بهترین آژانس هواپیمایی در رشت | آژانس هواپیمایی گلسار رشت

بهترین آژانس هواپیمایی در رشت | آژانس هواپیمایی گلسار رشت

گیلان ، رشت برج گلسار طبقه 4
درباره ما

بهترین آژانس هواپیمایی در رشت | آژانس هواپیمایی بلوار گیلان | آژانس هواپیمایی گلسار رشت

تعداد آژانس های مسافرتی در رشت بسیار زیاد است و انتخاب برترین آنها که بتواند تورهای داخلی یا خارجی شما را به نحو احسن ارائه و اجرا نماید کاری بس دشوار. بسیاری از کسانی که در حال برنامه ریزی جهت مسافرت هستند، احتمالا به دنبال بهترین آژانس هواپیمایی در رشت می گردند. ما در این صفحه به معرفی بهترین آژانس های مسافرتی مجری تورهای داخلی رشت و بهترین آژانس های مسافرتی مجری تورهای خارجی رشت می پردازیم:

خدمات آژانس هواپیمایی در رشت

آژانس هوایی مسافرتی توماج

بهترین آژانس‌ مسافرتی رشت خدمات متنوعی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. این خدمات شامل ارائه بلیط هواپیما، قطار، کشتی و اتوبوس، رزرو هتل، خدمات گردشگری، تورهای مختلف سیاحتی و زیارتی و… می‌شود.

همچنین، بسیاری از آژانس‌های مسافرتی علاوه بر ارائه خدمات داخلی، تورهای خارجی را نیز پوشش می‌دهند. این تورها می‌توانند شامل تورهای تفریحی، تورهای تاریخی، تورهای فرهنگی، تورهای طبیعت‌گردی و… باشند.

ویژگی‌های بهترین آژانس هواپیمایی رشت

همانطور که شما هم می‌دانید بهترین آژانس هواپیمایی در رشت و هر کجای ایران و دنیا دارای معیارها و ویژگی‌هایی‌ست که آن را از دیگر شرکت‌ها مجزا می‌کند. خدمات‌رسانی حرفه‌ای، انجام امور بین‌المللی و کسب رضایت مشتری تنها بخشی از ویژگی‌های بهترین آژانس مسافرتی رشت است. با ما همراه باشید تا متمایزترین این موارد را با هم بشناسیم.

مدیریت حرفه‌ای

اولین عاملی که یک آژانس مسافرتی را به یک شرکت موفق تبدیل می‌کند، مدیران حرفه‌ای آن است. مدیران یک شرکت مسافرتی خوب باید حقوق مشتری را رعایت کرده و به واسطه‌ ارتباطات حرفه‌ای که با دیگر شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری دارند، خدمات بیشتری را در اختیار مسافران قرار دهند.

مجوز سازمان گردشگری | بهترین آژانس مسافرتی رشت

اگرچه تنها آژانس‌هایی که مجوز گردشگری داشته باشند اجازه‌ فعالیت دارند، با این حال برخی آژانس‌ها از مجوز معتبری برخوردار نیستند. بنابراین داشتن مجوز سازمان گردشگری معتبر یکی از اصل‌های مهم برای تبدیل شدن به یک آژانس مسافرتی موفق است. آژانس‌های مسافرتی به واسطه‌ این مجوز معتبر باید مشکلات پیش آمده برای مسافران را برطرف کرده و پیگیر شکایت‌های وارده باشند.

برخورداری از کادر مجرب و حرفه‌ای

از جمله معیارهای مهم در موفقیت یک آژانس مسافرتی حرفه‌ای بودن کارکنان آن است. این حرفه‌ای بودن به منزله‌ جلب اعتماد مسافر و ارائه‌ مشاوره‌های درست و مفید به آنان می‌باشد.

برخورداری سیستم انعطاف‌پذیر | بهترین آژانس مسافرتی رشت

یک شرکت مسافرتی خوب باید از سیستمی کاملا سازگار و انعطاف‌پذیر برخوردار باشد تا بتواند به خدمات مختلفی متناسب با نیاز مسافر دسترسی داشته باشد. به عبارت دیگر شرکت مسافرتی باید بتواند متناسب با آنچه مسافر نیاز دارد تورها، خدمات، بلیط‌های پرواز، هتل‌ها و… را در اختیار مسافر قرار داده و از ارائه‌ تعدادی گزینه‌ غیر قابل تغییر خودداری کند.

خوش برخوردی

از دیگر ویژگی‌های یک آژانس مسافرتی موفق این است که کارکنان آن با اخلاق و خوش برخورد باشند و در کمال ادب و حوصله به معرفی تورها و خدمات خود برای مسافران بپردازند. کارکنان باید با صبر و حوصله تمامی گزینه‌های موجود در رابطه با تورهای مسافرتی و خدمات را در اختیار مسافران قرار داده و علاوه بر مزیت‌های هر یک از خدمات‌ها، معایب آن را نیز به مسافران گوشزد کنند. خوش برخوردی کارکنان می‌تواند سبب جذب مشتری بیشتر نیز گردد.

پاسخگویی سریع و درست | بهترین آژانس مسافرتی رشت

یک آژانس مسافرتی خوب باید بتواند به سوالات مسافران در اسرع وقت پاسخ داده و در رابطه با هر سوال کاملا شفاف‌سازی کند. یک شرکت مسافرتی حرفه‌ای باید به زمان‌بندی مسافران اهمیت داده و در صورت بروز هر گونه کنسلی، در اسرع وقت به مسافران اطلاع‌رسانی کرده و برنامه‌های آتی مربوط به تورهای کنسل شده را نیز در اختیار مسافران قرار دهد.

سیستم رزرواسیون قوی

یک شرکت مسافرتی خوب باید از سیستم رزرواسیون قوی برخوردار باشد تا تمامی مسافران بتوانند از طریق اینترنت به سهولت خدمات مربوط به خرید بلیط، رزرو هتل یا دیگر خدمات گردشگری را مورد استفاده قرار دهند. این سیستم رزرواسیون باید دارای کمترین میزان خطا و بیشترین صحت و اطمینان باشد و به صورت شبانه‌روزی قابلیت استفاده از آن وجود داشته باشد.

تنوع خدمات | بهترین آژانس مسافرتی رشت

یکی از اصلی‌ترین معیارهایی که سبب موفقیت یک آژانس مسافرتی می‌شود، تنوع خدمات آن است. یک شرکت مسافرتی باید کلیه‌ بندهای الف، ب و پ را دارا باشد. منظور از بند الف خدمات هواپیمایی برای سفرهای داخلی و خارجی بوده و بند ب به معنای ارائه‌ انواع تورها داخلی و خارجی است. بند پ نیز شامل ارائه‌ خدمات زیارتی می‌شود. به عبارت دیگر آژانس مسافرتی نباید فقط در زمینه‌ فروش بلیط و یا رزرو هتل فعالیت کنند؛ بلکه باید تمامی خدمات مربوط به مسافرت را از مبدا تا مقصد پوشش دهد.

✈️ تور زمینی ارمنستان ویژه نوروز ✈️

🔴 هتل ⭐⭐⭐⭐ 16.800 👀 ☑️ ویژه نوروز 1403 🌗 تور 4 شب و 5 روز خدمات: ترنسفر رفت و برگشت با اتوبوس VIP، اقامت هتل همراه با صبحانه، بیمه مسافرتی، لیدر، گشت شهری با ناهار

✈️ تور هوایی استانبول از رشت ✈️

‼️ اقساط ویژه‼️ 🔴 هتل ⭐️⭐️⭐️ 29.500 👀 🌓 تور 6 شب و 7 روز ☑️ ورود 29 اسفند خدمات: پرواز رفت و برگشت، ترنسفر فرودگاهی، اقامت هتل همراه با صبحانه‌،گشت شهری با نهار، بیمه مسافرتی

برای ارتباط با همکاران با شماره زیر تماس بگیرید👇

آدرس: رشت برج گلسار طبقه 4
شماره تماس ثابت: 01336690000
شماره موبایل: 09190908601
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09190908601 ، 01336690000
  • نشانی: گیلان ، رشت برج گلسار طبقه 4
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9:30 الی 18
گیلان ، رشت برج گلسار طبقه 4

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران