تولیدی درب آسانسور و درب لولایی در تهران

تولیدی درب آسانسور و درب لولایی در تهران

تهران
درباره ما

تولیدی درب آسانسور در تهران

هر آسانسور از اجزاء مختلفی مانند ریل، درب، کابین، موتور، تابلو فرمان، قطعات مکانیک و راه اندازی آسانسور تشکیل شده است. درب آسانسور از اصلیترین و پرکاربردترین قطعات در سیستم آسانسور می باشد که جنبه زیبایی و ایمنی در آسانسور دارد. وظیفه درب آسانسور جلوگیری از سقوط افراد به داخل چاه و حفاظت از جان مسافران می باشد. نصب درب آسانسور بعد از مرحله نصب آهن کشی و ریل آسانسور انجام می گیرد. انتخاب درب متناسب با سیستم آسانسور شما بسیار مهم بوده و به عواملی مانند نوع کاربری ساختمان، مشخصات چاهک، سلیقه شخصی، قیمت و … بستگی داشته و دقت بسیاری در نصب درب آسانسور باید کرد.

به هنگام سوار شدن بر آسانسور، درب و کابین اولین قسمتی است که خواهید دید و زیبایی درب و قدیمی و جدید بودن آن و یا سالم و خراب بودن آن موجب دید منفی یا مثبت به آسانسور و حتی کل ساختمان خواهد شد.

انواع مختلف درب آسانسور مانند درب های تلسکوپی، سانترال، سینوسی و اتوبوسی در برندهای مختلف ایرانی و خارجی و صفر تا 100 قطعات آسانسور، از قبیل انواع موتور مانند موتور آسانسور بهران 6/1 kw، موتور kw 6/1 sr5، موتور آسانسور الکو 6/1 kw، انواع ریل مانند ریل آسانسور MF چین T5-T9، ریل مونته فرو ایتالیا T5-T9، ریل آسانسور چیلیک ترک T5-T9، ریل ساورا اسپانیا T5-T9، ریل آسانسور MF چین T16 و انواع کابین آسانسور مانند کابین تمام استیل و کابین MDF استیل در شرکت آسانسور افق خدمت مشتریان محترم عرضه و به سراسر ایران ارسال می شود. در ادامه به معرفی ویژگی ها و عملکرد انواع درب و به خصوص درب آسانسور لولایی خواهیم پرداخت.

درب آسانسور در حالت کلی به دو نوع درب طبقه و درب کابین تقسیم می شود که به صورت یکپارچه عمل می کنند. در هر ایستگاه یک درب طبقه و برای کابین یک درب که با کابین حرکت می کند در نظر گرفته می شود. البته در بعضی از ساختمانها بنا بر دلیل معماری خاص، ممکن است کابین دارای دو درب باشد. نوع درب طبقه و کابین و سایز و جهت آن به نوع کاربری ساختمان و اندازه چاهک و آیتم های استانداردی بستگی دارد.

در سیستم آسانسور برای طبقات از درب های اتوماتیک و لولایی و برای کابین از انواع درب های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مانند درب های سانترال، تلسکوپی، اتوبوسی و سینوسی می توان استفاده کرد.

در تقسیم بندی دیگری درب آسانسور را می توان از لحاظ مکانیکی به انواع زیر تقسیم کرد:

  • درب های تمام اتوماتیک
  • درب های نیمه اتوماتیک

در آسانسورهای تمام اتوماتیک درب طبقات و کابین بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک و خود به خود باز و بسته می شوند و در ساختمانهایی که مشکل فضا ندارند بیشتر استفاده می شود. درب تمام اتوماتیک زمان تردد را به حداقل رسانده و سرعت ورود و خروج به کابین را افزایش داده است.

درب های تمام اتوماتیک در دو نوع تمام اتوماتیک تلسکوپی و تمام اتوماتیک سانترال در بسیاری از ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. درب های تمام اتوماتیک سانترال از وسط باز شو و درب های تمام اتوماتیک تلسکوپی به یک جهت باز و بسته می شوند.

در آسانسورهای نیمه اتوماتیک درب طبقات به صورت لولایی بوده که توسط کاربر به صورت دستی، و درب کابین به صورت اتوماتیک و خود به خود باز و بسته می شود. در سیستم درب های نیمه اتوماتیک زمان تردد نسبت به درب تمام اتوماتیک بیشتر بوده و در ساختمان هایی که فضای محدود و عرض کم دارند بیشتر استفاده می شود و به علت ارزان بودن نسبت به سیستم تمام اتوماتیک در ساختمانهای با تعداد طبقات کم و متراژ پایین بیشتر از آن استفاده می شود. در سیستم نیمه اتوماتیک برای درب طبقات از درب های لولایی در انواع گوناگون که تنوع رنگ و طرح بالایی دارند استفاده شده و برای کابین از درب های سینوسی و اتوبوسی و تلسکوپی استفاده می شود.

انواع درب های نیمه اتوماتیک آسانسور:

  • درب نیمه اتوماتیک تلسکوپی: در این سیستم برای طبقات از درب لولایی و برای کابین از درب نیمه اتوماتیک تلسکوپی استفاده می شود.
  • درب نیمه اتوماتیک اتوبوسی : در این سیستم برای طبقات از درب لولایی و برای کابین از درب نیمه اتوماتیک اتوبوسی استفاده می شود.
  • درب نیمه اتوماتیک سینوسی: در این سیستم برای طبقات از درب لولایی و برای کابین از درب نیمه اتوماتیک سینوسی استفاده می شود.

برای مشاوره و سفارش خرید انواع درب های آسانسور تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با شماره های شرکت تماس گرفته یا به شماره واتساپ شرکت پیام دهید. همکاران ما در اسرع وقت پیش فاکتور خدمت شما ارسال خواهند کرد.

با مراجعه به لینک لیست قیمت درب آسانسور نوین سیستم و لیست قیمت درب آسانسور یاران با قیمت به روز درب های نیمه و تمام اتوماتیک این برندها آشنا شوید.

تا حالا با درب آسانسور و مشخصات آن آشنا شدیم و حالا با مزایا، معایب و ابعاد و اندازه و بقیه ویژگیهای درب لولایی آسانسور به خصوص درب لولایی طرح ساده آشنا خواهیم شد.

درب لولایی آسانسور طرح ساده

درب لولایی قدیمی ترین مدل درب می باشد که در سیستم نیمه اتوماتیک به عنوان درب طبقات در آسانسور از آن استفاده می شود. این درب ها ظاهری زیبا دارند و در طرح، سایز و رنگ های گوناگون در شرکت آسانسور افق تولید می شوند. درب لولایی بسیار پرکاربرد و سیستم ساده ای دارد و به خاطر قیمت ارزان آن نسبت به درب های تمام اتوماتیک، در انواع آسانسورهای هیدرولیک، گیرلس، گیربکسی و بالابرها استفاده فراوان دارد. قیمت مناسب این درب باعث شده که مورد توجه کارفرماها و پیمانکاران ساختمان قرار بگیرد و در بسیاری از ساختمان ها و مجتمع های مسکونی از این درب استفاده نمایند.

 

اطلاعات تماس
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 17
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران