اعلام حریق شیراز

اعلام حریق شیراز

فارس ، شیراز
درباره ما

مراکز تخصصی فروش و نصب سیستم های اعلام حریق در شیراز

سیستم اعلام حریق شیراز یک سیستم ایمنی است که در ساختمان‌ها و اماکن عمومی نصب می‌شود به منظور شناسایی، اعلام و کنترل حریق‌ها. این سیستم شامل تجهیزاتی مانند دتکتورهای حریق، آژیرها، گردآورنده‌های دود و دستگاه‌های اطفاء حریق می‌شود.

در سیستم اعلام حریق، دتکتورهای حریق به وسیله شناسایی دود، حرارت یا تغییرات شیمیایی در محیط، به نظام کنترلی سیستم اعلام حریق اطلاع می‌دهند. سپس، نظام کنترلی اقدام به فعال سازی آژیرها و گردآورنده‌های دود می‌کند و افراد را از وقوع حریق و خطرات آتش سوزی آگاه می‌کند. همچنین، سیستم اعلام حریق می‌تواند به دستگاه‌های اطفاء حریق نیز اطلاع دهد تا این دستگاه‌ها به صورت خودکار فعال شوند و به سرعت حریق را خاموش کنند.

استفاده از سیستم اعلام حریق، در کاهش خسارات ناشی از حریق‌ها و حفاظت از جان و اموال افراد بسیار مؤثر است. به همین دلیل، نصب و نگهداری منظم این سیستم در ساختمان‌ها و اماکن عمومی الزامی است.

شماره تماس اعلام حریق شیراز

نصب سیستم‌های اعلام حریق، بر اساس محیط و نیازهای هر مکان متفاوت است و برای نصب این سیستم‌ها، بهتر است که از کارشناسان متخصص در این زمینه استفاده شود. کارشناسان با بررسی محیط و شناخت دقیق نیازهای محل، بهترین مکان‌ها برای نصب سیستم اعلام حریق را انتخاب می‌کنند. همچنین، در محیط‌هایی که احتمال وقوع حریق بیشتر است، نصب سیستم اعلام حریق بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند در نجات جان و اموال افراد مؤثر باشد.

 خدمات سیستم اعلام حریق شامل:

سیستم اعلام حریق شیراز آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی، فروش، و اجرای خدمات امنیتی و حفاظتی می باشد.

سیستم اعلام حریق

  • انواع مرکز کنترل کانونشنال و آدرس پذیر
  • انواع دتکتورهای دودی اپتیکال، حرارتی دما ثابت، حرارتی دما افزایشی، مولتی،
  • و هشدار دهنده گاز مونو اکسید کربن
  • آژیر و آژیر فلاشر
  • شستی اعلام حریق
  • ریموت اندیکاتور

هزینه سیستم های اعلام و اطفا حریق در شیراز؟

هزینه سیستم‌های اعلام و اطفا حریق در شیراز بستگی به متراژ و نوع ساختمان، نوع دستگاه‌های مورد نیاز و نوع سیستم اعلام و اطفا حریق دارد. به طور کلی، هزینه نصب یک سیستم اعلام حریق شامل هزینه دستگاه‌های دتکتور، آژیر، گردآورنده دود و دیگر تجهیزات لازم، هزینه نصب و زیرساخت‌های مورد نیاز، هزینه نصب کابل‌ها و هزینه کارشناسی و نگهداری است.

به طور متوسط، هزینه نصب یک سیستم اعلام حریق در یک ساختمان به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع در شیراز، حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است. اما باید توجه داشت که هزینه نصب سیستم اعلام و اطفا حریق بستگی به شرایط و نیازهای هر ساختمان و مکان خاص دارد و ممکن است در برخی موارد هزینه بیشتر یا کمتری نسبت به این مبلغ باشد.

همچنین، هزینه نگهداری و تعمیرات دوره‌ای سیستم اعلام و اطفا حریق نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا نگهداری و تعمیرات منظم در ایمنی و عملکرد بهینه سیستم تأثیر بسزایی دارد.

انواع سیستم‌های اعلام حریق شیراز شامل:

دتکتورهای حریق:

این دستگاه‌ها به منظور تشخیص حریق و دود در محیط نصب می‌شوند و به طور خودکار سیگنال اعلام حریق را به سیستم ارسال می‌کنند.

آژیرها:

این دستگاه‌ها با فعال شدن سیگنال اعلام حریق، صدای بلندی را تولید می‌کنند تا افراد را از وقوع حریق آگاه کنند.

گردآورنده‌های دود:

این دستگاه‌ها به منظور جمع‌آوری دود در محیط نصب می‌شوند و به طور خودکار سیگنال اعلام حریق را به سیستم ارسال می‌کنند.

سیستم‌های اعلام حریق آدرس‌پذیر:

در این نوع سیستم، هر دتکتور حریق به طور جداگانه به سیستم متصل می‌شود و برای تشخیص دقیق تر مکان حریق، اطلاعاتی مانند نام و مکان دقیق دتکتور در سیستم ثبت می‌شود.

سیستم‌های اعلام حریق بی‌سیم:

این نوع سیستم برای محیط‌هایی که نصب کابل‌های سیمی دشوار است، مناسب است و از طریق ارتباط بی‌سیم سیگنال‌های اعلام حریق را ارسال می‌کند.

سیستم اعلام و اطفا حریق خوب چه ویژگی های دارد؟

  • سنسور آژیر بی مورد : معمولا  سیستم اعلام و اطفا حریق بی کیفیت بدون دلیل آلارم و آژیر می دهند.
  • خدمات پس از فروش و گارانتی به مدت طولانی داشته باشد.
  • کار با آن برای کار بر ساده باشد.
  • کیفیت ساخت بالای قطعات
  • حساس به گاز و دود باشد
  • قدرت اطفا حریق آن بالا باشد.
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: فارس ، شیراز
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
فارس ، شیراز

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران