اجاره ماشین عروس کلاسیک تهران | تعرفه روزانه 1402

اجاره ماشین عروس کلاسیک تهران | تعرفه روزانه 1402

تهران
درباره ما

اجاره ماشین کلاسیک در تهران | اجاره ماشین عروس کلاسیک تهران

اجاره ماشین عروس کلاسیک یکی از پرطرفدارترین خدمات ما می باشد که ما در جهت کمک به زوج های جوان و ساختن یک خاطره ی خوب و به یاد ماندنی، اجاره این ماشین ها را در سه دسته لوکس ، اقتصادی و کلاسیک به دو صورت بدون راننده و با راننده امکان پذیر نموده ایم که هرکدام شامل شرایط و قوانین خاصی می باشند . برای مساعدت بیشتر با جوانان، در اجاره ماشین عروس بدون راننده، کافه رنت از داماد هیچگونه ودیعه ای دریافت نمی کند. علاوه بر اجاره ماشین عروس ما ، امکان گل آرایی خودرو و خدمات طراحی دسته گل عروس را نیز برای شما فراهم می کند.

خودرو های کلاسیک و قدیمی همیشه جایگاهی فراتر از وسیله نقلیه در بین اذهان داشته و مورد توجه و علاقه طیف گسترده ای از اشخاص فرهیخته بوده است .
ما با تیم متخصص و با تجربه و خودروهای بی نظیر و نادری که در اختیار داریم برای علاقه مندان به این ماشین ها شرایطی فراهم کنیم که بتونن این خودرو ها رو اجاره کنن و برای کارای مختلف از جمله اجاره ماشین عروس کلاسیک قدیمی در تهران استفاده کنند.اجاره ماشین عروس کلاسیک قدیمی تهران در مجموعه ما با بیشترین تنوع و گستردگی و آسان ترین شرایط برای زیباتر شدن مراسم های شما . در مجموعه ما خودرو های بی نظیر با بهترین کیفیت و تخصصی ترین تیم در مورد اجاره ماشین عروس کلاسیک قدیمی استفاده کنند.

بطور تخصصی در زمینه « اجاره ماشین های کلاسیک قدیمی » و « موتور های وسپای کلاسیک» در خدمتتون هستیم، اجاره ماشین کلاسیک در برند ها و رنگ های مختلف و منحصر به فرد جهت برگزاری مراسمات لوکس و خاص. جهت اجاره انواع ماشین های کلاسیک از جمله ماشین کادیلاک آمریکایی قدیمی ، جگوار، شورلت و فولکس

با ماشین های کلاسیک در خاطره ها ماندگار میشوید!

.✅بخاری، سیستم صوتی و حتی « کولر » برای محافظت از ارایش عروس ✓

.✅امکان بازدید خـودرو قبل ازعقد قرارداد
—-آدرس ما تهرانپارس هست —-

خدمات ما:

✅کلیپ فرمالیته
کویر و جنگل
✅سوپرایز و تولـد،
تیزر های تبلیغاتی
✅افتتاحیه ها و..

❌در این مجموعه هیچگونه هزینه ای بابت کارواش و راننده دریافت نمیشه❌

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09192005150 ، 02188606395
  • نشانی: تهران
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 الی 20
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران