اجاره داربست فلزی شهر قدس | 09129461483  یگانه | ارزان قیمت

اجاره داربست فلزی شهر قدس | 09129461483 یگانه | ارزان قیمت

تهران ، شهر قدس میدان امام حسین پارکینگ امام رضا
درباره ما

اجاره داربست فلزی شهر قدس | نصب داربست در شهر قدس | نصاب داربست در شهر قدس | شماره تماس داربست فلزی در شهرقدس

داربست فلزی نوعی سازه قوی و مطمئن می باشد که در اکثر مواقع دقیقا همانی است که یک مشتری نیاز دارد . معمولا عموم مردم بر این باور هستند که سازه داربست فلزی فقط برای ساختمان های در حال ساخت مورد استفاده قرار می گیرد . در این قسمت قصد داریم توضیحاتی از موارد استفاده داربست برای دیگرکارها را به شما مشتریان عزیز توضیح دهیم . داربست نمای ساختمان ها : اینگونه داربست ها برای ساختمان های در حال ساخت اجرا می شود که به سنگ کارها / سیمان کارها / کامپوزیت کارها / جوش کارها / برق کارها و کسانی که احتیاج به دسترسی به فضای خارجی یک ساختمان دارند اجازه دسترسی می دهد . نکته ایمنی : برای ساختمان هایی که ارتفاع بالای ۳۰ متر را دارند اجرای عملیات کفراژ بندی برای مهار داربست نما الزامی است . حفاظ یا جان پناه ساختمانی : معمولا ساختمان هایی که در محدوده تردد عابران پیاده , وسایل نقلیه و اساسا در محدوده پر خطر است احتیاج به جان پناه یا حفاظ دارد . حفاظ نوع دیگری از سازه های فلزی است که برای جلوگیری از خطرات احتمالی توسط پرسنل داربست بند گروه پایدار اجرا می شود . کفراژبندی : کفراژ نوعی متفاوت از نصب داربست است که موارد استفاده بالایی دارد که در نظر داریم به تعدادی از این موارد اشاره داشته باشیم . کفراژ برای مهار نمای ساختمان ها : معمولا ساختمان هایی که نصب سازه فلزی آن بیش از ۳۰ متر می باشد احتیاج دارد سازه ای پشت آن نصب شود تا از خطرات احتمال مثل چپ شدن داربست و لرزش های داربست جلوگیری شود و باعث مهار کامل سازه می شود .

داربست فلزی یگانه
انجام کلیه امور داربست | نما، سوله، زیر بتن، کفراژ، چهارپایه جرخ دار ثابت
تابلو سردر مغازه و تبلیغاتی
پیچ و رولپلاک سنگ نما و اجاره تخته بنای

اجاره داربست فلزی شهر قدس

در ساختمان های با ارتفاع کم و در قسمت های داخلی، از داربست های کوتاه و با وزن پایین استفاده می شود. معمولا در این موارد دو عدد بشکه و یک یا دو تخته زیر پا قرار داده می شود. این کار اصولی و ایمن محسوب نمیشود بخصوص هنگامی که از بشکه به صورت خوابیده استفاده شود زیرا چرخش اتفاقی بشکه، احتمال سقوط ناگهانی کارگر را به دنبال خواهد داشت. با دو عدد نردبان دوطرفه و تخته زیرپایی، داربستی موقت برای کارهای سبک می سازند. قرار دادن ظرف ملات، مصالح سنگین مانند آجر، بلوک، … بر روی این داربست مجاز نمی باشد. حداکثر ارتفاع مجاز و قانونی این گونه داربست ها ۳ متر خواهد بود. تعمیرکاران و نقاشان این امکان را دارا می باشند که برای کارهای موضعی، از داربست های چهارپایه ای فلزی چرخدار ( سکوی کار متحرک ) استفاده نمایند .

داربست های بلند فلزی در شهر قدس

این داربست ها را با لوله های فولادی به قطر ۵ سانتیمتر با حداقل ضخامت ۴ میلیمتر و بست ها مربوط مونتاژ می نمایند. با وصل کردن لوله ها به یکدیگر به وسیله بست ها در زمانی بسیار اندک می توان داربستی ثابت و قدرتمند و محکم به وجود آورد و از آن برای کار در ارتفاع استفاده نمود. برای جلوگیری از واژگون شدن؛ باید داربست را به طریق مناسبی به دیوارهای ساختمان مهار کرد. حداکثر فاصله دو مهار ۶ متر میباشد .

هزینه های اجرای داربست فلزی در شهر قدس

۱- ارتفاع انواع داربست ۲- حجم انواع داربست ۳- محل نصب انواع داربست ۴- امکان دسترسی به لوازم ( جنس کشی ) , ۵- تغییر فاصله های استاندارد و عرفی انواع داربست ۶- مهاری خور داربست ۷-نوع فعالیت ( داربست زیر بتن … داربست نماسازی ) و … / به شکل عمومی هزینه های اجاره داده میشود

 

آدرس :‌شهر قدس میدان امام حسین پارکینگ امام رضا

راه های ارتباطی

09129461483 09013570030
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09129461483 ، 09013570030
  • نشانی: تهران ، شهر قدس میدان امام حسین پارکینگ امام رضا
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 24 ساعته
تهران ، شهر قدس میدان امام حسین پارکینگ امام رضا

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران