده خود مراجع می باشد و حتما باید آنها را به‌ درستی انجام دهد. زیرا  اگر که خوب انجام نگیرد ممکنه مو دچار آسیب شود و مجدد به حالت اولش برگردد

نکاتی که باید در منزل رعایت کنید فقط شامل استفاده از شامپوها و ماسک‌های مخصوص نیست بلکه باید موارد زیر را نیز رعایت کنید:

  • شستشوی مناسبی داشته باشید
  • مچاله نکردن و نشکستن مو سرد در داخل حمام
  • از آب بسیار داغ در زمان شستشوی مو استفاده نکنید
  • به‌صورت اصولی اقدام به شونه کردن مو کنید

تمام افراد حتی افرادی که کراتین و پروتئین انجام ندادن برای سلامت موی خود باید نکات بالا را رعایت کنند .همچنین استفاده از شامپوها، ماسک‌ها و ارگان‌های پیشنهادی برای بعد از کراتین بسیار لازم هستند و به ماندگاری و دوام بیشتر کراتین کمک می‌کند

آیا کراتین مو باعث ریزش می شود؟

در صورتی که در بهترین سالن کراتین مو در زعفرانیه برای کراتینه مو و تحت فرد متخصص و با مواد باکیفی این کار انجام شود و همینطور پس از کراتینه مو از موهایتان به خوبی مراقبت کنید، به هیچ وجه منجربه ریزش مو نمی شود.

 

مشاوره رایگان :‌فرشته کریمی

با مدیریت خانم دکتر کشوری

راه های ارتباطی: 02126806411  09127067760

آدرس سالن: زعفرانیه، خیابان ماکویی پور، خیابان اردیبهشت مرکزی، کوچه اردیبهشت شرقی، انتهای کوچه اردیبهشت شرقی 2 پلاک 4 سالن زیبایی نرگسین

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09127067760 ، 02126806411 
  • نشانی: تهران ، زعفرانیه، خیابان ماکویی پور، خیابان اردیبهشت مرکزی، کوچه اردیبهشت شرقی، انتهای کوچه اردیبهشت شرقی 2 پلاک 4 سالن زیبایی نرگسین
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10 صبح الی 18 عصر
تهران ، زعفرانیه، خیابان ماکویی پور، خیابان اردیبهشت مرکزی، کوچه اردیبهشت شرقی، انتهای کوچه اردیبهشت شرقی 2 پلاک 4 سالن زیبایی نرگسین

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران