آموزش وردپرس در بابل | آموزشگاه رباتیک ایران

آموزش وردپرس در بابل | آموزشگاه رباتیک ایران

مازندران ، بابل، میدان کارگر به سمت کشوری، روبروی ماکروویو، جنب فروشگاه جانبو
درباره ما

آموزش وردپرس در بابل

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به کاربران امکان میزبانی و ایجاد وب‌سایت را می‌دهد. معماری وردپرس بر اساس یکپارچه‌سازی افزونه و قالب (فریم ورک) است؛ بنابراین می‌توانید باتوجه‌به بخش کسب‌وکار، بازاریابی، انتشارات و وبلاگ، مالی یا فروشگاه آنلاین، یک قالب از وب‌سایت مورد نظر خود ایجاد کنید.

به‌طورکلی، طراحی وب‌سایت شامل مراحل مختلفی از جمله تجزیه‌وتحلیل نیازمندی‌ها، طراحی صفحه و گرافیک، برنامه‌نویسی و تست و پشتیبانی وب‌سایت است. در بابل شرکت‌هایی هستند که در زمینه طراحی و توسعه وب فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها با استفاده از آخرین فن آوری‌ها، وب‌سایت‌هایی باکیفیت حرفه‌ای و قابل‌دسترس ایجاد می‌کنند.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ بابل آموزش برنامه نویسی سی شارپ بابل

راه های ارتباطی

091195148820113222447701132223929
آدرس ما: بابل، میدان کارگر به سمت کشوری، روبروی ماکروویو، جنب فروشگاه جانبو
ساعت فعالیت : شنبه الی سه شنبه 9 الی 21 | چهارشنبه 9 الی 20  | پنجشنبه 9 الی 16
 WWW.KHANEROBOTIC.IR

 آموزش وردپرس فارسی در بابل

سیستم های مدیریت محتوا در بابل ابزارهای وب هستند که به صاحبان کسب‌وکار و طراحان سایت اجازه می‌دهد تا سایت های خود را توسعه و پیاده‌سازی کنند، کسب درآمد کنند و خدمات خود را با دانش کمی در زمینه کدنویسی اما خلاقیت بالا ارائه دهند. سیستم های ویرایش مانند وردپرس، جوملا، دروپال و غیره  ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آنها را متمایز می‌کند.

یکی از ویژگی‌های اصلی وردپرس پشتیبانی کامل از زبان فارسی است؛ بنابراین در اولین مراحل نصب وردپرس در بابل از شما می‌خواهد که زبان وردپرس خود را مشخص کنید. پس از انتخاب فارسی، وب‌سایت ما به همان زبان آماده خواهد شد.

آموزش وردپرس بابل

 آموزش وردپرس روی لوکال هاست در بابل

Localhost تعریف کاملی از قابلیت نصب و پیکربندی یک سایت در رایانه شخصی شما است که با استفاده از آن می‌توانید دقیقاً  یک سایت آنلاین در رایانه خود ایجاد کنید.

طراحی وب‌سایت در هاست محلی  در بابل می‌تواند دلایل خاص خود را داشته باشد. ممکن است شما در حال یادگیری وردپرس هستید و هنوز نمی‌خواهید دامنه و هاست بخرید. یا قصد دارید اول وب‌سایت خود را بر روی سیستم خود طراحی و مشکلات آن را حل کنید و سپس روی دامنه و هاست آن را نصب کنید. در هر دو صورت هر یک از این موارد شامل شرایط فعلی شما می‌شود و این آموزش می‌تواند مشکل شما را حل کند.

 آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته در بابل

در این دوره رایگان وردپرس یاد می‌گیرید که چگونه به‌راحتی برای خود یک وب‌سایت طراحی کنید و با آن وارد دنیای تجارت الکترونیک شوید. آموزش طراحی سایت با وردپرس در بابل می‌تواند از طرق مختلف برای شما درآمد به ارمغان بیاورد. همچنین می‌توانید در بخش‌های مختلف شروع به کار کنید.

از جمله اینکه می‌توانید یک وب‌سایت برای خود ایجاد کنید و محصول یا خدماتی را بفروشید. همچنین می‌توانید وب‌سایت‌هایی برای افراد دیگر ایجاد کنید و برای طراحی و پشتیبانی وب‌سایت پول دریافت کنید. زمانی که طراحی سایت را یاد بگیرید، کار شما در شرکت‌های مختلف برای شما راحت‌تر می‌شود و حتی می‌توانید این دانش را با آموزشگاه‌های مختلف به اشتراک بگذارید و کسب درآمد کنید.

آموزش نصب وردپرس در بابل

قبل از شروع آموزش و طراحی سایت وردپرس در بابل باید اطلاعات کافی در مورد نحوه ایجاد وب‌سایت داشته باشید. سایت شما باید در یک مکان ذخیره و نگهداری شود؛ یعنی وب‌سایت شما میهمان یک میزبان (هاست) می‌شود. هاست به یک نوع میزبان حرفه‌ای می‌گویند که باتوجه‌به فضایی که برای وب‌سایت خود نیاز دارید، باید حافظه ذخیره‌سازی تهیه کنید. برای خرید هاست باید به شرکت‌های هاستینگ مراجعه کنید تا سایت شما را نصب و راه‌اندازی کنند.

 آموزش نصب قالب وردپرس

در داشبورد وردپرس بخشی با عنوان Themes (قالب) برای نصب تم‌ها، سفارشی‌سازی، فعال‌سازی و غیرفعال‌کردن تم‌ها وجود دارد.

از هر قالبی که می‌خواهید استفاده کنید، آن را به‌راحتی با دکمه فعال‌سازی فعال کنید تا ظاهر وب‌سایت شما تغییر کند.

بر اساس تنظیماتی که قالب شما در این بخش ارائه می‌دهد، تمام بخش‌های قالب خود را با دکمه سفارشی‌سازی سفارشی کنید.

برای تغییر قالب وردپرس در بابل، ابتدا باید قالب خود را در هاست آپلود کنید و پس از آپلود قالب، آن را فعال کنید. به‌طورکلی دو راه‌حل برای نصب قالب‌های وردپرس وجود خواهد داشت. یکی اینکه قالب خود را از مخزن وردپرس نصب کنید و دیگری نصب قالب سفارشی است.

 بهترین آموزشگاه آموزش وردپرس در بابل

آموزش وردپرس در بابل یکی از بهترین موارد آموزشی است که در سراسر این شهرستان در آموزشگاه‌های مختلف تدریس می‌شود. بهترین آموزشگاه آموزش وردپرس نیز آموزشگاه رباتیک ایران می باشد.

بهترین استاد آموزش وردپرس در بابل

در حوزه آموزش وردپرس در بابل، استادان متعددی وجود دارند. اما بهترین استاد بر اساس تجربه و نظرات کاربران مشخص می‌شود.

در انتخاب استاد مناسب، عواملی مانند تجربه و مهارت استاد، نظرات سابقه شرکت‌کنندگان در دوره‌ها، و همچنین موقعیت و زمان برگزاری دوره‌ها را مورد توجه قرار دهید.

سخن آخر

به‌راحتی می‌توان گفت که وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است که بیش از 43 درصد از وب‌سایت‌های دنیا با استفاده از وردپرس ساخته شده‌اند. اما محبوبیت آن بی‌دلیل نیست، زیرا WordPress بسیار امن است، استفاده از آن آسان و نیازی به برنامه‌نویسی یا مهارت‌های کامپیوتری ندارد.

آدرس:

بابل، میدان کارگر به سمت کشوری، روبروی ماکروویو، جنب فروشگاه جانبو

مدیریت:

مهندس احسان سلامی

شماره تماس:

09119514882 01132223929

ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه 9 الی ۲۰ _ پنجشنبه 9 الی 18

درصد تخفیف:

ندارد

رباتیک بابل
عملکرد ما

از ما بهترین‌ها را بخواهید

رضایت مشتریان
91%
تنوع خدمات
92%
پشتیبانی
93%
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09119514882 ، 01132223929
  • نشانی: مازندران ، بابل، میدان کارگر به سمت کشوری، روبروی ماکروویو، جنب فروشگاه جانبو
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : ۸ صبح الی ۹ شب
مازندران ، بابل، میدان کارگر به سمت کشوری، روبروی ماکروویو، جنب فروشگاه جانبو

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران